Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • KEdas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tai prašom argumentuoti, kodėl projektas yra nereikalingas ir tuomet kas "yra reikalinga":
    - Kad visame Nemenčinės plente liktų 6 km butelio kalliukas
    - Kad liktų kamšciai ir būtų teršiamas oras
    - Kad kas savaitgalį ties Kairėnų, Balžio ar Antavilių
    gatvių sankryžomis vyktų rizikingi šokinėjimai prieš nosį
    - O gal reikalinga bet kokiomis priemonėmis egoistiškai mažinti eismą Nemenčinės plente ir Antakalnyje, kad į Nemenčinę būtų važinėjama aplink per Ažulaukę, okazkieno atstovaujama Antakalnio "pėsčiųjų bendruomenė" mėgautųsi mažesne tarša ir ramybe, ane? (čia jau traukimas per dantį)

    Tai FB komentarų neskaitėte ar ten neradote atsakymų į visus čia pateiktus klausimus?

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Donidavu Rodyti pranešimą

    Taigi pagal TKA statistiką viskas kaip ant delno - šitas ruožas papuola į TOP 10. Jeigu jie skaičiuotų konkrečiai 6km. nuo Kairėnų g. iki Antavilių būtų TOP 3. Dabar gi koeficiantas išsiplauna, nes matuojami visi 17km. iki Nemenčinės iš kurių 4-uočiame kelyje 11km. turbūt apskritai jokių autoįvykių nebuna, todėl ir bendras koeficientas dirbtinai geresnis.
    Kai matuojami trumpi ruožai tada ir gaunami tikrieji skaičiai kaip Kaišiadorių-Žiežmarių ir Aleksandrijos-Ginkūnų atveju.

    Click image for larger version Name:	Vilnius Polockas.jpg Views:	0 Size:	70,7 kB ID:	2123231
    O prie ko čia kelias nr. 103 Vilnius-Polockas, kai kalbame apie kelią nr. 102?
    Nuorodą į avaringumą jau buvau davęs ir aš, ir Creatium („Vilniaus dviračių takų“ temoje), tai gal pabandykite į jas pažiūrėti.

    N.B. dar vienas toks „saugumo klausimas uždarytas, skaičiai kalba patys už save“ komentaras ir keliausite į šitlistą kartu su visokiais arunasiksais ir vlrčikais. Neturiu noro gaišti laiką skaitydamas prasimanymus ir juos komentuodamas.
    Paskutinis taisė KEdas; 2024.04.10, 09:19.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Tai negi nepakako TV3 reportažo?
    Tai tame ir esmė, kad per TV3 keikiant absurdišką ar bent nevienareikšmišką VMS sprendimą dėl dvirtakio pačiam viešai išsprūdo frazė "pinigai bus ištratinti nereikalingam projektui"

    Tai prašom argumentuoti, kodėl projektas yra nereikalingas ir tuomet kas "yra reikalinga":
    - Kad visame Nemenčinės plente liktų 6 km butelio kakliukas;
    - Kad liktų kamščiai ir būtų teršiamas oras;
    - Kad kas savaitgalį ties Kairėnų, Balžio ar Antavilių;
    gatvių sankryžomis vyktų rizikingi šokinėjimai prieš nosį.
    - O gal reikalinga bet kokiomis priemonėmis egoistiškai mažinti eismą Nemenčinės plente ir Antakalnyje, kad į Nemenčinę būtų važinėjama aplink per Ažulaukę, o kažkieno atstovaujama Antakalnio "pėsčiųjų bendruomenė" mėgautųsi mažesne tarša ir ramybe, ane? (čia jau traukimas per dantį)

    Tas projektas išties nėra idealus, kai kurie sprendimai su sankryžomis yra pasenę dar nepradėjus statyti; dėl kainos (26 ar 40 mln. EUR) bus laiko atskirai diskutuoti.
    Tačiau sakyti, kad projektas išvis nereikalingas - tai gana stipru, prašom argumentuoti, ar atsiimti savo žodžius, o ne išsisukinėti.

    Jei čia tas atvejis, kai per diskusijos įkarštį jis leptelėjo kaip Anušauskas, tai irgi argumentas - juk kiekvienam gali pasitaikyti.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.04.11, 16:23.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Donidavu, mažiau tikėkite LRT. Nueikite į CVPP ir pamatysite, kad sutartis yra ne 26, o 40 milijonų vertės. Lygiai toks pats melas yra ir Eurovia teiginys apie avaringumą. TP yra pateikta eismo įvykių statistika, o JD metodika patvirtinta tik 2012-ais, tad jų teiginiai – tiesiog Vidualdo Valeikos pliurpalų perpasakojimas.
    Aš pats ten dažnai nevažinėdamas 4 autoįvykius mačiau. Savo akimis pasitikiu, todėl jokie Valeikos čia neturi įtakos. Tiesiog operuoju straipsniais ne iš kokių soc. tinklų ir tik oficialia statistika.

    Taigi pagal TKA statistiką viskas kaip ant delno - šitas ruožas papuola į TOP 10. Jeigu jie skaičiuotų konkrečiai 6km. nuo Kairėnų g. iki Antavilių būtų TOP 3. Dabar gi koeficiantas išsiplauna, nes matuojami visi 17km. iki Nemenčinės iš kurių 4-uočiame kelyje 11km. turbūt apskritai jokių autoįvykių nebuna, todėl ir bendras koeficientas dirbtinai geresnis.
    Kai matuojami trumpi ruožai tada ir gaunami tikrieji skaičiai kaip Kaišiadorių-Žiežmarių ir Aleksandrijos-Ginkūnų atveju.

    Tik pagalvokime - per metus 5 sužeistieji. Per 10 metų 50 suluošintų žmonių iš kurių daliai gyvenimas apskritai sugriautas. O jeigu skaičiuotume visus 34 metus nuo nepriklausomybės? Koks pasiūlymas palaukti dar 10 metų?

    Taigi saugumo klausimas uždarytas, skaičiai kalba patys už save.

    P.S. jeigu gyvūnų užtvarų nebus, tai išties blogai, dėl šito reikia pakovoti, kad įrenginėtų. Nes bus kaip su greitėjimo/lėtėjimo juostomis.


    Click image for larger version  Name:	Vilnius Polockas.jpg Views:	0 Size:	70,7 kB ID:	2123231
    Paskutinis taisė Donidavu; 2024.04.10, 01:56.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kad lygtais ne? LAKD dalyje buvo vienas žymus atvejis kai greičio viršytojas numušė bėgiką bėgusį per raudoną. Iki rekonstrukcijos ten praktiškai kiekvieną žiemą būdavo po kaktomušą su keliais lavonais.
    O gal vis tik geriau naudotis ne spauda, o duomenų šaltiniais? Ką matote čia ir ar žinote kas laikoma JD?
    Autostradinėje dalyje eismo įvykių netrūksta, net 3 juodi ruožai.
    Tuo tarpu labiau gyvenamoje, bet siauresnėje dalyje, kur žmonės vaikšto į parduotuves, juodų dėmių NĖRA.
    https://maps.vilnius.lt/transportas?...entify=#layers
    Click image for larger version

Name:	436419174_3776250145943028_1744787531599067956_n.jpg?_nc_cat=102&ccb=1-7&_nc_sid=5f2048&_nc_ohc=IxfqZmp05RsAb7eZWkb&_nc_ht=scontent.fvno2-1.fna&oh=00_AfA_fhu4NSFTllyGx3mHvActI7zJSZjEBKmK7rs1fiyQ0g&oe=661B91AD.jpg
Views:	412
Size:	137,9 kB
ID:	2123228

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Dar didelis klausimas ar rekonstrukcija tą avaringumą sumažins. Daugiau galimybių įsibėgėt, daugiau manevravimo (kai sukančius bandys aplenkinėt) ir pan.

    Čia gerai matosi, kad 4 eismo juostos iš savęs nieko nesprendžia, 2023 m. eismo įvykiai (žaliai pažymėjau rekonstrukcijos ribas)
    Keturios eismo juostos nieko nesprendžia kai senoje dalyje jos buvo su kamikadzių apsisukimais.

    Dėl sukančių aplenkinėjimo, jei tai būtų opi problema, Molėtų plento pradžioj tokios avarijos būtų kasdienybė. Bet kažkaip nepastebiu, nors pravažiuoju dažnai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Saugumą galima pasiekti su dabartiniu 1+1ir su žiedinėmis sankryžomis, nekertant miškų, o įveikiamas laikas nebūtų pakitęs lyginant su būsimu sprendiniu
    Jei sudėliot iš betoninių atitvarų skiriamąją juostą - gal.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Gal galite savo teiginius pagrįsti? Mano žiniomis, tai mirtingumas išaugo būtent LAKD dalyje, kai ją suautostradino. Miesto dalyje tame kelyje net JD nėra, tai apie kokį „didelį“ mirtingumą rašote?
    Kad lygtais ne? LAKD dalyje buvo vienas žymus atvejis kai greičio viršytojas numušė bėgiką bėgusį per raudoną. Iki rekonstrukcijos ten praktiškai kiekvieną žiemą būdavo po kaktomušą su keliais lavonais.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Jau pasirodė vakar dienos TV3 žinių reportažo apie Nemenčinės plentą ir nelaimingą dvirtakį tekstinė versija su minėto Antakalnio pėsčiųjų draugijos (ar kaip ten ji vadinasi) eksperto citatomis.

    TV3.lt 2024.04.09
    Vilniaus savivaldybė išardė neseniai nutiestą dviračių taką – jis kainavo 300 tūkstančių: „Niekam nerūpi“


    Gal pats KEdas pasidalintų argumentais, kodėl tai yra "nereikalingas projektas".
    Dėl skubotos dvirtakio rekonstrukcijos ir vėlesnio išardymo buvo įvairių nuomonių, bet čia turbūt vienintelė radikali nuomonė, kad Nemenčinės plento projektas išvis "yra nereikalingas"
    Tai negi nepakako TV3 reportažo? Tada galite pasiskaityti FB vykusią diskusiją. Ten ir apie eismo saugumą, ir apie gyvūnų atitvarus (jų nebus), ir apie šviesoforinį valdymą ne iš lempos, bet iš pirkimo dokumentų citatos sudėtos.

    Donidavu, mažiau tikėkite LRT. Nueikite į CVPP ir pamatysite, kad sutartis yra ne 26, o 40 milijonų vertės. Lygiai toks pats melas yra ir Eurovia teiginys apie avaringumą. TP yra pateikta eismo įvykių statistika, o JD metodika patvirtinta tik 2012-ais, tad jų teiginiai – tiesiog Vidualdo Valeikos pliurpalų perpasakojimas.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    To plento pagrindinis trūkumas buvo mirtingumas. Norint nesulėtinti ir užtikrinti saugumą reiktų mest 400mln autostradai su dviejų lygių sankryžom. Tai gausis neblogas kompromisas.
    Gal galite savo teiginius pagrįsti? Mano žiniomis, tai mirtingumas išaugo būtent LAKD dalyje, kai ją suautostradino. Miesto dalyje tame kelyje net JD nėra, tai apie kokį „didelį“ mirtingumą rašote?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Dėl Nemenčinės pl., kad tiesiog laikas užsibaigti su nebaigtais 2+2 ruožais. Būtų ištisinis 2+2. Darbas pradėtas, ko gero, reik užbaigt.

    Pigiau būtų buvę susitvarkyt su kairiais posūkiais, tvora nuo gyvūnų ir geresniu dviračių taku.

    Lenkijoje autostrados tikrai rimtesni keliai. Mes čia esame priekyje iš tai ką mes statėme 1970-1980-aisiais (Vilnius-Klaipėda) ir ką lenkai (Gierkowka Varšuva-Katovicai). Statybos standartai, per šiuos dešimtmečius, aišku, pakilo, nerengiami vieno lygio apsisukimai ir stotelės, stengiamasi daug kur įrengt jungiamuosius kelius vietiniam srautui. Pas mus liko kas liko, bet dabar tokią infra įrengt labai brangu jei vartotojų labai mažai ir tai nekerta per saugumą.

    Skeptiškai žiūriu į skirtingų lygių sankryžas Nemenčinės pl., nes jos užimtų daugiau ploto ir būtų kertamas miškas, kelias nėra super didelės reikšmės, tik priemiesčių gyventojams, bus tiesiog tvarkingai įrengti posūkiai ir šviesoforinės sankryžos.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.04.10, 00:03.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Gal pats KEdas pasidalintų argumentais, kodėl tai yra "nereikalingas projektas".
    Dėl skubotos dvirtakio rekonstrukcijos ir vėlesnio išardymo buvo įvairių nuomonių, bet čia turbūt vienintelė radikali nuomonė, kad Nemenčinės plento projektas išvis "yra nereikalingas"
    Tiesiog yra veikėjų, kurie nesuvokia, kad bet kurioje Vakarų šalyje žmogaus gyvybė yra svarbiau nei pseudoekologistų laimės indeksas.
    "2009-2012 metų auditas parodė, kad šis (Nemenčinės) plentas pagal žuvusiųjų skaičių užėmė antrą vietą po Savanorių
    prospekto, o Nemenčinės–Antavilių sankryža priskirta juodajai dėmei – joje 2011–2015 metais įvyko 14 eismo įvykių."
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-eurovia-grupe

    Dar vienas triuškinantis koziris konkrečiai pseudoekologistams ir nereikalingistams.
    Pabaigus remontą tame kelyje ženkliai sumažės numuštų katinų, stirnų ir lapių. Dabar gyvūnams nuo miško iki kelio tik 3-4 metrai ir jokių užtvarų. Todėl jie nesugeba tinkamai įvertinti, kad vizualiai trumpas atstumas perbėgti važiuojamąją dalį, jiems gali būti lemtingas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    To plento pagrindinis trūkumas buvo mirtingumas. Norint nesulėtinti ir užtikrinti saugumą reiktų mest 400mln autostradai su dviejų lygių sankryžom. Tai gausis neblogas kompromisas.
    Dar didelis klausimas ar rekonstrukcija tą avaringumą sumažins. Daugiau galimybių įsibėgėt, daugiau manevravimo (kai sukančius bandys aplenkinėt) ir pan.

    Čia gerai matosi, kad 4 eismo juostos iš savęs nieko nesprendžia, 2023 m. eismo įvykiai (žaliai pažymėjau rekonstrukcijos ribas)

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-04-09 231149.jpg
Views:	339
Size:	57,9 kB
ID:	2123209

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Gerbiami kolegos (atsiprašau, nieko asmeniško, šiuo atveju noriu sužinoti tik vilniečių nuomonę), pasakykite ar vilniečiams iš viso yra reikalingas šis Nemenčinės plento remontas?
    Klausiu, nes TV žvaigždė, influenceris ir linijinio parko garbintojas (kolegos žino kas) audringu tonu per TV3 žinias pareiškė, kad šis kelias visiškai nereikalingas vilniečiams, už šiuos pinigus reikėjo šaligatvius kloti.
    Jau pasirodė vakar dienos TV3 žinių reportažo apie Nemenčinės plentą ir nelaimingą dvirtakį tekstinė versija su minėto Antakalnio pėsčiųjų draugijos (ar kaip ten ji vadinasi) eksperto citatomis.

    TV3.lt 2024.04.09
    Vilniaus savivaldybė išardė neseniai nutiestą dviračių taką – jis kainavo 300 tūkstančių: „Niekam nerūpi“
    „Geriausia bus tiems, kas statys ir pasiims tuos 40 milijonų. Bet visiems žmonėms, kurie nesinaudoja tuo Nemenčinės plentu vilniečiams bus žymiai blogiau, nes tie pinigai bus ištratinti nereikalingam projektui. Ir Vilniaus mieste daug vietų bus apleistos, šaligatviai, sankryžos nesaugios, neva nėra pinigų“, – sako E. Krikščiūnas.
    https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...172
    Gal pats KEdas pasidalintų argumentais, kodėl tai yra "nereikalingas projektas".
    Dėl skubotos dvirtakio rekonstrukcijos ir vėlesnio išardymo buvo įvairių nuomonių, bet čia turbūt vienintelė radikali nuomonė, kad Nemenčinės plento projektas išvis "yra nereikalingas"

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    To plento pagrindinis trūkumas buvo mirtingumas. Norint nesulėtinti ir užtikrinti saugumą reiktų mest 400mln autostradai su dviejų lygių sankryžom. Tai gausis neblogas kompromisas.
    Saugumą galima pasiekti su dabartiniu 1+1ir su žiedinėmis sankryžomis, nekertant miškų, o įveikiamas laikas nebūtų pakitęs lyginant su būsimu sprendiniu

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Reikėjo, bet gal ne su tokiu kiekiu šviesoforų ir juostų. Gal ir saugiau bus pasukt į bet kokį kaimą, bet atrodys kaip Lenkijos autostrados iki 2010 metų.
    Deja, bet Lenkijos autostrados žymiai geriau apkrautos, todėl yra ekonominis pagrįstumas.
    Tuo tarpu Nemenčinės plentas 50% / 50% daromas toliau važiuojantiems + sostinės satelitų gyventojų patogumui/saugumui gerinti. Jeigu ne šių priemiesčių gyventojų saugumas, tai nebūtų stipraus ekonominio pagrindo teikti prioritetą Nemenčinės plentui, prieš pvz. Utenos plentą arba Vilniaus pietinio aplinkelio (A19) užbaigimą.
    Aišku 70km. ribojimas visame ruože vis tiek nepateisinamas (neturėkime iliuzijų daugelis nauju keliu važinės 80-90km/h). Tiesiog patingėjo įrengti papildomų įsibėgėjimo ir lėtėjimo juostų. Su tokiom nuovažom ir 70km/h atrodo daugoka.

    Click image for larger version  Name:	repre.jpg Views:	1 Size:	23,9 kB ID:	2123201 Click image for larger version  Name:	repre1.jpg Views:	1 Size:	17,0 kB ID:	2123205 Click image for larger version

Name:	repre2.jpg
Views:	421
Size:	33,7 kB
ID:	2123210
    Paskutinis taisė Donidavu; 2024.04.09, 23:13.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Bet jūs ir keisti. Pergyvenate dėl 0,3 milijono takui ir visai nesijaudinate dėl 40 milijonų, kurie bus ištratinti plento rekonstrukcijai, kuri keliones plentu SULĖTINS, nes atsiras 5 šviesoforinės sankryžos. taką tiesė, nes Šimašius buvo supratęs to plento projekto ydingumą ir beprasmiškumą.
    To plento pagrindinis trūkumas buvo mirtingumas. Norint nesulėtinti ir užtikrinti saugumą reiktų mest 400mln autostradai su dviejų lygių sankryžom. Tai gausis neblogas kompromisas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lyginant beveik tuo pačiu metu pradėtus darbus A14 tarp Molėtų ir Utenos 30 km atkarpoje bei Nemenčinės plento 6 km atkarpoje susidaro įspūdis, kad Nemenčinės plente viskas vyksta labai vangiai.
    Nuo pirmadienio anonsuoti "dideli pokyčiai Nemenčinės plente". Tačiau panašu, kad kol kas viskas vyksta tik kelkraščiuose ir dvirtakyje, kuris už ~300.000 EUR buvo suremontuotas, iš anksto žinant, kad netrukus jį reikės vėl ardyti

    LRT.lt 2024.04.08
    300 tūkst. eurų į balą? Naujai sutvarkytas takas vėl ardomas
    Vilniaus miesto ir rajono gyventojus pasiekė dvi žinios.
    Geroji ta, kad pradedama rekonstruoti 5,6 km ilgio Nemenčinės plento atkarpa.
    Blogoji – dar prieš keletą metų naujai už beveik 300 tūkst. eurų nutiestas pėsčiųjų ir dviračių takas dėl plento rekonstrukcijos vėl išardytas.
    Savivaldybė teisinasi, kad kito pasirinkimo nebuvo.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...as-vel-ardomas
    Apie sumažintą greitį ir nuo pirmadienį buvo keli pranešimai šioje temoje.
    Nepavyko rasti rasti informacijos vienoje vietoje apie aktualius eismo ribojimus kelyje Nr. 102 tarp Vilniaus ir Nemenčiinės

    www.eismoinfo.lt šiandien iš ryto buvo užsiminta apie greičio ribojimus dėl remonto prie Dūkšto, popiet KK102 jau visais neminimas.
    https://eismoinfo.lt/eismoinfo-backe...document/10111
    Gal taip yra dėl to, kad Nemenčinės plento atkarpa Vilniaus mieste priklauso ne LAKD, o Vilniaus m. savivaldybei

    Vilniaus m. eismo ribojimų puslapyje Nemenčinės plentas jei ir minimas, tai ne pirmame ir ne antrame puslapyje.
    https://vilnius.lt/lt/category/eismo-ribojimai/

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Nematau problemos dideliame kieky šviesoforinių sankryžų tokiam kelyje, kur turėtų būtų gan nesunkiai suprogramuotos "žalios" bangos.

    Dėl dviejų eismo juostų kiekviena kryptimi Nemenčinės plente - reikalinga, bet ne tiek, kiek reikalinga Šiaurinė gatvė ar Ozo g. tęsinys iki Vakarinio aplinkelio ar normali M. Lietuvio gatvė - šios turėjo būti tiesiamos pirmiau...

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    T.y. atsiliekame tik 15 metų
    Daugiau. Nes toks kelias liks 50-čiai metų

    Komentuoti:

Working...
X