Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė Lietuvis87 Rodyti pranešimą

    Bet kur tada Ralis vyks kai viska išasvaltuos
    Ralis sėkmngai ir ant asfalto vyksta.

    Komentuoti:


  • Lietuvis87
    replied
    Parašė kesukazzz Rodyti pranešimą
    Lietuva su žvyrkelių asvaltavimu, jaučiu viena iš daugiausiai atsilukusių valstybių Europos sąjungoje. Kokiais tempais pas mus asvaltuojami žvyrkeliai, tai reiks dar 200 ar daugiau metų, kad jų neliktų. Pavažinėji po Lietuvą, pilna tų žvyrkelių, o ir asvaltuoti keliai yra dauguma apgailėtinos būklės. Buvo kažkada, kad Lietuvoj keliai vieni iš geriausių, dabar vieni iš blogiausių. 70 tiltų yra blogos būklės, kuriuos reikia rekonstruoti, nes jie byra, griūna. Įdomu kada pas mus viską sutvarkys, kaip amžinai trūksta pinigų kelių tiesimui ir priežiūrai.
    Bet kur tada Ralis vyks kai viska išasvaltuos

    Komentuoti:


  • kesukazzz
    replied
    Lietuva su žvyrkelių asvaltavimu, jaučiu viena iš daugiausiai atsilukusių valstybių Europos sąjungoje. Kokiais tempais pas mus asvaltuojami žvyrkeliai, tai reiks dar 200 ar daugiau metų, kad jų neliktų. Pavažinėji po Lietuvą, pilna tų žvyrkelių, o ir asvaltuoti keliai yra dauguma apgailėtinos būklės. Buvo kažkada, kad Lietuvoj keliai vieni iš geriausių, dabar vieni iš blogiausių. 70 tiltų yra blogos būklės, kuriuos reikia rekonstruoti, nes jie byra, griūna. Įdomu kada pas mus viską sutvarkys, kaip amžinai trūksta pinigų kelių tiesimui ir priežiūrai.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Bėda Lietuvoje, kad įmonės dažnai naudoja M1 kablukus, mikroautobusus su langais, išima sedynes ir vežioja krovinius. Bet kelius "gadina" svoris, tai manau protingiau būtų mokėti už transporto priemonės svorį įmonėms ir nesvarbu ar ji N ar M klasės.
    Daug įmonių Lietuvoje už Audi, Porsche ir Škodas moka kelių mokesčius, nes registruoja kaip N klasės, tam, susigražinti PVM. Tai manau, jog kompensuoja tuos kurie su M1 vežioja krovinius

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Moka ir lengvoji, jei ji N1 kategorijos (komercinis transportas - visokie kablukai ir pan.).
    Bėda Lietuvoje, kad įmonės dažnai naudoja M1 kablukus, mikroautobusus su langais, išima sedynes ir vežioja krovinius. Bet kelius "gadina" svoris, tai manau protingiau būtų mokėti už transporto priemonės svorį įmonėms ir nesvarbu ar ji N ar M klasės.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Moka ir lengvoji, jei ji N1 kategorijos (komercinis transportas - visokie kablukai ir pan.).
    Jeigu važiuoja mokamais keliais.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kroviniai ir dabar moka, nemoka tik lengvieji. Teko važiuoti citybee mikriuku, tai reikėjo pirkti vinjetę.
    Moka ir lengvoji, jei ji N1 kategorijos (komercinis transportas - visokie kablukai ir pan.).

