Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Mykolo Lietuvio g. (būsimasis Šiaurinis aplinkkelis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Pilaitis
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą

    Vietos estakadai yra palikta, o ir raudonosios linijos atitrauktos plačiai. Liepkalnis kainavo 31 mln. Kada savivaldybė tiek sukrapštytų dar vienai sankryžai?
    Tai kad vietos būtent ir nepalikta, nes skiriamoji juosta bus siaura (prisiminkit Laisvės pr./Pilaitės pr. sankryžą - ten dar sovietmečiu tikrai sočiai buvo palikta vietos estakadai ir tuneliui iš Pilaitės pr. į Narbuto gatvę).
    Na tik kad raudonosios linijos atitrauktos.

    Liepkalnis tiek daug kainavo, nes dar buvo rekonstruotas nemažas Žirnių g. gabalas + nemažai kainavo laikinų kelių organizavimas statybos metu. Čia nei vieno nei kito nereikės.

    Tuo labiau kai VMS taip masiškai nori perduoti įvažiavimus į miestą LAKDui, tai galėtų susiderėti ir dėl šito. Kaip ne kaip, jeigu ne A14, tai ir ši sankryža būtų beveik tuščia.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Labai keista, kad ML/GV sankryžoje nėra numatoma jokio antrojo lygio, bent jau kaip Liepkalnio sankryžoje. Dabar tokioje pakankamai apkrautoje tranzitinėje sankryžoje užprogramuojamos spūstys.
    Vietos estakadai yra palikta, o ir raudonosios linijos atitrauktos plačiai. Liepkalnis kainavo 31 mln. Kada savivaldybė tiek sukrapštytų dar vienai sankryžai?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Labai keista, kad ML/GV sankryžoje nėra numatoma jokio antrojo lygio, bent jau kaip Liepkalnio sankryžoje. Dabar tokioje pakankamai apkrautoje tranzitinėje sankryžoje užprogramuojamos spūstys.

    Be to, anksčiau buvo ketinta pratęsti 40 autobuso maršrutą (dabar besibaigiantį S. Nėries gatvėje) iki Bajorų Kalvų/Santariškių per ML. Jeigu nebus kairiojo posūkio iš ML į S. Nėries gatvę, tai užkertama galimybė tokį maršrutą paleisti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Įkėlė M.Lietuvio ir Mokslininkų g. priešprojektinių siūlymų brėžinį https://3d.vilnius.lt/scenos/projekt...niai-projektai

    Atkreipiu dėmesį į G.Vilko ir Mokslininkų sankryžos sprendinius - dvi kairiosios juostos ir nereguliuojamas į dešinę su greitėjimo juosta
    Click image for larger version Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	99,1 kB ID:	1943401
    Apie Mokslininkų-GV- Molėtų pl. sankryžos platinimą turbūt geriau diskutuoti temoje [VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje.
    Nėra tiksliai nurodyta, kur pasibaigs Mokslininkų-Geležinio Vilko g. pl. sankryžos platinimo projekto zona Mokslininkų gatvėje. Ji gal sieks Mokslininkų - Kazimierzo Pielczaro (K.Pelčaro) - Fizikų g. sankryžą, geriausiu atveju sieks sankryžą su Bajorų kelių, tačiau platinimas tikrai nesieks Mokslininkų - Mykolo Lietuvio gatvių sankryžos.


    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Įdomus aspektas, kad siūlomas dviračių takas abipus per beveik visą [Mykolo Lietuvio] gatvės ilgį (Nuo G.Vilko iki S.Neries)
    Įdomūs sprendiniai ir ties S.Neries sankryža, nėra kairiųjų posūkių - tranzito potencialo mažinimas?
    Mykolo Lietuvio gatvės projektas perdaromas jau kelintą kartą. Nėra aišku koks variantas bus pasirinktas,
    Pvz., tame pačiame brėžinyje numatyta, kad bus kairieji sukant iš M.Lietuvio gatvės į Ukmergės g. link centro, nors aukščiau šioje temoje išdiskutuota, jog tokių kairiųjų pasūkių nebus.

    Bendra sitaucija ties Vakarinio aplinkkellio - Ukmergės g. sankryža

    https://3d.vilnius.lt/scenos/projekt...niai-projektai

    Mykolo Lietuvio - Ukmergės g. - Vakarinio aplinkkelio sankryža
    Nupaišyti kairieji posūkiai


    Mykolo Lietuvio - S.Nėries g. sankryža
    Išsties nėra kairiųjų posūkių iš ML gatvės

    https://3d.vilnius.lt/scenos/projekt...niai-projektai

    Aišku tik tiek, kad kol bus ši valdžia, tai nebus nutiestas nė vienas metras rekonstruotos Mykolo Lietuvio gatvės. Deja svarstymai,kokie ML gatvės variantai nebus įgyvendinti, tampa tik proto mankšta.
    Geriausiu atveju esamoje trasoje bus nutiestas laikinas asfaltas kaip Taurupės gatvėje. Ir tai būtų didelis pasiekimas.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Gatves visada projektuoja Vilniaus planas, kai užsako savivaldybė (išimtys su ramaus eismo gatvėmis ir visokiom standartų schemom).
    Jei užsakovas būna biurų, daugiabučių ar pan. statytojas, kai reik sutvarkyti ir gatves pagal sutartis, tai projektuotojai būna pasamdyti tų statytojų.
    Kitose savivaldybėse visi projektavimo darbai skelbiami per kokursus, nes SĮ "Utenos planas" ar SĮ "Gargždų planas" nėra.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Daro valdiška projektavimo įmonė be jokių konkursų, kad tik pinigus įsisavinti ir tiek, kad "kažką" parodyti. Jei būtų realiai planuojama gatvė tiesti, tada iš kart būtų normalūs konkursai techniniam projektui, statybos darbams ir pan, o dabar savivaldybė tik pigiu PR užsiiminėja.
    Tai, kad projektavimui konkursai retai skelbiami. Gatvė nėra pastatas, kad būtų ko laukt iš kitų pasiūlymų. O viešasis pirkimas vis tiek lemtų pigiausią pasiūlytą kainą.

    Projektavimui Vilniuje, jeigu neklystu, yra skelbiami masiniai konkursai. Jeigu gerai suprantu.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Daro valdiška projektavimo įmonė be jokių konkursų, kad tik pinigus įsisavinti ir tiek, kad "kažką" parodyti. Jei būtų realiai planuojama gatvė tiesti, tada iš kart būtų normalūs konkursai techniniam projektui, statybos darbams ir pan, o dabar savivaldybė tik pigiu PR užsiiminėja.

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Nekalbant jau apie tai, kad ir sprendimai neatitinka bendrajame plane sužymėtų gatvių plano.


    Click image for larger version

Name:	Sankryzos.jpg
Views:	946
Size:	90,7 kB
ID:	1943498

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Vilniaus planas tokių brėžinių lyderiai

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Kad čia panašiau, kad kažkoks studentas su paintu šiek tiek pasidarbavo, o ne rimtas projektas.

    Vien ko verta autobuso stotelė sankryžoje

    ​​​​​​​ Click image for larger version

Name:	Aut stotele.jpg
Views:	1249
Size:	166,3 kB
ID:	1943486

    Komentuoti:


  • Arturas76
    replied
    Parašė satrebla Rodyti pranešimą

    Nuoroda yra į interaktyvų žemėlapį, tikrai veikia.
    Ups - mano klaida, pritraukus arčiau viską rodo

    Komentuoti:


  • satrebla
    replied
    Parašė Arturas76 Rodyti pranešimą
    Nematau jokių priešprojektinių. Gal ne ten matosi? pagal nuorodą tai ten jokių dokumentų nerodo.
    Nuoroda yra į interaktyvų žemėlapį, tikrai veikia.

    Komentuoti:


  • Arturas76
    replied
    Nematau jokių priešprojektinių. Gal ne ten matosi? pagal nuorodą tai ten jokių dokumentų nerodo.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Visas gatvės ilgis:
















    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Kitas Rodyti pranešimą

    Bent jau šita nurodyta dalis yra ypač intensyviai naudojama. Nuvažinėtas žvyrkeliukas ten buvo labai senai, išasfaltuota nesenai. Asfalto dalis siaura, vinguriuoja tarp medžių, 2 prabangesni džipai sunkiai prasilenkia, nes eismas ten dabar labai intensyvus. Pats kelis kartus važiauvau pro ten nuo Molėtų plento į Ukmergės g. (aplenkiau Ateities g.) vakaro piko metu - srautas nenutrūkstantis į abi puses, tad nenustebčiau, jei vis gi ten tūkstantiniai srautai.
    Aš būtent apie ją ir rašiau. Pilnaverte jungtimi ją vadinti sudėtinga. Be to, jei ten valstybinis miškas, kaip nekyla aplinkosaugos/saugos problemų ir atitinka elementarius STR? Pėstieji ir dviratininkai keliauja tiesiog miško taku, pats ne kartą ten vaikščiojau.
    Panašiais šunkeliukais pusė Vilniaus apraizgyta.

    Komentuoti:


  • Kitas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Mykolo Lietuvio taip, bet ja normaliai nepravažiuosi, ypač tokiu oru. Pats ten kartą buvau rimtai "užsėdęs". Ačiū, tokių "jungčių" gal nereikia https://goo.gl/maps/RCt2DJSL1bmFK4gJ7
    vadinkime jas kiek kitaip. Apie 10-tūkstantinius srautus nėra nė kalbos.
    Bent jau šita nurodyta dalis yra ypač intensyviai naudojama. Nuvažinėtas žvyrkeliukas ten buvo labai senai, išasfaltuota nesenai. Asfalto dalis siaura, vinguriuoja tarp medžių, 2 prabangesni džipai sunkiai prasilenkia, nes eismas ten dabar labai intensyvus. Pats kelis kartus važiauvau pro ten nuo Molėtų plento į Ukmergės g. (aplenkiau Ateities g.) vakaro piko metu - srautas nenutrūkstantis į abi puses, tad nenustebčiau, jei vis gi ten tūkstantiniai srautai.

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Mykolo Lietuvio taip, bet ja normaliai nepravažiuosi, ypač tokiu oru. Pats ten kartą buvau rimtai "užsėdęs". Ačiū, tokių "jungčių" gal nereikia https://goo.gl/maps/RCt2DJSL1bmFK4gJ7
    vadinkime jas kiek kitaip. Apie 10-tūkstantinius srautus nėra nė kalbos.
    Tai ta vieta Google maps nuorodoje jau išasfaktuota.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    ML gatvė irgi yra vieškelis, kurį planuoją išasfaltuoti. Kol tai nepadaryta, Krivico g. yra tiesioginė jungtis tarp Molėtų plento/GV gatvės ir fabijoniškių.
    Mykolo Lietuvio taip, bet ja normaliai nepravažiuosi, ypač tokiu oru. Pats ten kartą buvau rimtai "užsėdęs". Ačiū, tokių "jungčių" gal nereikia https://goo.gl/maps/RCt2DJSL1bmFK4gJ7
    vadinkime jas kiek kitaip. Apie 10-tūkstantinius srautus nėra nė kalbos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tai kad ta Krivicko g. jungtis su Fabijoniškėmis atsirado gal vos prieš 10 metų kaip tiesiog užasfaltuotas siauras miško keliukas. Iš kur 10 tūkst.? Kas ten pasikeitė?
    ML gatvė irgi yra vieškelis, kurį planuoją išasfaltuoti. Kol tai nepadaryta, Krivico g. yra tiesioginė jungtis tarp Molėtų plento/GV gatvės ir fabijoniškių.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tai kad ta Krivicko g. jungtis su Fabijoniškėmis atsirado gal vos prieš 10 metų kaip tiesiog užasfaltuotas siauras miško keliukas. Iš kur 10 tūkst.? Kas ten pasikeitė?

    Komentuoti:

Working...
X