Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
Taisyklėse tokiu atveju numatyta, kad būtų bendri šviesoforai pėstiesiems ir dviratininkams:Parašė Ginthus Rodyti pranešimąKažkas čia negerai. Ir tas ženklas ne vietoje ir perėja nebeaiškaus pločio. Reikia palaukti dar galutinio varianto.
O naujosios taisyklės kąnors apie tai sako? Kokios priežastys lemia tokį pasirinkimą?
Manau, kad įrengus atskirus šviesoforus ir mygtukus bus tik chaoso, nes žmonės spaudys mygtukus, kuriuos pamatys pirmiau. Kas ten žiūrės, kas ant jų parašyta.54.2. Dviračių eismas reguliuojamas bendrai su pėsčiųjų eismu tada, kai dviračių eismas prieš šviesoforą atitraukiamas tolyn nuo automobilių eismo ir priartinamas prie šaligatvio ar pėsčiųjų tako. Tuomet dviratininkai turi vadovautis šviesoforais, kurių signaluose yra pėsčiojo ir dviračio simboliai. Toks dviratininkų eismo reguliavimo būdas gali būti taikomas ir tuomet, kai dviračių takas nėra atitrauktas nuo važiuojamosios kelio dalies, bet dviračių takas yra pėsčiųjų tako lygyje (aukščiau už kelio važiuojamąją dalį) ir prieš šviesoforą nebuvo sutapdintas su kelio važiuojamąja dalimi.
54.3. Dviračių eismas reguliuojamas atskirai tada, kai įrengti dviratininkų šviesoforai. Šis reguliavimo būdas taikomas didelio ploto sankryžose, kurias atlaisvinti dviratininkams trunka gana ilgai. Siekiant geresnio saugumo ir pralaidumo rekomenduojama, kad žalias dviračių eismo signalas užgestų anksčiau nei automobilių eismo. Kartu tai reiškia, kad dviračių eismo infrastruktūra turi būti atskirta nuo automobilių eismo juostų.
Komentuoti:
-
"Kelio ženklų įrengimo ir vertikalaus ženklinimo taisyklės"Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKurias taisykles? Nes kelių eismo taisyklėse nė žodžio apie tai.
54. Ženklas Nr. 112 „Šviesoforas“ ne gyvenvietėse turi būti įrengiamas prieš kiekvieną sankryžą, pėsčiųjų perėją ar kelio ruožą, kuriame eismą reguliuoja šviesoforai, o gyvenvietėse – prieš kiekvieną pirmąjį įvažiuojant į gyvenvietę šviesoforą arba kai šviesoforas matomas iš mažesnio nei 35 m (80 m) atstumo esant 50 km/h (70 km/h) leidžiamam važiavimo greičiui.
Komentuoti:
-
Kelio ženklų įrengimo taisyklėse tai nurodyta tikrai, o dėl kitų dabar nesu tikras.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKurias taisykles? Nes kelių eismo taisyklėse nė žodžio apie tai.
Stulpas kartu yra ir kontaktinio troleibusų tinklo atrama. Kažin ar ant pasyviai saugių stulpų galėtų būti tvirtinamas šis tinklas. Juo labiau ar išvis miestuose (gyvenvietėse) naudojami tokie stulpai?Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDaug foto. Kodėl stulpas nėra pasyviai saugus kaip čia? Juk naujas. https://www.youtube.com/watch?v=MdULv78EMuk
Komentuoti:
-
Tam, kad nuostoliai būtų mažesni, kai ereliai juos taranuoja. Beto griūnantis stulpas gali užgriūti ant kitų žmonių, nukritę laidai kažką nutrenkti ir pan., žodžiu mieste nelabai saugus sprendimas.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDaug foto. Kodėl stulpas nėra pasyviai saugus kaip čia? Juk naujas. https://www.youtube.com/watch?v=MdULv78EMukPaskutinis taisė Lettered; 2015.12.13, 02:22.
Komentuoti:
-
Daug foto. Kodėl stulpas nėra pasyviai saugus kaip čia? Juk naujas. https://www.youtube.com/watch?v=MdULv78EMuk"Ford Galaxy", manoma, didžiuliu greičiu važiavo centro link. Savanorių pr. ir Riovonių g. sankryžoje automobilis kliudė atitvarą, jį sulamdė, o paskui rėžėsi į "Riovonių" stotelę. Sudaužęs laukimo paviljoną, automobilis šonu rėžėsi į apšvietimo stulpą. Smūgis buvo toks, kad detalės išlakstė po prospektą maždaug šimto metrų atstumu.
Komentuoti:
-
Kurias taisykles? Nes kelių eismo taisyklėse nė žodžio apie tai.Parašė sleader Rodyti pranešimąPagal taisykles šie ženklai statomi tik prieš pačius pirmus šviesoforus įvažiavus į miestą/gyvenvietę.
Komentuoti:
-
Pagal taisykles šie ženklai statomi tik prieš pačius pirmus šviesoforus įvažiavus į miestą/gyvenvietę.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąArba Vilniuje ženklas "šviesoforas" Atvaizdas
Prieš 98 proc. šviesoforų nėra, bet prieš kelis yra, kas kelis metus atnaujinami, nauji perkabinami kelio ženklai.
Komentuoti:
-
Panašu, kad eksperimentuoja mažesnėse gatvelėse automatikos valdymo principus
Po 5 metų, kai išmoks, jei neišeis iš darbo dėl mažos algos, gal kažkas ir pagerės.
Mechanikos principus išmoko. Su ženklų pastatymų problemų nebėra. Jeigu reikia, yra argumentų. pažymėjus Vilniaus problemų žemėlapyje vietą kaip probleminę, įbeda stulpą ir prisuką ženklo plokštę. Žinoma, ženklų turėtų būti ~70 proc. mažiau, nes labai daug jų yra bereikšmiai (pvz. 4 juostų gatvėje prieš kiekvieną kiemuko išvažiavimą uždėtas "Rombas", nors užtektų kiemuke "Trikampio". Arba Vilniuje ženklas "šviesoforas"
Prieš 98 proc. šviesoforų nėra, bet prieš kelis yra, kas kelis metus atnaujinami, nauji perkabinami kelio ženklai.
Komentuoti:
-
S. Neries Žadeikos g. sankryžoje taip pat tik stovint automobiliui įsijungia rodyklės į kairę.Parašė Creatium Rodyti pranešimąNe visur taip yra. Pavyzdžiui Viršuliškėse Laisvės pr. link Matulaičio a. kairysis posūkis įsijungia tik kai yra sustojusių automobilių. Tas pats berods yra ir kairiajame posūkyje į Viršuliškių g.
Komentuoti:
-
Ne visur taip yra. Pavyzdžiui Viršuliškėse Laisvės pr. link Matulaičio a. kairysis posūkis įsijungia tik kai yra sustojusių automobilių. Tas pats berods yra ir kairiajame posūkyje į Viršuliškių g.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąUžsienyje daug kur esu matęs. Atvažiuoja mašina, viena iš šimto, kuri suks į kairę. Truputį pastovi ir jai įjungia ciklą.
Pas mus gali būti didžiausias kamštis ir nei vieno norinčio į kairę. Jei priklauso degti 20 sek., tiek ir degs. (Geležinio vilko, ties Santariškėmis, į farmacijos įmonės kiemą).
Komentuoti:
-
Kai kur tikriausiai įdiegta. Prie Norfos Bazės jaučiasi, kad kažkas reguliuojasi, o štai sankryžoje su Riovonių g. - po senovei, nors ant stulpų kabo kažkas.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAr kas nors žino ar su didžiuoju Vilniaus šviesoforų projektu buvo kas nors su davikliais įdiegta ar tik iš centrinio valdymo pulto rankutėmis valdo?
Komentuoti:
-
Ar kas nors žino ar su didžiuoju Vilniaus šviesoforų projektu buvo kas nors su davikliais įdiegta ar tik iš centrinio valdymo pulto rankutėmis valdo?
Komentuoti:
-
Užsienyje daug kur esu matęs. Atvažiuoja mašina, viena iš šimto, kuri suks į kairę. Truputį pastovi ir jai įjungia ciklą.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąKažkada ekskursijoje eismo valdymo centre pasakojo, kad daviklių duomenys nėra panaudojami on-line. Užtrunka keletą minučių, kol centrinis kompas apdoroja ir pakeičia šviesoforų ciklus pagal automobilių kiekius.
Ir išties, jei vieną šviesoforą pakeistum on-line, tuomet sugriūtų visa centralizacija, žalios juostos ir t.t.
Pas mus gali būti didžiausias kamštis ir nei vieno norinčio į kairę. Jei priklauso degti 20 sek., tiek ir degs. (Geležinio vilko, ties Santariškėmis, į farmacijos įmonės kiemą).
Arba sukabinti pėsčiųjų mygtukai, pėsčiojo nei vieno, posūkis dešnėn neleidžiamas, nes 30 sek. dega "žmogeliukas" (Vln, nuo katedros link Petro ir Povilo žiedo).
Tarybinė žalia banga padaryta su chronometru. Dabar turėtų būti prieinama prie to per jutiklius ir programavimą.
Komentuoti:
-
Kaune nuo 2010 m. naudojami tokie šviesoforai.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąNar ir dar tuo pačiu, gaila, kad iki šiol nesugeba pagaminti šviesoforo valdymo sistemos, kuri turėtų elementarų šviesos jutiklį ir naktį sumažintų LED galingumą.
Komentuoti:
-
Kažkada ekskursijoje eismo valdymo centre pasakojo, kad daviklių duomenys nėra panaudojami on-line. Užtrunka keletą minučių, kol centrinis kompas apdoroja ir pakeičia šviesoforų ciklus pagal automobilių kiekius.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDaviklis yra ar nėra - pirmas klausimas. Pats lengviausias. Yra. Daviklis veikia ar neveikia - antras. Ar šviesoforas valdomas pagal daviklį - trečias.
Lietuvoje vis dažniau pasitaiko, kad superkami supervaldikliai, jutikliai, davikliai, bet tarp ausų turinys tas pats. Ir naudojamos primityviausios schemos, nes kitų nesugebama suprasti, suprogramuoti ir panaudoti. Todėl atsakymas į antrą ir trečią klausimą yra greičiausiai neigiamas. Laiko rėlė kaitalioja spalvas ir tiek.
Ir išties, jei vieną šviesoforą pakeistum on-line, tuomet sugriūtų visa centralizacija, žalios juostos ir t.t.
Bet sistema galėtų persiorientuoti į naktinį režimą, kai racionaliau šviesoforams veikti individualiu momentiniu režimu.
Nar ir dar tuo pačiu, gaila, kad iki šiol nesugeba pagaminti šviesoforo valdymo sistemos, kuri turėtų elementarų šviesos jutiklį ir naktį sumažintų LED galingumą.Paskutinis taisė Rimas_OK; 2015.12.10, 00:21.
Komentuoti:
-
Apie tai. Paskui elementariai tingima važiuoti ir perprogramuoti. Prieš pora metų FB kažkas iš jų paprašė, kad jiems būtų siunčiami pasiūlymai, nusiskundimai. Nusiunčiau pasiūlymą dėl pėsčiųjų šviesoforo ciklo prie Mados. Atsakymas buvo, kad čia reikia pasikelti popierius, žiūrėti kodėl taip buvo suprogramuota ir nieko aišku nepadarė.
Komentuoti:
-
Čia jau techniniai niuansai. na, bet tema ne apie taiParašė digitalNe 21. 21-am nereikėtų važiuoti ir jungti kompą, o daroma per atstumą.
Komentuoti:
-
Visos pertvarkytos sankryžos ir perėjos turi mikrokontrolerius, ir pvz. ciklai užprogramuojami vietoje pasijungus kompą su tam skirta programine įranga. Tik nesakykit, kad niekada nematėte prie rack dėžių sankryžose besidarbuojančių su komapis žmonių. 21 amžiusParašė Fulgur Rodyti pranešimąDaviklis yra ar nėra - pirmas klausimas. Pats lengviausias. Yra. Daviklis veikia ar neveikia - antras. Ar šviesoforas valdomas pagal daviklį - trečias.
Lietuvoje vis dažniau pasitaiko, kad superkami supervaldikliai, jutikliai, davikliai, bet tarp ausų turinys tas pats. Ir naudojamos primityviausios schemos, nes kitų nesugebama suprasti, suprogramuoti ir panaudoti. Todėl atsakymas į antrą ir trečią klausimą yra greičiausiai neigiamas. Laiko rėlė kaitalioja spalvas ir tiek.
Komentuoti:
-
http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=255645
Vln, Lukšio-Kubiliaus sankryža.
Tomas III 16 puslapis
Tačiau valdymui šeštadienį, sekmadienį yra naudojama "Adaptyvi programa". Dėl 28 valandų ir perka kameras, jutiklius su +60-40 diapazonu. Manau tie jutikliai išbrangina projektą gana žymiai. O efekto nelabai bus.Sankryžai valdyti parengiamos 5 programos "Naktis", "Rytas pik", "Diena", "Diena pik", "Vakaras".
Va taip pas mus gimsta šviesoforai (kurie atsiras kitais ar dar kitais metais).
Komentuoti:
Komentuoti: