Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nesuprantama, kam reikia siūlyti mažinti maksimalų greitį kelyje A2, jei ten labai retai atsitinka avarijos.
    Ir taip ten numatoma įdiegti absurdiškus vidutinio greičio matuoklius.
    Įrengtų kintamos informacijos ženklus. Geromis sąlygomis būtų nurodytas 130 km/h greitis. Kelio statusas (greitkelis, autostrada, paprastas 2x2) atitiktų kelio savybes. Juolabiau, kad greičio mažinimą autostradose visuomenė sutiktų neigiamai. Automagistralė turėtų būti tik tarptautinę praktiką atitinkančios atkarpos. Geriausia būtų, jei A2 būtų sutvarkomos/iškeldinamos stotelės ir visame ruože, išskyrus apsisukimus, ir būtų nenutrūkstamas greitkelio statusas, tol kol nesutvarkomos greitėjimo/lėtėjimo juostos. Sutvarkius greitėjimo/lėtėjimo juostas, autostrados statusas grįžtų bent jau į tam tikras atkarpas.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.02.09, 13:12.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Magistralėse reiktų perimti geriausias vokiškas tradicijas
    Kodėl? XXI amžiuje svarbiems asmenims skubėti nebėra kur, o pasilakstymas dideliu greičiu bendro naudojimo keliuose tėra atgyvenusi pramoga nesubrendusiems asmenims, kaip koks tag'ų tepliojimas ant sienų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Kodėl absurdiškus? Ar manote, jog magistralėse galima nesilaikyti KET
    Magistralėse reiktų perimti geriausias vokiškas tradicijas

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nesuprantama, kam reikia siūlyti mažinti maksimalų greitį kelyje A2, jei ten labai retai atsitinka avarijos.
    Ir taip ten numatoma įdiegti absurdiškus vidutinio greičio matuoklius.
    Kodėl absurdiškus? Ar manote, jog magistralėse galima nesilaikyti KET? Ar esate iš tų, kur visą prevenciją darytumėte tik prie mokyklų ir gatvėse su dideliu avaringumu? Kas atrodo logiška, bet realybėje kelių gaidelių (kalba apie 30< kmph viršytojus) demografija ta pati, ir juos žymiai efektyviau sugaudyti ir pamokyti prevenciniu teisių atėmimu magistralėse ir kokiam Geležiniam Vilke kur jiems suteikiamos geriausios sąlygos parodyti savo tikrąsias spalvas pagal geriausią Šveicariškąją praktiką.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nesuprantama, kam reikia siūlyti mažinti maksimalų greitį kelyje A2, jei ten labai retai atsitinka avarijos.
    Ir taip ten numatoma įdiegti absurdiškus vidutinio greičio matuoklius.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Ne vienam. A2 neatitinka autostrados reikalavimų. Nei dėl U-turn apsisukimų, nei dėl lėtėjimo/greitėjimo juostų. Nekalbant apie dangos būklę ir provėžas.
    A1 Kaunas-Klaipėda ir A2 Vilnius-Panevėžys šiandien kol kas užtektų greitkelio (mašinos mėlynam fone) kategorijos arba tik 110 km/h ženklus (už greitkelio ruožų ribų) sustatytų kur įrengtos stotelės be asfaltuotų pėsčiųjų takų link jų, o autostrados tik Via Baltica naujos atkarpos. Europoje greitkelių ruožai gali būti ir Vilniaus Geležinio Vilko gatvės ekvivalentas, tai dėliojimas lankstesnis, tik reikia stengtis, kad tam ruože nebūtų stotelių ar kitų elementų skitų pėstiesiems kelią pereiti. Geriau turėt standartus atitinkančius kelius, nei gaudyt kilometrus iš autostrados standartų neatitinkančių ruožų. Estija neturi nei greitkelio nei autostrados ruožų, bet reputacija nuo to jai nenukenčia. Nemanau, kad kažkas atsitiktų dėl to ir Lietuvai.

    Mano atžvilgiu kaip tik krenta šalies reputacija kai duodami autostrados ruožai keliams, kurie neturėtų būti autostrados pagal savo standartus.

    Kol kas matau, kad iki 2021 ar 2022 m. autostrados statusą atitiks Mauručiai-Marijampolė ir Grabučiškės-Mijaugonys, nes bus panašaus lygio keliai nusukimų atžvilgiu. Mijaugonys-Vilnius liks vieno lygio nusukimų iš greitkelio su greitkelio pradžios ir pabaigos ženklais. Greitkelio statusą atitiks ten kur nėra stotelių ir U formos apsisukimų - Ariogala-Dauparai (be Sujainių apsisukimo, bet su Antkopčio apsisukimu) ir keletas A2 atkarpų.

    Mačiau planuoja iki 2035 m. įrengti kintamos informacijos kelio ženklus, tai manau, galės lanksčiau tas kategorijas dėliot. Dabar pagrinde taiko ne į kelio standartą, o galimybę važiuoti tam tikru greičiu. Įtariu ir Kaunas-Vilnius daug kur (jei ne visur) paliks greitkelį, bet galės leist 130 km/h netgi kur nors netoli Vievio, nes elektroniniai kelio ženklai leis. Tas pats ir su Vilnius-Panevėžys.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.02.08, 22:30.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Ar man vienam A2 greitėjimo-lėtėjimo juostos atrodo per siauros? ar atitinka jos reikalavimus?
    Ne vienam. A2 neatitinka autostrados reikalavimų. Nei dėl U-turn apsisukimų, nei dėl lėtėjimo/greitėjimo juostų. Nekalbant apie dangos būklę ir provėžas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Ar man vienam A2 greitėjimo-lėtėjimo juostos atrodo per siauros? ar atitinka jos reikalavimus?

    Komentuoti:


  • Dariukas
    replied
    Antradienį, a2, vilnius-panevezys, Širvintų rajone, barste smėlį. Dėl dangos stiprinimo per karščius, galbut?

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Pakankamai dažnai važiuoju A2 keliu. Visų pirma pati automagistralė nėra avaringa - stovi geltoni avaringumo ženklai, tai kaskart matai statistiką. Avarijų tikrai nedaug, ir kaip minėjo - didžioji dalis avarijų - susidūrimai su briedžiais. O jei patį kelią dalint atkarpomis, tai ne atkarpa Vilnius - Ukmergė yra pavojingesnė, o atkarpa artėjant prie Panevėžio, kurioje yra aibė vieno lygio sankryžų.

    Na ir reikia prisimint, kad pradėdami vidutinio greičio matuoklių projektą, garsiai skelbė, kad magistralėse matuoklių nebus. Kas pasikeite?

    PS ar kas esat gave baudą?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Jeigu tu kažkodėl galvoji kad problemų nėra, tai visai nereiškia kad problemų nėra.
    Na avaringumas minimalus. Kiek įvyksta avarijų - žiemą nučiuožia ant plikledžio arba susiduria su laukiniais gyvūnais. Abiem atvejais minimaliai skirtumo 20 km/h ten ar ten.

    Ir šiaip kiek tenka važiuot labai labai retai matau realius greičio viršyjimo atvejus. T.y. ne pusiau legalius +10, o kur rimtai praskrenda.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Kaip matom kol kas eismo saugumo problemų A2 nėra. Kam spręst problemą kurios nėra?
    Jeigu tu kažkodėl galvoji kad problemų nėra, tai visai nereiškia kad problemų nėra.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Tikslas - užtikrinti eismo saugą. Kuo greitis didesnis, tuo eismas yra nesaugesnis.
    Kaip matom kol kas eismo saugumo problemų A2 nėra. Kam spręst problemą kurios nėra?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Matuoklių tikslas ar užtikrinti eismo saugumą, ar prižiūrėti įstatymo raidę tiesiog vardan prižiūrėjimo?
    Tikslas - užtikrinti eismo saugą. Kuo greitis didesnis, tuo eismas yra nesaugesnis.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Jeigu kelias yra automagistralė, tai nereiškia kad galima važiuoti kaip Vokietijos autobanais, t.y. "kiek traukia - tiek važiuoju".
    Ir kiek tokių važiuotojų ten yra? Spresti problemą reikia, jeigu tokia egzistuoja ir tokiomis priemonėmis, kurios būtų skirtos būtent tokios problemos sprendimui. Vargu ar ten yra kažks avaringumo padidėjimas ar bent avaringumo rizika keliasdešimties kilometrų ruože dėl greičio viršijimo. Yra ten probleminių taškų, bet yra ir taškinės greičio matavimo priemonės, kurios veiktų efektyviau būtent tame kritiniame taške. Kadangi vidutinis greitis nereiškia, kad būtent tame taške aš pravažiuosiu ne greičiau nei leistina, gal čia pralėksiu 200 km/h, o kitus keliolika saugių km pavažiuosiu ant 80.
    Dabar tai kvepia ne kažkokiu tiksliniu avaringumo mažinimu, o tiesiog būdu pasipinigauti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Jeigu kelias yra automagistralė, tai nereiškia kad galima važiuoti kaip Vokietijos autobanais, t.y. "kiek traukia - tiek važiuoju".
    Matuoklių tikslas ar užtikrinti eismo saugumą, ar prižiūrėti įstatymo raidę tiesiog vardan prižiūrėjimo? Čia tiesiog lėšų švaistymas arba noras pasipinigauti iš baudų.

    Kiek per metus įvyksta avarijų A2 dėl leistino greičio viršijimo?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Didžiausia nesąmonė yra greičio matuokliai A2 ir A13 keliuose. Įdomu koks logiškas paaiškinimas jų atsiradimo būtent šiuose keliuose. Beprasmis lėšų švaistymas yra nutiesti automagistralės ar greitkelio lygio kelius ir juose verstis visus vilktis, bei griežtai kontroliuoti.
    Jeigu kelias yra automagistralė, tai nereiškia kad galima važiuoti kaip Vokietijos autobanais, t.y. "kiek traukia - tiek važiuoju".

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Didžiausia nesąmonė yra greičio matuokliai A2 ir A13 keliuose. Įdomu koks logiškas paaiškinimas jų atsiradimo būtent šiuose keliuose. Beprasmis lėšų švaistymas yra nutiesti automagistralės ar greitkelio lygio kelius ir juose verstis visus vilktis, bei griežtai kontroliuoti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Naujų 50 vidurinio greičio matavimo radarų žemėlapis

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...je-787-1158630


    Kažkaip mažai bendro su avaringiausių ruožų žemėlapiu
    2017 metų "Juodųjų dėmių" žemėlapis

    https://www.ktti.lt/naudinga-informa...iu-zemelapiai/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tame BNS - LAKD pranešime yra įdėti prastos kokybės žemėlapiai
    Tai pat kažkodėl bet kokia tvarka surašyti kelių ruožai, kur bus statomi vidurinio greičio matuokliai. Gal tam ,kad mažiau matytųsi keliai s ukeletu matavimo ruožų.
    Surašiau tuos radarų ruožus iš eilės pagal kelių numerius.
    1. A2: Vilnius-Panevėžys, nuo 11,77 iki 24,85 km (13,08),
    2. A2: Vilnius-Panevėžys, nuo 26,24 iki 44,55 km (18,31 km),
    3. A2: Vilnius-Panevėžys, nuo 45,46 iki 64,07 km (18,61 km),
    (...)



    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...je-787-1158630
    https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...jusu-10703985/


    Absurdų tame radarų sąraše toli ieškoti nereikia:
    Kelias KK 102 nuo Vilniaus m. ribos iki Nemennčinės rekonstruotas į 2*2 juostų kelią. Ten pristatyta greičio ribojimo ženklų "70", o dabar bus ir sektorinis greičio matuoklis
    Kelias A14 tarp Riešės ir HBH yra 2*2 juostų. Pristatyta kelio ženklų "80" o dabar bus ir sektorinis greičio matuoklis
    Kelią KK 130 Kaunas - Prienai LAKD numato taisyti tik po 15 metų, o greičiui matuoti numato tris ruožus, kur dėl prastos kelio būklės net fiziškai neįmanoma išvystyti leistino 70 km / h greičio.
    Keli greičio matavimo ruožai autostradoje A2 išvis odiozinis atvejis

    Radarai dažnai tėra pinigų įsisavinimas neturintis nieko bendro su eismo saugumu. Sektoriniai matuokliai dažniausiai yra statomi bei bus statomi saugiuose ruožuose, kur yra normali danga, geras matomumas, ir galima aplenkti susitvenkusius kamščius.

    LAKD kelių tiesimo ir rekonstrukcijos ambicijos žemiau plintuso net strateginiame plane, o radarams pinigai bus švaistomi jau dabar.
    Kelių direkcija daro viską, kad būtų pervardinta į Lietuvos Greičio Matuoklių direkciją.
    Paskutinis taisė Romas; 2019.06.15, 12:36. Priežastis: Kopija iš temos "Greičio matuokliai"

    Komentuoti:

Working...
X