Ketvirtadienį spaudos konferencijoje pristatyta, kad ištyrus 33 skirtingus kelius nustatyta, jog kokybės reikalavimų neatitinka beveik 90 proc. tirtų kelių. Net 18 kelių buvo nustatyti esminiai pažeidimai, dėl kurių pastarieji apskritai neturėjo būti priimtini. Kaip konstatavo ekspertai, be defektų yra tik 4 iš audito metu tirtų kelių.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Teisybės dėlei šitoje vietoje yra ir gamtinių kliūčių, ir šiaip mažai vietos, o padaryt idealiu atveju reiktų daug... Būtų įdomu pamatyti visą projektą ką buvo pripaišę.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąViena suma padarė įspūdį: 2008-0018/1 Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 4707 Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė ruožo nuo 0,92 iki 3,80 km rekonstravimo techninis projektas 130 599,22
Komentuoti:
-
Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimąDar įdomiau:
Sąrašas projektų, kurie netinkami įgyvendinti
Kaip jau skelbta žiniasklaidoje, Lietuvos automobilių kelių direkcijoje prie Susisiekimo ministerijos (toliau - Kelių direkcija) pradedamas vidaus auditas, siekiant nustatyti, kokia dalis ankstesniais metais rengtų projektų neatitinka nei realių eismo sąlygų, nei teisės aktų techninio reglamentavimo.
Vidaus audito metu Kelių direkcijoje bus patikrinta ir inventorizuota daugiau nei 1000 projektų. Preliminariais duomenimis, dalis šių projektų nėra tinkami įgyvendinti, nes neatitinka eismo sąlygų, galiojančių techninių reglamentavimo dokumentų reikalavimų ir teisės aktų.
Pirmųjų tokių projektų sąrašą galite pamatyti čia
- 2000-0265/1 Krašto kelio (KK) Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožo nuo 7,5 iki 12,4 km rekonstravimo ir naujo tilto per Nevėžį statybos specialusis planas (Raudondvario aplinkkelis)
- 2002-0452/1 KK Nr.130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 13,1 iki 30,1 km rekonstravimo specialusis planas
- 2003-122/1 Zarasų pietrytinio aplinkkelio nuo 0,00 iki 7,55 km tiesimo specialusis planas ir poveikio aplinkai vertinimas (PAV)
- 2003-857/1 KK Nr.130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 13,1 nuo 18,1 km rekonstravimo techninis projektas (TP) ir žemių paėmimo dokumentacijos parengimas
- 2004-0537/2 KK Nr.148 Raseiniai–Tytuvėnai–Radviliškis ruožo nuo 38,72 iki 45,12 km remonto TP
- 2004-0809/1 KK Nr.101 Vilnius–Šumskas ruožo nuo 24,50 iki 29,85 km rekonstravimo
- 2004-0810/2 KK Nr.143 Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys ruožo nuo 42,7 iki 45,5 km rekonstravimo TP
- 2004-1120/1 KK Nr.122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys ruožo nuo 88,4 iki 93,7 km tiesimo specialusis planas ir TP (Karsakiškio aplinkkelis)
- 2005-0121/14 KK Nr.148 Raseiniai–Tytuvėnai–Radviliškis ruožo nuo 38,72 iki 45,12 km dangos stiprinimo TP pagal ES reikalavimus
- 2005-0739/2 Magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 32,73 iki 54,14 km priešprojektiniai pasiūlymai
- 2005-0802/1 Utenos rytinio aplinkkelio tarp RK Nr.4902 Utena–Tauragnai–Kirdeikiai ir magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis specialusis planas ir PAV
- 2005-0972/1Magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 20,54 iki 29,90 km (Ramygalos aplinkkelis) tiesimo specialusis planas
- 2006-0738/1 KK Nr.110 Švenčionys–Adutiškis ruožo nuo 1,7 iki 7,2 km rekonstravimo TP
- 2006-1117/1 KK Nr.106 Naujoji Vilnia–Rudamina–Paneriai ruožo nuo 1,3 iki 4,6 km rekonstravimo TP
- 2007-0146/1 KK Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožo nuo 7,5 iki 12,4 km tiesimo ir tilto per Nevėžį statybos detaliojo plano (Kauno miesto ribose) parengimas ir specialiojo plano (Kauno rajono ribose) koregavimas (Raudondvario aplinkkelis)
- 2007-0509/5 RK Nr.5316 Baibiai–Kloviškiai–Vajasiškis ruožo nuo 1,1 iki 6,8 km rekonstravimo TP
- 2007-0709/1 KK Nr.228 Dauparai–Gargždai–Vėžaičiai 3,1 km esančio Dauparų viaduko rekonstravimo TP
- 2007-0896/4 KK Nr.191 Paliūniškis–Vabalninkas 30,63 km esančios sankryžos su valstybinės reikšmės rajoniniu keliu Nr.3101 rekonstravimo TP
- 2007-0899/1 KK Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 42,36 km esančio tilto per Dubysą rekonstravimo TP
- 2007-0909/1 Magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožo nuo 28,154 iki 34,595 km (Jonavos pietrytinis aplinkkelis) tiesimo TP CK
- 2007-1198/1 KK Nr.193 Kvėdarna–Švėkšna–Saugos ruožo nuo 11,44 iki 16,44 km rekonstravimo TP
- 2008-0015/1 KK Nr.144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva 9,59 km esančios sankryžos su valstybinės reikšmės krašto keliu Nr.232 Vilijampolė–Žeimiai–Šėta rekonstravimo į žiedinę TP su teritorijų planavimo dokumentų parengimu
- 2008-0018/1 RK (RK) Nr.4707 Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė ruožo nuo 0,92 iki 3,80 km rekonstravimo TP
- 2008-0425/6 RK Nr.1502 Bukonys–Upninkai–Keižonys ruožo nuo 24,2 iki 31,3 km rekonstravimo TP
- 2008-0425/7 RK Nr.2017 Medininkai–Pajieslys–Guptilčiai ruožo nuo 0,0 iki 2,0 km rekonstravimo TP
- 2008-0434/1 RK Nr.3024 Barklainiai–Ėriškiai ruožo nuo 0,00 iki 4,42 km rekonstravimo TP
- 2008-0434/10 RK Nr.3612 Kariūnai–Duokiškis–Vilučiai–Kušliai ruožo nuo 0,00 iki 7,81 km rekonstravimo TP
- 2008-0500/2 RK Nr.4910 Utena–Pilveliai–Užpaliai ruožų nuo 0,85 iki 7,32 km ir nuo 7,94 iki 13,93 km rekonstravimo TP
- 2007-0146/1 KK Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožo nuo 7,5 iki 12,4 km tiesimo ir tilto per Nevėžį statybos detaliojo plano (Kauno miesto ribose) parengimas ir specialiojo plano (Kauno rajono ribose) koregavimas (Raudondvario aplinkkelis)
- 2007-0509/5 RK Nr.5316 Baibiai–Kloviškiai–Vajasiškis ruožo nuo 1,1 iki 6,8 km rekonstravimo TP
- 2007-0709/1 KK Nr.228 Dauparai–Gargždai–Vėžaičiai 3,1 km esančio Dauparų viaduko rekonstravimo TP
- 2007-0896/4 KK Nr.191 Paliūniškis–Vabalninkas 30,63 km esančios sankryžos su RK Nr.3101 rekonstravimo TP
- 2007-0899/1 KK Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 42,36 km esančio tilto per Dubysą rekonstravimo TP
- 2007-0909/1 Magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožo nuo 28,154 iki 34,595 km (Jonavos pietrytinis aplinkkelis) tiesimo TP CK
- 2007-1198/1 KK Nr.193 Kvėdarna–Švėkšna–Saugos ruožo nuo 11,44 iki 16,44 km rekonstravimo TP
- 2008-0015/1 KK Nr.144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva 9,59 km esančios sankryžos su KK Nr.232 Vilijampolė–Žeimiai–Šėta rekonstravimo į žiedinę TP su teritorijųplanavimo dokumentų parengimu
- 2008-0018/1 Rajoninio kelio RK Nr.4707 Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė ruožo nuo 0,92 iki 3,80 km rekonstravimo TP
- 2008-0425/6 RK Nr.1502 Bukonys–Upninkai–Keižonys ruožo nuo 24,2 iki 31,3 km rekonstravimo TP
- 2008-0425/7 RK Nr.2017 Medininkai–Pajieslys–Guptilčiai ruožo nuo 0,0 iki 2,0 km rekonstravimo TP
- 2008-0434/1 RK Nr.3024 Barklainiai–Ėriškiai ruožo nuo 0,00 iki 4,42 km rekonstravimo TP
- 2008-0434/10 RK Nr.3612 Kariūnai–Duokiškis–Vilučiai–Kušliai ruožo nuo 0,00 iki 7,81 km rekonstravimo TP
- 2008-0500/2 RK Nr.4910 Utena–Pilveliai–Užpaliai ruožų nuo 0,85 iki 7,32 km ir nuo 7,94 iki13,93 km rekonstravimo TP
- 2008-0511/1 RK Nr.2518 Veisiejai–Vainiūnai–Barzdžiūnai–Liškiava ruožo nuo 24,2 iki 27,3 km rekonstravimo TP
- 2008-0588/3 RK Nr.4209 Šilutė–Ramučiai–Gardamas ruožo nuo 11,40 iki 17,05 km rekonstravimo TP
- 2008-0716/1 RK Nr.4813 Kreiviai–Siesikai ruožų nuo 4,92 iki 8,46 km ir nuo 9,77 iki 11,99 km rekonstravimo TP
- 2008-0717/3 Tilto per Dubysą KK Nr.196 Ariogala–Raseiniai–Kryžkalnis 13,6 km kapitalinio remonto TP
- 2008-0736/1 RK Nr.4903 Utena–Pakalniai–Alanta ruožo nuo 11,49 iki 16,95 km rekonstravimo TP
- 2008-0755/1 RK Nr.3414 Baisogalos g. st.–Sidabravas–Mandeikiai ruožo nuo 14,8 iki 25,2 km rekonstravimo TP
- 2008-0978/1 KK Nr.108 Vievis–Maišiagala–Nemenčinė ruožo nuo 14,05 iki 19,05 km rekonstravimo TP
- 2008-0978/3 RK Nr.5241 privažiuojamojo kelio prie Buivydiškių nuo kelio Pilaitė–Čekoniškės–Sudervė ruožo nuo 1,50 iki 3,56 km rekonstravimo TP
- 2008-1110/3 RK Nr.1819 Pakertai–Žostautai–Kalviai ruožo nuo 2,3 iki 6,2 km rekonstravimo TP
- 2009-0243/4 KK Nr.191 Paliūniškis–Vabalninkas 30,63 km esančios sankryžos su RK Nr.3101 rekonstravimo projekto paruošimas pagal ES reikalavimus
- 2010-0073/1 Magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožo nuo 11,20 iki 15,90 km (Karmėlavos aplinkkelis) tiesimo projektiniai pasiūlymai su PAV
- 2011-0265/1 KK Nr.148 Raseiniai–Tytuvėnai–Radviliškis ruožo nuo 38,72 iki 45,12 km rekonstravimo techninio projekto koregavimas (keitimas) ir jo darbo projekto (TDP) parengimas
- 2011-0741/1 RK Nr.3424 Liaudiškiai–Mėnaičiai–Pašušvys–Grinkiškis ruožo nuo 12,18 iki 17,41 km rekonstravimo TDP parengimas
- 2011-0769/1 KK Nr.3509 Viduklė–Gyliai–Šienlaukis ruožo nuo 7,28 iki 10,50 km rekonstravimo TDP techninio darbo projekto parengimas
- 2011-0809/3RK Nr.2121 Lioliai–Žalpiai–Viduklės g. st. ruožo nuo 11,14 iki 16,81 km rekonstravimo techninis darbo projektas
Ten labai skirtingos sumos ir matyt skirtingi pažeidimai. Jei kokio kelio asfaltavimo projektas kainuoja mažiau nei 1000 EUR, tai ir klaidos neesminės.
Sąrašo ilgumas daro įspūdį - Lietuvoje nėra nei aukštų kalnų nei kitų gamtinių kliūčių. Dauguma projektų standartiniai.
Nesinori tikėti, kad mūsų kelių projektuotojai temoka projektuoti tik šviesoforus, bičių kalnelius, šulinius kelio trasoje ir daug daug daug metalo atitvarų,
Ar tikrai dabar tokios projektavimo kainos - 1 km kelio 10.000 EUR už paprasto žvyrkelio suprojektavimą (ten turbūt jau visur nurodyti eurai)
Viena suma padarė įspūdį: 2008-0018/1 Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 4707 Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė ruožo nuo 0,92 iki 3,80 km rekonstravimo techninis projektas 130 599,22
Komentuoti:
-
Tai kad Lietuvoje net nesugeba kokybiskai nutiesti elementariu keliu - https://m.delfi.lt/verslas/nekilnoja...hp?id=78434513
Tokio masto projektas tikrai reikalaus darbo jiegos / partneriu is uzsienio.
Komentuoti:
-
Lietuvos kelių auditas patvirtino blogiausias prognozes: prarasta 16 mln. eurų, 90 proc. kelių su defektais
Per pastaruosius penkerius metus Lietuva kelių priežiūros įmonėms skyrė apie 0,4 milijardo eurų. Siekiant išsiaiškinti, kodėl nemaža dalis naujai nutiestų ar rekonstruotų kelių tarnauja trumpiau nei numatyta projektuose, Susisiekimo ministerijos iniciatyva dar 2017 m. buvo pradėtas Lietuvos valstybinės reikšmės kelių kokybės auditas. Ministro R.Masiulio įsakymu pernai pradėta tirti darbų, atliktų 33 keliuose 2008 - 2017 m., kokybė...
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Dar įdomiau:
LAKD 2018.06.27
Sąrašas projektų, kurie netinkami įgyvendinti
Kaip jau skelbta žiniasklaidoje, Lietuvos automobilių kelių direkcijoje prie Susisiekimo ministerijos (toliau - Kelių direkcija) pradedamas vidaus auditas, siekiant nustatyti, kokia dalis ankstesniais metais rengtų projektų neatitinka nei realių eismo sąlygų, nei teisės aktų techninio reglamentavimo.
Vidaus audito metu Kelių direkcijoje bus patikrinta ir inventorizuota daugiau nei 1000 projektų. Preliminariais duomenimis, dalis šių projektų nėra tinkami įgyvendinti, nes neatitinka eismo sąlygų, galiojančių techninių reglamentavimo dokumentų reikalavimų ir teisės aktų.
Pirmųjų tokių projektų sąrašą galite pamatyti čia
https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/sar...mi-igyvendinti
Apie Kėdainių-Sitkūnų atkarpą nekalbama, nepadarytas ten lyg dar projektas, bet turėtų būti daromas.
Gaila aišku, kad Panevėžio aplinkkelio nesąmonė jau nebeatšaukiama.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Taip, bet šios jūsų pastabos netinka tiems projektams, kurie neatitinka galiojančių reglamentų, o iš viešai paskelbtos informacijos žinome, kad ir tokių esama.
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Aišku, kažkiek ir populizmo. Turint galvoje, kad projektas rengiamas ne per dieną, reikia stengtis planuoti iš anksto ir projektus rengti su mintim į ateitį, kad atėjus sprendimui įmanoma būtų kuo greičiau startuoti. Privačioj organizacijoj tai jau yra tiesiog veiklos efektyvinimas su galimomis projektų atšaukimo rizikomis. Valstybinėje tai visi tokie reikalai yra ir būdas papolitikuoti.
P.S. neginčiju to, kad jei net nebuvo užuominų, jog projektas pasitvirtins, nereikėjo daryti. Ir taip, su galimybių studijom galima perlenkti lazdą, netgi kryptingai. Bet pamodeliavus situaciją tuo atveju, kai daroma sąžiningai ir norima priimt teisingą sprendimą iš kelių alternatyvų - analizė paprastai sudaro ne simbolinę dalį viso laiko ir kaštų
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąMasiulį nustebinę grobstymai ir piktnaudžiavimas: jie net nebandė to slėpti
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78359363
Mažiausiai 20 mln. EUR iššvaistyta "tuštiems" projektams. Už tas lėšas galima buvo pastatyti padorų tiltą, o gal ir ne vieną.
P.S. neginčiju to, kad jei net nebuvo užuominų, jog projektas pasitvirtins, nereikėjo daryti. Ir taip, su galimybių studijom galima perlenkti lazdą, netgi kryptingai. Bet pamodeliavus situaciją tuo atveju, kai daroma sąžiningai ir norima priimt teisingą sprendimą iš kelių alternatyvų - analizė paprastai sudaro ne simbolinę dalį viso laiko ir kaštų
Komentuoti:
-
Masiulį nustebinę grobstymai ir piktnaudžiavimas: jie net nebandė to slėpti
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78359363
Mažiausiai 20 mln. EUR iššvaistyta "tuštiems" projektams. Už tas lėšas galima buvo pastatyti padorų tiltą, o gal ir ne vieną.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPusė pranešimų buvo ne į temą.
Ištrinta
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Čia visai tinka prie tos pačios temos. Vyksta konkursas, kur reikia suprojektuoti ir įvykdyti kelių remontą už galutines kainas. Tai ta pati direkcija pareiškia, kad laimėtojas projektavimo metu pats nustatys pagrindų keitimo poreikį. Kokursas bus laimėtas galutinei sumai. Darbai galės būti vykdomi arba nevykdomi "pagal poreikį". O po to vėl rėks, kad pavogė?
Komentuoti:
-
Parašė sv-x-as Rodyti pranešimąMan nesvarbu nuo kurio galo praeda valyti ir srutu as cia nematau. Butu blogai jei sakytu, 9 is 10 tikrintu keliu blogi, bet nieko blogo cia nera.
Parašė sv-x-as Rodyti pranešimąO jei kazkas blogai su "Keliu prieziura" neabejoju, kad ir ju eile ateis.Paskutinis taisė Ginthus; 2018.02.13, 15:01.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Gal tegu geriau pasikapsto kokia proga valstybinė įmonė "Kelių priežiūra", kurios gamybiniai pajėgumai pilnai išlaikomi valstybės, lygiomis teisėmis dalyvauja viešuosiuose konkursuose su kitais rangovais, kurie turi investuoti į gamybinę bazę iš tų pačių užsakymų vykdymo. Ne nuo to galo valyti ir be srutų pylimo reikia.
O jei kazkas blogai su "Keliu prieziura" neabejoju, kad ir ju eile ateis.
Komentuoti:
-
Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
As isvis to straipsnio neskaiciau, tik nesuprantu ko cia nerviniesi jei atejes zmogus eina valyti prasmirdusios sistemos. Nebent pats esi tos sistemos dalis.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai tik pasako, kad kaip avinai klausot purvasklaidos. Iš pradžių tikrino tik tuos, kur defektai atsirado, ai tai po to dar pridedam ir atseit atsitiktinį kelią (nu tą, gerą). Po to, kad 15 procentų nuplonino, bet tai jų pačių patvirtinti normatyvai leido, ai tai dar priduriam kad ir šiaip kitų defektų buvo. Dabar jau 55 milijonus pavogė, nu nepavogė, bet "galėjo" pavogti, nu bet avinau jau gi perskaitė, kad milijonai išvogti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
Geriausias ministras Lietuvoje. Jei patikrino 10 keliu ir 9 is ju blogi, tai daug ka pasako.Paskutinis taisė Ginthus; 2018.02.13, 14:27.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nu jau siutas ima. Kaip taip galima piarintis ir pilti srutas akivaizdžiai meluojant? Iš kur priskaičiuota 5,5 milijono? Priimta, kad visi Lietuvos keliai nuploninti? Ir dar tas ministeris giriasi, kad depolitizuos geležinkelius, kai pats grynai politinėmis pamazgomis drabstosi.
Komentuoti:
-
Parašė Mexas Rodyti pranešimą
Komentuoti:
Komentuoti: