Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A16] Vilnius - Trakai - Prienai - Marijampolė
Collapse
X
-
Toje sankryžoje niekad nebuvo ir nebūna kamščių, kad ir koks oras bebūtų ar savaitės diena. Kamštis būna Trakų Vokėj dažniausiai sekmadienį, kai susilieja srautai nuo Trakų ir Druskininkų ir vėliau lieka viena juosta, ir tada kartais kamštis išsitęsia iki tos Dobrovolės/Lentvario sankryžos.
- 2 patinka
-
Parašė HDi Rodyti pranešimąVisas srautas yra Trakai Vilnius, kažkiek būna nuo Lentvario, bet tik piko valandomis (bet nėra didelis nes galima važiuot per Grigiškes arba Regitrą į Vilnių) ir dažniausiai kairys posūkis link Vilniaus. Iš tos priešingos kur nuo Durskininkų kelio ateina išvis beveik nebūna jokio eismo. Savaitgaliais visas eismas tik Trakai-Vilnius ir tik pavienis automobilis nuo Lentvario.Ačiū abiem už įžvalgas.Parašė Sula Rodyti pranešimąLogistikos centrai pradėjo veikti, bet kol kas, matyt, ne visu pajėgumiu, nes judėjimas neypatingas.
Beje, reikia pažymėti, kad Fabriko g. Lentvario ribose kapitaliai remontuojama, bet darbai jau link pabaigos.
Bus matyti, kokia situacija Lentvario sankryžoje kai:
- pradės pilnu pajėgumu veikti abu logistikos centrai;
- bus baigta rekonstruoti Lentvatio Fabriko gatvė;
- prasidės vasaros sezonas
Trasa Vilnius - Trakai pagal išaugusius srautus seniai turėjo būti bent 2*2 kelias.
Tačiau kol kas 1975 m. pastatytas kelias tobulinamas tik pastatant šviesoforą ar pervardinant gatves.Paskutinis taisė Romas; 2025.07.01, 11:43.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Logistikos centrai pradėjo veikti, bet kol kas, matyt, ne visu pajėgumiu, nes judėjimas neypatingas.Parašė Romas Rodyti pranešimąToje Dobrovolės (Lentvariio) sankryžoje, kur pastatyti šviesoforai, kamščiai priklauso nuo oro ir savaitės dienos. Rudenį niekas nevažinėja maudytis į Trakus.
Įdomu, ar jau pradėjo veikti tie du mažyčiai LIDL ir Maximos logistikos centrai, dėl kurių ir buvo atlikti tie "dideli infrastruktūros darbai" (t.y., padarytas šviesoforas).
Beje, reikia pažymėti, kad Fabriko g. Lentvario ribose kapitaliai remontuojama, bet darbai jau link pabaigos.
Kas bus dėl gatvės tolesnės atkarpos, kuri virsta Zigmantiškių, ir yra gana tragiškos būsenos, kur būtent stovi šie terminalai, kol kas neaišku.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Toje Dobrovolės (Lentvariio) sankryžoje, kur pastatyti šviesoforai, kamščiai priklauso nuo oro ir savaitės dienos. Rudenį niekas nevažinėja maudytis į Trakus.
Įdomu, ar jau pradėjo veikti tie du mažyčiai LIDL ir Maximos logistikos centrai, dėl kurių ir buvo atlikti tie "dideli infrastruktūros darbai" (t.y., padarytas šviesoforas).
Komentuoti:
-
Būtent, todėl ir sakiau, kad šviesoforas labai gerai, ir nereikia ten jokio žiedo.Parašė HDi Rodyti pranešimąTen niekad nebuvo problemos dėl srautų, o visad buvo problema padaryt kairį posūkį nuo Lentvario link Vilniaus.
Komentuoti:
-
Tik tie kas nevažinėja, gali norėti žiedo toj vietoj. Turbo žiedas dar didesnė nesąmonė. Visas srautas yra Trakai Vilnius, kažkiek būna nuo Lentvario, bet tik piko valandomis (bet nėra didelis nes galima važiuot per Grigiškes arba Regitrą į Vilnių) ir dažniausiai kairys posūkis link Vilniaus. Iš tos priešingos kur nuo Durskininkų kelio ateina išvis beveik nebūna jokio eismo. Savaitgaliais visas eismas tik Trakai-Vilnius ir tik pavienis automobilis nuo Lentvario.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąFail tas sviesoforas kaip turi but. Man nelabai suprantama kodel negalejo padaryt turbo ziedo tokioj vietoje.
Kiek tenka važiuoti per tą vietą Trakai-Vilnius, kokius 8 iš 10 pravažiuoju per žalią, tai tas žiedas šiai dienai tik bereikalingas stabdys ir kuro degintojas būtų.
Ten niekad nebuvo problemos dėl srautų, o visad buvo problema padaryt kairį posūkį nuo Lentvario link Vilniaus. Vien pasikrapštęs savo random foto archyvuose rasčiau avarijų iš ten, o kiek dar ir be mano žinios yra ten įvykę.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
O tie 17 km. kurioje vuetoje prasideda ir baigiasi? Čia ta dalis nuo Vaidotų iki Minsko pl.?Parašė spekas Rodyti pranešimąAtsakymo turinys skamba lyg tuoj būsimas lavonas gaudantis paskutinius oro gurkšnius...
Iki 2035...
Trakų pietinis aplinkkelis, jei ką, sudaro apie 5-6 km. Įdomu kas likę km?
Ai, dar Vilniaus pietinio trūkstama dalis grubiai apie 17 km...
Be to, kas nutiko visiems žemių perėmimams? Jei gerai pamenu buvo beveik užbaigta ar net užbaigta paiminėti žemes valstybės reikmėms? Tai negi jie paėmę žemes numarino aplinkkelį? Nebesuprantu kas vyksta.
Komentuoti:
-
Strateginėse gairėse įvardinti kiti magistraliniuose keliuose esantys aplinkkeliai:Parašė spekas Rodyti pranešimąTrakų pietinis aplinkkelis, jei ką, sudaro apie 5-6 km. Įdomu kas likę km?
Ai, dar Vilniaus pietinio trūkstama dalis grubiai apie 17 km...- Karmėlavos
- Jonavos (jau statomas, bet gairės rengtos 2022)
- Utenos rytinis
- Zarasų
- Šiaulių
- Klaipėdos pietinis
- Karčemų (Radviliškio)
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Atsakymo turinys skamba lyg tuoj būsimas lavonas gaudantis paskutinius oro gurkšnius...
Iki 2035...
Trakų pietinis aplinkkelis, jei ką, sudaro apie 5-6 km. Įdomu kas likę km?
Ai, dar Vilniaus pietinio trūkstama dalis grubiai apie 17 km...
Be to, kas nutiko visiems žemių perėmimams? Jei gerai pamenu buvo beveik užbaigta ar net užbaigta paiminėti žemes valstybės reikmėms? Tai negi jie paėmę žemes numarino aplinkkelį? Nebesuprantu kas vyksta.Paskutinis taisė spekas; 2024.11.05, 22:44.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nebus taip ,kad uoj dėl šalčių nebegalime remontuoti ir todėl keliamės sekantiems metams?.. : )
Komentuoti:
-
Statybininkai kažką krapšto, sunku įvertinti iš tolo, kiek ten liko darbų.Parašė Premier Rodyti pranešimąiš tikrųjų, kas nors žinoma ar tas viadukas į Trakus yra remontuojamas, ar jokie darbai nevyksta? Nes pagal eismoinfo tinklalapį, remonto darbai baigsis šiemet , lapkričio 22 d
Komentuoti:
-
iš tikrųjų, kas nors žinoma ar tas viadukas į Trakus yra remontuojamas, ar jokie darbai nevyksta? Nes pagal eismoinfo tinklalapį, remonto darbai baigsis šiemet , lapkričio 22 d
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąNežinau kada prasidėjo viaduko remontas, bet jei toks straipsnis pasirodė 2023 05 tai reiškia, kad darbai anksčiau prasidėjo. Tai reiškia, kad viaduko remontas įstrigęs jau ne mažiau kaip 1,5 metų. Darbai nemačiau, kad judėtų nuo vasaros pradžios - prieš kelias dienas vėl pravažiavau ir nieko naujo. Nusikalstamo lygio apsileidimas. O buvo galima, žinant, kad ruošiama rekonstrukcija į 4 juostas, pirma pastatyti šalia 2 juostų viaduką ir tik paleidus per jį eismą kišti nagus prie senojo.
Kitas variantas - pirma padaryti ekspertizę kokia viaduko būklė ir pamačius, kad jį vos ne reikia griauti, pastatyti šalia naują viaduką, per jį paleisti eismą, ir tik tada lįsti prie senojo. Bet ne, kur tau - geriau jau (tuoj bus 2 metai) sustabdyti eismą n metų ir nieko matomai nedaryti... Dar būtų galima ir už karinio saugumo sabotavimą juos paskalpuoti.
Šiaip tokį naują 2 juostų viaduką galima pastatyti per savaitę norint.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu prasidėjo šitas ilgai lauktas projektas, tai kažkaip per daug įtartinai tylu medijose, todėl įtarčiau, kad dar niekas nieko nepradėjo
Komentuoti:
-
Taigi jau pradėjo. Rašo, kad Statybų pradžia 2023-03-31Parašė Sula Rodyti pranešimą
Čia rimtai pradės? Ar tik pasvajojimai?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nežinau kada prasidėjo viaduko remontas, bet jei toks straipsnis pasirodė 2023 05 tai reiškia, kad darbai anksčiau prasidėjo. Tai reiškia, kad viaduko remontas įstrigęs jau ne mažiau kaip 1,5 metų. Darbai nemačiau, kad judėtų nuo vasaros pradžios - prieš kelias dienas vėl pravažiavau ir nieko naujo. Nusikalstamo lygio apsileidimas. O buvo galima, žinant, kad ruošiama rekonstrukcija į 4 juostas, pirma pastatyti šalia 2 juostų viaduką ir tik paleidus per jį eismą kišti nagus prie senojo.
Kitas variantas - pirma padaryti ekspertizę kokia viaduko būklė ir pamačius, kad jį vos ne reikia griauti, pastatyti šalia naują viaduką, per jį paleisti eismą, ir tik tada lįsti prie senojo. Bet ne, kur tau - geriau jau (tuoj bus 2 metai) sustabdyti eismą n metų ir nieko matomai nedaryti... Dar būtų galima ir už karinio saugumo sabotavimą juos paskalpuoti.
Šiaip tokį naują 2 juostų viaduką galima pastatyti per savaitę norint. PVZ: https://www.youtube.com/watch?v=rKqnrvNXEy0
Paskutinis taisė spekas; 2024.10.11, 19:51.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Žiedai dažniausiai yra aptrinami, dėl ne noro numesti greitį, o jį įveikti kuo greičiau kertant kampus.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai tik spėjimas, dėl manęs gali būti ir žiedas. Nors Trakuose žiedai jau gerokai aptrinti.
Komentuoti:
-
Dabar sunku atsakyti, gal nežymiai pigiau jiems apsimokėjo šviesoforas.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Žiedą irgi būtų gan pigiai padarę. Esamoj sankryžoj juostų daug, ploto yra. Labiau tingėjimas daryt kažką daugiau nei visišką minimumą. Iš pat pradžių berods net ir šviesoforo neplanavo daryt.
Įsivaizduoju žiedas tai realiai nauji keliai, o šviesoforas tai tiesiog kelių papildomų stulpų pastatymas ir šaligatvio nuvedimas į perėjas.
Turbožiedas dar brangesnis sprendimas, o dėl eismo intensyvumo A16 kelyje klausimas ar nebūtų reikėję mąstyti apie turbožiedą, o ne tiesiog paprastą žiedą
Komentuoti:
Komentuoti: