Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Infrastruktūros projektai mažesniuose Lietuvos miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Lrytas.lt 2024.12.28
    Jonavoje įrengta žiedinė sankryža
    Gruodžio viduryje atnaujintas automobilių eismas Jonavos centre, Žeimių ir Vasario 16-osios gatvių sankryžoje. Čia įrengta žiedinė sankryža – dviejų eismo juostų.


    Baigiamieji darbai centrinėje miesto sankryžoje pavasarį trumpam bus atnaujinti, tačiau didelės įtakos eismo organizavimui žiemą tai neturės.
    Nauja žiedinė sankryža miesto centre pradėta projektuoti dar 2017 metais. (...)
    Žeimių gatvė yra valstybinės reikšmės krašto kelio Nr.144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva dalis ir priklauso akcinei bendrovei „Via Lietuva“,

    https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...ismas-35795323

    Komentuoti:


  • vakaruvejas
    replied
    Atnaujintas automobilių eismas Jonavos centre, Žeimių ir Vasario 16-osios gatvių sankryžoje. Čia įrengta nauja žiedinė sankryža

    Click image for larger version

Name:	11.jpg
Views:	2624
Size:	561,5 kB
ID:	2170686

    Click image for larger version

Name:	22.jpg
Views:	2613
Size:	486,4 kB
ID:	2170687

    Click image for larger version

Name:	33.jpg
Views:	2626
Size:	457,3 kB
ID:	2170688

    Atidaryta nauja žiedinė sankryža Jonavos centre | Jonava

    Attached Files

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
    Atskiros temos apie gatvių projektus Marijampolėje neradau, tai paklausiu čia.

    Ar Marijampolėje galvojama kaip nors keisti išvažiavimą is miesto Kauno gatve ir tvarkyti, mano manymu, absoliučiai nesąmoningą Kauno g./Gamyklų g./Stoties g. sankryžą?
    Ne pati idealiausia sankryža, bet nieko ten per daug baisaus nėra (avarijų nebūna). Daug blogesnė situacija ties mokiveži išvažiuojant iš miesto kur kertasi Gėlyno gatvė su Kauno g. Bet ten dalis sankryžos LAKD, dalis savivaldybės, tai per dešimtmetį nesugebėjo išspręsti, statant greitkelį neišsprendė, tai panašu ir toliau liks avarinis taškas.

    Komentuoti:


  • Bootsy
    replied
    Atskiros temos apie gatvių projektus Marijampolėje neradau, tai paklausiu čia.

    Ar Marijampolėje galvojama kaip nors keisti išvažiavimą is miesto Kauno gatve ir tvarkyti, mano manymu, absoliučiai nesąmoningą Kauno g./Gamyklų g./Stoties g. sankryžą?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Pratęsiant temą apie Trakų Karaimų gatvę
    Šiek tiek baugu atsiversti straipsnį pamačius tokią kraują stingdančią antraštę.
    Kai kam pakils kraujospūdis pamačius autoriaus pavardę.
    Tamsta gal juokauji? Kaip tik visada labai smagu skaityti Dumalako šūdstraipsnius, bent pažvengti galima. Gaila, kad šitas paywallintas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pratęsiant temą apie Trakų Karaimų gatvę
    Šiek tiek baugu atsiversti straipsnį pamačius tokią kraują stingdančią antraštę.
    Kai kam pakils kraujospūdis pamačius autoriaus pavardę.

    Lrytas.lt 2024.07.23
    Betonas Trakuose šiurpina: iškirto medžius, dabar sodina į vazonus, o gyventojams namai tapo nepasiekiami
    Trakuose apsilankę kultūros paveldo specialistai nustebo išvydę, kad praėjusiais metais jau humanizuota Karaimų gatvė dabar dar prigrūsta ir betoninių elementų.
    „Betoniniais šedevrais Trakų rajono savivaldybė puošia Trakus ir ypatingos svarbos kultūros paveldo objektą – Karaimų gatvę“, – piktinosi Seimo narys socialdemokratas Kęstutis Vilkauskas. Anksčiau jis ėjo Trakų seniūno pareigas.
    Karaimų gatvę praėjusią savaitę apžiūrėję Kultūros paveldo departamento darbuotojai ketina kreiptis į savivaldybę siūlydami geruoju atsisakyti betoninių elementų. O K.Vilkauskas apie, jo nuomone, sudarkytą gatvę informavo ir kultūros ministrą Simoną Kairį. Karaimų gatvė pėstiesiems buvo atiduota praėjusių metų rugsėjį.




