Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Čia sena foto.
    Dabar ten aiškiai nubrėžta A juosta, o foto yra paprastas dviejų juostų ženklinimas.

    Rytais važiuojant link Žirmūnų ir vakarais važiuojant kita kryptimi tas tiltas yra baisus butelio kaklelis.
    Labai gerai 5G praskrenda tiltu. Gaila, jog dar ne ištisinė A juosta, bet atkarpa po atkarpos ir autobusu bus greičiau, nei mašina.

    Comment


      Parašė Horn Rodyti pranešimą

      Labai gerai 5G praskrenda tiltu. Gaila, jog dar ne ištisinė A juosta, bet atkarpa po atkarpos ir autobusu bus greičiau, nei mašina.
      Labai norėtųsi, kad po tilto remonto bent centro kryptimi liktų A juosta.

      Comment


        Parašė Horn Rodyti pranešimą

        Labai gerai 5G praskrenda tiltu. Gaila, jog dar ne ištisinė A juosta, bet atkarpa po atkarpos ir autobusu bus greičiau, nei mašina.
        Aha, kilometro ilgio butelio kaklelio spūstis yra "labai gerai". Žinosiu, kieno nuomonę galima laisvai ignoruoti, kai bus kalbama apie eismo organizavimą.

        Tavo pamokymui: 5g ten ne prie ko. Butelio kaklelis yra IKI tilto. O 5g iš Antakalnio nusuka beveik tiesiai ant tilto. Spųstis susidaro per Milašiaus g. ilgį, kuria 5g nevažiuoja.
        Čia konkrečiai yra lose-lose situacija, nes nuo Antakalnio viaduko nusukimo iki tilto, kuriuo naudojasi 5g, irgi viskas dėl to butelio kaklelio būna užkimšta, kitaip sakant, pačiam 5g būtų geriau, jei ten tos spūsties nebūtų.
        5g "nauda" yra tik nuo tos dalies, kurioje dažnai jau butelio kaklelis būna nebeaktualus.

        Comment


          Vakar po Avižienių viaduku matavo transporto srautus, kaži su kuo tai susiję? Gal Tarandės tuneliukas artėja?

          Comment


            Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

            Aha, kilometro ilgio butelio kaklelio spūstis yra "labai gerai". Žinosiu, kieno nuomonę galima laisvai ignoruoti, kai bus kalbama apie eismo organizavimą.

            Tavo pamokymui: 5g ten ne prie ko. Butelio kaklelis yra IKI tilto. O 5g iš Antakalnio nusuka beveik tiesiai ant tilto. Spųstis susidaro per Milašiaus g. ilgį, kuria 5g nevažiuoja.
            Čia konkrečiai yra lose-lose situacija, nes nuo Antakalnio viaduko nusukimo iki tilto, kuriuo naudojasi 5g, irgi viskas dėl to butelio kaklelio būna užkimšta, kitaip sakant, pačiam 5g būtų geriau, jei ten tos spūsties nebūtų.
            5g "nauda" yra tik nuo tos dalies, kurioje dažnai jau butelio kaklelis būna nebeaktualus.
            A juostą ant tilto, Ozo g. ir dabar naują daromą Kareivių gatvėje padarome bendro naudojimo ir 5G žymiai sulėtės. Rezultatas, jog krūva keleivių persės iš VT į asmeninį auto ir jų kelionė automobiliu bus tokia pačia trasa, tad minimas tiltas gaus papildomą srautą iš Antakalnio, kurio dabar negauna.
            Ir beto dabar automobilistai niekuo nenukenčia, nes šviesoforas nepraleidžia daugiau srauto, nei yra 2 bendros juostos iki šviesoforo (Kareivių/Žirmūnų).

            Comment


              Parašė Horn Rodyti pranešimą
              Ir beto dabar automobilistai niekuo nenukenčia, nes šviesoforas nepraleidžia daugiau srauto, nei yra 2 bendros juostos iki šviesoforo (Kareivių/Žirmūnų).
              Būtent. Tereikia tik nutiesti VT juostą nuo Valakampių tilto iki sankryžos su Žirmūnų gatve.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Kaip ir buvo parengtas 2 viadukų (auto + pėsčiųjų ) virš GV sujungiant Didlaukio. Irgi į stalčių.
                Kaip ir pažadas įrengti trūkstamą kilpą Ateities/GV šalia kamino kad atrišti absurdą ties makveža. Vietos yra, nebrangiai kainuotų.
                Mažiausiai tikėčiau kuo nors.
                Kur Didlaukio ir GV sankryža auto viaduko nereikia. Reikia tik pėsčiųjų su dviračių. Kaina sąlyginai nedidelė turėtų būti, o nauda didžiulė, ypač kai šalia planuojamas butų kompleksas.

                Comment


                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                  Kur Didlaukio ir GV sankryža auto viaduko nereikia. Reikia tik pėsčiųjų su dviračių. Kaina sąlyginai nedidelė turėtų būti, o nauda didžiulė, ypač kai šalia planuojamas butų kompleksas.
                  Sutinku. Už sutaupytus pinigus įrengti trūkstamą jungtį GV/Ateities prie kamino ir dar liks 100'ui kibirų baltų dažų A juostoms paišyti.
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Parašė Horn Rodyti pranešimą

                    A juostą ant tilto, Ozo g. ir dabar naują daromą Kareivių gatvėje padarome bendro naudojimo ir 5G žymiai sulėtės. Rezultatas, jog krūva keleivių persės iš VT į asmeninį auto ir jų kelionė automobiliu bus tokia pačia trasa, tad minimas tiltas gaus papildomą srautą iš Antakalnio, kurio dabar negauna.
                    Ir beto dabar automobilistai niekuo nenukenčia, nes šviesoforas nepraleidžia daugiau srauto, nei yra 2 bendros juostos iki šviesoforo (Kareivių/Žirmūnų).
                    Netiesa. Ne vieną rytą teko važiuoti matant situaciją, jog kamštis iki tilto, o toliau iki pat Kareivių sankryžos šviesoforo - nieko.
                    Galiausiai, vakariniai kamščiai, kurie kemša praktiškai visą Kareivių g. dėl to butelio kaklelio niekaip negali būti pateisinti, nes anksčiau ten tos problemos elementariai nebuvo, o eismas, auto ir VT, judėdavo be jokių problemų.
                    Paskutinis taisė Riedutis; 2023.04.01, 17:50.

                    Comment


                      Liubarto tiltas.

                      Gerai pastebėjo forumietis - kam jis ten reikalingas 4 juostų kai užsibaigia vis tiek 2 juostų gatvėmis IR dar yra šalia vienas tiltas? KosTmosas.

                      Kai ateis laikas jį remontuoti, ar nevertėtų galvoti apie pusės jo nugriovimą ir palikimą 2 juostų? Jį per pusę sumažinus ateityje ir remontai žymiai mažiau kainuotų.

                      Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	1791
Size:	195,6 kB
ID:	2042269Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1782
Size:	155,6 kB
ID:	2042270

                      Comment


                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                        Liubarto tiltas.

                        Gerai pastebėjo forumietis - kam jis ten reikalingas 4 juostų kai užsibaigia vis tiek 2 juostų gatvėmis IR dar yra šalia vienas tiltas? KosTmosas.

                        Kai ateis laikas jį remontuoti, ar nevertėtų galvoti apie pusės jo nugriovimą ir palikimą 2 juostų? Jį per pusę sumažinus ateityje ir remontai žymiai mažiau kainuotų.
                        Kodėl jis toks statytas - ne paslaptis, nes Kęstučio gatvė turėjo pavirsti dar viena magistrale link Šeškinės su viaduku per Narbuto g.

                        Comment


                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                          Liubarto tiltas.

                          Gerai pastebėjo forumietis - kam jis ten reikalingas 4 juostų kai užsibaigia vis tiek 2 juostų gatvėmis IR dar yra šalia vienas tiltas? KosTmosas.

                          Kai ateis laikas jį remontuoti, ar nevertėtų galvoti apie pusės jo nugriovimą ir palikimą 2 juostų? Jį per pusę sumažinus ateityje ir remontai žymiai mažiau kainuotų.

                          Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	28 Size:	195,6 kB ID:	2042269
                          Jei tik paprastuoju būtų perbraižyti eismo juostas, dabartinį 17 m pločio asfaltą būtų galima paskirti:
                          2m dviračių + 3.25m A, + 3.25 bendra, 3.25m bendra, 3.25 A, 2m dviračių.

                          A juostą Centro kryptimi būtų idealu pratęsti J. Jasinskio gatve bent iki sankryžos su V. Kudirkos g. J. Jasinskio g. link Žvėryno A juosta jau yra, tad ji prasitęstų ant tilto.

                          Žvėryno pusėje nuo tilto Liubarto g. važiuojamosios dalies plotis ~15 m., gatvė dabar 4 juostų, bet pirma juosta pagrinde naudojama parkingui, tad būtų galima padaryti panašiai kaip Naugarduko g:
                          1.5m dviračių, 2.5m parkingas su apsauga, 3.5m bendro eismo, 3.5m bendro eismo, 2.5m bendro eismo, 1.5m dviračių. Taip dviračių esamos dviračių juostos Kęstučio g. prasitęstų per tiltą iki kitos Neries pusės ir jungiamaisiais keliais nuo tilto susijungti su dešiniosios krantinės dviračių taku (ten asfalto plotis kiekvieno kelio 7.7 m, tad telpa 2.5 m parkingo, 3.25 bendro eismo juosta, ~2m dviračių juosta prieš automobilių eismą.
                          Attached Files

                          Comment


                            Aš tai nesu tikras, ar reikalinga A juosta Žvėryno kryptimi – ant tilto piko metu niekad nesu matęs kamščio. Gal geriau tiesiog palikti vieną juostą į Žvėryną, o likusį plotą paskirti platesniems dviračių ir pėsčiųjų takams? Aišku, kalbu čia apie tilto remontą, o ne tiesiog juostų perbraižymą. Kadangi nesugebama suremontuoti net Valakampių tilto, tai Liubarto tiltas dar ilgai bus toks, koks yra, juostas tikrai reikėtų perbraižyti.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Parašė abruo Rodyti pranešimą
                              Aš tai nesu tikras, ar reikalinga A juosta Žvėryno kryptimi – ant tilto piko metu niekad nesu matęs kamščio. Gal geriau tiesiog palikti vieną juostą į Žvėryną, o likusį plotą paskirti platesniems dviračių ir pėsčiųjų takams? Aišku, kalbu čia apie tilto remontą, o ne tiesiog juostų perbraižymą. Kadangi nesugebama suremontuoti net Valakampių tilto, tai Liubarto tiltas dar ilgai bus toks, koks yra, juostas tikrai reikėtų perbraižyti.
                              Tai nereikalinga ten nei A, nei apskritai tiek juostų, bet tik pamėgyk "pasiaurint" - iškart kils triukšmas, kad ir vėl vairuotojus skriaudžia, kamščius didina

                              Comment


                                Bukčių pėsčiųjų tiltas. Kada ten jo rekonstrukcija numatyta?





                                Comment


                                  Kažkaipo šioje temoje lyg ir nebuvo pėsčiųjų viaduko per Tauro gatvę brėžinių.
                                  Netrukus prasidės jo statyba

                                  Delfi.lt 2023.04.14
                                  Tauro kalno rekonstrukcija tęsiasi – laukia eismo ribojimai
                                  Įsibėgėjant paskutiniajam Tauro kalno rekonstrukcijos projekto etapui, nuo balandžio 20 d. iki rugpjūčio 27 d. bus apribotas eismas Tauro gatve, informuoja Vilniaus miesto savivaldybė. Artimiausiu metu prasidės pėsčiųjų viaduko virš Tauro gatvės statybos. Dėl to bus keičiamas eismo organizavimas Tauro gatvėje.

                                  https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...jimai-93077769

                                  Comment


                                    Viadukas per Tauro gatvę man labai patinka, nes jis pėstiesiems sudarys nepertaukiamo judėjimo jungtį tarp skirtingų teritorijų. Vilniuje yra daugybė žaliųjų plotų, kuriuos sujungus tokiais ir panašiais sprendimais galima per miestą turėti žaliuosius susisiekimo koridorius.

                                    Comment


                                      Dar apie Upės g. turėjusį būti pėsčiųjų viaduką..

                                      Teko šiandien įsijungti Waze kitiems maršrutams, bet kas Waze man užkliuvo tai vienintelė raudona gatvė Vilniuje tuo metu (kas yra labai neįprasta nes šiokią dieną visas Vilnius raudonuoja) - o tai Upės g., per visą savo ilgį.

                                      Žinojau, kad Delfi turi live kamerą grynai ties Baltojo tilto pėsčiųju perėja, tad nusprendžiau grįžęs namo užmesti akį, kas ten darosi (https://www.delfi.lt/video/transliacijos/24-7/)

                                      Tik įjungus, buvo geros 2 minutės, kol viena mašina sugebėjo pajudėti. Atsidarė pėsčiųjų 'sezonas' ir ten srautai yra praktiškai nepertraukiami - ir tai tik balandžio pabaiga.

                                      Jau daug yra kalbėta apie šią vietą, bet šią problemą reikia kažkaip spręsti nes ji taps tik dar opesnė. Ir aš tai sakau ne tik kaip 'automobilistas', bet ir kaip pėstysis kuriam nėra itin malonu kad koks naglesnis vairuotojas su mažai kantrybės bandys ant kulnų važiuoti kad tik pralėktų šitą butelio kaklelį.

                                      EDIT: Dabartinė situacija Waze - 19 min. pervažiuoti šia gatvę, mano subjektyvia nuomone, yra truputį daugoka.

                                      Click image for larger version  Name:	upes g.PNG Views:	0 Size:	24,2 kB ID:	2045649
                                      Paskutinis taisė Laure23; 2023.04.22, 16:18.

                                      Comment


                                        Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

                                        EDIT: Dabartinė situacija Waze - 19 min. pervažiuoti šia gatvę, mano subjektyvia nuomone, yra truputį daugoka.
                                        O nekilo mintis pažiūrėti BP ir išsiaiškinti kokios kategorijos yra ši gatvė? Vienintelis dalykas, kurio tai gatvei trūksta, tai ties Baltuoju tiltu ant gatvės pastatyti klombas ir taip nutraukti tranzitą. Tada galima būtų ir dvirtakį panaikinti

                                        Comment


                                          Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                                          O nekilo mintis pažiūrėti BP ir išsiaiškinti kokios kategorijos yra ši gatvė? Vienintelis dalykas, kurio tai gatvei trūksta, tai ties Baltuoju tiltu ant gatvės pastatyti klombas ir taip nutraukti tranzitą. Tada galima būtų ir dvirtakį panaikinti
                                          Tikrai laikas. Šalia klombų tiesiog įrengti tokius mini žiedukus kaip prie Krašto apsaugos ministerijos ir tiek.

                                          Ai bet pala, turbūt gaisrinei trukdys pravažiuoti, tai neišeis

                                          Comment

                                          Working...
                                          X