Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Infrastruktūros projektai mažesniuose Lietuvos miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Geros naujienos iš Tauragės
    Apytikrė tiesiamo vidinio aplinkkelio trasa

    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Tauragės kurjeris 2022.08.05
    Duotas startas Tauragės vidinio aplinkkelio statyboms
    Tauragės rajono savivaldybė su UAB „Kauno tiltai“ pasirašė istorinę sutartį. Bus pradėtas vienas didžiausių viešųjų investicijų projektų – Tauragės vidinio aplinkkelio pirmojo etapo statybos darbai. Sutarties vertė – 5,583 mln. Eur.

    2020 metais paskelbus apie Tauragės rajono savivaldybės administracijos ir Centrinės projektų valdymo agentūros pradedamą įgyvendinti pirmąjį funkcinės zonos Tauragė+ plėtros strategijos projektą – mažąjį aplinkkelį Tauragėje, buvo įvardyta, kad pirmojo etapo darbai kainuos 4,3 mln. eurų. Tarptautinis viešųjų pirkimų konkursas buvo skelbiamas kelis kartus. Vis strigo rangovo paieška. Šią savaitę sutartis pagaliau pasirašyta su UAB „Kauno tiltai“, tik jos kaina išaugo 1,2 milijono eurų. Aplinkkelio statybos darbai turėtų trukti 11 mėnesių (...)

    Vykdant pirmąjį aplinkkelio projekto etapą bus įrengta dviejų eismo juostų gatvė, besitęsianti 2,3 kilometro. Gatvei duotas Naujosios pavadinimas ir ji sujungs Gedimino bei Dariaus ir Girėno gatves, šalia bus įrengtas 2,5 metro pločio pėsčiųjų ir dviračių takas, apšvietimas ir apsaugos nuo triukšmo sienelės greta Ateities tako 24, 26 ir Gedimino g. 43, 45 daugiabučių. Projekto metu taip pat bus įrengti du nuvažiavimai. Vienas susijungs su įvažiavimu į Ateities taką, antrasis – su J.Tumo-Vaižganto gatve. J.Tumo-Vaižganto g. pabaigoje bus įrengta autobusų apsisukimo stotelė. Leidžiamas greitis Naujojoje gatvėje, kaip ir kitose miesto gatvėse, bus 50 km/val.

    https://kurjeris.lt/aktualijos/duota...lio-statyboms/

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    As ir pastebejau kad Romas trina zinutes(kurios jam nepatinka) arba labai selektyviai nuobaudas skiria. Suprantu kad labai sunku ta viduriuka islaikyt, bet jei isijautes i teisejo role, tai kaltinimus turi pateikt prokurorai. Su visa pagarba - Nes ir apkaltina ir baudzia ir viska .. viename asmenyje.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Forumas skirtas daug kam. Deja, kartais tenka ir elgesį aptarti. Romai, būtų prašymas netrinti mano žinučių.

    Komentuoti:


  • Iron w
    replied
    Forumas skirtas temu, o ne elgesio, nagrinejimui.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Niekas čia nesinervina, tik pakartosiu, kad tamsta jau ne pirmą kartą elgiesi kaip Al1.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Lyginti niekas nedraudžia, tiesiog tą reikia daryti tam skirtose temose
    Turbūt nesupratai sarkazmo, kad taip nervuojiesi.
    Jau pats Vilkaviskio ir Vilniaus lyginimas normaliomis aplinkybėmis būtų absurdiškas. Deja, šiame palyginime Vilkaviškis krauna į kaulus Vilniui, kurio savivaldybė dešimtmečiui įstrigo "darniame nejudume".
    Gal tame.konkrečiame Vilkaviskio.projekte kažkas netvarkoje su lempomis ar kas nors nėra išbaigta, bet reikia džiaugtis, kad kalbama apie įvykdytą projektą ar jo dalį, o ne tuščią malimą apie būsimus projektus.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Kadangi tenka apsilankyti Vilkaviškyje, tai ir foto matomas kairiausias namas ir šalia jo yra dar vienas, kur nėra jokio normalaus privažiavimo (neezgistuojanti P.Rimšios g., kuri matoma pridėtame žemėlapyje). Aišku gal čia kada pritrauks investicijų, bet kolkas tai bus visiškai nenaudojama gatvė.
    O mano supratimu žmonėms tokio dydžio mieste kaip Vilkaviškis geriausia transporto priemonė - dviratis. Visur per ~10 min gali nuvažiuoti. Bet kad sąlygos visai tam nepatogios. Todėl visur automobiliu, nors atstumai juokingi. Beprotiškai išplatino Pilviškių, Birutės ir S.Neries sankryžą. Kam?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Lyginti niekas nedraudžia, tiesiog tą reikia daryti tam skirtose temose, o ne visose iš eilės rašyti su prierašu "Tačiau ši tema yra apie mažesnius miestus".

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gal ir kiek ir pertekliniai palyginimai.
    Atsiprašau visų, kuriuos įskaudino Vilniaus infrastruktūrinių ambicijų lyginimas su Vilkaviškiu.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Visiška priešingybė siaurintojams iš Vilniaus m. savivaldybės, kur, pvz. iš didelės "pompos" apie Kernavės gatvės tiesimą eismo problemos liko neišspręstos, o eismas liko nepritaikytoje Linkmenų gatvėje. Apie nepradėta tiesti Šiaurinę gatvę ar Mykolo Lietuvio geriau nekalbėti - eismas vyksta vidinėmis gatvėmis ar pro individualius namus. Ten net ir mažos atkarpos ar jungtys išspręstų nemažai eismo problemų
    Tačiau ši tema yra apie mažesnius miestus. Reikia pasidžiaugti, kad Vilkaviškio savivaldybėje įgyvendintas ne itin didelės apimties, bet reikalingas projektas.
    Žiūriu Romas pradėjo naudoti Al1 taktiką - tas labai mėgdavo prirašyti demagogijų ar nesąmonių ir gale pridėti - "bet tema ne apie tai".

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
    Man čia panašiau į interesą kažkieno savo sklypų vertę pasikelti, nenustebčiau jei greitu metu prie šio "aplinkelio" pradės nameliai kilti.
    Tas "kažkas" - tai Vilkaviškio rajono savivaldybė.
    Straipsnyje yra rašoma, kad šalia bus ne gyvenamieji, o pramoninės paskirties sklypai ir bus ieškoma investuotojų. Taip pat planuojama įrengti inžinerinius tinklus.

    ​​​​​​Šjo atveju jungties ilgis nėra esminis dydis, svarbu, kad kelias sujungia dvi gatvės kur tiesesniu tkeliu važiuos sunkusis transportas. Be to, jau yra parengti kitų atkarpų techniniai projektai. (...)
    Reikia pasidžiaugti, kad Vilkaviškio savivaldybėje įgyvendintas ne itin didelės apimties, bet reikalingas projektas.
    Paskutinis taisė Romas; 2022.01.29, 18:46. Priežastis: Sutrumpinti palyginimai su Vilniumi

    Komentuoti:


  • Kitas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Santaka, 2022.01.17
    Vilkaviškio gyventojai jau naudojasi nauju aplinkkeliu
    Apšvietimo stulpai sustatyti kitoje kelio pusėje nei dviračių-pėsčiųjų takas, kas atrodo nelogiška. Čia todėl, kad nuo LED žibintų šviesa geriau tokiu būdu krenta, ar kokia kita gili prasmė yra tokio sprendimo?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Stebėtina, kai Vilniuje visiškai sustojęs naujų gatvių ir aplinkkelių tiesimas, o Vilkaviškis per pusantrų metų sugeba pasidaryti tegu ir nedidelę, bet aplinkkelio atkarpą.
    Čia problema ne piniguose, bet tame, kad Vilkaviškis netaško nesąmonėms pinigų ir pas juos galvoje prioritetas nera vien gatvių siaurinimas. Vilkaviškis sugeba ne raudoti apie gatvių perdavimą Kelių direkcijai, o pasinaudoti ES parama ir padaryti tai, ko reikia jų miestui.

    Įgyvendinto Šaiurės g. projekto vieta

    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Vilkaviškio r. savivaldybė 2020.07.31
    Pradedamas įgyvendini projektas „Nauja Šiaurės g. ruožo tarp Vienybės ir Pilviškių gatvių statyba“
    Inicijuojamas projektas, kurio metu bus įrengtas naujas Šiaurės gatvės ruožas tarp Vienybės ir Pilviškių gatvių (naujai įrengiamos gatvės atkarpos ilgis sudaro apie 521,27 m.), įrengtos eismo saugos priemonės. Įgyvendinus projektą tikimasi, kad įrengta patogi susisiekimo komunikacijų infrastruktūra (Šiaurės gatvės atkarpa) gyventojams sudarys tinkamas sąlygas efektyviai judėti, trumpinti kasdienių kelionių laiką, o tai lems sukuriamą socialinę – ekonominę naudą Vilkaviškio miestui

    Bendra projekto vertė 749 177,89 Eur, iš jų ES ir valstybės biudžeto lėšos sudaro 365 638,35 Eur, Vilkaviškio rajono savivaldybės dalis – 383 539,54 Eur.

    https://vilkaviskis.lt/pradedamas-ig...atviu-statyba/
    Santaka, 2022.01.17
    Vilkaviškio gyventojai jau naudojasi nauju aplinkkeliu
    Nuo praėjusių metų pavasario vykę Vilkaviškio Šiaurės gatvės dalies rekonstrukcijos darbai – baigti.
    Kelio atkarpa, jungiančia Vienybės ir Pilviškių gatves, jau naudojasi tiek vairuotojai, tiek pėstieji.


    Patogu ir saugu
    Apie būtinybę įrengti Vilkaviškio aplinkkelį diskutuota jau seniai. Dar 2020-aisiais Vilkaviškio rajono savivaldybės administracija su Centrine projektų valdymo agentūra pasirašė finansavimo sutartį, pagal kurią buvo numatyta įrengti naują Vilkaviškio Šiaurės gatvės ruožą tarp Vienybės ir Pilviškių gatvių. Projektui skirtas 743 588 eurų finansavimas, daugiau nei pusė sumos (51 proc.) – Savivaldybės biudžeto lėšos. Likę pinigai kelio darbams skirti iš Europos Sąjungos fondų (45 proc.) bei Lietuvos automobilių kelių direkcijos Kelių priežiūros ir plėtros programos (4 proc.).

    Rangos darbų konkursą laimėjusios AB „Kelių priežiūra“ atstovai kelio atkarpos įrengimą pradėjo dar praeitą balandį, o baigė prieš pat Naujuosius metus. Suformuotos naujosios Šiaurės gatvės atkarpos ilgis – apie 520 metrų. Greta važiuojamosios dalies įrengtas 2, 5 metro pločio takas pėstiesiems su keletu mažosios architektūros objektų – suoliukais bei šiukšlinėmis. Takas nuo kelio atskirtas metro pločio žaliąja zona. Nauja gatvės atkarpa apšviesta šiuolaikiškais LED šviestuvais, tad ja važiuoti ar eiti saugu net ir tamsoje.

    Ieškos investuotojų
    Tikimasi, kad naujoji Šiaurės gatvės atkarpa bus ypač patogi sunkiosioms transporto priemonėms, kurių vairuotojai galės išvengti S. Nėries, Statybininkų, Pilviškių, Birutės gatvių sankryžų, o kartu ir sumažinti oro taršą mieste.
    Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijos Investicijų ir strateginio planavimo skyriaus vedėja Jurga Grigaliūnaitė sakė, jog dar viena iš priežasčių, kodėl reikėjo šios kelio atkarpos, – greta esantys investiciniai žemės sklypai. (...)

    Ieškos investuotojų
    Įrengus naująją Šiaurės gatvės atkarpą darbai tuo neturėtų užsibaigti. Jau yra parengti techniniai projektai dviem kelio ruožams išasfaltuoti: vienas jų veda nuo Birutės gatvės iki Pilviškių kelio, kitas – nuo Vienybės gatvėje esančios „Vilkaujos“ parduotuvės iki naujosios Šiaurės gatvės atkarpos.

    www.santaka.info/?sidx=64126

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Jonavos žinios 2021.11.30
    Pavasarį Jonavoje prasidės naujos žiedinės sankryžos įrengimo darbai
    Jau kitais metais Jonavoje prasidės naujos žiedinės sankryžos įrengimo darbai Vasario 16-osios ir Žeimių gatvių sankirtoje priešais meno mokyklą.

    (...)
    Nauja žiedinė sankryža miesto centre pradėta projektuoti dar 2017 m. Tuomet buvo atliktas tyrimas su automobilių srautų matavimu ir nustatyta, kad žiedinė sankryža šioje vietoje yra tinkamiausias sprendimas eismo saugumui užtikrinti.
    Žeimių gatvė yra valstybinės reikšmės krašto kelio Nr.144 Jonava – Kėdainiai – Šeduva dalis ir priklauso LAKD, todėl visi sprendimai dėl šios gatvės yra priimami bendradarbiaujant su valstybės įmone. Kartu su žiedinės sankryžos įrengimo darbais savivaldybė planuoja vykdyti Vasario 16-osios gatvės rekonstrukcijos II-ąjį etapą. Tikimasi, kad vienu metu tvarkant abu objektus gyventojai pajus mažiau nepatogumų.
    Numatomos rekonstruoti sankryžos vieta.

    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Rinkos aikštė 2021.11.29
    Baigta Mindaugo gatvės rekonstrukcija
    Labai liūdina, kad po rekonstrukcijos yra saugu parkuotis stačiai gatvei, bet kažkodėl perėja nesaugi

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Virš pėsčiųjų perėjų įrengtas kryptinis apšvietimas. Tai reiškia, kad virš perėjų tamsiuoju paros metu mirksi oranžinis šviesos signalas.


    O šiaip, Vilnius baigia išsimėžt nuo geltonų skydų, kitur jie įrenginėjami naujai, Vilniuje parkingo gatvėse mažėja, kitur džiaugiasi per pus daugiau vietų nei anksčiau.. Liūdnoka, tačiau reikia tikėtis, kad galų gale ir į kitus miestus praktika normaliai tvarkyti gatves ateis.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rinkos aikštė 2021.11.29
    Baigta Mindaugo gatvės rekonstrukcija
    Kėdainių mieste oficialiai baigti dar vienos gatvės rekonstrukcijos darbai. Pavasarį pradėta Mindaugo gatvės rekonstrukcija baigta vėlyvą rudenį.
    Šioje gatvėje padaugėjo automobilių statymo vietų, buvo atnaujinti ir sutvarkyti pėsčiųjų šaligatviai, apšvietimas, įrengta smulkioji architektūra ir atlikti kiti darbai


    https://rinkosaikste.lt/baigta-minda...ekonstrukcija/

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Šviestuvai, man atrodo, geriau būtų buvę tiesūs. Tie išraitymai truputį užnešą į kolūkinį baroką. Bet visa kita - puikiai.
    Tokio tipo lenkti stulpai nemažai kur paplitę: Čekijoje Prahos aplinkkelio viadukuose, Prancūzijos miesteliuose. Tiesa, dažniausiai būna lenkta viršutinė dalis, o ne dvigubai lenkta kaip Birštone.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Plungėje (jei ji dar prisiskaito prie šiaurės Lietuvos) buvo susiaurintos kelios gatvės.
    Ne šiaurėje, bet vis tiek mažas miestas: Trakai susisiaurino pagrindinę gatvę ir vietoj perteklinio gatvės pločio nusitiesė raudonus dvirtakius.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kas šiaurės Lietuvoje taip padaryta?
    Plungėje (jei ji dar prisiskaito prie šiaurės Lietuvos) buvo susiaurintos kelios gatvės.

    Komentuoti:

Working...
X