Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kad ir prie Šimašiaus gatvės senamiestyje buvo tokiu pat būdu remontuojamos. Humanizuojama buvo visur išskyrus senamiestį.
    Kad buvo bandoma, bet gi neleido, tada kai kur darė paprastąjį remontą.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė neoplan Rodyti pranešimą
    Tragedija. Tam tikra prasme Benkunskis pats sau šaudosi į kojas, nes net ir už kelių platinimus pasisakanti auditorija į senamiestį dažniausiai atvažiuoja pasivaikščioti. Nesuvokiama visiškai kokia logika remiantis atliekami tokie darbai.
    Kad ir prie Šimašiaus gatvės senamiestyje buvo tokiu pat būdu remontuojamos. Humanizuojama buvo visur išskyrus senamiestį.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Taigi švietė visuomenę prieš Šimašiaus, prie kiekvieno savivaldybės švietimo atsirasdavo autobuso vairuotoja Janina nesugebanti arčiau 1,5 m bortelio važiuoti.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Tai, kad kas čia aprašyta ir buvo daroma. Nebent turi omenyje, dar didesniais mastais. Bet čia reiktų nepamiršti, kad kitoje pusėje stovės lrytas, delfi ir panašūs šūdraščiai su straipsniais apie vairotojų ginocydą ir švies visuomenę į kitą pusę. Kurios platformos turi didesnį pasiekiamumą, turbūt visiems aišku.
    Buvo daroma, bet nepakankamais tempais. Čia reiktų per galvą kalti per visur - bilbordai, plakatai stotelėse, viešos diskusijos su pavyzdžių iš vakarų Europos demonstravimu. Ir paraleliai darbas, darbas ir dar kartą - darbas. O koks darbas senamiestyje buvo atliktas tarkime Šimašiaus, apart rekonstruotą Vilniaus gatvę? Nepaisant to kad tai yra labiau win nei lose scenarijus, ji suveikė kaip antireklama - beveik du metus buvo išknista viena kertinių senamiesčio gatvių, kai darbo ten intensyviai dirbant buvo kokiai porai mėnesių.
    Na ok, dar iš win scenarijų galima būtų prisiminti tranzitinio eismo senamiestyje draudimą. Bet tuo atveju jokios viešos komunikacijos iš viso beveik nebuvo daroma. Čia juk neužtenka mero paskyroje parašyti, čia reikia per visur skalambyti kartu su pavyzdžiais, parodant naudingumą. Pvz prieš metus tokią ir anokią gatvę lankydavo tiek žmonių, dabar tiek. Prieš metus verslas užsidirbo tiek pinigų, o dabar tiek. Prieš metus senamiestyje pravažiavo tiek automobilių (sukėlę tokią ir anokią taršą), o dabar - tiek kartų mažiau. Tada nemažai daliai žmonių atkristų daug klausimų, nes pvz net iki dabar Feisbuke randu žmonių, kurie įsitikinę kad kilpinio eismo įvedimas sunaikino nemažą dalį verslų, nes tapo sunkiau atvažiuoti.

    O lietrytis ir kitu šūdportaliai taip, problema. Bet tai nereiškia kad nereikia nieko daryti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Tai, kad kas čia aprašyta ir buvo daroma. Nebent turi omenyje, dar didesniais mastais. Bet čia reiktų nepamiršti, kad kitoje pusėje stovės lrytas, delfi ir panašūs šūdraščiai su straipsniais apie vairotojų ginocydą ir švies visuomenę į kitą pusę. Kurios platformos turi didesnį pasiekiamumą, turbūt visiems aišku.
    Delfiai tiesiog dės bileką ką žmonės skaito. Sukalk šviečiamąjį straipsnį tokia forma ir su tokia antrašte, kad būtų geras skaitomumas - ir įmes.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    IMHO turėtų savivaldybė per savo kanalus komunikuoti, kaip turėtų būti ir rodyti pavyzdžius. Taip, visada atsiras pavieniai žmonės kurie bus tam neimlūs, bet didžiąją dalį galima bus paveikti. Kituose klausimuose švietimas realiai veikia. Kaip pvz, nacių Vokietija po pralaimėjimo, per 20 metų švietimo pagalba tapo viena tolerantiškiausių Europos valstybių, tai nematau kodėl tai neturėtų suveikti ir su miestų plėtra.
    Tik vienas svarbus momentas - švietimas turi būti neatitrūkęs nuo realių darbų. Kitaip tariant pvz - paleidžiame reklaminę akciją, rodome kaip gražiai vakaruose atrodo pėsčiųjų gatvės ir padarome tokią vieną gatvę Vilniuje. Tada darome pauzę (kad žmonės spėtų įvertinti ir pajausti skirtumus) ir imamės kitos gatvės. Čia jei mes kalbame apie sąlyginai paprastus dalykus, tokius kaip pėsčiųjų gatvės centre. Nes su viešuoju transportu yra atskiras ir labai sudėtingas (nors ir išsprendžiamas) klausimas.
    Čia aišku tokie mano pasamprotavimai on the fly. Nes koks specialistas, kad galėčiau detaliai išrašyti veiksmų planą.
    Tai, kad kas čia aprašyta ir buvo daroma. Nebent turi omenyje, dar didesniais mastais. Bet čia reiktų nepamiršti, kad kitoje pusėje stovės lrytas, delfi ir panašūs šūdraščiai su straipsniais apie vairotojų ginocydą ir švies visuomenę į kitą pusę. Kurios platformos turi didesnį pasiekiamumą, turbūt visiems aišku.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    IMHO turėtų savivaldybė per savo kanalus komunikuoti, kaip turėtų būti ir rodyti pavyzdžius. Taip, visada atsiras pavieniai žmonės kurie bus tam neimlūs, bet didžiąją dalį galima bus paveikti. Kituose klausimuose švietimas realiai veikia. Kaip pvz, nacių Vokietija po pralaimėjimo, per 20 metų švietimo pagalba tapo viena tolerantiškiausių Europos valstybių, tai nematau kodėl tai neturėtų suveikti ir su miestų plėtra.
    Tik vienas svarbus momentas - švietimas turi būti neatitrūkęs nuo realių darbų. Kitaip tariant pvz - paleidžiame reklaminę akciją, rodome kaip gražiai vakaruose atrodo pėsčiųjų gatvės ir padarome tokią vieną gatvę Vilniuje. Tada darome pauzę (kad žmonės spėtų įvertinti ir pajausti skirtumus) ir imamės kitos gatvės. Čia jei mes kalbame apie sąlyginai paprastus dalykus, tokius kaip pėsčiųjų gatvės centre. Nes su viešuoju transportu yra atskiras ir labai sudėtingas (nors ir išsprendžiamas) klausimas.
    Čia aišku tokie mano pasamprotavimai on the fly. Nes koks specialistas, kad galėčiau detaliai išrašyti veiksmų planą.
    Paskutinis taisė Maalinauskas; Vakar, 13:24.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Apie tai aš ir kalbėjau Vilniaus infrastruktūros projektų temoje, kad vienintelis būdas pakeisti miestą į teigiamą pusę yra lėtas ir nuoseklus gyventojų švietimas, parodant (o geriausiai leidžiant patiems savo akims pamatyti) užsienio praktikas. Nes priešingu atveju bus daroma taip, kaip daroma dabar ir keletas entuziastų nieko nepakeis. Nepadės nei STR ar kitos normos (kurias po ilgų konfliktų galimai pavyks pramušti), nes jos bus nuosekliai ignoruojamos. Deja, gyvename demokratijoje, ne diktatūroje, o demokratijoje sprendimus kuria dauguma. Neišprususi, sustabarėjusi dauguma, kuri į pasaulį žiūri per patogumo sau trumpuoju laikotarpiu prizmę.
    Ir kaip tu įsivaizduoji tą švietimą? Turim puikių pavyzdžių čia pačiame forumiuke, narių kurie čia jau 20 metų sėdi (pirštais nerodysim į Romą), yra matę ir susipažinę su visa galima informacija, bet vis tiek stoja piestu už agsvalto klodus, senamiesčių automobilizaciją ir t.t.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Apie tai aš ir kalbėjau Vilniaus infrastruktūros projektų temoje, kad vienintelis būdas pakeisti miestą į teigiamą pusę yra lėtas ir nuoseklus gyventojų švietimas, parodant (o geriausiai leidžiant patiems savo akims pamatyti) užsienio praktikas. Nes priešingu atveju bus daroma taip, kaip daroma dabar ir keletas entuziastų nieko nepakeis. Nepadės nei STR ar kitos normos (kurias po ilgų konfliktų galimai pavyks pramušti), nes jos bus nuosekliai ignoruojamos. Deja, gyvename demokratijoje, ne diktatūroje, o demokratijoje sprendimus kuria dauguma. Neišprususi, sustabarėjusi dauguma, kuri į pasaulį žiūri per patogumo sau trumpuoju laikotarpiu prizmę.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė neoplan Rodyti pranešimą
    Tragedija. Tam tikra prasme Benkunskis pats sau šaudosi į kojas, nes net ir už kelių platinimus pasisakanti auditorija į senamiestį dažniausiai atvažiuoja pasivaikščioti. Nesuvokiama visiškai kokia logika remiantis atliekami tokie darbai.
    Visiškai jis niekur nesišaudo, išlyskite iš savo burbulo. Nustebtumėte, kiek norinčių daugiau asfalto, daugiau parkavimo vietų. Kadangi lietuvis savo mentalitetu yra kaimo, miestelio, kolūkinės gyvenvietės personažas, tai ir atitinkamas požiūris į miesto urbanistiką. Nustebsite, bet absoliučiai daugumai tai, kad ten yra tos "nedadelkės" su šaligatviais, kurios pateiktos aukščiau foto, visiškai nesvarbu ir antrinis dalykas, už tai bus patogu privažiuoti. Benkunskas atspindi, galiu tai užtikrintai pasakyti, absoliučią daugumą visų mūsų suburbijų gyventojų suvokimą apie miestą.
    Paskutinis taisė R.D.; 2024.06.01, 23:59.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    man atrodo cia elementarus pinigu plovimas, reikia paziuret kieno draugeliu imoneles laimejo.
    Manau didele dalimi tai ir bus. Panašu, ciniškumo, nusispjovimo ant miesto ir žmonių, nekompetencijos išpurenta dirva tapo puikiu substratu prasukti gan rimtai korumpuotą eksvaldavimo schemutę, ją tuo pačiu panaudojant ir netiesiogiai pirkti balsuotojų balsus...

