Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • eigh
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    A17 Panevėžys.
    Labai reiktų ženklinimo kurie iš anksto informuoti apie 2+1 konfigūracijos pasikeitimus, ypatingai apie juostos pabaigą.
    O tai čia dar yra intriga, ar tokie ženklai bus? Juk Lietuvos KET jis yra:

    Click image for larger version

Name:	516.jpg
Views:	901
Size:	5,7 kB
ID:	2207568

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    O tai pas mus tvorų nebebus? nepratęsim Molėtai-Utena stilistikos?
    Be to paklausk vairuotojų kiek su krauta fūra saugu vienos pusės ratais parkuotis ant tokio pylimo krašto?
    Pirmiausia krautos fūros vairuotojo paklausčiau kokio velnio apskritai reikia parkuotis vidury kelio.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Tai kad įdėjote vietą, kur dešinėje pusėje yra tvora. Keli metrai į priekį jos nebelieka ir galima apvažiuoti net ir stovinčią fūrą.
    O tai pas mus tvorų nebebus? nepratęsim Molėtai-Utena stilistikos?
    Be to paklausk vairuotojų kiek su krauta fūra saugu vienos pusės ratais parkuotis ant tokio pylimo krašto?

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Nieko blogo ištisinis, jeigu kelio plotis būtų toks pat kaip NL. NL - drąsiai 3 lengvąsias sutalpinsi N57 – „Google“ žemėlapiai, LT - E67 – „Google“ žemėlapiai kiek?
    Tai kad įdėjote vietą, kur dešinėje pusėje yra tvora. Keli metrai į priekį jos nebelieka ir galima apvažiuoti net ir stovinčią fūrą.

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Tai 2+1 kelyje ir turi būti įvažos. Jos, beje, yra ir Panevėžio aplinkkelyje, kurį čia visi deda į šuns dienas.
    O sudaryti galimybes 2+1 kelyje lenkti traktorius priešprieša... Kam tas 2+1 tada iš vis? Padarykim 3 juostų kelią be jokių žymėjimų ar atskyrimų - po vieną į kiekvieną pusę ir vidurinę kamikadzėms. Jausmas bus toks pats, kaip LV, kur srautas važiuoja apžergęs šoninę liniją kelkraščiu.
    Aš pavyzdžius pateikiau ne tik 2+1 kelio atkarpai. Moralas - atitvarai ar tvoros ar kažkokios kliūtys Vakarų Europoje 1+1 keliuose yra visiškai suprantamas dalykas. Siūlyčiau jas įrengti ir Molėtai-Utena atkarpoje, Vilnius-Molėtai turėtų būti ištisinė siena, turint omeny, kad dviejų juostų atkarpose ereliai tikrai pavojingai lėks ne leistinu 90 km/h greičiu.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    A17 Panevėžys.
    Ne tik kad turime tokias pagalbines sustojimo vietas, bet sugebėta informuoti iš anksto apie įvažą. Berods ir A14 bus iš anksto informuojama apie tokias įvažas. Labai reiktų ženklinimo kurie iš anksto informuoti apie 2+1 konfigūracijos pasikeitimus, ypatingai apie juostos pabaigą. Gal lenkiški pavyzdžiai būtų geri naujiems nurodomiesiems kelio ženklams specialiai 2+1 keliui.
    Click image for larger version  Name:	panevezys yra panevezys.jpg Views:	0 Size:	85,2 kB ID:	2207556

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Nieko blogo ištisinis, jeigu kelio plotis būtų toks pat kaip NL. NL - drąsiai 3 lengvąsias sutalpinsi N57 – „Google“ žemėlapiai, LT - E67 – „Google“ žemėlapiai kiek?
    Iš akies olandiškame variante pati juosta siauresnė. Bet pas mus siauresnis kelkraštis, plius atitvaras riboja kiek galima pasitraukt į šoną. Realiai ir mūsų variantu dvi lengvos laisvai telpa, fūrą apvažiuot lengvajai irgi galima. Su dviem fūrom ar trim lengvosiom jau yra reikalų dėl atitvaro kelkraštyje. Čia turbūt daugiau bėdos nei atitvaras per vidurį.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Nieko blogo ištisinis, jeigu kelio plotis būtų toks pat kaip NL. NL - drąsiai 3 lengvąsias sutalpinsi N57 – „Google“ žemėlapiai, LT - E67 – „Google“ žemėlapiai kiek?
    O kam tas plotis? Kad iš galo pamirksėjus būtų kur pasitraukt lėčiau važiuojančiam ir būtų galima jį apsilenkt?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Bet nematau nieko blogo, jeigu bus įrengtas ir ištisinis pilnavertis atitvaras, kaip tuose pačiuose Nyderlanduose čia (tik ne betoninis).
    Nieko blogo ištisinis, jeigu kelio plotis būtų toks pat kaip NL. NL - drąsiai 3 lengvąsias sutalpinsi N57 – „Google“ žemėlapiai, LT - E67 – „Google“ žemėlapiai kiek?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Beje, Vakarų Europoje yra įprasta kas protingą atstumą turėti nedideles įvažas, kur galima sustoti, jeigu kažkas atsitinka. Eliminuoja masiškai gendančių automobilių problemą
    Ir Šiaurės Europoje, aš čia apie Lietuvą, tai įprasta Bus tokios "kišenės" ir A14 kelyje.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Beje, Vakarų Europoje yra įprasta kas protingą atstumą turėti nedideles įvažas, kur galima sustoti, jeigu kažkas atsitinka.
    Yra ir Čekijos greitkeliuose - ir gana dažnai


    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Tai 2+1 kelyje ir turi būti įvažos. Jos, beje, yra ir Panevėžio aplinkkelyje, kurį čia visi deda į šuns dienas.
    O sudaryti galimybes 2+1 kelyje lenkti traktorius priešprieša... Kam tas 2+1 tada iš vis? Padarykim 3 juostų kelią be jokių žymėjimų ar atskyrimų - po vieną į kiekvieną pusę ir vidurinę kamikadzėms. Jausmas bus toks pats, kaip LV, kur srautas važiuoja apžergęs šoninę liniją kelkraščiu.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    Vokietijoje irgi yra nemazai 2+1 landesstraßen, especially Bavarijoje, kurios kas kilometra ar 2 keiciasi juostu kiekiais, tik ten irgi niekas jokiais berjerais neskiria juostu. Aisku ten nera tiek daug debilu sedanciu uz vairo.
    O štai Nyderlanduose yra kelių, kur juostos atskirtos tokiais daiktais. Man atrodo, tikrai geras sprendimas: važiuojant greitai nedrįsi lenkti, nes veikiausiai užvažiuosi, bet jeigu kartais reikia aplenkti kokį traktorių ar sugedusį automobilį (kurie, pasak komentatorių, Lietuvoje masiškai genda ir per siaura aplenkti) - galima paprastai tai padaryti. Turbūt ir kainuoja mažiau nei ištisinė sienelė.

    Bet nematau nieko blogo, jeigu bus įrengtas ir ištisinis pilnavertis atitvaras, kaip tuose pačiuose Nyderlanduose čia (tik ne betoninis).

    Beje, Vakarų Europoje yra įprasta kas protingą atstumą turėti nedideles įvažas, kur galima sustoti, jeigu kažkas atsitinka. Eliminuoja masiškai gendančių automobilių problemą
    Paskutinis taisė eigh; 2025.06.27, 13:31.

    Komentuoti:


  • Jmcezaris
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Sunku įsivaizduoti kaip briedis ar elnias pralenda pro 600mm diametro vamzdį.
    Nei briedis nei elnias po žeme niekada nelys, nesvarbu kokį vamzdį dėsi.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    A14 užtektų įvest ženklus. Juostos pabaiga už 400 m, konfigūracija (pvz. viena juosta į priekį, dvi atgal) galios x km. Brėžiniuose iš vis liūdesėlis, nelinkę bent kaip nors paženklinti, bet gal užtektų tiesiog įvesti naujus kelio ženklus 2+1 keliams.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Ir atspėk kokio ženklo pas mus tokiame kelyje nebus? Mazovijos vaivadija – „Google“ žemėlapiai
    Tikrai nebus, nes Lenkijoje tokie ženklai prie įvažiavimų į aplinkkelius, kurie neturi jokių nuovažų į sodybas, gyvenvietes ar vietinės reikšmės kelius. T.y. iš esmės keliai, kurie nutiesti nauja trasa per laukus.

    Jeigu A14 toks stovėtų, kaip žmogui, kuris gyvena prie kelio ir vienintelį susisiekimą turi per šį kelią, parjoti namo arba parvažiuoti traktoriumi?

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Vokietijoje irgi yra nemazai 2+1 landesstraßen, especially Bavarijoje, kurios kas kilometra ar 2 keiciasi juostu kiekiais, tik ten irgi niekas jokiais berjerais neskiria juostu. Aisku ten nera tiek daug debilu sedanciu uz vairo.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-06-27 114222.png
Views:	512
Size:	3,73 MB
ID:	2207463

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Per tokius nedidelius barjerus (kaip ir pas mus autostradoje A1) niekas priešpriešiais nelakstytų.
    Tokius gal irgi būtų galima panaudoti, svarbu, kad srautai būtų atskirti.
    Mano nuomone, pilni atitvarai geriau, nes pilnai padės išvengti kaktomušų. Tuos mažus avarijos metu automobilis gali peršokti ir susidurti su važiuojančiu priešprieša, kas būtų n+k kartų blogiau nei atsibaladoti šonus nuo metalinio atitvaro.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Neįrengus atitvarų, su mūsų vairavimo kultūra pačią pirmą dieną prasidės visokių automarozų lenkimai per priešpriešą
    Per tokius nedidelius barjerus (kaip ir pas mus autostradoje A1) niekas priešpriešiais nelakstytų.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Neįrengus atitvarų, su mūsų vairavimo kultūra pačią pirmą dieną prasidės visokių automarozų lenkimai per priešpriešą, nes vpadlu pasityst paskui kokį triperį kelis km iki juostų apsikeitimo.
    Tai užuot gaudę tuos marozus, gal ir paprastuose keliuose skiriamuosius atitvarus sudėkim? Juk taip paprasčiau...
    Ir atspėk kokio ženklo pas mus tokiame kelyje nebus? Mazovijos vaivadija – „Google“ žemėlapiai
    Pagal lenkų furų elgesį nepanašu, kad mažiau automarozų turi.... bet jiems problemų toks kelias nekelia, čia tik pas mus sava geografinė specifika?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Neįrengus atitvarų, su mūsų vairavimo kultūra pačią pirmą dieną prasidės visokių automarozų lenkimai per priešpriešą, nes vpadlu pasityst paskui kokį triperį kelis km iki juostų apsikeitimo.

    Komentuoti:

Working...
X