Ir įdėta Valakampių tilto nuotrauka, kurioje matosi, kad pirmom juostom abiem kryptymis važiuoja bet kas, tik ne viešasis transportas
Tenka kiekvieną rytą važiuoti šiuo tiltu link centro - rytinio piko metu, sutiksi viena kitą gudrutį važiuojantį A juosta. Visi likę važiuoja antra juosta. Reikia jungtis su eismu nuo nusukimų, o po to iš pirmos juostos į antrą prieš pat tiltą - susidaro didėlės spūstys vien tam, kad pravažiuoti šį tiltą.
Ar nėra taip, kad čia yra sena nuotrauka?
Tenka kiekvieną rytą važiuoti šiuo tiltu link centro - rytinio piko metu, sutiksi viena kitą gudrutį važiuojantį A juosta. Visi likę važiuoja antra juosta. Reikia jungtis su eismu nuo nusukimų, o po to iš pirmos juostos į antrą prieš pat tiltą - susidaro didėlės spūstys vien tam, kad pravažiuoti šį tiltą.
Ar nėra taip, kad čia yra sena nuotrauka?
Nežinau dėl nuotraukos senumo. Nesu vilnietis, matau tik tai, kas parašyta ir įdėta LRT straipsnyje
Made in Vilnius / 15 min.lt 2023.03.03 Tiltai griūna ne tik Kėdainiuose ir Kaune: Vilniuje – net du avariniai
Vilniaus miesto savivaldybė Valakampių ir Kazbėjų tiltus įvardina kaip galimai avarinės būklės.
Tiesa, Valakampių tiltu automobilių eismas nėra stabdomas ir vyksta toliau, tačiau su tam tikrais apribojimais. tikisi, kad per artimiausius metus tiltą pavyks atnaujinti.
„Valakampių tiltu eismas vyksta, bet jis nuo 2021 m. vasario apribotas – ribojamas tiltu važiuojančių automobilių svoris, o pirmoji juosta abiem kryptimis yra skirta tik viešajam transportui. Šiuo metu baigiamas rengti Valakampių tilto rekonstrukcijos projektas, jis bus teikiamas ekspertizei, o tuomet bus skelbiamas rangos darbų pirkimas. Tikimasi, kad rekonstrukcija bus užbaigta dar šiemet”, – sako G. Grubinskas, Vilniaus miesto savivaldybės atstovas.
Kitas – Kazbėjų tiltas – irgi yra avarinės būklės, tačiau automobilių eismą čia uždraudė dar 2018 metais. Kirsti tiltą vis dar gali pėstieji ir dviratininkai. Savivaldybė jau pradėjo remontuoti tiltą praėjusių metų pabaigoje. Tiltą planuojama atnaujinti per kelerius metus.
Palyginimui - Kazbėjų tilto per Vokė 2018 m. nuotraukos.
Vilniaus m. savivladybė 2018 m. kovo 16 d. paskelbė, kad ketinama tą prieškarinį tiltą išvis nugriauti/ tačiau jį pavyko iš saugoti https://www.15min.lt/naujiena/aktual...upe-56-1239768
Žiūriu Benkunsko programą (už jį nebalsavau) ir transporto plane matau daug ko kas man labai patinka ir kai ko kas nepatinka.
Labai patinka:
- tunelis Geležinio vilko, Ukmergės ir Žalgirio gatvių sankryžoje (tikiuosi jis bus skirtas GV paversti nepertraukiamo eismo gatve)
- tunelis Mokslininkų ir Geležinio vilko sankryžoje
- Pėsčiųjų ir automobilių viadukas virš Gariūnų gatvės
Nepatinka, nes neprioritetas:
- tunelis Kalvarijų ir Ozo gatvių sankryžoje
- tunelis Kareivių ir Žirmūnų g. sankryžoje
- Konstitucijos ir Narbuto gatves sujungiantis viadukas
Žiūriu Benkunsko programą (už jį nebalsavau) ir transporto plane matau daug ko kas man labai patinka ir kai ko kas nepatinka.
Labai patinka:
- tunelis Geležinio vilko, Ukmergės ir Žalgirio gatvių sankryžoje (tikiuosi jis bus skirtas GV paversti nepertraukiamo eismo gatve)
- tunelis Mokslininkų ir Geležinio vilko sankryžoje
- Pėsčiųjų ir automobilių viadukas virš Gariūnų gatvės
Nepatinka, nes neprioritetas:
- tunelis Kalvarijų ir Ozo gatvių sankryžoje
- tunelis Kareivių ir Žirmūnų g. sankryžoje
- Konstitucijos ir Narbuto gatves sujungiantis viadukas
Parašyta, kad bus pastatytas vienas tunelis (tas turbūt GV - Žalgirio sankryžoje), o kitų tik projektai parengti, tai tų projektų ir dabar daug prirengta į stalčių, ta pati pvz. Šiaurinė gatvė.
Parašyta, kad bus pastatytas vienas tunelis (tas turbūt GV - Žalgirio sankryžoje), o kitų tik projektai parengti, tai tų projektų ir dabar daug prirengta į stalčių, ta pati pvz. Šiaurinė gatvė.
Kaip ir buvo parengtas 2 viadukų (auto + pėsčiųjų ) virš GV sujungiant Didlaukio. Irgi į stalčių.
Kaip ir pažadas įrengti trūkstamą kilpą Ateities/GV šalia kamino kad atrišti absurdą ties makveža. Vietos yra, nebrangiai kainuotų.
Mažiausiai tikėčiau kuo nors.
Labai gerai 5G praskrenda tiltu. Gaila, jog dar ne ištisinė A juosta, bet atkarpa po atkarpos ir autobusu bus greičiau, nei mašina.
Aha, kilometro ilgio butelio kaklelio spūstis yra "labai gerai". Žinosiu, kieno nuomonę galima laisvai ignoruoti, kai bus kalbama apie eismo organizavimą.
Tavo pamokymui: 5g ten ne prie ko. Butelio kaklelis yra IKI tilto. O 5g iš Antakalnio nusuka beveik tiesiai ant tilto. Spųstis susidaro per Milašiaus g. ilgį, kuria 5g nevažiuoja.
Čia konkrečiai yra lose-lose situacija, nes nuo Antakalnio viaduko nusukimo iki tilto, kuriuo naudojasi 5g, irgi viskas dėl to butelio kaklelio būna užkimšta, kitaip sakant, pačiam 5g būtų geriau, jei ten tos spūsties nebūtų.
5g "nauda" yra tik nuo tos dalies, kurioje dažnai jau butelio kaklelis būna nebeaktualus.
Aha, kilometro ilgio butelio kaklelio spūstis yra "labai gerai". Žinosiu, kieno nuomonę galima laisvai ignoruoti, kai bus kalbama apie eismo organizavimą.
Tavo pamokymui: 5g ten ne prie ko. Butelio kaklelis yra IKI tilto. O 5g iš Antakalnio nusuka beveik tiesiai ant tilto. Spųstis susidaro per Milašiaus g. ilgį, kuria 5g nevažiuoja.
Čia konkrečiai yra lose-lose situacija, nes nuo Antakalnio viaduko nusukimo iki tilto, kuriuo naudojasi 5g, irgi viskas dėl to butelio kaklelio būna užkimšta, kitaip sakant, pačiam 5g būtų geriau, jei ten tos spūsties nebūtų.
5g "nauda" yra tik nuo tos dalies, kurioje dažnai jau butelio kaklelis būna nebeaktualus.
A juostą ant tilto, Ozo g. ir dabar naują daromą Kareivių gatvėje padarome bendro naudojimo ir 5G žymiai sulėtės. Rezultatas, jog krūva keleivių persės iš VT į asmeninį auto ir jų kelionė automobiliu bus tokia pačia trasa, tad minimas tiltas gaus papildomą srautą iš Antakalnio, kurio dabar negauna.
Ir beto dabar automobilistai niekuo nenukenčia, nes šviesoforas nepraleidžia daugiau srauto, nei yra 2 bendros juostos iki šviesoforo (Kareivių/Žirmūnų).
Ir beto dabar automobilistai niekuo nenukenčia, nes šviesoforas nepraleidžia daugiau srauto, nei yra 2 bendros juostos iki šviesoforo (Kareivių/Žirmūnų).
Būtent. Tereikia tik nutiesti VT juostą nuo Valakampių tilto iki sankryžos su Žirmūnų gatve.
Kaip ir buvo parengtas 2 viadukų (auto + pėsčiųjų ) virš GV sujungiant Didlaukio. Irgi į stalčių.
Kaip ir pažadas įrengti trūkstamą kilpą Ateities/GV šalia kamino kad atrišti absurdą ties makveža. Vietos yra, nebrangiai kainuotų.
Mažiausiai tikėčiau kuo nors.
Kur Didlaukio ir GV sankryža auto viaduko nereikia. Reikia tik pėsčiųjų su dviračių. Kaina sąlyginai nedidelė turėtų būti, o nauda didžiulė, ypač kai šalia planuojamas butų kompleksas.
Kur Didlaukio ir GV sankryža auto viaduko nereikia. Reikia tik pėsčiųjų su dviračių. Kaina sąlyginai nedidelė turėtų būti, o nauda didžiulė, ypač kai šalia planuojamas butų kompleksas.
Sutinku. Už sutaupytus pinigus įrengti trūkstamą jungtį GV/Ateities prie kamino ir dar liks 100'ui kibirų baltų dažų A juostoms paišyti.
A juostą ant tilto, Ozo g. ir dabar naują daromą Kareivių gatvėje padarome bendro naudojimo ir 5G žymiai sulėtės. Rezultatas, jog krūva keleivių persės iš VT į asmeninį auto ir jų kelionė automobiliu bus tokia pačia trasa, tad minimas tiltas gaus papildomą srautą iš Antakalnio, kurio dabar negauna.
Ir beto dabar automobilistai niekuo nenukenčia, nes šviesoforas nepraleidžia daugiau srauto, nei yra 2 bendros juostos iki šviesoforo (Kareivių/Žirmūnų).
Netiesa. Ne vieną rytą teko važiuoti matant situaciją, jog kamštis iki tilto, o toliau iki pat Kareivių sankryžos šviesoforo - nieko.
Galiausiai, vakariniai kamščiai, kurie kemša praktiškai visą Kareivių g. dėl to butelio kaklelio niekaip negali būti pateisinti, nes anksčiau ten tos problemos elementariai nebuvo, o eismas, auto ir VT, judėdavo be jokių problemų.
Comment