    https://www.lrytas.lt/bustas/nekilno...kiami-33100099

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Teko savaitgalį būti Trakuose, tai nors gatvė ir vienpusio eismo su ženklu „Motorinių transporto priemonių eismas draudžiamas“, bet visi varo tiesiai ir į ženklus nežiūri. Sakyčiau, veiksmas buvo per silpnas – gatvė turi būti akligatvis. O šiaip vienpusiu eismu likau labai patenkintas, eiti maloniau, bet tik vos vos. Pilna laimė būtų Pilies g. sprendimas Vilniuje, kuris yra bene geriausias, koks gali būti. Deja, net Vilniuj tokia gatvės forma yra iki šiol nepriaugtas iššūkis.
    Eismas ten visad buvo vienpusis.
    Kelio ženklas niekad neapribos tranzito.
    Mano pastebėjimas, kadangi gatvė asfalto dangos, o takai atskirti aukštu bordiūru, tai daugelis viršija greitį, pėstieji eina taku. Mažai žmonių, kurie naudotųsi suokiukais ir asfaltą ėjimui.
    Rekonstrukcijos metu galėtų padaryt akligatvį ties Karaimų ir Trakų g. sankryža, kad nebūtų sankryžos, tik plati perėja-skverelis, Karaimų gatvę dvipusio, vieno lygio, su daug vingių ir važ. dalies siaurinimu ir trinkelių danga

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Teko savaitgalį būti Trakuose, tai nors gatvė ir vienpusio eismo su ženklu „Motorinių transporto priemonių eismas draudžiamas“, bet visi varo tiesiai ir į ženklus nežiūri. Sakyčiau, veiksmas buvo per silpnas – gatvė turi būti akligatvis. O šiaip vienpusiu eismu likau labai patenkintas, eiti maloniau, bet tik vos vos. Pilna laimė būtų Pilies g. sprendimas Vilniuje, kuris yra bene geriausias, koks gali būti. Deja, net Vilniuj tokia gatvės forma yra iki šiol nepriaugtas iššūkis.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Buvo laikotarpis, kai savivaldybės negaudavo finansavimo autobusų stočių remontams/rekonstrukcijoms. Todėl, nenorėdamos likti įstrigusios sovietmetyje, jų atnaujinimą "pardavė" privatiems investitoriams - Maximai, Norfai ir t.t. Dabar turim ką turim.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Na bet Palanga daugmaž normaliai susitvarkė, net nepamenu, kad ten būtų buvę daug niurzgančių dėl pokyčių. (...) Pabambės marozėliai ir nustos po kurio laiko.
    Pabambėti ir paniurzgėti galima dėl autobusų stoties, kurią iškėlė kažkur tolyn nuo centro, o senosios stoties aikštelę tiesiog atidavė marozėlių bričkų parkingui.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Na bet Palanga daugmaž normaliai susitvarkė, net nepamenu, kad ten būtų buvę daug niurzgančių dėl pokyčių. Gera ir malonu dabar ten vaikščioti, nors labai gerai pamenu, kaip būdavo prieš 15-20 metų, kai visa Palanga būdavo užgrūsta dūmijančiais grabais. Tai gal visgi nėra taip beviltiška viskas. Pabambės marozėliai ir nustos po kurio laiko.
    Dalis Palangos vis dar tokia automobilinė ypač šalia prekybcentrių dėžučių (Maxima, Lidl), bet arčiau jūros tai tikrai gan jauku vaikščioti. Ar nėra kokio vietinio genius loci: ėjimas prie jūros, aktyvi prekyba prie gatvės tarsi stumia automatiškai automobilius lauk. Dalis gatvių tiesiog ramaus eismo, nėra tranzito, prisideda interesas neparkuoti auto gatvėje, nes yra kiemai, maži pastatai.

    Dėl Trakų tos gatvės, panašu, funkcionavo kaip savotiška parkovkė, nusprendė padaryt alėja, bet pokytis pasirodė per kardinalus, tai automobilistai bumba.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Na bet Palanga daugmaž normaliai susitvarkė, net nepamenu, kad ten būtų buvę daug niurzgančių dėl pokyčių. Gera ir malonu dabar ten vaikščioti, nors labai gerai pamenu, kaip būdavo prieš 15-20 metų, kai visa Palanga būdavo užgrūsta dūmijančiais grabais. Tai gal visgi nėra taip beviltiška viskas. Pabambės marozėliai ir nustos po kurio laiko.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Paskaičius spaudą, į klausimo nagrinėjimą įsitraukė Seimo nariai-automobilistai. Iš principo visa šita "problema" ir diskusija yra dviejų matymų, naratyvų susidūrimas, lygiai toks pats kaip Šimašiau gatvių "siaurinimas" (=humanizavimas), dviračių takų plėtra ir pan., kažkoks automobilizacijos mažinimas. Kiek triukšmo būta, kiek verkimo, už tai dabar gerai - Valdas viską išasfaltuos. Vietinė rajono "car-based" visuomenės dalis, kuriems Trakai tik didelis parkingas prie pilies + versliukas su parkingu kiemuose susidūrė su jaunu meru, kuris bando humanizuoti bent jau vieną gatvę, paverčiant ją lėto judėjimo, pėsčiųjų gatve, kažkokią žmogišką aplinką, kurioje didelė dalis atvykusių galėtų drąsiai mėgauti elementariu pasivaikščiojimu (beje, ir tų pačių namų apžiūra, kai paprastai ten tiek auto privaryta, kad tiesiog praeinama nežiūrint). Dabar gi, "mieli" parlamentarai šoko ginti "konstitucinės lietuvio teisės" - parkavimo vietos "prie langų", dar pageidautina nemokamai. O kadangi vietiniai versliukai savo verslą ir Trakus suvokia ne kaip miestą pėsčiajam, dviratininkui, daugiau kurortinio tipo erdvę, o kaip "mašina-parkingas-kibinai-pilis-mašina-atgal namo", tai ir turime apskirtai tokią diskusiją. Nesvarbu kokias ten klombas pastatytų (gražias, medines, metalines, plasmasines), gi visi suprantame, kad ne jų formoje esmė. Šitie piliečiai, jeigu galėtų, važinėtų mašina ir per Basanavičiaus g. Palangoje, ir Gedimino pr. Vilniuje vakarais/savaitgaliais ir surastų savo pasaulio matymui kokį tik norite paaiškinimą, nes kaimų, kolūkinių gyvenviečių ir mažų miestelių lietuviškoji visuomenė savęs nemato kitaip negu be automobilio. Liūdėsys.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė TheCoach Rodyti pranešimą
    Man labai patinka kai žmonės on purpose išjungia savo smegenis ir betkokį gebėjimą įsivaizduoti ateitį vien tam kad būtų galima paniurgzt.
    Sprendimas čia laikinas, atlaisvint gatvę nuo automobilių ir atpratint nuo parkavimo, po to bus ir rekonstrukcija po kurios neliks tų laikinų objektų.
    Nieko čia naujo, tokia praktika yra ganėtinai tipinė, tarp kitko automobilininkų niurzgimas irgi - tipinis.
    Būtent. Jau praeitą rudenį skelbė, kad šie elementai ir uždarymas yra kaip eksperimentas ir pirmas žingsnis link rekonstrukcijos.

    Komentuoti:


  • TheCoach
    replied
    Man labai patinka kai žmonės on purpose išjungia savo smegenis ir betkokį gebėjimą įsivaizduoti ateitį vien tam kad būtų galima paniurgzt.
    Sprendimas čia laikinas, atlaisvint gatvę nuo automobilių ir atpratint nuo parkavimo, po to bus ir rekonstrukcija po kurios neliks tų laikinų objektų.
    Nieko čia naujo, tokia praktika yra ganėtinai tipinė, tarp kitko automobilininkų niurzgimas irgi - tipinis.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Nežinau kam čia reikia ginti tą Trakuose padarytą šūdą. Betoninės šiukšliadėžės užpildytos žemėmis ir kyšančiais stagarais nėra nei modernu, nei gražu, nei funkcionalu.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Kai pamačiau reportažą ir kalbantį paveldo departamento atstovą, kuris sakė jog "vazonai nepriderinti prie esamų pastatų" ir tai, kad jie reikalaus pašalinti pakeitimus, taip ir kilo klausimas kokį iš tiesų tą paveldą pas mus saugo? Gatvę užstatytą automobiliais ir pilnai užgrūstus kiemus? Toks jausmas, kad paveldas pas mus tik asfaltas ir bortai likę iš sovietmečio, bei tų laikų urbanistikos klaidos.

    Iš viso ta mintis, kad vazonai nepriderinti prie pastatų, kelia daug klausimų apie KPD atstovo kompetenciją bei požiūrį. Kodėl ir kaip tie vazonai turėtų būti pridenti prie pastatų? Nei tai pastato dalis, nei dar kažkas. Šaranas stovintis gatvėje irgi nepriderintas prie pastatų.
    Paskutinis taisė sleader; 2024.07.18, 12:23.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nusihumanizavo.
    Tuos gigantiškus betoninius luitus svetimkūnais tarp medinių namukų vadina net Kultūros paveldo departamentas

    LRT.lt 2024.07.17
    Trakų gyventojai piktinasi pradėtu istorinės Karaimų gatvės siaurinimu
    Gerai, kad seniau jokių svetimkūnių prie medinių namų nebūdavo, ir kultūros paveldo dapartamentui niekas nekliūdavo.




    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nusihumanizavo.
    Tuos gigantiškus betoninius luitus svetimkūnais tarp medinių namukų vadina net Kultūros paveldo departamentas

    LRT.lt 2024.07.17
    Trakų gyventojai piktinasi pradėtu istorinės Karaimų gatvės siaurinimu
    Trakų istorinės gatvės siaurinimas pykdo karaimų bendruomenę. Mero teigimu, pagrindinis tikslas – riboti eismą, mažinti taršą ir teikti prioritetą pėstiesiems. Paveldosaugininkai savivaldybę ragina naikinti dalį naujų statinių gatvėje.

    Istorinėje Trakų Karaimų gatvėje – nauji statiniai: suolai ir įvairaus dydžio betoniniai lauko vazonai. Dalis bendruomenės sako – šie statiniai yra didžiulė vizualinė tarša.

    „Naujadarai, kurie nedera prie istorinio nacionalinio parko architektūros mažosios, prie mūsų medinių namelių“, – LRT TV sako Trakų gyventojas Aleksandras.
    „Tegul ateina meras su administracija ar su kuo ir pasižiūri, kas čia vakarais darosi, kam čia tų šiukšliadėžių pristatyta. Poilsiautojai arbūzų, vynuogių primėto, o paskui čia širšynas“, – antrina Artūras.

    Gatvės humanizavimo projektas pradėtas prieš kelerius metus, tačiau betoniniai statiniai atsirado liepos pradžioje.
    „Mes projektuodami sprendinius vadovavomės 2005 metais priimtu Vienos memorandumu, kuris teigia, kad net projektuojant istorinėje aplinkoje nedera imituoti istorinio senamiesčio. Dėl to pasirinkta šiuolaikiška stilistika“, – aiškina „Bauland“ kraštovaizdžio architektas, projektuotojas Donatas Baltrušaitis.







    Kol gyventojai ir savivaldybė gina savo tiesą, Kultūros paveldo departamentas teigia, kad pasikeitimus išties galima vadinti vizualine tarša.
    „Tikslas, kad turėtų žmogus tokį asociatyvų kraštovaizdį pajausti, kaip buvo seniau – seni namai, senas stilius, gatvės išklotinės. Nauji atsiradę vazonai sumenkina namus, gatvė tampa nebeaiški, išplaukusi, pati medžiaga yra visai nesuderinta su greta stovinčiais namais“, – aiškina Kultūros paveldo departamento direktorius Vidmantas Bezaras.
    Departamentas reikalaus per pusantro mėnesio panaikinti bent didžiuosius vazonus ir atitinkamai rekonstruoti gatvę. Pertvarkyti gatvę savivaldybei kainavo apie 200 tūkst. eurų.


    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ves-siaurinimu

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Atvira Klaipėda 2024.06.26
    Kretingoje Vytauto gatvės rekonstrukciją žada užbaigti iki rudens
    Kretingoje tęsiami pernai vasarą prasidėję Vytauto gatvės rekonstrukcijos darbai atkarpoje nuo Melioratorių gatvės iki magistralinio kelio Šiauliai–Palanga. Anot Susisiekimo ministerijos, pagrindiniai darbai čia turėtų finišuoti dar iki vasaros pabaigos.


    Darbams šiame kelio ruože, kaip valstybei svarbiam vietinės reikšmės kelių projektui, šiemet skirta beveik 566 tūkst. eurų Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšų. Likusią dalį finansuoja Kretingos rajono savivaldybė.
    1995 metais nutiesta Vytauto gatvė yra šiaurės rytiniame Kretingos miesto pakraštyje, dalis jos eina ties miesto riba. Prie šios gatvės yra gyvenamųjų namų, veikia gamybos, paslaugų, prekybos ir verslo įmonės, įsikūręs Kretingos autobusų parkas. Šia gatve per parą vidutiniškai važiuoja apie 4500 transporto priemonių. (...)
    Tvarkomas beveik kilometro ilgio Vytauto gatvės ruožas, miesto teritorijoje jungiantis magistralinį kelią A11 Šiauliai–Palanga ir krašto kelią Nr. 216 Gargždai–Kretinga. Čia bus paklota nauja gatvės danga, sutvarkyti šaligatviai, (...) .
    Be to, bus įrengta žiedinė sankryža su Mokyklos gatve, įrengtos 44 automobilių stovėjimo vietos, iš jų 5 žmonėms su negalia.

    https://www.atviraklaipeda.lt/2024/0...ti-iki-rudens/

    Komentuoti:

Working...
X