Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MindesAcc
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ne nesugeba, o nenori, nes remontuoti už kelių metų reikės, o tai naujas užsakymas toms pačioms firmoms. Taip ir sukasi ratas.
    Tai toks "lietuviskas verslas" net neturetu liesti pirsto prie RB projekto.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne nesugeba, o nenori, nes remontuoti už kelių metų reikės, o tai naujas užsakymas toms pačioms firmoms. Taip ir sukasi ratas.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Ketvirtadienį spaudos konferencijoje pristatyta, kad ištyrus 33 skirtingus kelius nustatyta, jog kokybės reikalavimų neatitinka beveik 90 proc. tirtų kelių. Net 18 kelių buvo nustatyti esminiai pažeidimai, dėl kurių pastarieji apskritai neturėjo būti priimtini. Kaip konstatavo ekspertai, be defektų yra tik 4 iš audito metu tirtų kelių.

    https://www.delfi.lt/verslas/nekilno....d?id=78434513

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Teisybės dėlei šitoje vietoje yra ir gamtinių kliūčių, ir šiaip mažai vietos, o padaryt idealiu atveju reiktų daug... Būtų įdomu pamatyti visą projektą ką buvo pripaišę.
    Tikrai būtų įdomu, nes kažką super gudraus prigalvoti ten kažkaip sudėtinga. Maximum - šaligatvį tarp Lentvario ir Naujojo Lentvario (dvirtakis ten netilps). O pralaidą toje pelkėje jau reikėjo prieš keliasdešimt metų daryti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Viena suma padarė įspūdį: 2008-0018/1 Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 4707 Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė ruožo nuo 0,92 iki 3,80 km rekonstravimo techninis projektas 130 599,22
    Teisybės dėlei šitoje vietoje yra ir gamtinių kliūčių, ir šiaip mažai vietos, o padaryt idealiu atveju reiktų daug... Būtų įdomu pamatyti visą projektą ką buvo pripaišę.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
    Dar įdomiau:
    Sąrašas projektų, kurie netinkami įgyvendinti

    Kaip jau skelbta žiniasklaidoje, Lietuvos automobilių kelių direkcijoje prie Susisiekimo ministerijos (toliau - Kelių direkcija) pradedamas vidaus auditas, siekiant nustatyti, kokia dalis ankstesniais metais rengtų projektų neatitinka nei realių eismo sąlygų, nei teisės aktų techninio reglamentavimo.

    Vidaus audito metu Kelių direkcijoje bus patikrinta ir inventorizuota daugiau nei 1000 projektų. Preliminariais duomenimis, dalis šių projektų nėra tinkami įgyvendinti, nes neatitinka eismo sąlygų, galiojančių techninių reglamentavimo dokumentų reikalavimų ir teisės aktų.

    Pirmųjų tokių projektų sąrašą galite pamatyti čia
    (...)
    Ačiū už sąrašą. Gerai būtų nurodyti šaltinį

    1. 2000-0265/1 Krašto kelio (KK) Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožo nuo 7,5 iki 12,4 km rekonstravimo ir naujo tilto per Nevėžį statybos specialusis planas (Raudondvario aplinkkelis)
    2. 2002-0452/1 KK Nr.130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 13,1 iki 30,1 km rekonstravimo specialusis planas
    3. 2003-122/1 Zarasų pietrytinio aplinkkelio nuo 0,00 iki 7,55 km tiesimo specialusis planas ir poveikio aplinkai vertinimas (PAV)
    4. 2003-857/1 KK Nr.130 Kaunas–Prienai–Alytus ruožo nuo 13,1 nuo 18,1 km rekonstravimo techninis projektas (TP) ir žemių paėmimo dokumentacijos parengimas
    5. 2004-0537/2 KK Nr.148 Raseiniai–Tytuvėnai–Radviliškis ruožo nuo 38,72 iki 45,12 km remonto TP
    6. 2004-0809/1 KK Nr.101 Vilnius–Šumskas ruožo nuo 24,50 iki 29,85 km rekonstravimo
    7. 2004-0810/2 KK Nr.143 Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys ruožo nuo 42,7 iki 45,5 km rekonstravimo TP
    8. 2004-1120/1 KK Nr.122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys ruožo nuo 88,4 iki 93,7 km tiesimo specialusis planas ir TP (Karsakiškio aplinkkelis)
    9. 2005-0121/14 KK Nr.148 Raseiniai–Tytuvėnai–Radviliškis ruožo nuo 38,72 iki 45,12 km dangos stiprinimo TP pagal ES reikalavimus
    10. 2005-0739/2 Magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 32,73 iki 54,14 km priešprojektiniai pasiūlymai
    11. 2005-0802/1 Utenos rytinio aplinkkelio tarp RK Nr.4902 Utena–Tauragnai–Kirdeikiai ir magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis specialusis planas ir PAV
    12. 2005-0972/1Magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 20,54 iki 29,90 km (Ramygalos aplinkkelis) tiesimo specialusis planas
    13. 2006-0738/1 KK Nr.110 Švenčionys–Adutiškis ruožo nuo 1,7 iki 7,2 km rekonstravimo TP
    14. 2006-1117/1 KK Nr.106 Naujoji Vilnia–Rudamina–Paneriai ruožo nuo 1,3 iki 4,6 km rekonstravimo TP
    15. 2007-0146/1 KK Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožo nuo 7,5 iki 12,4 km tiesimo ir tilto per Nevėžį statybos detaliojo plano (Kauno miesto ribose) parengimas ir specialiojo plano (Kauno rajono ribose) koregavimas (Raudondvario aplinkkelis)
    16. 2007-0509/5 RK Nr.5316 Baibiai–Kloviškiai–Vajasiškis ruožo nuo 1,1 iki 6,8 km rekonstravimo TP
    17. 2007-0709/1 KK Nr.228 Dauparai–Gargždai–Vėžaičiai 3,1 km esančio Dauparų viaduko rekonstravimo TP
    18. 2007-0896/4 KK Nr.191 Paliūniškis–Vabalninkas 30,63 km esančios sankryžos su valstybinės reikšmės rajoniniu keliu Nr.3101 rekonstravimo TP
    19. 2007-0899/1 KK Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 42,36 km esančio tilto per Dubysą rekonstravimo TP
    20. 2007-0909/1 Magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožo nuo 28,154 iki 34,595 km (Jonavos pietrytinis aplinkkelis) tiesimo TP CK
    21. 2007-1198/1 KK Nr.193 Kvėdarna–Švėkšna–Saugos ruožo nuo 11,44 iki 16,44 km rekonstravimo TP
    22. 2008-0015/1 KK Nr.144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva 9,59 km esančios sankryžos su valstybinės reikšmės krašto keliu Nr.232 Vilijampolė–Žeimiai–Šėta rekonstravimo į žiedinę TP su teritorijų planavimo dokumentų parengimu
    23. 2008-0018/1 RK (RK) Nr.4707 Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė ruožo nuo 0,92 iki 3,80 km rekonstravimo TP
    24. 2008-0425/6 RK Nr.1502 Bukonys–Upninkai–Keižonys ruožo nuo 24,2 iki 31,3 km rekonstravimo TP
    25. 2008-0425/7 RK Nr.2017 Medininkai–Pajieslys–Guptilčiai ruožo nuo 0,0 iki 2,0 km rekonstravimo TP
    26. 2008-0434/1 RK Nr.3024 Barklainiai–Ėriškiai ruožo nuo 0,00 iki 4,42 km rekonstravimo TP
    27. 2008-0434/10 RK Nr.3612 Kariūnai–Duokiškis–Vilučiai–Kušliai ruožo nuo 0,00 iki 7,81 km rekonstravimo TP
    28. 2008-0500/2 RK Nr.4910 Utena–Pilveliai–Užpaliai ruožų nuo 0,85 iki 7,32 km ir nuo 7,94 iki 13,93 km rekonstravimo TP
    29. 2007-0146/1 KK Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda ruožo nuo 7,5 iki 12,4 km tiesimo ir tilto per Nevėžį statybos detaliojo plano (Kauno miesto ribose) parengimas ir specialiojo plano (Kauno rajono ribose) koregavimas (Raudondvario aplinkkelis)
    30. 2007-0509/5 RK Nr.5316 Baibiai–Kloviškiai–Vajasiškis ruožo nuo 1,1 iki 6,8 km rekonstravimo TP
    31. 2007-0709/1 KK Nr.228 Dauparai–Gargždai–Vėžaičiai 3,1 km esančio Dauparų viaduko rekonstravimo TP
    32. 2007-0896/4 KK Nr.191 Paliūniškis–Vabalninkas 30,63 km esančios sankryžos su RK Nr.3101 rekonstravimo TP
    33. 2007-0899/1 KK Nr.141 Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda 42,36 km esančio tilto per Dubysą rekonstravimo TP
    34. 2007-0909/1 Magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožo nuo 28,154 iki 34,595 km (Jonavos pietrytinis aplinkkelis) tiesimo TP CK
    35. 2007-1198/1 KK Nr.193 Kvėdarna–Švėkšna–Saugos ruožo nuo 11,44 iki 16,44 km rekonstravimo TP
    36. 2008-0015/1 KK Nr.144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva 9,59 km esančios sankryžos su KK Nr.232 Vilijampolė–Žeimiai–Šėta rekonstravimo į žiedinę TP su teritorijųplanavimo dokumentų parengimu
    37. 2008-0018/1 Rajoninio kelio RK Nr.4707 Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė ruožo nuo 0,92 iki 3,80 km rekonstravimo TP
    38. 2008-0425/6 RK Nr.1502 Bukonys–Upninkai–Keižonys ruožo nuo 24,2 iki 31,3 km rekonstravimo TP
    39. 2008-0425/7 RK Nr.2017 Medininkai–Pajieslys–Guptilčiai ruožo nuo 0,0 iki 2,0 km rekonstravimo TP
    40. 2008-0434/1 RK Nr.3024 Barklainiai–Ėriškiai ruožo nuo 0,00 iki 4,42 km rekonstravimo TP
    41. 2008-0434/10 RK Nr.3612 Kariūnai–Duokiškis–Vilučiai–Kušliai ruožo nuo 0,00 iki 7,81 km rekonstravimo TP
    42. 2008-0500/2 RK Nr.4910 Utena–Pilveliai–Užpaliai ruožų nuo 0,85 iki 7,32 km ir nuo 7,94 iki13,93 km rekonstravimo TP
    43. 2008-0511/1 RK Nr.2518 Veisiejai–Vainiūnai–Barzdžiūnai–Liškiava ruožo nuo 24,2 iki 27,3 km rekonstravimo TP
    44. 2008-0588/3 RK Nr.4209 Šilutė–Ramučiai–Gardamas ruožo nuo 11,40 iki 17,05 km rekonstravimo TP
    45. 2008-0716/1 RK Nr.4813 Kreiviai–Siesikai ruožų nuo 4,92 iki 8,46 km ir nuo 9,77 iki 11,99 km rekonstravimo TP
    46. 2008-0717/3 Tilto per Dubysą KK Nr.196 Ariogala–Raseiniai–Kryžkalnis 13,6 km kapitalinio remonto TP
    47. 2008-0736/1 RK Nr.4903 Utena–Pakalniai–Alanta ruožo nuo 11,49 iki 16,95 km rekonstravimo TP
    48. 2008-0755/1 RK Nr.3414 Baisogalos g. st.–Sidabravas–Mandeikiai ruožo nuo 14,8 iki 25,2 km rekonstravimo TP
    49. 2008-0978/1 KK Nr.108 Vievis–Maišiagala–Nemenčinė ruožo nuo 14,05 iki 19,05 km rekonstravimo TP
    50. 2008-0978/3 RK Nr.5241 privažiuojamojo kelio prie Buivydiškių nuo kelio Pilaitė–Čekoniškės–Sudervė ruožo nuo 1,50 iki 3,56 km rekonstravimo TP
    51. 2008-1110/3 RK Nr.1819 Pakertai–Žostautai–Kalviai ruožo nuo 2,3 iki 6,2 km rekonstravimo TP
    52. 2009-0243/4 KK Nr.191 Paliūniškis–Vabalninkas 30,63 km esančios sankryžos su RK Nr.3101 rekonstravimo projekto paruošimas pagal ES reikalavimus
    53. 2010-0073/1 Magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožo nuo 11,20 iki 15,90 km (Karmėlavos aplinkkelis) tiesimo projektiniai pasiūlymai su PAV
    54. 2011-0265/1 KK Nr.148 Raseiniai–Tytuvėnai–Radviliškis ruožo nuo 38,72 iki 45,12 km rekonstravimo techninio projekto koregavimas (keitimas) ir jo darbo projekto (TDP) parengimas
    55. 2011-0741/1 RK Nr.3424 Liaudiškiai–Mėnaičiai–Pašušvys–Grinkiškis ruožo nuo 12,18 iki 17,41 km rekonstravimo TDP parengimas
    56. 2011-0769/1 KK Nr.3509 Viduklė–Gyliai–Šienlaukis ruožo nuo 7,28 iki 10,50 km rekonstravimo TDP techninio darbo projekto parengimas
    57. 2011-0809/3RK Nr.2121 Lioliai–Žalpiai–Viduklės g. st. ruožo nuo 11,14 iki 16,81 km rekonstravimo techninis darbo projektas
    http://lakd.lrv.lt/uploads/lakd/docu.../projektai.pdf
    Kažkodėl nenurodyti projektuotojai. Kadangi ši rinka yra oligopolinė, tai ir dauguma išbrokuotų projektų turbūt iš tų pačių firmų.
    Ten labai skirtingos sumos ir matyt skirtingi pažeidimai. Jei kokio kelio asfaltavimo projektas kainuoja mažiau nei 1000 EUR, tai ir klaidos neesminės.

    Sąrašo ilgumas daro įspūdį - Lietuvoje nėra nei aukštų kalnų nei kitų gamtinių kliūčių. Dauguma projektų standartiniai.
    Nesinori tikėti, kad mūsų kelių projektuotojai temoka projektuoti tik šviesoforus, bičių kalnelius, šulinius kelio trasoje ir daug daug daug metalo atitvarų,

    Ar tikrai dabar tokios projektavimo kainos - 1 km kelio 10.000 EUR už paprasto žvyrkelio suprojektavimą (ten turbūt jau visur nurodyti eurai)
    Viena suma padarė įspūdį: 2008-0018/1 Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 4707 Grigiškės–Lentvaris–Dobrovolė ruožo nuo 0,92 iki 3,80 km rekonstravimo techninis projektas 130 599,22

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Tai kad Lietuvoje net nesugeba kokybiskai nutiesti elementariu keliu - https://m.delfi.lt/verslas/nekilnoja...hp?id=78434513
    Tokio masto projektas tikrai reikalaus darbo jiegos / partneriu is uzsienio.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Lietuvos kelių auditas patvirtino blogiausias prognozes: prarasta 16 mln. eurų, 90 proc. kelių su defektais

    Per pastaruosius penkerius metus Lietuva kelių priežiūros įmonėms skyrė apie 0,4 milijardo eurų. Siekiant išsiaiškinti, kodėl nemaža dalis naujai nutiestų ar rekonstruotų kelių tarnauja trumpiau nei numatyta projektuose, Susisiekimo ministerijos iniciatyva dar 2017 m. buvo pradėtas Lietuvos valstybinės reikšmės kelių kokybės auditas. Ministro R.Masiulio įsakymu pernai pradėta tirti darbų, atliktų 33 keliuose 2008 - 2017 m., kokybė...

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Dar įdomiau:

    LAKD 2018.06.27
    Sąrašas projektų, kurie netinkami įgyvendinti

    Kaip jau skelbta žiniasklaidoje, Lietuvos automobilių kelių direkcijoje prie Susisiekimo ministerijos (toliau - Kelių direkcija) pradedamas vidaus auditas, siekiant nustatyti, kokia dalis ankstesniais metais rengtų projektų neatitinka nei realių eismo sąlygų, nei teisės aktų techninio reglamentavimo.

