Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kelių kokybę

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PredatorGTR
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    tavo įkeltos foto darbai yra vasaros?

    Jei matai kokius pažeidimus, rašyk atsakingoms tarnyboms, čia paverkimas mažai duos naudos.
    Vasaros darbų sluoksnis matosi po apačia ir jo stovis akivaizdus. Kiek procentų duodi, kad ir šiemet remontas bus tokio pat lygio? Juk akivaizdžiai matosi, kad asfalto pagrindas minkštas kaip karvės blynas ir net spaudžiasi iš po asfalto.

    Ar šis forumas skirtas diskusijoms, ar turi kažkokią slaptą misiją. Kažkodėl verkimai Vilniaus VT, Ryga-Vilnius bei kitose temose liejasi jau po keliasdešimt puslapių ir tai matyt "duoda daug naudos"

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    tavo įkeltos foto darbai yra vasaros?

    Jei matai kokius pažeidimus, rašyk atsakingoms tarnyboms, čia paverkimas mažai duos naudos.
    Skaityk #290, tada komentuok. Kokius pažeidimus? Ar AB „Kelių priežiūra“, atlikdama laikinąjį remontą, nemato, dėl ko tos duobės atsiranda?

    Ir beje, taip, raudonai pažymėtas vasaros darbas. "Duobės atsiranda dėl į asfalto tarpus patenkančio vandens, kuris šaldamas plečiasi ir laužo asfaltą".

    Attached Files

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    O gal pasidomėkit, kodėl toje vietoje reikalingas laikinasis remontas. Tą laikiną remontą ten daro kasmet. Ir kasmet vasaros viduryje atvažiuoja, prafrezuoja, užlopo. Siūlių tarp asfalto nesandarina. Ateina sekanti žiema - trūkt už vadžių, vėl iš pradžių.

    Tipiškas kelininko pasiteisinimas: suremontuosim vėliau. Pataisysim pasekmes, priežastis pašalinti per daug sudėtinga...
    tavo įkeltos foto darbai yra vasaros?

    Jei matai kokius pažeidimus, rašyk atsakingoms tarnyboms, čia paverkimas mažai duos naudos.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    o gal pasidomėkite kas yra laikinas remontas? Nes žiemą yra "gesinamas gaisras" o nuo pavasario (kai bus tinkamos oro sąlygos) prasidės remonto darbai.
    O gal pasidomėkit, kodėl toje vietoje reikalingas laikinasis remontas. Tą laikiną remontą ten daro kasmet. Ir kasmet vasaros viduryje atvažiuoja, prafrezuoja, užlopo. Siūlių tarp asfalto nesandarina. Ateina sekanti žiema - trūkt už vadžių, vėl iš pradžių.

    Tipiškas kelininko pasiteisinimas: suremontuosim vėliau. Pataisysim pasekmes, priežastis pašalinti per daug sudėtinga...

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Atsakysiu svetimais žodžiais:


    o gal pasidomėkite kas yra laikinas remontas? Nes žiemą yra "gesinamas gaisras" o nuo pavasario (kai bus tinkamos oro sąlygos) prasidės remonto darbai.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Dar vienas keistas dalykas: dauguma atveju, kai kelininkai užtaiso duobes, nesandarina siūlių tarp seno ir naujo asfalto. Tai jei problema yra, kad vanduo patenka į tarpus, kodėl tie tarpai paliekami atviri?
    Atsakysiu svetimais žodžiais:

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Dar viena gana reikšminga priežastis, imho, galėtų būti visiškas, totalus ir sistematiškas apsileidimas, bb dėjimas ir nepakankamas finansavimas.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Kažkokie didžasalio (iš mažosios raidės) lygio bajeriai. Paaiškink ką tamsta norėjai pasakyti.
    ???
    Gal pats įsidarbinai LAKD ar teiki kokias prekes tai įstaigai, kad tokia meilė LAKD, nesvarbu ar ji ką nors veikia ar tik stato radarus.
    Kai nebeturima kaip atsakyti, tai naudojami posakiai "mylima partija ar politikas", šiuo atveju meilė LAKD. Žema.
    Kažkoks įkyrus įprotis "taginti" kai tavęs niekas to neprašo.
    Nematau, kur tamstą buvau pataginęs.
    Moderatorius, o užsiimi provokavimu kaip koks užsisėdęs Ignalina. Pasigėdytum iš pagarbos moderatoriaus statusui.
    ??? Kur čia kažkoks provokavimas?
    Kaip paklausei, tokį atsakymą ir gavai.
    Paklausiau normaliai, gavau atgal nesąmonių krūvą. Trečią kartą klausiu - vienas ministras buvo užsiėmęs neseniai nutiestų kelių kokybės tikrinimais. Tamstai tai neįtiko, paprašiau, kad primintum kodėl. Nes čia tema ir yra apie kelių kokybę.
    Jei nori įrodinėti, kad kelių būklė Lietuvoje yra puiki ir Susiiekimo ministras gerai dirba, pažiūrėk į tas nuotraukas arba pats pasivažinėk Lietuvos asfaltuotais keliais su provėžomis, pavasarinėmis nuograužomis bei nuošliaužomis. Jei mašina dar nebus pametusi ratų galima nuvažiuoti pas kaimynus; bet tai jau atskira tema.
    Visiškai to nenoriu, ir niekur šioje diskusijoje apie tai nekalbėjau. Klausimas buvo tiesiog apie vieną konkretų ministrą. Na bet jei negali atsakyti ar neprisimeni, tai tiek to.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Kažkokie didžasalio (iš mažosios raidės) lygio bajeriai. Paaiškink ką tamsta norėjai pasakyti.
    Gal pats įsidarbinai LAKD ar teiki kokias prekes tai įstaigai, kad tokia meilė LAKD, nesvarbu ar ji ką nors veikia ar tik stato radarus.

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai jo, lengviausia papostinti pora foto ne į temą. Tai kuo neįtiko ministras, kuris bent jau bandė kažką aiškintis dėl kokybės?
    Kažkoks įkyrus įprotis "taginti" kai tavęs niekas to neprašo.
    Moderatorius, o užsiimi provokavimu kaip koks užsisėdęs Ignalina. Pasigėdytum iš pagarbos moderatoriaus statusui.

    Kaip paklausei, tokį atsakymą ir gavai.
    Jei nori įrodinėti, kad kelių būklė Lietuvoje yra puiki ir Susiiekimo ministras gerai dirba, pažiūrėk į tas nuotraukas arba pats pasivažinėk Lietuvos asfaltuotais keliais su provėžomis, pavasarinėmis nuograužomis bei nuošliaužomis. Jei mašina dar nebus pametusi ratų galima nuvažiuoti pas kaimynus; bet tai jau atskira tema.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.02.20, 22:44.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Click image for larger version

Name:	a3MVX0d2_700w_0.jpg
Views:	409
Size:	70,6 kB
ID:	2112219

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Įtiko, gal kažką ne taip supratai
    Prieš 9 metus Lietuvoje buvo taip:
    Tai jo, lengviausia papostinti pora foto ne į temą. Tai kuo neįtiko ministras, kuris bent jau bandė kažką aiškintis dėl kokybės?

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Prieš kokius 20m, kažkuriam interviu, kelininkas (turbūt iš tuometinės LAKD), pasakė: kelių tiesimo taisyklė NR.1: teisingas kelio profilis. Profilis turi būti toks, kad vanduo nestovėtų ant kelio.

    Jau 11 metų kasdien 2x pravažiuoju KK1906. Dirbami laukai iš vienos pusės yra gerokai aukščiau nei pats kelias, iš kitos pusės žemiau. Kelkraščiai užžėlę žole, pralaidos palei kelią esančiuose grioviuose užakę. Pavasarį grioviai persipildo, apsemia kelią, vanduo nuo kelio nenubėga. Kelių priežiūra kasmet kantriai ir nuobodžiai lopo tuos lopus tose vietose, kelios dešimtys pravažiuojančių keičiasi prakirstas padangas. Bet bent jau atkimšti pralaidas, nugreideruoti pakraščius kažkodėl niekam nekyla mintis....

    Dar vienas keistas dalykas: dauguma atveju, kai kelininkai užtaiso duobes, nesandarina siūlių tarp seno ir naujo asfalto. Tai jei problema yra, kad vanduo patenka į tarpus, kodėl tie tarpai paliekami atviri?

    edit: pridėjau vakar dienos foto.
    Attached Files
    Paskutinis taisė goolfietis; 2024.02.21, 09:24.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Na vienas ministras buvo užsiėmęs kelių kokybės tikrinimu, tik ponui Romui vis tiek neįtiko.
    Įtiko, gal kažką ne taip supratai
    Prieš 9 metus Lietuvoje buvo taip:


    O dabar šitaip:


    O jei rimtai, praeitą savaitgalį nuvažiavau porą šimtų kilometrų krašto keliais, tai kelių danga, ir ypač nutrupėję pakraščiai po žiemos atrodo prasčiau nei anksčiau- gal kaltas permainingas oras.
    Bet kadangi laimingai grįžau tai nereikia čia varyti ant geriausos Lietuvoje LAKD (nes kitokių ir nėra).

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Na vienas ministras buvo užsiėmęs kelių kokybės tikrinimu, tik ponui Romui vis tiek neįtiko. O šiaip estų idėja visai patiko, kad galima ne tik bausti, bet ir skatinti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Dar viena gana reikšminga priežastis, imho, galėtų būti visiškas, totalus ir sistematiškas apsileidimas, bb dėjimas ir nepakankamas finansavimas.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Įdomu kiek skiriasi transporto priemonių skaičius keliuose? Tarkim prieš porą metų važiavau Via-Baltica iki Tallinno, tai išvažiavus už Rygos regiono kelias buvo praktiškai tuščias.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Paaiškino, kodėl Latvijoje ir Estijoje kelių būklė pastebimai geresnė
    Latvijos valstybinės kelių įmonės „Latvijas Valsts ceļi“ atstovas Karlis Bajarsas atskleidė, kaip valstybė sprendžia vieną opiausių asfaltuotų kelių eksploatacijos problemų – provėžų susidarymą.

    Ne vienų metų latvių patirtis kovojant su provėžomis keliuose parodė, kad kelio patvarumo paslaptis, be kitų parametrų, tokių kaip oro tuštymių asfalto dangoje kiekis, dažnai slypi parenkant bitumą (rišančiąją asfalto medžiagą) projektuojant konkrečius kelio ruožus: „Problemas dažniausiai fiksuodavome, kai asfalto mišiniams panaudodavome nemodifikuotą bitumą, kuris yra mažiau elastingas“, – atskleidė Latvijos kelininkas.

    Estų sprendimas: ne vien bausti, bet ir apdovanoti

    „Paprastai kelius tiesiantys rangovai gauna baudas, kai jų darbo rezultatai neatitinka nustatytų reikalavimų, ir negauna jokių paskatų, jei padaro geriau, nei reikalaujama. 2018 m. valstybinė Estijos kelių agentūra pradėjo ieškoti labiau subalansuoto būdo, kuris paskatintų kelininkus nesiorientuoti tik į nustatytų reikalavimų įgyvendinimą. Taip, be baudų, atsirado ir premijų sistema, pagal kurią rangovai gauna papildomas pinigines išmokas, jei jų nutiesto kelio parametrai viršija reikalavimus“, – sakė M. Truu.

    Anot jo, tradicinė baudomis paremta sistema suponuoja tokį rangovų veikimą, kai rangovas stengiasi tiksliai įgyvendinti nustatytus kokybinius reikalavimus, o premijos už papildomas pastangas nulemia geresnę asfalto dangos kokybę.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Vis tiek laikausi nuomonės, kad žiūrint kaip finansuojami keliai, nepanašu, kad esam pajėgūs vystyti žvyrkelių asfaltavimo programas.
    Nebent tą darys pajėgesnės savivaldybės.

    Greičiausiai jei labai nedidės LAKD finansavimas, reiks tenkintis, kad bent jau perasfaltuoja esamus krašto ir magistralinius kelius, nes jau dabar nekažkas, ir yra nemažas visuomenės sprendimas tvarkyti tarpmiestinius kelius. Vien dėl demografinių tendencijų gali visa politinė agenda judėti iš emigravusių kadaise tankiai apgyvendintų rajonų, į didesnius miestus, t.y. aktualumas greitkelių kokybės, kelių jungiančių didesnius miestus ir t.t.

    Tokia realybė, norėčiau ir aš, kad Lietuva ar šiaip pasaulis būtų geresnis, pvz. visi keliai būtų asfaltuoti ir vidutinės/geros būklės Lietuvoje (o magistraliniai keliai - puikūs) ir pan.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.09.26, 21:53.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lietuvis87 Rodyti pranešimą

    Bet kur tada Ralis vyks kai viska išasvaltuos
    Ralis sėkmngai ir ant asfalto vyksta.

    Komentuoti:


  • Lietuvis87
    replied
    Parašė kesukazzz Rodyti pranešimą
    Lietuva su žvyrkelių asvaltavimu, jaučiu viena iš daugiausiai atsilukusių valstybių Europos sąjungoje. Kokiais tempais pas mus asvaltuojami žvyrkeliai, tai reiks dar 200 ar daugiau metų, kad jų neliktų. Pavažinėji po Lietuvą, pilna tų žvyrkelių, o ir asvaltuoti keliai yra dauguma apgailėtinos būklės. Buvo kažkada, kad Lietuvoj keliai vieni iš geriausių, dabar vieni iš blogiausių. 70 tiltų yra blogos būklės, kuriuos reikia rekonstruoti, nes jie byra, griūna. Įdomu kada pas mus viską sutvarkys, kaip amžinai trūksta pinigų kelių tiesimui ir priežiūrai.
    Bet kur tada Ralis vyks kai viska išasvaltuos

    Komentuoti:


  • kesukazzz
    replied
    Lietuva su žvyrkelių asvaltavimu, jaučiu viena iš daugiausiai atsilukusių valstybių Europos sąjungoje. Kokiais tempais pas mus asvaltuojami žvyrkeliai, tai reiks dar 200 ar daugiau metų, kad jų neliktų. Pavažinėji po Lietuvą, pilna tų žvyrkelių, o ir asvaltuoti keliai yra dauguma apgailėtinos būklės. Buvo kažkada, kad Lietuvoj keliai vieni iš geriausių, dabar vieni iš blogiausių. 70 tiltų yra blogos būklės, kuriuos reikia rekonstruoti, nes jie byra, griūna. Įdomu kada pas mus viską sutvarkys, kaip amžinai trūksta pinigų kelių tiesimui ir priežiūrai.

    Komentuoti:

Working...
X