Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Narbuto g. vietomis dar trūksta medžių, jiems yra paruoštos vietos. Matyt sodins rudenį.
-
Liepkalnio sankryžoj ir ne po viaduku akmenys: https://www.google.com/maps/@54.6540...8192?entry=ttu
Komentuoti:
-
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Po PP pateikimo buvo atnaujintas projektas ir sutrumpintas dviračių takas:
Keista, kad čia nebuvo numatytas ir padarytas šaligatvis, dabar bus išmindžiota purvynė:
Tarp parkingo ir tako kažkodėl nėra ir šaligatvio, palikta siaura žalia juosta. Norėtųsi ir dviračių pervažos per Batoro g., nes kitoje pusėje yra ramaus eismo Peteliškių g., iš kurios vėliau eina pėsčiųjų-dviračių takas link Paupio.
Šaligatvio ir pirmuose PP nebuvo, bet tikrai buvo ženklai bendro tako. Kažkodėl įtariu, kad nestatys ženklų čia išvis.
O kur ten nuo Peteliškių takas yra? Čia tas raudonas palei Rimi?
Beje, stulpas take
Šiaip iki Paupio arčiau per rekonstruotą šaligatvį iš Srovės g. įvažiuojant į Paupio raudoną taką. Nereiktų per Batoro g. prie šviesoforo stovėt (tik nuo tilto plytelės):
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąNaujas takas Srovės g. prie The American International School of Vilnius. Ženklų dar nėra, gal ir nebus? Vakarinėj pusėj turėjo takas apeiti gatvės apsisukimo žieduką, o rytuose dar tęstis kelis metrus už išvažiavimo iš teritorijos. Matyt, pataupė.
Keista, kad čia nebuvo numatytas ir padarytas šaligatvis, dabar bus išmindžiota purvynė:
Tarp parkingo ir tako kažkodėl nėra ir šaligatvio, palikta siaura žalia juosta. Norėtųsi ir dviračių pervažos per Batoro g., nes kitoje pusėje yra ramaus eismo Peteliškių g., iš kurios vėliau eina pėsčiųjų-dviračių takas link Paupio.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Naujas takas tarp Manufaktūrų g. ir Belmonto g. Matos, Nausėda tikrai dirba.
Manufaktūrų g. tako galas, vaizdu atgal
Nauja jungtis, kur nebuvo jokios infrastruktūros
Šone tokie įrengimai: tenisas, paplūdimio tinklinis, kačialka, gertuvė, tulikas
Atnaujintas tiltas
Iš kitos pusės uždėjo ir ženklą tiltui, kurio anksčiau nebuvo
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Naujas takas Srovės g. prie The American International School of Vilnius. Ženklų dar nėra, gal ir nebus? Vakarinėj pusėj turėjo takas apeiti gatvės apsisukimo žieduką, o rytuose dar tęstis kelis metrus už išvažiavimo iš teritorijos. Matyt, pataupė.
Buvo nereguliuojama sankryža, dabar dar uždengti šviesoforai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nu bet visvien šakėmis ant vandens prirašyta. Belieka išsiaiškinti ar KET leidimas važiuoti šaligatviais arba važiuojama dalimi yra laikomas saugiu.
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Vadovaujantis Vilniaus miesto dviračių takų specialiuoju planu, patvirtintu 2014-07-11 (dok. Reg. Nr. T00072197)
Komentuoti:
-
Man vienas didžiausių P. Vileišio g. dviračių tako trūkumų, kad jame trūksta jungčių su kitomis gatvėmis. Naujai statomoje atkarpoje nebus nusileidimo į tiltą ties Žirmūnų tiltu, todėl nebus patogaus būdo patekti į taką nuo Olandų g. Taip pat labai kliūna, kad statant taką nebuvo numatyta jokia jungtis su Antakalnio g. ties Žolyno g. ir dabar yra tik išmintas takelis. Jokios nuorodos, kad čia reikėtų išsukti į Žolyno g. ar Anatakalnio polikliniką taip nėra:
Kaip tik dabar buvo pristatytas projektas, kad šioje vietoje ir kitoje naujai statomo P. Vileišio g. 27A pastato bus įrengti pėsčiųjų takai, kurie sujungs daugiabučius su P. Vileišio dviračių taku:
Tad teikiau siūlymą išspręsti ši jungties trūkumą ir padarytą dviračiams patogią jungtį tarp Antakalnio g. ir P. Vileišio g. Atsakė:
Vadovaujantis Vilniaus miesto dviračių takų specialiuoju planu, patvirtintu 2014-07-11 (dok. Reg. Nr. T00072197) dviračių tako jungtis tarp Žolyno g. ir P. Vileičio g. nėra numatyta. Vadovaujantis statybos techninio reglamento STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ 176 p. reikalavimais bendro pėsčiųjų dviračių tako minimalus plotis turi būti 2,50 m. Deja dėl esamo užstatymo tokio pločio užtikrinti projektuojamoje teritorijoje nėra galimybės. Siauriausioje vietoje yra įrengiamas 1,50 m pločio pėsčiųjų takas.
Dėl ženklų įrengimo P. Vileišio g. taku, nurodančius, kad reikia išsukti norint patekti į Žolyno gatvę, bus sprendžiama Techninio projekto metu derinant sprendinius su Vilniaus miesto savivaldybės administracija.
Taip pat atrodo suprato, jog taką siūlau įrengti šiaurinėje naujo projekto pusėje, kai tuo tarpu kalbėjau būtent apie pietinę pusę, kur tarpas tarp pastatų didesnis ir numatomas 2.25 m šaligatvis su laiptais. Spėju oficialiai čia būtų per didelis nuolydis lygiam takui, bet bent kažkoks nusileidimas šalia laiptų būtų geriau nei ilgam įamžinant nepravažiuojamą vietą dviračiams. Pabandysiu pakartotinai pateikti pasiūlymą, gal atsižvelgs.
Na bent jau gal atsiras nuorodos P. Vileišio take į Žolyno g. ir Antakalnio polikliniką.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Saugumas/nesaugumas ir sprendinys priklausys nuo srautų prognozių, nes būtent pagal srautus yra parenkama infrastruktūrinė priemonė. Galimybė siūlyti važiuoti šaligatviu STR nėra numatyta, tad toks sprendinys negali būti laikomas tinkamu.
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Whatever, painioju. Matyt, kai savivaldybė rekonstruos ar naujai ties Ukmergės gatvę, joje privalės užtikrinti galimybę saugiai važiuoti šaligatviu, kaip dabar.
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Tai vis tik painioji. Vieninteliai prasmingi abiejų planų žodžiai yra šie: „13. Šiame plane esantys sprendiniai neužkerta kelio kurti susisiekimui dviračiais reikiamą infrastruktūrą ir kitose miesto vietose. Visose rekonstruojamose ir naujai tiesiamose gatvėse (išskyrus A kategorijos) turi būti numatyta galimybė saugiai važiuoti dviračiu.“
Visa kita, tame tarpe ir brėžiniai, tėra darbo ir planavimo imitavimas.
Komentuoti:
-
Galimybė saugiai važiuoti nereiškia dviračių tako.Nupaišys ant šaligatvio baltą liniją ir formaliai bus teisūs. Ta chebra yra atmazkių meistrai
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Ačiū už ištrauką, ją reiks visuomet cituoti siunčiamuose pasiūlymuose.
Kai kreipiausi dėl Krokuvos g., rašydamas kad nieko nesiūloma dviračiams, gavau atsakymą, kad jie neįpareigoti planuoti atskiro tako, o be to, galima važiuoti šaligatviu.
Beje, visa tai turėtų galioti ir "higienizuojamoms" gatvėms, kur sovietinio pločio gatvėse perklojamas asfaltas?
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Ne, įjungti sluoksniai yra magistraliniai (storesnės linijos), tarprajoniniai (plonesnės), rekreaciniai (čia nėr) ir kiti siūlomi įrengti iki 2030 (ploni purvinai rausvi). Bet esmės tai nekeičia, tiek Miglos g. tiek stadiono pusės takai yra magistraliniai. Pagal SP 1-1856/2014-05-28 parodytas šitas pats Miglos g. maršrutas, o stadiono pusėj nieko nėra, nekalbant apie gatvės lovį. BP2030 brėžiniuose tas pats kas DJMP.
Visa kita, tame tarpe ir brėžiniai, tėra darbo ir planavimo imitavimas.
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąMan atrodo, kad šiek tiek painioji, nes čia vaizduojami tik MAGISTRALINIAI dvirtakiai.
Komentuoti:
-
Schemoje ne tik magistraliniai, bet ir tarprajoniniai (plonesne linija) bei siūlomi papildomi (violetiniai).
vilnius.lt/dviraciai ties planuojamais / statomais takais yra pažimėti planai nuo aplinkkelio iki Konstitucijos pr. tiesti Ukmergės g., čia su ta Šimašiaus gatvės vizija. ten jau gal nuo 2019 m. ar nuo kada vizija atsirado rodo, jog rengiami PP (kas yra melas, nes per tiek metų nieko nevyksta).
Visgi gali būti palei Ukmergės g. takas skaitysis nebūtinai tiesus – bus nukrypimas į Siesikų g., takas keis puses, kaip nurodyta schemoje. Visgi, jungtis į Šeškinės kalną gali būti net nebūtinai asfaltuota, o kaip nurodo BP, gali būti keltuvai be jokio tako ir skaitysis, jog dviračių eismas vyksta.
Tik primenu, DJMP nurodo, jog pagrindiniai takai turi eiti visiškai prie pat pagrindinių (taršių ir triukšmingų) gatvių (išskyrus A kat.), be jokių zigzagavimų. Ko pasigedau Laisvės pr. ties Litexpo – forume jau buvom išmąstę legalaus nuolydžio tiesti palei gatvę ir užsukti iš už po viaduko, bet išasfaltavo statų šaligatvį.
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Man atrodo, kad šiek tiek painioji, nes čia vaizduojami tik MAGISTRALINIAI dvirtakiai. Dviračiams tinkamą infrastruktūrą palei KIEKVIENĄ gatvę įpareigoja įrengti tiek Dviračių takų spec. planas, tiek BP2030.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Mačiau apie tai diskusiją anksčiau, tad tik galiu pritarti kitiems, kad nors situacija su dviračių takais per pastaruosius metus Vilniuje labai pagerėjusi, tačiau ko trūksta, tai nuoseklaus horizontalaus žymėjimo, ypač trikampių nurodančių pirmeybės teisę. NL man visada aišku, kas ką kada ir kur turi praleisti (random nuotrauka iš Utrechto). Kelyje iš Pilaitės į centrą (ypač nereguliuojamose pervažose ir šviesoforinėse sanktyžose su žalia juosta į dešinę) nei karto nebuvau tikras, ar aš turiu praleisti automobilį, ar jis mane. Tas pats, beje, galioja ir eismui tarp pačių dviratininkų, pvz. Upės g. prie Balto tilto.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąPer Miglos taip, visai malonus, saugus ir praktiškas maršrutas:
Komentuoti:
Komentuoti: