Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A14] Vilnius - Molėtai - Utena
Collapse
X
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
O tai pas mus tvorų nebebus? nepratęsim Molėtai-Utena stilistikos?
Be to paklausk vairuotojų kiek su krauta fūra saugu vienos pusės ratais parkuotis ant tokio pylimo krašto?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Tai kad įdėjote vietą, kur dešinėje pusėje yra tvora. Keli metrai į priekį jos nebelieka ir galima apvažiuoti net ir stovinčią fūrą.
Be to paklausk vairuotojų kiek su krauta fūra saugu vienos pusės ratais parkuotis ant tokio pylimo krašto?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Nieko blogo ištisinis, jeigu kelio plotis būtų toks pat kaip NL. NL - drąsiai 3 lengvąsias sutalpinsi N57 – „Google“ žemėlapiai, LT - E67 – „Google“ žemėlapiai kiek?
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTai 2+1 kelyje ir turi būti įvažos. Jos, beje, yra ir Panevėžio aplinkkelyje, kurį čia visi deda į šuns dienas.
O sudaryti galimybes 2+1 kelyje lenkti traktorius priešprieša... Kam tas 2+1 tada iš vis? Padarykim 3 juostų kelią be jokių žymėjimų ar atskyrimų - po vieną į kiekvieną pusę ir vidurinę kamikadzėms. Jausmas bus toks pats, kaip LV, kur srautas važiuoja apžergęs šoninę liniją kelkraščiu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
A17 Panevėžys.
Ne tik kad turime tokias pagalbines sustojimo vietas, bet sugebėta informuoti iš anksto apie įvažą. Berods ir A14 bus iš anksto informuojama apie tokias įvažas. Labai reiktų ženklinimo kurie iš anksto informuoti apie 2+1 konfigūracijos pasikeitimus, ypatingai apie juostos pabaigą. Gal lenkiški pavyzdžiai būtų geri naujiems nurodomiesiems kelio ženklams specialiai 2+1 keliui.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Nieko blogo ištisinis, jeigu kelio plotis būtų toks pat kaip NL. NL - drąsiai 3 lengvąsias sutalpinsi N57 – „Google“ žemėlapiai, LT - E67 – „Google“ žemėlapiai kiek?
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Nieko blogo ištisinis, jeigu kelio plotis būtų toks pat kaip NL. NL - drąsiai 3 lengvąsias sutalpinsi N57 – „Google“ žemėlapiai, LT - E67 – „Google“ žemėlapiai kiek?
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąBet nematau nieko blogo, jeigu bus įrengtas ir ištisinis pilnavertis atitvaras, kaip tuose pačiuose Nyderlanduose čia (tik ne betoninis).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąBeje, Vakarų Europoje yra įprasta kas protingą atstumą turėti nedideles įvažas, kur galima sustoti, jeigu kažkas atsitinka. Eliminuoja masiškai gendančių automobilių problemąBus tokios "kišenės" ir A14 kelyje.
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąBeje, Vakarų Europoje yra įprasta kas protingą atstumą turėti nedideles įvažas, kur galima sustoti, jeigu kažkas atsitinka.
Komentuoti:
-
Tai 2+1 kelyje ir turi būti įvažos. Jos, beje, yra ir Panevėžio aplinkkelyje, kurį čia visi deda į šuns dienas.
O sudaryti galimybes 2+1 kelyje lenkti traktorius priešprieša... Kam tas 2+1 tada iš vis? Padarykim 3 juostų kelią be jokių žymėjimų ar atskyrimų - po vieną į kiekvieną pusę ir vidurinę kamikadzėms. Jausmas bus toks pats, kaip LV, kur srautas važiuoja apžergęs šoninę liniją kelkraščiu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąVokietijoje irgi yra nemazai 2+1 landesstraßen, especially Bavarijoje, kurios kas kilometra ar 2 keiciasi juostu kiekiais, tik ten irgi niekas jokiais berjerais neskiria juostu. Aisku ten nera tiek daug debilu sedanciu uz vairo.
Bet nematau nieko blogo, jeigu bus įrengtas ir ištisinis pilnavertis atitvaras, kaip tuose pačiuose Nyderlanduose čia (tik ne betoninis).
Beje, Vakarų Europoje yra įprasta kas protingą atstumą turėti nedideles įvažas, kur galima sustoti, jeigu kažkas atsitinka. Eliminuoja masiškai gendančių automobilių problemąPaskutinis taisė eigh; 2025.06.27, 13:31.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Sunku įsivaizduoti kaip briedis ar elnias pralenda pro 600mm diametro vamzdį.
Komentuoti:
-
A14 užtektų įvest ženklus. Juostos pabaiga už 400 m, konfigūracija (pvz. viena juosta į priekį, dvi atgal) galios x km. Brėžiniuose iš vis liūdesėlis, nelinkę bent kaip nors paženklinti, bet gal užtektų tiesiog įvesti naujus kelio ženklus 2+1 keliams.
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąIr atspėk kokio ženklo pas mus tokiame kelyje nebus? Mazovijos vaivadija – „Google“ žemėlapiai
Jeigu A14 toks stovėtų, kaip žmogui, kuris gyvena prie kelio ir vienintelį susisiekimą turi per šį kelią, parjoti namo arba parvažiuoti traktoriumi?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPer tokius nedidelius barjerus (kaip ir pas mus autostradoje A1) niekas priešpriešiais nelakstytų.
Mano nuomone, pilni atitvarai geriau, nes pilnai padės išvengti kaktomušų. Tuos mažus avarijos metu automobilis gali peršokti ir susidurti su važiuojančiu priešprieša, kas būtų n+k kartų blogiau nei atsibaladoti šonus nuo metalinio atitvaro.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNeįrengus atitvarų, su mūsų vairavimo kultūra pačią pirmą dieną prasidės visokių automarozų lenkimai per priešpriešą
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNeįrengus atitvarų, su mūsų vairavimo kultūra pačią pirmą dieną prasidės visokių automarozų lenkimai per priešpriešą, nes vpadlu pasityst paskui kokį triperį kelis km iki juostų apsikeitimo.
Ir atspėk kokio ženklo pas mus tokiame kelyje nebus? Mazovijos vaivadija – „Google“ žemėlapiai
Pagal lenkų furų elgesį nepanašu, kad mažiau automarozų turi.... bet jiems problemų toks kelias nekelia, čia tik pas mus sava geografinė specifika?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Neįrengus atitvarų, su mūsų vairavimo kultūra pačią pirmą dieną prasidės visokių automarozų lenkimai per priešpriešą, nes vpadlu pasityst paskui kokį triperį kelis km iki juostų apsikeitimo.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: