Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[102] Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Zarasai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    To plento pagrindinis trūkumas buvo mirtingumas. Norint nesulėtinti ir užtikrinti saugumą reiktų mest 400mln autostradai su dviejų lygių sankryžom. Tai gausis neblogas kompromisas.
    Dar didelis klausimas ar rekonstrukcija tą avaringumą sumažins. Daugiau galimybių įsibėgėt, daugiau manevravimo (kai sukančius bandys aplenkinėt) ir pan.

    Čia gerai matosi, kad 4 eismo juostos iš savęs nieko nesprendžia, 2023 m. eismo įvykiai (žaliai pažymėjau rekonstrukcijos ribas)

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-04-09 231149.jpg
Views:	331
Size:	57,9 kB
ID:	2123209

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Gerbiami kolegos (atsiprašau, nieko asmeniško, šiuo atveju noriu sužinoti tik vilniečių nuomonę), pasakykite ar vilniečiams iš viso yra reikalingas šis Nemenčinės plento remontas?
    Klausiu, nes TV žvaigždė, influenceris ir linijinio parko garbintojas (kolegos žino kas) audringu tonu per TV3 žinias pareiškė, kad šis kelias visiškai nereikalingas vilniečiams, už šiuos pinigus reikėjo šaligatvius kloti.
    Jau pasirodė vakar dienos TV3 žinių reportažo apie Nemenčinės plentą ir nelaimingą dvirtakį tekstinė versija su minėto Antakalnio pėsčiųjų draugijos (ar kaip ten ji vadinasi) eksperto citatomis.

    TV3.lt 2024.04.09
    Vilniaus savivaldybė išardė neseniai nutiestą dviračių taką – jis kainavo 300 tūkstančių: „Niekam nerūpi“
    „Geriausia bus tiems, kas statys ir pasiims tuos 40 milijonų. Bet visiems žmonėms, kurie nesinaudoja tuo Nemenčinės plentu vilniečiams bus žymiai blogiau, nes tie pinigai bus ištratinti nereikalingam projektui. Ir Vilniaus mieste daug vietų bus apleistos, šaligatviai, sankryžos nesaugios, neva nėra pinigų“, – sako E. Krikščiūnas.
    https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...172
    Gal pats KEdas pasidalintų argumentais, kodėl tai yra "nereikalingas projektas".
    Dėl skubotos dvirtakio rekonstrukcijos ir vėlesnio išardymo buvo įvairių nuomonių, bet čia turbūt vienintelė radikali nuomonė, kad Nemenčinės plento projektas išvis "yra nereikalingas"

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    To plento pagrindinis trūkumas buvo mirtingumas. Norint nesulėtinti ir užtikrinti saugumą reiktų mest 400mln autostradai su dviejų lygių sankryžom. Tai gausis neblogas kompromisas.
    Saugumą galima pasiekti su dabartiniu 1+1ir su žiedinėmis sankryžomis, nekertant miškų, o įveikiamas laikas nebūtų pakitęs lyginant su būsimu sprendiniu

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Reikėjo, bet gal ne su tokiu kiekiu šviesoforų ir juostų. Gal ir saugiau bus pasukt į bet kokį kaimą, bet atrodys kaip Lenkijos autostrados iki 2010 metų.
    Deja, bet Lenkijos autostrados žymiai geriau apkrautos, todėl yra ekonominis pagrįstumas.
    Tuo tarpu Nemenčinės plentas 50% / 50% daromas toliau važiuojantiems + sostinės satelitų gyventojų patogumui/saugumui gerinti. Jeigu ne šių priemiesčių gyventojų saugumas, tai nebūtų stipraus ekonominio pagrindo teikti prioritetą Nemenčinės plentui, prieš pvz. Utenos plentą arba Vilniaus pietinio aplinkelio (A19) užbaigimą.
    Aišku 70km. ribojimas visame ruože vis tiek nepateisinamas (neturėkime iliuzijų daugelis nauju keliu važinės 80-90km/h). Tiesiog patingėjo įrengti papildomų įsibėgėjimo ir lėtėjimo juostų. Su tokiom nuovažom ir 70km/h atrodo daugoka.

    Click image for larger version  Name:	repre.jpg Views:	1 Size:	23,9 kB ID:	2123201 Click image for larger version  Name:	repre1.jpg Views:	1 Size:	17,0 kB ID:	2123205 Click image for larger version

Name:	repre2.jpg
Views:	405
Size:	33,7 kB
ID:	2123210
    Paskutinis taisė Donidavu; 2024.04.09, 22:13.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Bet jūs ir keisti. Pergyvenate dėl 0,3 milijono takui ir visai nesijaudinate dėl 40 milijonų, kurie bus ištratinti plento rekonstrukcijai, kuri keliones plentu SULĖTINS, nes atsiras 5 šviesoforinės sankryžos. taką tiesė, nes Šimašius buvo supratęs to plento projekto ydingumą ir beprasmiškumą.
    To plento pagrindinis trūkumas buvo mirtingumas. Norint nesulėtinti ir užtikrinti saugumą reiktų mest 400mln autostradai su dviejų lygių sankryžom. Tai gausis neblogas kompromisas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lyginant beveik tuo pačiu metu pradėtus darbus A14 tarp Molėtų ir Utenos 30 km atkarpoje bei Nemenčinės plento 6 km atkarpoje susidaro įspūdis, kad Nemenčinės plente viskas vyksta labai vangiai.
    Nuo pirmadienio anonsuoti "dideli pokyčiai Nemenčinės plente". Tačiau panašu, kad kol kas viskas vyksta tik kelkraščiuose ir dvirtakyje, kuris už ~300.000 EUR buvo suremontuotas, iš anksto žinant, kad netrukus jį reikės vėl ardyti

    LRT.lt 2024.04.08
    300 tūkst. eurų į balą? Naujai sutvarkytas takas vėl ardomas
    Vilniaus miesto ir rajono gyventojus pasiekė dvi žinios.
    Geroji ta, kad pradedama rekonstruoti 5,6 km ilgio Nemenčinės plento atkarpa.
    Blogoji – dar prieš keletą metų naujai už beveik 300 tūkst. eurų nutiestas pėsčiųjų ir dviračių takas dėl plento rekonstrukcijos vėl išardytas.
    Savivaldybė teisinasi, kad kito pasirinkimo nebuvo.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...as-vel-ardomas
    Apie sumažintą greitį ir nuo pirmadienį buvo keli pranešimai šioje temoje.
    Nepavyko rasti rasti informacijos vienoje vietoje apie aktualius eismo ribojimus kelyje Nr. 102 tarp Vilniaus ir Nemenčiinės

    www.eismoinfo.lt šiandien iš ryto buvo užsiminta apie greičio ribojimus dėl remonto prie Dūkšto, popiet KK102 jau visais neminimas.
    https://eismoinfo.lt/eismoinfo-backe...document/10111
    Gal taip yra dėl to, kad Nemenčinės plento atkarpa Vilniaus mieste priklauso ne LAKD, o Vilniaus m. savivaldybei

    Vilniaus m. eismo ribojimų puslapyje Nemenčinės plentas jei ir minimas, tai ne pirmame ir ne antrame puslapyje.
    https://vilnius.lt/lt/category/eismo-ribojimai/

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Nematau problemos dideliame kieky šviesoforinių sankryžų tokiam kelyje, kur turėtų būtų gan nesunkiai suprogramuotos "žalios" bangos.

    Dėl dviejų eismo juostų kiekviena kryptimi Nemenčinės plente - reikalinga, bet ne tiek, kiek reikalinga Šiaurinė gatvė ar Ozo g. tęsinys iki Vakarinio aplinkelio ar normali M. Lietuvio gatvė - šios turėjo būti tiesiamos pirmiau...

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    T.y. atsiliekame tik 15 metų
    Daugiau. Nes toks kelias liks 50-čiai metų

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Ten yra dar viena problema, dėl kurios tos sankryžos neišvengiamai turėjo atsirasti. Palei Nemenčinės plentą buvusios sodų bendrijos beveik visiškai tapo individualių namų kvartalais. Ir į šitą procesą visiškai nebuvo kreipiamas dėmesys, nes nu gi privati nuosavybė yra šventa ir taškas. O reikėjo:

    1) Sodų bendrijų keliukus sujungti, nes dabar vos ne kiekviena iš jų turi savo išvažiavimą į Nemenčinės plentą.
    2) Palei plentą nutiesti jungiamąją gatvę arba imti plačiausią bendrijų gatvę ir ją paversti normalia gatve susisiekimui.
    3) Vietoj krūvos sankryžų ir apsisukimų (nuo pat O. Milašiaus g. iki Antavilių) turėti 3-4 sankryžas arba turbo žiedus, į kurias sueitų jungiamosios arba centrinės bendrijų gatvės. Su laiku jas rekonstruoti į dviejų lygių sankryžas.

    Aišku, tokiam variantui būtų tekę išpirkti krūvą sodų sklypelių. Kas mums yra vargu ar įveikiama.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    (...) atrodys kaip Lenkijos autostrados iki 2010 metų.
    T.y. atsiliekame tik 15 metų

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Reikėjo, bet gal ne su tokiu kiekiu šviesoforų ir juostų. Gal ir saugiau bus pasukt į bet kokį kaimą, bet atrodys kaip Lenkijos autostrados iki 2010 metų.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Gerbiami kolegos (atsiprašau, nieko asmeniško, šiuo atveju noriu sužinoti tik vilniečių nuomonę), pasakykite ar vilniečiams iš viso yra reikalingas šis Nemenčinės plento remontas?
    Klausiu, nes TV žvaigždė, influenceris ir linijinio parko garbintojas (kolegos žino kas) audringu tonu per TV3 žinias pareiškė, kad šis kelias visiškai nereikalingas vilniečiams, už šiuos pinigus reikėjo šaligatvius kloti.

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Taip, bus. Užtektų atsidaryti projektą ir pasižiūrėti. Ribojimas 70 km/h, kas yra adekvatu tokiame kelyje su šviesoforinėmis sankryžomis.
    Kokiame tokiame? Lenkijoje, Vokietijoje gal neteko važinėti? Pas mus jeigu kelyje 3 mašinos, 1 dviratininkas ir stirna miške, tai drebančiom rankom bėga užkabinti ribojančius ženklus.
    4 juostos, naujas kelias ir visi šliaužia 70km/h, europiečiai iš mūsų prisigąsdinusių žioplių tik skaniai pasijuoktų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vilniaus m. savivaldybė 2024.04.04
    Nemenčinės plente bus ribojamas eismas
    Dėl paruošiamųjų darbų nuo Kairėnų g. iki Vilniaus miesto ribos greitis ribojamas iki 50 km/val., nuo Rudausių Sodų 7-osios gatvės eismas bus nukreipiamas į priešpriešinę eismo juostą.
    Artimiausiu metu bus ruošiamasi Nemenčinės plento ir Kairėnų gatvės sankryžos pertvarkymui iš nelygiareikšmės nereguliuojamos į šviesoforu reguliuojamą sankryžą.
    Tvarkant šią plento dalį nuo balandžio 15 d. iki rugpjūčio mėn. automobilių eismas bus nukreiptas į priešpriešinę eismo juostą. Dešinėje plento pusėje (žvelgiant nuo miesto centro pusės) esantis pėsčiųjų ir dviračių takas uždarytas ir eismas nukreiptas į kairiąją plento pusę. (...)

    Plento rekonstrukciją planuojama užbaigti 2026 metų pirmąjį pusmetį. Darbai kainuos apie 26,18 mln. Eur.
    Paskutinis taisė digital; 2024.04.06, 00:27. Priežastis: Vilnaiu m. savivladybė -> Vilniaus m. savivaldybė ; Nemenčinės plentas bus ribojamas eismas -> Nemenčinės plente bus ribojamas eismas

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Taigi Šv. Paprastasis Remontas. Tiesiam ant viršaus ir nė metro toliau.

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Šiandien mačiau kad nuardyta didžioji dalis naujo (pakankamai) dviračių tako remontuojamoje atkarpoje. Klausimas kam reikėjo taškyti pinigus jį remontuojant prieš kelis metus. Galima buvo iš karto nutiesti naują taką ten, kur numatyta projekte. Arba pritempti projektą prie dabartinio tako.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gal grįžtame į temą.
    Svarbu, kad kažkas išvis prasidėjo.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Reikia pritarti - kuo lėčiau, tuo geriau.
    Dar jei kas nors pratęstų troleibusų liniją bent iki Nemenčinės, būtų galima visur riboti greitį iki išsvajotų 50 km/ val.
    Naujuose troleibusuose ribotuvas stovi ant 60 ar net 70 km/h. Turbūt 60 km/h. Teko matyt, kaip tada išmuša el. prietaisų skydelį, bet trūlikas "skrenda" toliau. Transformuojant Romo mintį, visai būtų geras variantas palikti 2 juostų kelią mašinoms ir nutiesti greitajį geležinkelį iki Antakalnio, Vilniuje. Į darbus gi žmonės važiuoja.
    Paskutinis taisė dondc; 2024.03.25, 08:08.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Dar ir porą radarų ties perėjomis padarys. Išvis baisu..

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Reikia pritarti - kuo lėčiau, tuo geriau.
    Dar jei kas nors pratęstų troleibusų liniją bent iki Nemenčinės, būtų galima visur riboti greitį iki išsvajotų 50 km/ val.

    Komentuoti:

Working...
X