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Priežastys giluminės, bloga patirtis apie išvogimus ypač ssrs'o laikais. Dabartinė situacija, kai esame labiau pažengę, darosi labiau absurdinė, kai žmonės bijo mokėt mokesčius, ypač turtingesni žmonės bijo kažkiek labiau atseikėti savo pinigų, bet po to turime labai skurdų viešąjį sektorių. Verkiam, kad švietimas, sveikata ir keliai blogos kokybės.
    čia jau darosi kažkiek offtopic (tikiuosi moderatoriai neužpyks), bet Lietuvoje ne turtingesni žmonės bijo atseikėti savo pinigų, o tiesiog stipriai išplitusi šešėlinė ekonomika - kažkur skaičiau kad valstybė per šešėlį nedagauna daugiau nei milijardą eurų biudžeto. Ir yra nemažai žmonių kurie tuo didžiuojasi, kad nemoka mokesčių. Netgi tarp savo pažystamų tokių turiu, deja.
    O turtingesni žmonės (kalbu apie vidurinę klasę) ir taip faktiškai išlaiko valstybę - vienas 3k į rankas gaunantis žmogus sumoka beveik tiek pat mokesčių kaip 10 gaunančių minimalkę. Plius jie dažnai valstybinėm paslaugos naudojasi mažiau (privatūs stomatologai, darželiai, mokyklos). Tai kiek galima dar ant jų krauti?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą
    na jo, vieni nori kuo geresnių kelių, kiti tuo tarpu nenori mokėti kelių mokesčio (ir kitų mokesčių)... tai iš kokių lėšų bus statomi ir tvarkomi keliai, įdomu ką jie atsakytų?
    ir tai[p per mažas biudžetas, nes neadekvatūs mokesčiai.

    p.s. krovininiai automobiliai turėtų mokėti ypač didelius mokesčius, nes jie labiausiai gadina kelius.
    Priežastys giluminės, bloga patirtis apie išvogimus ypač ssrs'o laikais. Dabartinė situacija, kai esame labiau pažengę, darosi labiau absurdinė, kai žmonės bijo mokėt mokesčius, ypač turtingesni žmonės bijo kažkiek labiau atseikėti savo pinigų, bet po to turime labai skurdų viešąjį sektorių. Verkiam, kad švietimas, sveikata ir keliai blogos kokybės.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą
    na jo, vieni nori kuo geresnių kelių, kiti tuo tarpu nenori mokėti kelių mokesčio (ir kitų mokesčių)... tai iš kokių lėšų bus statomi ir tvarkomi keliai, įdomu ką jie atsakytų?
    ir tai[p per mažas biudžetas, nes neadekvatūs mokesčiai.

    p.s. krovininiai automobiliai turėtų mokėti ypač didelius mokesčius, nes jie labiausiai gadina kelius.
    Kroviniai ir dabar moka, nemoka tik lengvieji. Teko važiuoti citybee mikriuku, tai reikėjo pirkti vinjetę.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    na jo, vieni nori kuo geresnių kelių, kiti tuo tarpu nenori mokėti kelių mokesčio (ir kitų mokesčių)... tai iš kokių lėšų bus statomi ir tvarkomi keliai, įdomu ką jie atsakytų?
    ir tai[p per mažas biudžetas, nes neadekvatūs mokesčiai.

    p.s. krovininiai automobiliai turėtų mokėti ypač didelius mokesčius, nes jie labiausiai gadina kelius.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Nepamirškit pasirašyti

    https://www.peticijos.lt/visos/83711...io-sumazinimo/

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Dar vienas straipsnis, patvirtinantis tą, ką buvau kalbėjęs - kad lėšų skiriamų keliams neužtenka: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...alinio-remonto

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Latvijoje dar pakankamai likę asfaltuotų kelių (ir ne kokių nors vietinių, rajoninės reikšmės),tokios būklės, kad žvyrkeliu būtų tikrai maloniau važiuot.

    Bet kokie geri ar blogi Latvijos keliai bebūtų, mūsų keliams tai jokios įtakos nedaro.