    Vidaus audito metu Kelių direkcijoje bus patikrinta ir inventorizuota daugiau nei 1000 projektų. Preliminariais duomenimis, dalis šių projektų nėra tinkami įgyvendinti, nes neatitinka eismo sąlygų, galiojančių techninių reglamentavimo dokumentų reikalavimų ir teisės aktų.
    Pirmųjų tokių projektų sąrašą galite pamatyti čia

    https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/sar...mi-igyvendinti
    32-53 km ir Ramygalos aplinkkelio projektai esą pripažįstami kaip "netinkamais".
    Apie Kėdainių-Sitkūnų atkarpą nekalbama, nepadarytas ten lyg dar projektas, bet turėtų būti daromas.
    Gaila aišku, kad Panevėžio aplinkkelio nesąmonė jau nebeatšaukiama.
    Paskutinis taisė Romas; 2018.06.28, 17:14. Priežastis: Pridėta nuoroda

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Taip, bet šios jūsų pastabos netinka tiems projektams, kurie neatitinka galiojančių reglamentų, o iš viešai paskelbtos informacijos žinome, kad ir tokių esama.
    Pritariu. Mano pastaba buvo, kad ne visi turbūt 20 milijonų veltui nuėjo, todėl skaičiuoti, kiek žmonių pamaitinti ar tiltų pastatyt už juos - čia jau politikavimas

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Aišku, kažkiek ir populizmo. Turint galvoje, kad projektas rengiamas ne per dieną, reikia stengtis planuoti iš anksto ir projektus rengti su mintim į ateitį, kad atėjus sprendimui įmanoma būtų kuo greičiau startuoti. Privačioj organizacijoj tai jau yra tiesiog veiklos efektyvinimas su galimomis projektų atšaukimo rizikomis. Valstybinėje tai visi tokie reikalai yra ir būdas papolitikuoti.

    P.S. neginčiju to, kad jei net nebuvo užuominų, jog projektas pasitvirtins, nereikėjo daryti. Ir taip, su galimybių studijom galima perlenkti lazdą, netgi kryptingai. Bet pamodeliavus situaciją tuo atveju, kai daroma sąžiningai ir norima priimt teisingą sprendimą iš kelių alternatyvų - analizė paprastai sudaro ne simbolinę dalį viso laiko ir kaštų
    Taip, bet šios jūsų pastabos netinka tiems projektams, kurie neatitinka galiojančių reglamentų, o iš viešai paskelbtos informacijos žinome, kad ir tokių esama.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Masiulį nustebinę grobstymai ir piktnaudžiavimas: jie net nebandė to slėpti

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78359363

    Mažiausiai 20 mln. EUR iššvaistyta "tuštiems" projektams. Už tas lėšas galima buvo pastatyti padorų tiltą, o gal ir ne vieną.
    Aišku, kažkiek ir populizmo. Turint galvoje, kad projektas rengiamas ne per dieną, reikia stengtis planuoti iš anksto ir projektus rengti su mintim į ateitį, kad atėjus sprendimui įmanoma būtų kuo greičiau startuoti. Privačioj organizacijoj tai jau yra tiesiog veiklos efektyvinimas su galimomis projektų atšaukimo rizikomis. Valstybinėje tai visi tokie reikalai yra ir būdas papolitikuoti.

    P.S. neginčiju to, kad jei net nebuvo užuominų, jog projektas pasitvirtins, nereikėjo daryti. Ir taip, su galimybių studijom galima perlenkti lazdą, netgi kryptingai. Bet pamodeliavus situaciją tuo atveju, kai daroma sąžiningai ir norima priimt teisingą sprendimą iš kelių alternatyvų - analizė paprastai sudaro ne simbolinę dalį viso laiko ir kaštų

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Masiulį nustebinę grobstymai ir piktnaudžiavimas: jie net nebandė to slėpti

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78359363

    Mažiausiai 20 mln. EUR iššvaistyta "tuštiems" projektams. Už tas lėšas galima buvo pastatyti padorų tiltą, o gal ir ne vieną.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Pusė pranešimų buvo ne į temą.
    Ištrinta
    Puikus sprendimas, sekantis etapas turėtų būti dalyvių trinimas, sistemingai provokuojančiai fleiminančius, nes beto visi kiti patys pasitrauks. Taip jau buvę ne viename forume....

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Čia visai tinka prie tos pačios temos. Vyksta konkursas, kur reikia suprojektuoti ir įvykdyti kelių remontą už galutines kainas. Tai ta pati direkcija pareiškia, kad laimėtojas projektavimo metu pats nustatys pagrindų keitimo poreikį. Kokursas bus laimėtas galutinei sumai. Darbai galės būti vykdomi arba nevykdomi "pagal poreikį". O po to vėl rėks, kad pavogė?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
    Man nesvarbu nuo kurio galo praeda valyti ir srutu as cia nematau. Butu blogai jei sakytu, 9 is 10 tikrintu keliu blogi, bet nieko blogo cia nera.
    Kokie bus neatikimai ne pagal normatyvus, tai pagal juos ir tegul išieško. O tai gaunasi, kad patys patvirtino normatyvus, o po to patys kaltina, kad jais vadovavosi ir vadovaudamiesi "galimai pavogė" milijonus.

    Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
    O jei kazkas blogai su "Keliu prieziura" neabejoju, kad ir ju eile ateis.
    Tai jie ir yra to "valymo" kūrinys
    Paskutinis taisė Ginthus; 2018.02.13, 15:01.

    Komentuoti:


  • sv-x-as
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Gal tegu geriau pasikapsto kokia proga valstybinė įmonė "Kelių priežiūra", kurios gamybiniai pajėgumai pilnai išlaikomi valstybės, lygiomis teisėmis dalyvauja viešuosiuose konkursuose su kitais rangovais, kurie turi investuoti į gamybinę bazę iš tų pačių užsakymų vykdymo. Ne nuo to galo valyti ir be srutų pylimo reikia.
    Man nesvarbu nuo kurio galo praeda valyti ir srutu as cia nematau. Butu blogai jei sakytu, 9 is 10 tikrintu keliu blogi, bet nieko blogo cia nera.

    O jei kazkas blogai su "Keliu prieziura" neabejoju, kad ir ju eile ateis.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą

    As isvis to straipsnio neskaiciau, tik nesuprantu ko cia nerviniesi jei atejes zmogus eina valyti prasmirdusios sistemos. Nebent pats esi tos sistemos dalis.
    Gal tegu geriau pasikapsto kokia proga valstybinė įmonė "Kelių priežiūra", kurios gamybiniai pajėgumai pilnai išlaikomi valstybės, lygiomis teisėmis dalyvauja viešuosiuose konkursuose su kitais rangovais, kurie turi investuoti į gamybinę bazę iš tų pačių užsakymų vykdymo. Ne nuo to galo valyti ir be srutų pylimo reikia.

    Komentuoti:


  • sv-x-as
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai tik pasako, kad kaip avinai klausot purvasklaidos. Iš pradžių tikrino tik tuos, kur defektai atsirado, ai tai po to dar pridedam ir atseit atsitiktinį kelią (nu tą, gerą). Po to, kad 15 procentų nuplonino, bet tai jų pačių patvirtinti normatyvai leido, ai tai dar priduriam kad ir šiaip kitų defektų buvo. Dabar jau 55 milijonus pavogė, nu nepavogė, bet "galėjo" pavogti, nu bet avinau jau gi perskaitė, kad milijonai išvogti.
    As isvis to straipsnio neskaiciau, tik nesuprantu ko cia nerviniesi jei atejes zmogus eina valyti prasmirdusios sistemos. Nebent pats esi tos sistemos dalis.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą

    Geriausias ministras Lietuvoje. Jei patikrino 10 keliu ir 9 is ju blogi, tai daug ka pasako.
    Tai tik pasako, kad kaip avinai klausot purvasklaidos. Iš pradžių tikrino tik tuos, kur defektai atsirado, ai tai po to dar pridedam ir atseit atsitiktinį kelią (nu tą, gerą). Po to, kad 15 procentų nuplonino, bet tai jų pačių patvirtinti normatyvai leido, ai tai dar priduriam kad ir šiaip kitų defektų buvo. Dabar jau 5,5 milijonus pavogė, nu nepavogė, bet "galėjo" pavogti, nu bet avinau jau gi perskaitė, kad milijonai išvogti.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2018.02.13, 14:27.

    Komentuoti:

Working...
X