Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniaus pesčiųjų tilto tarp Buchtos (Bukčių) ir TEC-2 (Vilniaus II termofikacinės elektrinės) statyba
    Apei 1957

    Atsiuntė наташа / Nataša, autorius nenurodytas
    https://vilnius.borda.ru/?1-11-0-000...0-0-1616285029

    Comment


      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
      Valakampių tiltas jau turbūt 3 metus yra apribotas
      Šiandien straipsnis LRT buvo, kad tik baigiamas rekonstrukcijos projektas, nors turėjo darbai būti baigti 2022 m.

      https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...unelis-palauks
      LRT 2022.11.05
      Vilniaus valdžios pažadai dėl Valakampių tilto subliuško: turėjo suremontuoti iki metų galo, o darbai net nepradėti
      https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-net-nepradeti

      LRT 2023.02.26
      Vilniečiams prireiks kantrybės: savivaldybė dėlioja kelio remonto darbus, žada imtis Valakampių tilto
      Ne vienerius metus sostinėje kalbama apie Valakampių tilto rekonstrukciją. Vilniaus miesto savivaldybė buvo pažadėjusi, jog darbai bus baigti iki 2022-ųjų pabaigos. Nors jau įsibėgėjo 2023 m., realūs darbai šioje vietoje net nepradėti.
      Pasak Vilniaus miesto savivaldybės Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus ryšių su žiniasklaida specialisto G. Grubinsko, šiuo metu baigiamas rengti Valakampių tilto rekonstrukcijos projektas, jis bus teikiamas ekspertizei, o tuomet bus skelbiamas rangos darbų pirkimas.

      „Projektavimo darbai dėl projektuotojo kaltės užsitęsė ir dėl to jam yra skaičiuojami delspinigiai, tačiau savivaldybė nusprendė nenutraukti sutarties ir užbaigti projektavimo etapą su dabartiniu konkurso laimėtoju, nes nutraukus sutartį tektų skelbti naują konkursą, kurio laimėtojas projektavimo darbus turėtų atlikti nuo pradžių, o tai užtruktų ilgiau ir tilto rekonstrukcija įvyktų dar vėliau“, – situaciją apibūdino savivaldybės atstovas.
      Jis pabrėžė, kad minėtas tiltas yra itin svarbus užtikrinant tinkamą gyventojų susisiekimą, todėl bus dedamos pastangos, kad rekonstrukcija turėtų kuo mažiau įtakos įprastoms vilniečių kelionėms.
      „Primename, kad užtikrinant eismo saugumą, Valakampių tiltu eismas jau yra ribojamas: įvesti svorio ir greičio ribojimai visoms transporto priemonėms, o pirmosios juostos abejomis kryptimis skirtos tik viešajam transportui. Kol kas galutiniai sprendimai dėl eismo organizavimo pakeitimų rekonstrukcijos metu nėra priimti, jie bus derinami su rangovais. Tikimasi, kad Valakampių tilto rekonstrukcija bus užbaigta dar šiemet“, – aiškino G. Grubinskas.

      https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...unelis-palauks

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą

        LRT 2022.11.05
        Vilniaus valdžios pažadai dėl Valakampių tilto subliuško: turėjo suremontuoti iki metų galo, o darbai net nepradėti
        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-net-nepradeti

        LRT 2023.02.26
        Vilniečiams prireiks kantrybės: savivaldybė dėlioja kelio remonto darbus, žada imtis Valakampių tilto
        „Primename, kad užtikrinant eismo saugumą, Valakampių tiltu eismas jau yra ribojamas: įvesti svorio ir greičio ribojimai visoms transporto priemonėms, o pirmosios juostos abejomis kryptimis skirtos tik viešajam transportui.
        Ir įdėta Valakampių tilto nuotrauka, kurioje matosi, kad pirmom juostom abiem kryptymis važiuoja bet kas, tik ne viešasis transportas

        Attached Files
        Mano blogas

        Comment


          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą



          Ir įdėta Valakampių tilto nuotrauka, kurioje matosi, kad pirmom juostom abiem kryptymis važiuoja bet kas, tik ne viešasis transportas
          Tenka kiekvieną rytą važiuoti šiuo tiltu link centro - rytinio piko metu, sutiksi viena kitą gudrutį važiuojantį A juosta. Visi likę važiuoja antra juosta. Reikia jungtis su eismu nuo nusukimų, o po to iš pirmos juostos į antrą prieš pat tiltą - susidaro didėlės spūstys vien tam, kad pravažiuoti šį tiltą.
          Ar nėra taip, kad čia yra sena nuotrauka?

          Comment


            Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

            Tenka kiekvieną rytą važiuoti šiuo tiltu link centro - rytinio piko metu, sutiksi viena kitą gudrutį važiuojantį A juosta. Visi likę važiuoja antra juosta. Reikia jungtis su eismu nuo nusukimų, o po to iš pirmos juostos į antrą prieš pat tiltą - susidaro didėlės spūstys vien tam, kad pravažiuoti šį tiltą.
            Ar nėra taip, kad čia yra sena nuotrauka?
            Nežinau dėl nuotraukos senumo. Nesu vilnietis, matau tik tai, kas parašyta ir įdėta LRT straipsnyje
            Mano blogas

            Comment


              Nuotrauka tikrai sena, nes matosi senas horizontalusis ženklinimas.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė goolfietis Rodyti pranešimą



                Ir įdėta Valakampių tilto nuotrauka, kurioje matosi, kad pirmom juostom abiem kryptymis važiuoja bet kas, tik ne viešasis transportas
                o kur tada važiuoja viešasis transportas?
                -

                Comment


                  Parašė goolfietis Rodyti pranešimą



                  Ir įdėta Valakampių tilto nuotrauka, kurioje matosi, kad pirmom juostom abiem kryptymis važiuoja bet kas, tik ne viešasis transportas
                  Čia sena foto.
                  Dabar ten aiškiai nubrėžta A juosta, o foto yra paprastas dviejų juostų ženklinimas.

                  Rytais važiuojant link Žirmūnų ir vakarais važiuojant kita kryptimi tas tiltas yra baisus butelio kaklelis.

                  Comment


                    Made in Vilnius / 15 min.lt 2023.03.03
                    Tiltai griūna ne tik Kėdainiuose ir Kaune: Vilniuje – net du avariniai
                    Vilniaus miesto savivaldybė Valakampių ir Kazbėjų tiltus įvardina kaip galimai avarinės būklės.

                    Tiesa, Valakampių tiltu automobilių eismas nėra stabdomas ir vyksta toliau, tačiau su tam tikrais apribojimais. tikisi, kad per artimiausius metus tiltą pavyks atnaujinti.
                    „Valakampių tiltu eismas vyksta, bet jis nuo 2021 m. vasario apribotas – ribojamas tiltu važiuojančių automobilių svoris, o pirmoji juosta abiem kryptimis yra skirta tik viešajam transportui. Šiuo metu baigiamas rengti Valakampių tilto rekonstrukcijos projektas, jis bus teikiamas ekspertizei, o tuomet bus skelbiamas rangos darbų pirkimas. Tikimasi, kad rekonstrukcija bus užbaigta dar šiemet”, – sako G. Grubinskas, Vilniaus miesto savivaldybės atstovas.

                    Kitas – Kazbėjų tiltas – irgi yra avarinės būklės, tačiau automobilių eismą čia uždraudė dar 2018 metais. Kirsti tiltą vis dar gali pėstieji ir dviratininkai. Savivaldybė jau pradėjo remontuoti tiltą praėjusių metų pabaigoje. Tiltą planuojama atnaujinti per kelerius metus.

                    Luko Balandžio / 15 min. nuotr.
                    Kazbėjų tiltas





                    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...i-787-2017418#
                    Palyginimui - Kazbėjų tilto per Vokė 2018 m. nuotraukos.
                    Vilniaus m. savivladybė 2018 m. kovo 16 d. paskelbė, kad ketinama tą prieškarinį tiltą išvis nugriauti/ tačiau jį pavyko iš saugoti

                    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...upe-56-1239768
                    Paskutinis taisė Romas; 2023.03.24, 17:52.

                    Comment


                      2022 05 07:

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20220507_180728.jpg
Views:	1152
Size:	1,79 MB
ID:	2034720 Click image for larger version

Name:	IMG_20220507_180818.jpg
Views:	1147
Size:	2,08 MB
ID:	2034721

                      Comment


                        Žiūriu Benkunsko programą (už jį nebalsavau) ir transporto plane matau daug ko kas man labai patinka ir kai ko kas nepatinka.

                        Labai patinka:
                        - tunelis Geležinio vilko, Ukmergės ir Žalgirio gatvių sankryžoje (tikiuosi jis bus skirtas GV paversti nepertraukiamo eismo gatve)
                        - tunelis Mokslininkų ir Geležinio vilko sankryžoje
                        - Pėsčiųjų ir automobilių viadukas virš Gariūnų gatvės

                        Nepatinka, nes neprioritetas:
                        - tunelis Kalvarijų ir Ozo gatvių sankryžoje
                        - tunelis Kareivių ir Žirmūnų g. sankryžoje
                        - Konstitucijos ir Narbuto gatves sujungiantis viadukas

                        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	900
Size:	63,5 kB
ID:	2039413
                        Paskutinis taisė spekas; 2023.03.24, 17:14.

                        Comment


                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                          Žiūriu Benkunsko programą (už jį nebalsavau) ir transporto plane matau daug ko kas man labai patinka ir kai ko kas nepatinka.

                          Labai patinka:
                          - tunelis Geležinio vilko, Ukmergės ir Žalgirio gatvių sankryžoje (tikiuosi jis bus skirtas GV paversti nepertraukiamo eismo gatve)
                          - tunelis Mokslininkų ir Geležinio vilko sankryžoje
                          - Pėsčiųjų ir automobilių viadukas virš Gariūnų gatvės

                          Nepatinka, nes neprioritetas:
                          - tunelis Kalvarijų ir Ozo gatvių sankryžoje
                          - tunelis Kareivių ir Žirmūnų g. sankryžoje
                          - Konstitucijos ir Narbuto gatves sujungiantis viadukas
                          Parašyta, kad bus pastatytas vienas tunelis (tas turbūt GV - Žalgirio sankryžoje), o kitų tik projektai parengti, tai tų projektų ir dabar daug prirengta į stalčių, ta pati pvz. Šiaurinė gatvė.
                          Flickr

                          Comment


                            Taip, pamenu, kad minimas tunelis ir būtų labai įdomu kurį jie turi minty. Būtų labai gerai jei GV - Žalgirio. Tikiuosi tunelis būtų skirtas GV.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Parašyta, kad bus pastatytas vienas tunelis (tas turbūt GV - Žalgirio sankryžoje), o kitų tik projektai parengti, tai tų projektų ir dabar daug prirengta į stalčių, ta pati pvz. Šiaurinė gatvė.
                              Kaip ir buvo parengtas 2 viadukų (auto + pėsčiųjų ) virš GV sujungiant Didlaukio. Irgi į stalčių.
                              Kaip ir pažadas įrengti trūkstamą kilpą Ateities/GV šalia kamino kad atrišti absurdą ties makveža. Vietos yra, nebrangiai kainuotų.
                              Mažiausiai tikėčiau kuo nors.
                              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                              [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                              Comment


                                Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                                Čia sena foto.
                                Dabar ten aiškiai nubrėžta A juosta, o foto yra paprastas dviejų juostų ženklinimas.

                                Rytais važiuojant link Žirmūnų ir vakarais važiuojant kita kryptimi tas tiltas yra baisus butelio kaklelis.
                                Labai gerai 5G praskrenda tiltu. Gaila, jog dar ne ištisinė A juosta, bet atkarpa po atkarpos ir autobusu bus greičiau, nei mašina.

                                Comment


                                  Parašė Horn Rodyti pranešimą

                                  Labai gerai 5G praskrenda tiltu. Gaila, jog dar ne ištisinė A juosta, bet atkarpa po atkarpos ir autobusu bus greičiau, nei mašina.
                                  Labai norėtųsi, kad po tilto remonto bent centro kryptimi liktų A juosta.

                                  Comment


                                    Parašė Horn Rodyti pranešimą

                                    Labai gerai 5G praskrenda tiltu. Gaila, jog dar ne ištisinė A juosta, bet atkarpa po atkarpos ir autobusu bus greičiau, nei mašina.
                                    Aha, kilometro ilgio butelio kaklelio spūstis yra "labai gerai". Žinosiu, kieno nuomonę galima laisvai ignoruoti, kai bus kalbama apie eismo organizavimą.

                                    Tavo pamokymui: 5g ten ne prie ko. Butelio kaklelis yra IKI tilto. O 5g iš Antakalnio nusuka beveik tiesiai ant tilto. Spųstis susidaro per Milašiaus g. ilgį, kuria 5g nevažiuoja.
                                    Čia konkrečiai yra lose-lose situacija, nes nuo Antakalnio viaduko nusukimo iki tilto, kuriuo naudojasi 5g, irgi viskas dėl to butelio kaklelio būna užkimšta, kitaip sakant, pačiam 5g būtų geriau, jei ten tos spūsties nebūtų.
                                    5g "nauda" yra tik nuo tos dalies, kurioje dažnai jau butelio kaklelis būna nebeaktualus.

                                    Comment


                                      Vakar po Avižienių viaduku matavo transporto srautus, kaži su kuo tai susiję? Gal Tarandės tuneliukas artėja?

                                      Comment


                                        Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                                        Aha, kilometro ilgio butelio kaklelio spūstis yra "labai gerai". Žinosiu, kieno nuomonę galima laisvai ignoruoti, kai bus kalbama apie eismo organizavimą.

                                        Tavo pamokymui: 5g ten ne prie ko. Butelio kaklelis yra IKI tilto. O 5g iš Antakalnio nusuka beveik tiesiai ant tilto. Spųstis susidaro per Milašiaus g. ilgį, kuria 5g nevažiuoja.
                                        Čia konkrečiai yra lose-lose situacija, nes nuo Antakalnio viaduko nusukimo iki tilto, kuriuo naudojasi 5g, irgi viskas dėl to butelio kaklelio būna užkimšta, kitaip sakant, pačiam 5g būtų geriau, jei ten tos spūsties nebūtų.
                                        5g "nauda" yra tik nuo tos dalies, kurioje dažnai jau butelio kaklelis būna nebeaktualus.
                                        A juostą ant tilto, Ozo g. ir dabar naują daromą Kareivių gatvėje padarome bendro naudojimo ir 5G žymiai sulėtės. Rezultatas, jog krūva keleivių persės iš VT į asmeninį auto ir jų kelionė automobiliu bus tokia pačia trasa, tad minimas tiltas gaus papildomą srautą iš Antakalnio, kurio dabar negauna.
                                        Ir beto dabar automobilistai niekuo nenukenčia, nes šviesoforas nepraleidžia daugiau srauto, nei yra 2 bendros juostos iki šviesoforo (Kareivių/Žirmūnų).

                                        Comment


                                          Parašė Horn Rodyti pranešimą
                                          Ir beto dabar automobilistai niekuo nenukenčia, nes šviesoforas nepraleidžia daugiau srauto, nei yra 2 bendros juostos iki šviesoforo (Kareivių/Žirmūnų).
                                          Būtent. Tereikia tik nutiesti VT juostą nuo Valakampių tilto iki sankryžos su Žirmūnų gatve.
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X