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    man atrodo cia elementarus pinigu plovimas, reikia paziuret kieno draugeliu imoneles laimejo.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą
    asfaltas puiku. kur važiuoja automobiliai, kito būdo negali būti.
    Čia yra tarp senamiesčio gynybinių sienų ir asfalto išvis galėtų nebūti

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    asfaltas puiku. kur važiuoja automobiliai, kito būdo negali būti.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Kiek suprantu tokius darbus visada atlieka Grinda? Jų žmonės dažnai įvairiuose svarstymuose dalyvauja ir visada siūlo kuo daugiau asfaltuoti, taip pat meluoja, kad negalima siaurinti gatvių dėl kokių nors inžinerinių tinklų. Turint omeny kelių tiesimo skaidrumą apskritai, įtariu, kad šitas asfaltas ne iš ideologinių priežasčių visur masiškai yra klojamas. Tiesiog visuomenės nuomonė dabar yra itin palanki neblogai užsidirbti, o Valdelis yra arba korumpuotas, arba itin glušas ir šitam dalykui netrukdo.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Kas čia padaryta puikiai (bet nepakankamai) iliustruoja asfaltu, atsiprašau - eksvaldu, vaikštantys žmonės.

    Einu geriau kitas temas paskaitysiu, nes pradėsiu keiktis... ir smurtinės mintys pradės lįsti į galvą.

    Didelė dalis valdžios, biurokratų, rodo pirštais į Rusiją, o daro tai ką darė sovietai su mūsų miestais, ir ypač senamiesčiais. Kažkoks beprotnamis šioje sferoje.
    Paskutinis taisė spekas; 2024.05.31, 18:21.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
    nevertetu pasikreipt i zurnaliugas? Ryskiai arba afiora arba merelio bukumas... Mano kiema taip sutvarkytu, as uz toki gavno pinigu nemokeciau...
    valstybiniai pinigai.. akivaizdziai plaunami per tokius projektus.

    Komentuoti:


  • ALV77
    replied
    nevertetu pasikreipt i zurnaliugas? Ryskiai arba afiora arba merelio bukumas... Mano kiema taip sutvarkytu, as uz toki gavno pinigu nemokeciau...

    Komentuoti:


  • Vintazhas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Nesu tikras kokie ribojimai galioja tokio kūrinio publikavimui, bet visvien prašau tamstos leidimo publikuoti savo Facebook sienoje
    Žinoma, galit ir patys pasibandyt per paminėtą puslapį. Gal net geresnius rezultatus sugeneruos.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Nesu tikras kokie ribojimai galioja tokio kūrinio publikavimui, bet visvien prašau tamstos leidimo publikuoti savo Facebook sienoje
    Tokią ar kitokią nuotrauką galite sugeneruoti su šiuo DI įrankiu

    Komentuoti:

Working...
X