Parašė qms
Rodyti pranešimą
O pusė gatvių Vilniuje neatitinka STR, nes buvo tiestos seniau, o naujai tiesiamoms galioja STR. Deja, valdininkai rado spragą ir sumetė, kad jeigu darai be ale rekonstrukcija projekto, tai gali daryti bet ką - taip šiuo atveju ir padarė. Belieka tik klausimas kodėl qms bandė įrodyti, kad mano pasiūlytas variantas su kelio sudalinimu per puse ir palikimu vietos pėstiesiems ir dviratininkams kažkokių projektų ir įstatymų neatitiktų? Matyt tikėjosi, kad pavyks užblefuoti ir taip laimėti diskusiją, bet deja šįkart nepavyko.
O pagrindinis mūsų nesutarimas yra dėl to, kad aš nuoširdžiai manau, kad dėl šito paasfaktavimo tapo blogiau, nes iš visuomenei naudingų dalykų turime 5 minučių sutaupymą vairuotojams. Neigiamų svarstyklių pusėje turime patį svarbiausią dalyką: Išaugusį pavojų. Didelis pavojus, kad bus nutrenktas pėstysis, dviratininkas, paspirtukininkas, nes jie tiesiog neturi kur dėtis. Net nereikia, kad gatve eitų, gi užtenka, kad kirsti šią gatvę nėra nei vienos saugios vietos, nei vienos pėsčiųjų perėjos. Jau nekalbant apie itin stipriai apribotas visų aplinkinių gyventojų galimybės naudotis bet kokia kita transporto priemone išskyrus automobilį. Beje, tai, kad pati gatvė nera saugi net automobiliams matosi jau pagal įvykusias avarijas per tą trumpą laiką.
Taip, kad dedant ant svarstyklių manau tikrai blogiau, kad įvyko šitas išasfaltavimas.
Ir jūsų naudojamas argumentas dėl Bajorų bendruomenės prašymo būtų irgi įdomus panagrinėti. Kiek % nuo gyventojų pasirašė, kaip buvo pateiktas klausimas ir svarbiausia jeigu būtų jiems duota pasirinkti su gatvės padalinimu per puse pėstiesiems ar dabartine nesamone, įdomu kurį gi variantą jie pasirinktų?
O kur dar įvairiausi standartai ir reglamentai, kur nu gal kokiam rajone ir dalina kelią į dvi dalis, arba nu gal kokiam senamiestyje ir galima taip padaryti, bet B kategorijos kelyje dalinti kelią į dvi dalis? Viena žmonėm, kita automobiliams, kas čia per nesamonė neatitinkanti jokių įstatymų ir raglamentų?
Komentuoti: