Būtų nelogiška leisti eiti pėstiesiems, o dviratininkams uždegti draudžiamąjį (tuo labiau, kad žmonės, ko gero, spaustų artimiausį mygtuką, nedifencijuojant jų).
Taip pat - ar perėjos ženklas neužstoja kairiojo apatinio šviesoforo (pagal nuotrauką nelabai aišku)?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO dviratininkai jau nemoka prisiliesti prie to pačio mygtuko, kaip ir pėstieji? Taip pat ir šviesoforas gali būti bendras.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąAtskiri šviesoforai ir mygtukai pėstiesiems bei dviratininkams.
Komentuoti:
-
Parašė ceasar Rodyti pranešimągalite man paaiskinti kam reikalingi 7 pesciuju perejos mygtukai, 8 pesciuju sviesaforai ir 4 vienos puses sviesaforai, kur realiai yra viena juosta, nes kita buna visad uzstatyta gyventoju automobiliais? s. neries sankryza prie LIDL
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVilniaus vizija: miestas, kuriame kelionės iš centro trunka 30 minučiųKol kas daromi mažiausiai kainuojantys prevenciniai veiksmai – keturių eismo juostų gatvėse su skiriamąja juosta spalio-lapkričio mėnesiais buvo įrengtos tvorelės, neleidžiančios pėstiesiems eiti ne per perėjas, tačiau jų efektyvumą bus galima ištirti po kelių mėnesių.
Komentuoti:
-
Parašė ceasar Rodyti pranešimągalite man paaiskinti kam reikalingi 7 pesciuju perejos mygtukai, 8 pesciuju sviesaforai ir 4 vienos puses sviesaforai, kur realiai yra viena juosta, nes kita buna visad uzstatyta gyventoju automobiliais? s. neries sankryza prie LIDL
Komentuoti:
-
-
Vilniaus vizija: miestas, kuriame kelionės iš centro trunka 30 minučių
Kalbėdamas apie ateities Vilnių, meras neslėpė – vakarinis aplinkkelis, kuris turėtų būti baigtas paskutiniais 2016-ųjų mėnesiais, nėra vienintelis naujas kelias.
Jau pradėti ar svarstomi pradėti projektavimo darbai ne vienos kitos svarbios atkarpos: Mykolo Lietuvio g. asfaltavimo (tai būtų vakarinio aplinkkelio pratęsimas nuo Ukmergės g. iki Mokslininkų g.), visiškai naujos Šiaurinės gatvės nuo vakarinio aplinkkelio iki Nemenčinės pl. tiesimo, Geležinio Vilko-Žalgirio g. sankryžos rekonstrukcijos ir kitų, tačiau šių objektų statyba dar nepatvirtinta – tokie grandioziniai projektai kainuoja ne vieną dešimtį milijonų eurų.
Be šių tik svarstomų projektų, jau patvirtinti Vilniaus miesto integruotų teritorijų vystymo programos prioritetai: 2016–2018 m. bus rekonstruota Linkmenų g. nuo Žalgirio iki Ozo g., iki 2017 m. bus rekonstruota dalis Šnipiškių, vadinamojo „Šanchajaus“, atkarpų – Kernavės, Daugėliškio, Fino, Krokuvos ir Giedraičių gatvės. 31 mln. eurų (25 mln. iš jų – Europos Sąjungos lėšos) bus skirta iki 2017-ųjų pabaigos turėsiančiai atsirasti Liepkalnio ir Žirnių g. dviejų lygių sankryžai.
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ciu-221-550847
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąDraugas puse metų važinėjo be TA (nepastebėjo, kad pasibaigusi) - nė šuo nesulojo.
Komentuoti:
-
Draugas puse metų važinėjo be TA (nepastebėjo, kad pasibaigusi) - nė šuo nesulojo.
Komentuoti:
-
Kiek žinau draudikų iniciatyvą pastatytos kameros, kurios žiūri ar apdrausta mašina ar ne ir jei ne - atsiunčia laišką, kad kviečiam atvykti į policiją susimokėti baudą.
