Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A16] Vilnius - Trakai - Prienai - Marijampolė
Collapse
X
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAB "VIA Lietuva" / Delfi 2024.05.09
Atnaujinama Trakų viaduko rekonstrukcija: po juo bus draudžiamas eismas
Įdomu, kokio aštrumo bus posūkių kreivės sukiojantis link Trakų ir kokio ilgio bus kamščiai savaitgaliais
- 1 patinka
Komentuoti:
-
AB "VIA Lietuva" / Delfi 2024.05.09
Atnaujinama Trakų viaduko rekonstrukcija: po juo bus draudžiamas eismas
Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ informuoja, kad artimiausiu metu, dėl atnaujinamų ir intensyvių Trakų viaduko kapitalinio remonto darbų, šioje atkarpoje keisis eismo organizavimo tvarka. Planuojama, kad kelyje nuo Vilniaus į Trakus esančio viaduko remontas bus baigtas iki šių metų pabaigos
Jau artimiausiu metu eismas po Trakų viaduku bus apribotas bei kreipiamas apylanka. Eismas apylanka vyks po vieną eismo juostą kiekviena kryptimi. Priešingos eismo krypties srautai, siekiant užtikrinti didesnę eismo saugą, bus fiziškai atskirti taikant inžinerines priemones, bortelius
https://vialietuva.lt/naujienos/nauj...-traku-viaduku
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...smas-120011526
- 5 patinka
Komentuoti:
-
-
Komentuoti:
-
Reikia išvažiavimo - Pilaitės prospektas - Karveliškių kapinės - per Nerį į A1.
Nuimtų Vilniaus šiaurę.
Dalis kas važiuoja per Gariūnus, braunasi į priemiesčius "prie Regitros", Lentvarį, Grigiškes ir pan.
Komentuoti:
-
Aš manau, kad skubiai reikia naujo aplinkkelio. Kitaip nieko nebus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąVažiavau šį penktadienį iš Vilniaus link Trakų apie 13.00. Kamščiai buvo tokie:
1. Atkarpa. Kamštis nuo VA iki Gariūnų sankryžos. Reikia, kaip planuojama, perdaryti juostą išsukimui iš Oslo g. į VA ir būtina 2 lygių sankryža ties Gariūnais.
2. Kamštis ir už Gariūnų sankryžos - užsikimšusi ir vos judanti viena vienintelė juosta išsukimui į A1. Reikia 2 juostas padaryti. Jų reikia ir avariniams atvejams joje apvažiuoti.
Platinimas nusukimo į A1 iki 2 juostų... dabartiniu atveju gal reikėtų palikt dešiniausią juostą išvis ne į A1, o kaip greitėjimo lėtėjimo šalia Gariūnų, o nusukimams užgriebti antrą juostą ir iš jos perpaišyt nusukimą. Po viaduko ir visų sankryžų perdarymo gal neliktų taip besikertančių srautų (arba susikirtimas bus anksčiau) ir bent jau už dabartinio šviesoforo užtektų 1 juostos. 2 juosta tiktų tik avarinių padarinių apvažiavimams.
Long-term vistiek reikėtų dar išvažiavimo pro Pilaitę ir tilto ties Rykantais. Bet pavažiavus link Sudervės, ir net mapsuose pažiūrėjus, neįsivaizduoju kaip įmanoma ten įspraust... o dar tos buvusios vizijos iki Pilaitės atvest geležinkelį iš Karmėlavos...
Po viso to atsiblokuotų ir kelias link Trakų. Aišku temos biški permaišytos čia gavosi
Komentuoti:
-
Važiavau šį penktadienį iš Vilniaus link Trakų apie 13.00. Kamščiai buvo tokie:
1. Atkarpa. Kamštis nuo VA iki Gariūnų sankryžos. Reikia, kaip planuojama, perdaryti juostą išsukimui iš Oslo g. į VA ir būtina 2 lygių sankryža ties Gariūnais.
2. Kamštis ir už Gariūnų sankryžos - užsikimšusi ir vos judanti viena vienintelė juosta išsukimui į A1. Reikia 2 juostas padaryti. Jų reikia ir avariniams atvejams joje apvažiuoti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąskirtingai nuo nuotraukose matomų mašinų, kurios važiuoja antra juosta iki pat susiaurėjimo ir užlindinėja prieš pat pat nosį.Paskutinis taisė Ignalina; 2024.04.29, 22:46.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai ką dabar daryti - nuvažiuoti į Trakų Vokę, sulaukti autobuso ir pravažiuoti paskui jį kelis kilometrus, kad būtų atlikta atgaila?...
O jei rimtai, krypčių nuorodos pasirodo tik paskutiniu momentu, jau pravažiavus Trakų Vokės šviesoforą.
Toje konkrečioje situacijoje į kalną važiavau pirma eile, o antra juosta gana ilgai buvo laisva.
Yra šiokia tokia analogija su kelio užkimšimu, kai greitkelyje kokia nors "fūra" ar koks lėtaeigis pradeda lenkti +5 km/h skirtumu ir padaro kelio užkimšimą - po jo susidaro kolona.
Šiuo atveju buvo didelis laisvas tarpas abiejose juostose ir buvo laisvas aplenkimas bei grįžimas į laisvą pirmą juostą - skirtingai nuo nuotraukose matomų mašinų, kurios važiuoja antra juosta iki pat susiaurėjimo ir užlindinėja prieš pat pat nosį.
Važiavimas bendra kelio A16 / A4 nėra malonus ir saugus ne tik dėl kamščių prie "Lukoilo" / Viados bet ir dėl prasto žymėjimo, bei kelis kartus pasikartojančių išplatėjimų-susiaurėjimų ir priverstinių persirikiavimų.