    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Latvijoj buvo, Lietuvoj liko. Nėra kuo lietuviams didžiuotis, kad pas mus ilgiau geras kelias buvo, nei pas jus. Važiuojant nuo Šiaulių link N. Akmenės, atkarpa nuo Kruopių iki Akmenės išvis praktiškai nepravažiuojama....
    Paskutinis taisė Nitro; 2023.08.29, 10:26.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Su viskuo labai sutinku, tik viena pastaba - mažuose miesteliuose (kurių per pastaruosius pora metų teko labai daug apvažiuoti) situacija su keliais vis dar yra labai liūdna. Lopas ant lopo ir ant viršaus dar vienas lopas. Didesnio remonto nematyta kelis dešimtmečius.

    O iš baisesnių tarpmiestinių kelių man labiausiai atmintyje įstrigo kelias tarp Kvėdarnos į Švėkšną. Ten jau iš viso neaišku kur esi, ar Lietuvoje, ar rusijoje: https://www.google.com/maps/@55.4981...8192?entry=ttu
    Galiu pridėti, kad iš tikrųjų būtent didesni miesteliai, savivaldybių centrai, didieji miestai (labai įsimena Panevėžys ir Kaunas) pajuto pokyčius su gatvių tvarkymu. Dabartinis Krabo fenomenas ant to laikosi. Mažesniems prastesnė situacija, bet įtariu, kad nebus astronominių lėšų kilimo viešai infrastruktūrai ir kažkas turės nukentėti. Mano įtarimas, kad tai bus nutolę maži miesteliai, atokesni keliai, netgi kai kurie mažo intensyvumo nutolę krašto keliai. Jei gyvensi Vilniuje, Kaune ar didesniam mieste, važinėsi tarp didžiųjų miestų ar kaimyninės šalis, nevažinėsi kažkur į kaimus, tų prastų kelių nelabai ir pamatysi, ir čia dar save laikau save šiek tiek optimistu.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.08.28, 17:48.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

    Yra krašto keliai ir rajoniniai keliai pas mus - turbūt atitikmenys jūsų pareiškime nacionalinių bei krašto kelių. Bendrai nekeista, nes tai visgi yra svarbiausios Latvijos arterijos į išorinį pasaulį. Nebent jūs nacionalinius turit omenyje ir magistralinius - tokiu atveju su pareiškimu nelabai eitų sutikti. Kiek km magistralinių kelių turi Latvija ir kada planuoja turėti?
    Turiu omeny,
    Latvijos A-keliai ir P-keliai.

    Magistraliniai keliai Lietuvoje ir yra vadinami visais A-keliais. Latvijoje tiesiog pavadinti autokeliais (autocelš).

    Dalis magistralinių kelių Lietuvoje yra automagistralės (A1, A2, A5). Latvija tokių kelių neturi, bet planuoja turėti.

    Viskas ok, kad Latvija susitvarkė kelius, ir tą būtina pasiekti Lietuvai, bet nepatinka girdėti, kad latviai neskiria lėšų miestų gatvėm, Rygos gatvės ir šaligatviai nepasirodė patenkinamos būklės. Net įspūdis priešingas. Jei nuo Rygos įvažiavus į Panevėžį, miesto gatvė pagerėja. Įvažiavus į Rygą, puikus kelias baigiasi, prasideda kažkokie Vilniaus Savanorių prospekto Paneriuose vaibai (smarkiai suprastėjusi danga).

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Kokius tenka apčiuopti prioritetus. Panašu "vietiniai keliai > nacionaliniai keliai".
    Iš vis pastaruoju metu tikrai nemažai buvo lėšų skiriama miestų/miestelių gatvių tvarkymui.
    Nežinau ar čia ikoniškiausias pavyzdys, bet labai įsiminė kai teko pravažiuot šią vietą ties Panevėžio riba.
    Teko važiuot link Latvijos pro Panevėžį. Latvijoje puiki danga, Lietuvoje šiek tiek prastesnė nauja danga ties pasieniu, ir nuo Pasvalio labai vidutiniška danga. Įvažiavus į Panevėžį tarsi vėl sugrįžti į Europą.

    Kas liečia miestus, bent jau didesniuose ekonomiškai aktyvesniuose miestuose, tikrai nesinori matyti mažėjančių apsukų. Reikalingos proper gatvių rekonstrukcijos, kad miestai taptų jaukesniais, būtų maloniai judėti pėsčiomis, važiuoti dviračiais.

    Žvyrkelių programa, man toks jausmas, norėta vystyti dėl ten gyvenančių rinkėjų, kad balsuotų už Skvernelį. Išasfaltuotų žvyrkelių efektą jaučia nedaug žmonių, ir nepanašu, kad anąkart paėjo ši korta, išrinko 2020 m. "baisiuosius" konservatorius.

    Magistralinių kelių tvarkymas gali atsigauti, tik man neramu, kad paskui nesigautų kaip Latvijoje ar Lietuvoje užpraeitam dešimtmetyje.
    Iš tikrųjų, ten nacionaliniai ir krašto keliai labai pagerėję, geresni nei kada nors buvo Lietuvos keliai, bet savivaldybių gatvės, įskaitant Jelgavą, Rygą, degraduoja. Girdėjau sakant, kad pvz. Jelgavoj nei vienos gatvės neperasfaltavo per 2022 metus, ar Rygoj iki dabar nesulopo pavasarį atsivėrusių duobių. Tokios dvi medalio pusės.
    Su viskuo labai sutinku, tik viena pastaba - mažuose miesteliuose (kurių per pastaruosius pora metų teko labai daug apvažiuoti) situacija su keliais vis dar yra labai liūdna. Lopas ant lopo ir ant viršaus dar vienas lopas. Didesnio remonto nematyta kelis dešimtmečius.

    O iš baisesnių tarpmiestinių kelių man labiausiai atmintyje įstrigo kelias tarp Kvėdarnos į Švėkšną. Ten jau iš viso neaišku kur esi, ar Lietuvoje, ar rusijoje: https://www.google.com/maps/@55.4981...8192?entry=ttu

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Kokius tenka apčiuopti prioritetus. Panašu "vietiniai keliai > nacionaliniai keliai".
    Iš vis pastaruoju metu tikrai nemažai buvo lėšų skiriama miestų/miestelių gatvių tvarkymui.
    Nežinau ar čia ikoniškiausias pavyzdys, bet labai įsiminė kai teko pravažiuot šią vietą ties Panevėžio riba.
    Teko važiuot link Latvijos pro Panevėžį. Latvijoje puiki danga, Lietuvoje šiek tiek prastesnė nauja danga ties pasieniu, ir nuo Pasvalio labai vidutiniška danga. Įvažiavus į Panevėžį tarsi vėl sugrįžti į Europą.

    Kas liečia miestus, bent jau didesniuose ekonomiškai aktyvesniuose miestuose, tikrai nesinori matyti mažėjančių apsukų. Reikalingos proper gatvių rekonstrukcijos, kad miestai taptų jaukesniais, būtų maloniai judėti pėsčiomis, važiuoti dviračiais.

    Žvyrkelių programa, man toks jausmas, norėta vystyti dėl ten gyvenančių rinkėjų, kad balsuotų už Skvernelį. Išasfaltuotų žvyrkelių efektą jaučia nedaug žmonių, ir nepanašu, kad anąkart paėjo ši korta, išrinko 2020 m. "baisiuosius" konservatorius.

    Magistralinių kelių tvarkymas gali atsigauti, tik man neramu, kad paskui nesigautų kaip Latvijoje ar Lietuvoje užpraeitam dešimtmetyje.
    Iš tikrųjų, ten nacionaliniai ir krašto keliai labai pagerėję, geresni nei kada nors buvo Lietuvos keliai, bet savivaldybių gatvės, įskaitant Jelgavą, Rygą, degraduoja. Girdėjau sakant, kad pvz. Jelgavoj nei vienos gatvės neperasfaltavo per 2022 metus, ar Rygoj iki dabar nesulopo pavasarį atsivėrusių duobių. Tokios dvi medalio pusės.
    Yra krašto keliai ir rajoniniai keliai pas mus - turbūt atitikmenys jūsų pareiškime nacionalinių bei krašto kelių. Bendrai nekeista, nes tai visgi yra svarbiausios Latvijos arterijos į išorinį pasaulį. Nebent jūs nacionalinius turit omenyje ir magistralinius - tokiu atveju su pareiškimu nelabai eitų sutikti. Kiek km magistralinių kelių turi Latvija ir kada planuoja turėti?
    Paskutinis taisė Laure23; 2023.08.28, 17:26.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Ne taip viskas paprasta, reikia išsiaiškinti kiek pinigų skiriama infrastruktūros išlaikymui (kaip minėjau, pas mus nemažai lėšų yra panaudojama niekam nereikalingų žvyrkelių asfaltavimui), bei iš to dalinti kelių ilgį (taipogi ne visą, nes keliai būna skirtingų kategorijų, kartu su visokiais laukų keliukais, kurių spėju iš viso niekas neprižiūri). Anąkart nemažai uztrukau, kol paskaičiavau.
    Kokius tenka apčiuopti prioritetus. Panašu "vietiniai keliai > nacionaliniai keliai".
    Iš vis pastaruoju metu tikrai nemažai buvo lėšų skiriama miestų/miestelių gatvių tvarkymui.
    Nežinau ar čia ikoniškiausias pavyzdys, bet labai įsiminė kai teko pravažiuot šią vietą ties Panevėžio riba.
    Teko važiuot link Latvijos pro Panevėžį. Latvijoje puiki danga, Lietuvoje šiek tiek prastesnė nauja danga ties pasieniu, ir nuo Pasvalio labai vidutiniška danga. Įvažiavus į Panevėžį tarsi vėl sugrįžti į Europą.

    Kas liečia miestus, bent jau didesniuose ekonomiškai aktyvesniuose miestuose, tikrai nesinori matyti mažėjančių apsukų. Reikalingos proper gatvių rekonstrukcijos, kad miestai taptų jaukesniais, būtų maloniai judėti pėsčiomis, važiuoti dviračiais.

    Žvyrkelių programa, man toks jausmas, norėta vystyti dėl ten gyvenančių rinkėjų, kad balsuotų už Skvernelį. Išasfaltuotų žvyrkelių efektą jaučia nedaug žmonių, ir nepanašu, kad anąkart paėjo ši korta, išrinko 2020 m. "baisiuosius" konservatorius.

    Magistralinių kelių tvarkymas gali atsigauti, tik man neramu, kad paskui nesigautų kaip Latvijoje ar Lietuvoje užpraeitam dešimtmetyje.
    Iš tikrųjų, ten nacionaliniai ir krašto keliai labai pagerėję, geresni nei kada nors buvo Lietuvos keliai, bet savivaldybių gatvės, įskaitant Jelgavą, Rygą, degraduoja. Girdėjau sakant, kad pvz. Jelgavoj nei vienos gatvės neperasfaltavo per 2022 metus, ar Rygoj iki dabar nesulopo pavasarį atsivėrusių duobių. Tokios dvi medalio pusės.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.08.28, 17:12.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Banaliai per capita reiktų žiūrėt kiek pinigų yra skiriama keliams.
    Ne taip viskas paprasta, reikia išsiaiškinti kiek pinigų skiriama infrastruktūros išlaikymui (kaip minėjau, pas mus nemažai lėšų yra panaudojama niekam nereikalingų žvyrkelių asfaltavimui), bei iš to dalinti kelių ilgį (taipogi ne visą, nes keliai būna skirtingų kategorijų, kartu su visokiais laukų keliukais, kurių spėju iš viso niekas neprižiūri). Anąkart nemažai uztrukau, kol paskaičiavau.

    Komentuoti:

Working...
X