Komentuoti:
-
Po švieslentėmis kai kuriose miesto vietose pastebėjau po keletą kamerų (daviklių)? Gal kas žino jų paskirtį? Eismo srautams matuoti ar kažkam kitam? Lyg dvi ar trys sumontuotos po švieslentės apačia, dariaus ir girėno gatvėj.
Komentuoti:
-
Vilniuje Lukšio ir Kubiliaus gatvių sankryžoje nėra šviesoforų. Eismas ten gana chaotiškas, pėsčiųjų perėjos iš visų keturių pusių. Važiuojant šalutine Kubiliaus gatve sunku atlikti kairįjį posūkį į pagrintinę Lukšio gatvę. Net važiuojant pagrindine Lukšio gatve tenka gerokai pristabdyti ar net sustoti prieš sankryžą, nes ten nuolatinis susigrūdimas. Teko matyti ir eismo įvykių.
Kaip manote, ar šioje sankryžoje reiktų įrengti šviesoforus?Paskutinis taisė Eisinas; 2014.10.11, 21:34.
Komentuoti:
-
Pastebėjau, kad pastačius tvoras skiriamojoje juostoje Justiniškių g. (gal ir anksčiau), Spaudos rūmų sankryžoje (žemėlapis) pėstiesiems perreguliuotas šviesoforas. Seniau galima buvo pereiti pusę gatvės iki skiriamosios juostos (šiaurės kryptimi) ir toje mažytėje salelėje tekdavo laukti dar 1 ciklą, kol užsidegs žalia pereiti per kitą gatvės pusę. Savaime suprantama, jo niekas nelaukė ir visi ėjo per raudoną.
Dabar jau žalios reikia palaukti ilgiau, tačiau ji užsidega perėjimui iškart per visą gatvę, dėl ko labai džiaugiuosi
Belieka tikėtis, kad taip sureguliuos ir anksčiau mano minėtą Ukmergės-Ozo g. perėją (žemėlapis), kurios "saugumo" salelėje netelpa ne tik dviratis, bet ir vaiko vežimėlis.
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTurime štai tokią šviesoforu reguliuojamą perėją Vilniuje, prie Parko ir Žvirblių g. sankryžos (https://goo.gl/maps/9u2MN)
Mėlyna - perėja, raudona - automobiliniai šviesoforai, žalia - pėsčiųjų šviesoforai.
Atvaizdas
Klausimai:
Kuo turi vadovautis sukantys iš Žvirblių g. kairėn?
Kur turi sustoti sukantys iš šios gatvė dešinėn?
Komentuoti:
-
Turime štai tokią šviesoforu reguliuojamą perėją Vilniuje, prie Parko ir Žvirblių g. sankryžos (https://goo.gl/maps/9u2MN)
Mėlyna - perėja, raudona - automobiliniai šviesoforai, žalia - pėsčiųjų šviesoforai.
Klausimai:
Kuo turi vadovautis sukantys iš Žvirblių g. kairėn?
Kur turi sustoti sukantys iš šios gatvė dešinėn?
Komentuoti:
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąKas žino, gal yra planuojamas šviesoforas Juodojo kelio ir Tolimosios g. sankryžoje? Ten jis tikrai reikalingas, nes tiek nuo centro, tiek nuo Pavilnio, tiek nuo Šumsko pusės ten susikerta nemaži srautai ir važiuojant nuo Šumsko pusės kartais tenka palaukt ir 5min. kol pavyksta kirsti sankryžą (pagrindinis kelias yra važiuojantiems Tolimosios g. ir Juodojo kelio į miesto pusę kryptimis).
Bet iš kitos pusės, susidarytų kamščiai ir Tolimojoje gatvėje.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKas nieko nemato, geriau tegu nevažiuoja į gatvę.
Komentuoti:
Komentuoti: