Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Būtų nelogiška leisti eiti pėstiesiems, o dviratininkams uždegti draudžiamąjį (tuo labiau, kad žmonės, ko gero, spaustų artimiausį mygtuką, nedifencijuojant jų).
    Taip pat - ar perėjos ženklas neužstoja kairiojo apatinio šviesoforo (pagal nuotrauką nelabai aišku)?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O dviratininkai jau nemoka prisiliesti prie to pačio mygtuko, kaip ir pėstieji? Taip pat ir šviesoforas gali būti bendras.
    Gali būti bendras, bet čia kažkokia mintis valdyti atskirai.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Atskiri šviesoforai ir mygtukai pėstiesiems bei dviratininkams.
    O dviratininkai jau nemoka prisiliesti prie to pačio mygtuko, kaip ir pėstieji? Taip pat ir šviesoforas gali būti bendras.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė ceasar Rodyti pranešimą
    galite man paaiskinti kam reikalingi 7 pesciuju perejos mygtukai, 8 pesciuju sviesaforai ir 4 vienos puses sviesaforai, kur realiai yra viena juosta, nes kita buna visad uzstatyta gyventoju automobiliais? s. neries sankryza prie LIDL
    Atskiri šviesoforai ir mygtukai pėstiesiems bei dviratininkams. Dėl transporto šviesoforų gali būti, kad kryptys bus reguliuojamos atskirai ir bus uždraustas stovėjimas pirmoje juostoje.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Vilniaus vizija: miestas, kuriame kelionės iš centro trunka 30 minučių
    Kol kas daromi mažiausiai kainuojantys prevenciniai veiksmai – keturių eismo juostų gatvėse su skiriamąja juosta spalio-lapkričio mėnesiais buvo įrengtos tvorelės, neleidžiančios pėstiesiems eiti ne per perėjas, tačiau jų efektyvumą bus galima ištirti po kelių mėnesių.
    Net ir šitas projektas silpnas. Aukšta ir dar pilka tvora užstoja perėja ateinančius pėsčiuosius. T.y. nebematomi pėstieji, kurie eina per priešingas dvi juostas ir artėja prie tavo juostos, kuria važiuojama. Beveik neabejoju, kad čia ir STR. pažeidžiamas dėl ribojamo matomumo.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė ceasar Rodyti pranešimą
    galite man paaiskinti kam reikalingi 7 pesciuju perejos mygtukai, 8 pesciuju sviesaforai ir 4 vienos puses sviesaforai, kur realiai yra viena juosta, nes kita buna visad uzstatyta gyventoju automobiliais? s. neries sankryza prie LIDL
    Sukau sukau galvą, bet nu niekaip nesupratau, kur tamstos manymu yra "s.neries sankryza prie LIDL". O ten visi šviesoforai vienai krypčiai ar yra fazės posūkiams?

    Komentuoti:


  • ceasar
    replied
    galite man paaiskinti kam reikalingi 7 pesciuju perejos mygtukai, 8 pesciuju sviesaforai ir 4 vienos puses sviesaforai, kur realiai yra viena juosta, nes kita buna visad uzstatyta gyventoju automobiliais? s. neries sankryza prie LIDL
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Vilniaus vizija: miestas, kuriame kelionės iš centro trunka 30 minučių
    Kalbėdamas apie ateities Vilnių, meras neslėpė – vakarinis aplinkkelis, kuris turėtų būti baigtas paskutiniais 2016-ųjų mėnesiais, nėra vienintelis naujas kelias.

    Jau pradėti ar svarstomi pradėti projektavimo darbai ne vienos kitos svarbios atkarpos: Mykolo Lietuvio g. asfaltavimo (tai būtų vakarinio aplinkkelio pratęsimas nuo Ukmergės g. iki Mokslininkų g.), visiškai naujos Šiaurinės gatvės nuo vakarinio aplinkkelio iki Nemenčinės pl. tiesimo, Geležinio Vilko-Žalgirio g. sankryžos rekonstrukcijos ir kitų, tačiau šių objektų statyba dar nepatvirtinta – tokie grandioziniai projektai kainuoja ne vieną dešimtį milijonų eurų.

    Be šių tik svarstomų projektų, jau patvirtinti Vilniaus miesto integruotų teritorijų vystymo programos prioritetai: 2016–2018 m. bus rekonstruota Linkmenų g. nuo Žalgirio iki Ozo g., iki 2017 m. bus rekonstruota dalis Šnipiškių, vadinamojo „Šanchajaus“, atkarpų – Kernavės, Daugėliškio, Fino, Krokuvos ir Giedraičių gatvės. 31 mln. eurų (25 mln. iš jų – Europos Sąjungos lėšos) bus skirta iki 2017-ųjų pabaigos turėsiančiai atsirasti Liepkalnio ir Žirnių g. dviejų lygių sankryžai.

    http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ciu-221-550847

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Draugas puse metų važinėjo be TA (nepastebėjo, kad pasibaigusi) - nė šuo nesulojo.
    Pasisekė jam. Mano kolega draudė mašiną internetu, klaidingai įvedė mėnesį (spalį vietoj rugsėjo) - gavo laišką.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Draugas puse metų važinėjo be TA (nepastebėjo, kad pasibaigusi) - nė šuo nesulojo.

    Komentuoti:


  • karak
    replied
    Kiek žinau draudikų iniciatyvą pastatytos kameros, kurios žiūri ar apdrausta mašina ar ne ir jei ne - atsiunčia laišką, kad kviečiam atvykti į policiją susimokėti baudą.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Nuskaito numerius, žiūri ar yra TA, draudimas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tikrina numerius berods

    Komentuoti:


  • Smalsuolis
    replied
    Po švieslentėmis kai kuriose miesto vietose pastebėjau po keletą kamerų (daviklių)? Gal kas žino jų paskirtį? Eismo srautams matuoti ar kažkam kitam? Lyg dvi ar trys sumontuotos po švieslentės apačia, dariaus ir girėno gatvėj.

    Komentuoti:


  • Eisinas
    replied
    Vilniuje Lukšio ir Kubiliaus gatvių sankryžoje nėra šviesoforų. Eismas ten gana chaotiškas, pėsčiųjų perėjos iš visų keturių pusių. Važiuojant šalutine Kubiliaus gatve sunku atlikti kairįjį posūkį į pagrintinę Lukšio gatvę. Net važiuojant pagrindine Lukšio gatve tenka gerokai pristabdyti ar net sustoti prieš sankryžą, nes ten nuolatinis susigrūdimas. Teko matyti ir eismo įvykių.
    Kaip manote, ar šioje sankryžoje reiktų įrengti šviesoforus?
    Paskutinis taisė Eisinas; 2014.10.11, 21:34.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Pastebėjau, kad pastačius tvoras skiriamojoje juostoje Justiniškių g. (gal ir anksčiau), Spaudos rūmų sankryžoje (žemėlapis) pėstiesiems perreguliuotas šviesoforas. Seniau galima buvo pereiti pusę gatvės iki skiriamosios juostos (šiaurės kryptimi) ir toje mažytėje salelėje tekdavo laukti dar 1 ciklą, kol užsidegs žalia pereiti per kitą gatvės pusę. Savaime suprantama, jo niekas nelaukė ir visi ėjo per raudoną.
    Dabar jau žalios reikia palaukti ilgiau, tačiau ji užsidega perėjimui iškart per visą gatvę, dėl ko labai džiaugiuosi
    Belieka tikėtis, kad taip sureguliuos ir anksčiau mano minėtą Ukmergės-Ozo g. perėją (žemėlapis), kurios "saugumo" salelėje netelpa ne tik dviratis, bet ir vaiko vežimėlis.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Turime štai tokią šviesoforu reguliuojamą perėją Vilniuje, prie Parko ir Žvirblių g. sankryžos (https://goo.gl/maps/9u2MN)
    Mėlyna - perėja, raudona - automobiliniai šviesoforai, žalia - pėsčiųjų šviesoforai.

    Atvaizdas


    Klausimai:
    Kuo turi vadovautis sukantys iš Žvirblių g. kairėn?
    Kur turi sustoti sukantys iš šios gatvė dešinėn?
    Transporto šviesoforai numatyti tik Parko gatve važiuojantiems vairuotojams. Sukantys iš Žvirblių gatvės tiek į kairę, tiek į dešinę, turi praleisti pėsčiuosius. Bet praleidus galima važiuoti toliau, net ir sukant iš Parko gatvės į dešinę, nes šviesoforas, kurį mato sukantys į dešinę, yra dubliuojantis važiuojantiems Parko gatve, ir jis sukantiems iš Žvirblių gatvės į dešinę, negalioja, nebent yra Stop linija, ar Stop lentelė.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Turime štai tokią šviesoforu reguliuojamą perėją Vilniuje, prie Parko ir Žvirblių g. sankryžos (https://goo.gl/maps/9u2MN)
    Mėlyna - perėja, raudona - automobiliniai šviesoforai, žalia - pėsčiųjų šviesoforai.



    Klausimai:
    Kuo turi vadovautis sukantys iš Žvirblių g. kairėn?
    Kur turi sustoti sukantys iš šios gatvė dešinėn?

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Kas žino, gal yra planuojamas šviesoforas Juodojo kelio ir Tolimosios g. sankryžoje? Ten jis tikrai reikalingas, nes tiek nuo centro, tiek nuo Pavilnio, tiek nuo Šumsko pusės ten susikerta nemaži srautai ir važiuojant nuo Šumsko pusės kartais tenka palaukt ir 5min. kol pavyksta kirsti sankryžą (pagrindinis kelias yra važiuojantiems Tolimosios g. ir Juodojo kelio į miesto pusę kryptimis).
    Šioje vietoje reikėtų šviesoforo ir Gurių g. -Juodasis kelias sankryžoje, tačiau jo veikimą reikėtų kaip nors sujungti su Juodojo kelio ir Tolimosios g. sankryžos šviesoforu.
    Bet iš kitos pusės, susidarytų kamščiai ir Tolimojoje gatvėje.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Kas nieko nemato, geriau tegu nevažiuoja į gatvę.
    Sutinku - kas nemato lentelės su žalia rodykle, ženklo "Duoti kelią" kertamame kelyje, papildomos šviesoforo sekcijos, tegul nevažiuoja į gatvę.

    Komentuoti:

Working...
X