Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
    /\
    Visiška tiesa, jei grįžti populiariausiu metu, būna jis po švenčių visados.
    Tai visą vakarą būna, teko pastovėti ir prieš 21h nuo pat Avižienių iš kart užkilus į kalną. Žodžiu kamštis geri 6km.

    Komentuoti:


  • pauliaK
    replied
    /\
    Visiška tiesa, jei grįžti populiariausiu metu, būna jis po švenčių visados.

    Komentuoti:


  • karceris
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    Važiavau vakar po švenčių namo į Vilnių ir tik bac, apie 19.00-19.15 neprivažiavus Avižienių prasidėjo kamštis, na galvojau eismo įvykis gal koks, vis gi po švenčių daug pachmielnų vairuotojų, o, bet, tačiau atstovėjus apie pusvalandį kamštyje paaiškėjo, kad viso daugiakilometrinio kamščio priežastis yra BIG*o šviesoforas. Sakykit gerbiamieji, ar ten visada toks kamštis susidaro ar tik čia išimtinis atvejis??
    Tokia situacija tik per šventes, kai visi grįžta į Vilnių. Pats vakar atstovėjau šį kamštį.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    Važiavau vakar po švenčių namo į Vilnių ir tik bac, apie 19.00-19.15 neprivažiavus Avižienių prasidėjo kamštis, na galvojau eismo įvykis gal koks, vis gi po švenčių daug pachmielnų vairuotojų, o, bet, tačiau atstovėjus apie pusvalandį kamštyje paaiškėjo, kad viso daugiakilometrinio kamščio priežastis yra BIG*o šviesoforas. Sakykit gerbiamieji, ar ten visada toks kamštis susidaro ar tik čia išimtinis atvejis??
    Laiku nepareikalavo BIG'o statytojų ir Perkūnkiemio vystytojų, kad pastatytų viadukus arba bent jau normalias jungtis su lygiagrečiais keliais- dabar dėl to ir kenčia visi vairuotojai. O juk kadaise planuota, kad Ukmergės gatvėje nebus jokių vieno lygio sankryžų...
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.04.26, 10:51.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Važiavau vakar po švenčių namo į Vilnių ir tik bac, apie 19.00-19.15 neprivažiavus Avižienių prasidėjo kamštis, na galvojau eismo įvykis gal koks, vis gi po švenčių daug pachmielnų vairuotojų, o, bet, tačiau atstovėjus apie pusvalandį kamštyje paaiškėjo, kad viso daugiakilometrinio kamščio priežastis yra BIG*o šviesoforas. Sakykit gerbiamieji, ar ten visada toks kamštis susidaro ar tik čia išimtinis atvejis??

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    Magistralė Vilnius-Panevėžys bus atnaujinama panaudojant šlamo dangą
    21 Balandis 2011 04:56
    www.panevezieciai.lt


    AB „Panevėžio keliai“ valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje Vilnius-Panevėžys atnaujins asfalto dangą 10,2 kilometrų ruože. Susidėvėjusiai kelio dangai atnaujinti bus panaudota šiuolaikiška šlamo dangos technologija.

    Vadovaujantis 2011 m. balandžio 04 d. sutartimi su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR Susisiekimo ministerijos šlamo danga bus įrengiama magistralės Vilnius-Panevėžys kairiosios pusės atkarpoje nuo 55,00 iki 65,2 kilometro. Darbai bus vykdomi Širvintų ir Ukmergės rajonų teritorijoje. Sutarties kaina su PVM – 3,2 mln. Lt.

    Šlamo dangos – tai apsauginis kelio paviršiaus sluoksnis, susidedantis iš mineralinių medžiagų mišinio, bituminės emulsijos, vandens ir priedų mišinio, kuris ruošiamas darbų vykdymo vietoje ir čia pat klojamas specialia technika. Šlamo dangą gali sudaryti vienas ar daugiau sluoksnių.

    Šlamo dangos įrengiamos panaudojant savaeigius nepertraukiamo veikimo skleidimo įrenginius. Naudojami tokie skleidimo įrenginiai, kurie leidžia įrengti važiavimo juostą visu pločiu.

    Šlamo dangų mišiniai ruošiami vientisi (homogeniški), klojimui reikalingos konsistencijos ir išleidus iš maišytuvo yra nedelsiant paklojami. Klojimas vykdomas nenutrūkstamai visame ruože. Taip įrengtas sluoksnis būna vienodos paviršiaus struktūros.

    Įrengiant šlamo dangas transporto eismas gali būti leidžiamas tiktai pasibaigus bituminės emulsijos skaidymosi procesui. Jeigu po šlamo dangos įrengimo lieka nesurištos mineralinės medžiagos, pirmosiomis dienomis reikalingas transporto eismą, ribojimas, o dėl technologinių priežasčių remontuojamame kelyje gali būti ribojamas greitis.

    Šlamo danga atnaujina seną asfaltbetonio, betono ar kitokią kelio dangą, neleidžia paviršiniam vandeniui patekti į pagrindo sluoksnius, užipildo tuštumas, plyšius, įdubimus, suteikia dangai šiurkštumo. Ši technologija Lietuvoje naudojama daugiau kaip dešimtmetį.

    AB „Panevėžio keliai“ yra bene vienintelė šalyje kelių statybos kompanija, sėkmingai įsisavinusi ir naudojanti šlamo dangos technologiją. Pirmą kartą šlamo danga ant asfalto dangos buvo paklota magistralėje Vilnius-Panevėžys, ant betono dangos - kelyje Vilnius-Minskas. Šlamo danga yra atnaujinti kelio Panevėžys-Šiauliai bei kelio Vilnius-Utena atskiri ruožai.

    Komentuoti:


  • Gnoss
    replied
    Papildomos informacijos niekada nebus per daug.

    Komentuoti:


  • Smauglys
    replied
    Jei nepaslaptis, kokia prasmė iš tų exit listų?

    Komentuoti:


  • Gnoss
    replied
    Štai automagistralės A2 exitlist'as jau publikuotas :
    http://www.motorways-exitlists.com/ Spaudžiat Europe >> Lithuania >> A2

    Komentuoti:


  • Gnoss
    replied
    Remiantis infrastruktūros planais, data duota tokia.
    Ar dar bus komentarų, pastabų dėl mano darbo? Norėčiau jį perduoti puslapio www.motorways-exitlists.com savininkams, kur šis list'as ir bus publikuotas...

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Įdomi pasirodė data - 2011-2013. Ką jį reiškia, statybų laikotarpį ar prognozuojamą pabaigą ? Pastaruoju atveju turbūt pasenusi...

    Komentuoti:


  • Gnoss
    replied
    ten upės tiesiog aš sužymėjau ir tiltus per upes.

    Komentuoti:


  • Gnoss
    replied
    Ten yra trys spalvos, trečios, beje, nenaudojau. Gal yra papildomų greičio ribojimų atkarpoje nuo Panevėžio iki Ukmergės?

    Komentuoti:


  • Gnoss
    replied
    Ilgai ruoštas autostrados A2 Vilnius-Panevėžys exit-list'as :
    A2_Vilnius-Panevezys.xls - 56.5 Kb
    Jei rasit kokių netikslumų, praneškit

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Jei klausi kas ten dabar vyksta prie Tarandes, yra info temoje [VLN] Infrastruktūros projektai Vilniuje.

    Komentuoti:


  • Gnoss
    replied
    O LAKD nieko neplanuoja daryti sankryžoje prie Tarandės?

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Netoli Vilniaus, šalia greitkelio A2 planuojamas logistikos centras:

    http://vrd.am.lt/VI//files/0.989470001233729800.pdf

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Atvaizdas


    Ženklas Panevėžys ir šone jo esantis yra didesnio formato A1 kai kuriose sankryžose tokie didesni ženklai irgi pradėti naudoti. Labai gera praktika, nes ženklų dydis vejasi vokišką dydį.
    Puiki iliustracija, koks nenuoseklus žymėjimas. Vienur krypties ženklai virš kelio tik šiaip įvardija kryptį (Panevėžys tiesiai, Utena į dešinę), o kitur tokie patys ženklai virš kelio dar parodo ir eismo kryptis (šitos dvi eilės į Panevėžį, dešiniausia eilį į Uteną).

    Palyginame su kita nuotrauka:
    Tas pats kelias, iš pažiūros abu ženklai panašaus amžiaus (nauji).

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John
    Taip, penktadienio vakarą.

    Dėl prekiautojų, esmė ne trukdyme, bet šalies įvaizdyje ir pagarboje įstatymams bei tvarkai. Prekybai yra tam skirti turgūs. Gal pradėti prekiauti grybais ir kur nors Vilniaus oro uosto pakilimo tako kampe? Juk niekam netrukdo.
    Na A2 jie dažniausiai prekiauja tose stovėjimo aikštelėse, arba ties nusikimais į šalutinius kelius, teoriškai tai jau nebe magistralė.
    Šiaip labai patogu, pats kelis kartus buvau pirkęs grybų. O srautas visada toks penktadienio ir sekmadienio vakarais, per šventes nepamaišytų net 3 juosta.
    Beje, ties kuria vieta ta danga prasta Lyg jau ir beveik visur ji nauja, tik kai kur toje naujoje jau vėžos atsiradusios..
    Paskutinis taisė Lettered; 2010.05.07, 22:23.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
    Atvaizdas


    Man tai šitie įtaisymai labai savotiškai atrodo. Kažin ar bent vienas briedis susiprotės, kad jam reikia kažkur lipti, o paskui nuo kažkur šokti jei jis nori iš kelio papult atgal į gimtąjį mišką.
    Kadangi briedziai bega kiaurai negalvodami, tai nebent atsitiktinai gali pataikyti, ba netoli vartu pastatyti
    Vat kokios stirnos - truputi kitas reikalas. Anos taip stresuoja, kad begioja isilgai tvoros ir vis bando pro ja pralysti, tai galu gale yra didele tikimybe "uzsirauti" ten, kur reikia.
    O siaip tai sutinku, nekaip atrodo tos rampos. Labiau primena senu laiku kolchozu meslo saugyklas, nei modernu statini.

    Komentuoti:

Working...
X