Parašė spekas Rodyti pranešimąGintis nuo jūsų minimo kacapcyno yra būtina turėti kuo geresnį logistikos tinklą. Jis yra žlugdomas. Moderniame kare karus laimi, galima sakyti, logistika. O čia ar matote dideles problemas (net nekalbant apie karinius dalykus, o elementarų kasdienį gyvenimą, kuris turi būti prioritetas karui)?Parašė Bmweda Rodyti pranešimąPradėsiu matyti, kai į Trakus teks važiuot per A1.Parašė mantasm Rodyti pranešimąPer ilgus savaitgalius piko metu jau tenka.
Geriausias vaistas nuo to nemalonaus važiavimo yra išvykti labai anksti ryte arba rinktis alternatyvius maršrutus - į Trakus važiuoti per Rykantus, į Alytų - per Kruonį ar Semeliškes. Tačiau važiuoti A4 link Valkininkų - Druskininkų tinkamų alternatyvų aplenkti šią A16 / A4 atkarpą nėra.Paskutinis taisė Romas; 2024.05.05, 11:12.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąSutaupyti 1-2 šviesoforo ciklai. Lenkti buvo saugu, nes buvo laisva ir kairėje juostoje (kas matosi nuotraukoje) ir prieš autobusą.
Autobusas ne prisivijo, o gerokai atsiliko, nes dar užsuko į stotelę.
Komentuoti:
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąVis tiek tas autobusas prisivijo, nes paskui vis tiek sustojot?
Autobusas ne prisivijo, o gerokai atsiliko, nes dar užsuko į stotelę.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąToje atkarpoje kelyje reikia kelis kartus persirikiuoti ir sprendimas užsiimti kurią nors eilę ne visada būna teisingas, nes negalima įvertinti, kas bus priekyje.Šiuo konkrečiu atveju atsirado tarpas antroje juostoje (skaičiuojant su nusukimu - trečioje); antroje cituotoje nuotraukoje matosi, kad ten buvo laisva
O grįžimas į pirmą juostą buvo gana komfortiškas nes prieš autobusą susidarė nemažas tarpas.
Komentuoti:
-
Dėl avaringumo. Ten tas fizinis atitvėrimas buvo pakeistas jau praėjus keliems mėnesiams po pirmo "remonto" pabaigos kai niekas nebedirbo. Tiesiog per dvi savaites ten įvyko aibė bukų avarijų ir pakeitė po to ir per visą likusią pertrauką kol nieks nedirbo ten taip ir buvo.
Parašė Romas Rodyti pranešimąVadinasi iš tiesų fizinis juostos atitvėrimas yra dėl darbų po viaduku
Komentuoti:
-
Parašė HDi Rodyti pranešimąKažkada vyko ir niekad daugiau nebevyks, nes žiopli vairuotojai geltonas linijas interpretuoja pagal save ir vieni vadovavosi geltonom, kiti baltom ant nusukimo į Trakus ir ten buvo super avaringa vieta. Kas savaitę po kvailą avariją kaip minimum, kai pirmą kart "tvarkė" tą viaduką, tai paskui perstatė atitvėrimus taip, kaip dabar yra. Nes kai reikėdavo dėl darbų uždaryt juostą tai uždarydavo tik tam kartui kol reik ir paskui vėl paleisdavo.
Būtų gerai, ne tik paskutinė, o ir visos laikinos A16 krypčių nuorodos į Trakus - Marijampolę būtų geltonos spalvos.
Lieka neaišku, kam paliktas išplatėjimas su kvietimu važiuosiantiems A4 link Druskininkų užimti kairę juostą, jei netrukus reikės rikiuotis atgal į dešinę juostą
Gal tas buvo logiška kol darbai buvo įstrigę,, bet dabar tai tik klaidinimas.
Būtų gerai, jei ir važiuojant iš Trakų laikinos nuorodos į Vilnių būtų geltonos spalvos. Užtektų vien kelio A16 numerio.
Su ta nuoroda į Šiaulių aplinkkelį 18 (turėta omeny A19) yra nenuoseklu - analogiškose situacijose situacijose tik prieš pat aplinkkelį rodomas ir aplinkkleio numeris ir tolimesnė kryptis (A3 Minskas A15 Lyda). Kaliningrado tranzitas vis vien daugiau vyksta per Kauną, o ne per Prienus.
Todėl geriau ne taisyti A18 į A19, o tiesiog užlipinti juodu polietilenu klaidinantį A18 numerį. Pasinaudoti juodo polietileno privalumais mūsų kelininkai moka meistriškai.Paskutinis taisė Romas; 2024.04.29, 18:25.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kolkas ir darbo dienomis ten labiau ruošiasi nei darbai vyksta prie viaduko. T.y. atsirada visokia infrastuktūra, moduliniai nameliai ir t.t.
Parašė Romas Rodyti pranešimąA16 / A4 Trakų Vokės mazgas
www.mapy.cz
LAKD / Via Lietuva 2024.04.12 d. pasigyrė
Savaitgalį, aišku, niekas nevyksta.
Parašė Romas Rodyti pranešimąČia kažkada eisma gal ir vyko dviem srautais, nes nėra jokių geltonų juostų, tik kelio susiaurėjimą rodantys pastatomi laikini ženklai
Gal tai laikinas susiaurinimas darbų zonoje
.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąO čia kaip šifruoti pagrindinio ir šalutinio kelio ženklus? Ar dar kažko nematau bendram suvokimui?
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: