Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos tiltai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • UMBAS
    replied
    Sustabdymas nesutrukdė tašytus akmenis (užpildą) ir plytas išvežti...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Mazgotės, o ne vertinimo komisija.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Istorinį tiltą paliko supjaustymui
    "Nusprendėme, kad tos dalys, kurios yra sveikos, turi būti nuimamos ir eksponuojamos šalia esančioje aikštelėje su informaciniu stendu. Tiesa, pusė aikštelės priklauso privačiam asmeniui", – pridūrė J.Valančiūtė.
    Humoras.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tai galima šalia pastatyti nauj tiltą, o šitą restauruoti ir palikti pėstiesiems/dviratininkams. Arba visiems bet vienai eismo krypčiai (jei apkrova leidžia). O dar geriau būtų pratęsti Priekulės aplinkelį ir taip aplenkti Vilkyčius. Tiltas liktų vietiniui susisiekimui (galima ir apkrovą riboti), o pagrindinis srautas išvengtų ir to tilto ir dviejų pervažų bei vingiuoto kelio.
    Paskutinis taisė Eimantas; 2016.07.11, 14:58.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Vadinasi atsibudo paveldosauga....
    Apmaudžiausia, kad paveldosauga mato variantą tik saugoti 100 proc. be jokio lankstumo ir logiškumo. O juk net ir dabar dar be labai didelių išlaidų galima pakoreguoti projektą, kad pastatyti naują tiltą su perdanga važiuojamąjai daliai, o šalitilčius sumontuoti iš esamų elementų juos restauravus. Tiltas būtų naujas, laikytų visas reikiamas apkrovas, o vizualiai būtų išlaikytas esamas vaizdas. Šalitičiams juk vis tiek nereikės laikyti didelių apkrovų, tai užtektų nusmėluotos ir perdažytos esamos konstrukcijos.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Šeštadienį:













    Paskutinis taisė digital; 2022.06.22, 23:50. Priežastis: atkurtos nuotraukos

    Komentuoti:


  • UMBAS
    replied
    Trečiadienį važiavau - eismas vyko laikinuoju. Pastebėjau, kad asfalto danga pašalinta. Ką spėjo nuveikti vėliau - reiktų patikrinti...

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Tikiuosi, kad teks. Iškart reikėjo mąstyt.
    Šiuo atveju iškart reikėjo mąstyti Kultūros paveldo departamentui, kuris projekto rengimo metu jokių reikalavimų dėl tilto rekonstrukcijos nenustatė, o apie tiltą atsiminė tik rangovui (ar gyventojai jo klerkams priminė) pradėjus vykdyti darbus.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Ką ir pasakyt. Šaunuoliai. Paskutinę minutę. Paveldosaugininkai bl*
    Dabar viskas, kaip supratau, rajono savivaldybės rankose?

    "<...> Kas bus su projektu ir visu viešųjų pirkimų konkursu, taip pat neaišku. Vadinasi, 1,6 mln. eurų konkursą Kelių direkcijai teks mesti į šiukšlių dėžę?" – nuogąstavo I.Brasas.
    Tikiuosi, kad teks. Iškart reikėjo mąstyt.

    Per Jonines tiltas dar buvo sveikas, tikiuosi, ne paskutinįsyk per jį važiavau.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Istorinį tiltą – į laužą?

    Uostamiestyje žinoma bendrovė "Lemminkainen Lietuva" patyrė smūgį. Paveldosaugininkai su trenksmais paskutinę minutę ketvirtadienį sustabdė šimtamečio tilto supjaustymo darbus.
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...a-758058?psl=3

    Komentuoti:


  • UMBAS
    replied
    Šimtmetį skaičiuojantis Šilutės rajono tiltas atsidurs metalo lauže

    http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...auze-56-637847

    Komentuoti:


  • lithuaniana
    replied
    O kodėl vietiniai gyventojai nieko nedaro, kurie tikrai susirūpinę tilto išsaugojimu? Peticiją parašyt, ar protestą išreikt manau galimą laisvai. Tikrai gaila tilto, liūdna.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Veiviržo tiltas 141 kelyje šiandien, važiuojant link Klaipėdos. Pradėta laikinojo tilto statyba, darbus atlieka "Lemminkainen Lietuva". Rudens šis 95 metų senolis jau nesulauks.



    Komentuoti:


  • Vakaris
    replied
    Parašė InžinieriusLT Rodyti pranešimą
    Šaunu kad atliekama tilto per Veiviržą rekonstrukcija bus, tačiau gaila kad kardinaliai pasikeis konstrukcija galima drąsiai sakyti kad tiltas yra architektūrinis paminklas buvo galima kiek įmanoma išsaugoti originalias tilto laikančias konstrukcijas karkasą ir jį sustiprinti rekonstruojant jeigu įmanoma o jeigu ne tuomet restauruoti ir šalia statyti kitą naują atitinkantį šiuolaikinius keliamus reikalavimus, juolab kad tokia praktika jau buvo taikyta Lietuvoje tikrai su bent vienu tiltu žinau.
    Visiškai pritariu - tilto konstrukcijos atrodo tikrai originaliai, o bus pakeistos "bedvasia betono pigiena". Keista, kad toks projektas praėjo paveldosaugininkų "filtrus". Matyt, dar vienas istoriškai įdomus statinys bus paaukotas vardan biudžeto...

    Komentuoti:


  • InžinieriusLT
    replied
    Šaunu kad atliekama tilto per Veiviržą rekonstrukcija bus, tačiau gaila kad kardinaliai pasikeis konstrukcija galima drąsiai sakyti kad tiltas yra architektūrinis paminklas buvo galima kiek įmanoma išsaugoti originalias tilto laikančias konstrukcijas karkasą ir jį sustiprinti rekonstruojant jeigu įmanoma o jeigu ne tuomet restauruoti ir šalia statyti kitą naują atitinkantį šiuolaikinius keliamus reikalavimus, juolab kad tokia praktika jau buvo taikyta Lietuvoje tikrai su bent vienu tiltu žinau.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Paskelbtas pirkimas tilto per Veiviržą rekonstrukcijai. https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=272327

    Tiltas statytas 1921 metais. Esamas vaizdas:

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Taip atrodys tiltas po rekonstrukcijos:
    Atvaizdas
    tskant seną gražų tiltą restauruos zagubilinimo stiliumi. Fu*k tokia rekonstrukcija

    Komentuoti:


  • Specas
    replied
    Tas pats tiltas iš apačios.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2016 02 Druskininkai.







    Paskutinis taisė digital; 2022.06.22, 23:47. Priežastis: atkurtos nuotraukos

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pastaroji diskusija apie tiltą perkelta iš kelio Nr.141 Kaunas-Jurbarkas-Klaipėda temos.

    Naujo tilto reikia, bet tai nereiškia, kad paminklinio Lietuvos masteliais tilto (nors ir nesančio saugomų sąrašuose) metalines konstrukcijas reikia parduoti kaip metalo laužą.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Susidėvėjusius elementus galima pakeisti, arba viską pakeisti (padaryti kopiją), o praplatinti galima greta pastatant naują tiltą vienai važiavimo krypčiai.
    Logiškas variantas, bet matyt niekas nenori terliotis. Be to, norint šalia pastatyti antrąjį tiltą galbūt reikėtų vykdyti ir žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektą, kas reikštų papildomas išlaidas. Visgi antras tiltas būtų tikrai nemaža prabanga, net ir turint omenyje tai, kad tiltas šimtametis.

    Komentuoti:

Working...
X