Vileišio g. prie Šilo tilto, matosi šviesa tunelio gale. Šlaitai padengti vieliniu tinkleliu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąKaip toks grindinys su plentiniu? Pravažiuojamas ar galima ratą susikišt?
Komentuoti:
-
Kaip toks grindinys su plentiniu? Pravažiuojamas ar galima ratą susikišt?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Reportažas iš dvirtakio tarp Fermentų g. ir Trakų Vokės. Pačioj Fermentų g. yra bortai, pusėj Graičiūno g. ruožo yra radonas dvirtakis (nuo Würtho iki Stasylų g.), Stasylų g, buvęs asfaltas išluptas, rekonstruoja gatvę kapitaliai. Nuo Stasylų g. iki kabančio tilto sudėti bortai, tarp jų sutankinta skalda, nėra viršutinės kelio dangos. Tarp kabančio tilto ir aikštelės ties geležinkelio tiltu matosi, kokia ta danga bus: akmeninis grindinys iš akmenų su viena plokštinta puse.akmenų. Toliau yra išbuldozerintas pagrindas, paskui prasideda kelio bortai, paskui tarp jų smėlis, paskui skalda.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Visgi tie nuvažiavimai man panašu į perteklinę infrą. Jie galėtų būti naudingi tik ten kur daug pėsčiųjų ir pora sustojusių nusukančių dviratininkų blokuotų jau kitus dviratininkus iš nugaros važiuojančius tiesiai. Ten kur nereikia dozuoti pėsčiųjų, kaip Pilaitėje, tai neproblema išsukti iš dvirtakio apvažiuojant tą vieną pėsčiajį. Tiems nuvažiavimams ne tik medžiagų daugiau reikia bet ir vietos. Taip pat net ten kur nenurodytas dviračių pirmumas šalia perėjų, dažniausiai mašinos praleidžia vis tiek, tai iš ten daug lengviau įsilieti į gatvę nei pavažiuoti tuo poros metrų nusukimu ir gauti sau trikampius prieš nosį. Logiška nebent, kaip Šimulionio g. daryti, kai dar buvo dviračių juostos pačioje gatvėje:
https://www.google.com/maps/@54.6991679,25.2305114,3a,63.7y,13.4h,81.7t/data=!3m7!1e1!3m5!1s7mmV-8qs8lc8aUXGm6E4kA!2e0!5s20210501T000000!7i16384!8i 8192?entry=ttu
Paskutinis taisė dondc; 2023.08.23, 12:12.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Olandijoj yra gatvė ir dar 2 lygiagretūs jungiamieji keliai, mašinų privažiavimams į kiemus. Ten kur situacija, kaip Vilniuje, tai toje vienintelėje kryptyje nėra dviračių jungčių į gatvę. Visgi, ten tarp pervažos ir perėjos yra užsukti bortai, tad norintiems dviračiu nusukti yra viskas patogu, sumažėja pėstiesiems susikirtimo taškų su dviračiais, kur pėstieji netutrėtų pirmumo ir reiktų nepatogiai žvalgytis per petį.
Dar įdomus momentas, kad nesimaišo pėsčiųjų perėjos dubliuojantis kelio ženklas su atrama – tarp pervažos ir perėjos, kur nusukimą patogu padaryti, o tas vienintelis perėjos ženklas prieš sankryža yra dar gerokai atitrauktas nuo pačios perėjos.
Ko pritrūko Vilniuj sujungiant dvirtakį su gatve:- per arti pastatytas stulpas tarp pervažos ir perėjos – dar geriau, kad jo nebūtų, mažinant riziką žiemą paslydus trenktis į stulpą;
- nėra posūkio pindulio užapvalinus bortus tarp pervažos ir perėjos – būtų visiška naujovė Lietuvoje?
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąŠiaip Olandijoje tokių variantų irgi galima rasti:
https://maps.app.goo.gl/uZsrMh8wEvKTpeAf9
Nematau didelės bėdos važiuoti gatve, o po to pasukti į taką arba atvirkščiai. Tie nuvažiavimai į gatvę per taką nepasiteisina, nes įvažiuoji nugara į eismą.
Pas mus bėda, kad sutvarko gatvę, o aplinkinės yra sovietinių standartų ir maksimaliai nepritaikytos saugiai važiuoti dviračiu
Įvažiuojant į gatvę, kur yra vietos, galima dviračius nukreipti ne į eismo juostą, bet įlieti šalia, kaip autostradose susilieja eismas ir pažymint dviračiams šalutinį kelią
O čia, prisiminimui, bene pirmasis Vilniuje raudono asfalto dviračių takas, Salininkuose, Salininkų ir P. Žvirkos g., pastatytas apie 2013 m. statant naują Maximą. Pats takas kelių šimtų metrų ilgio, bet nuo jo įrengimo taip ir toliau nepratęstas, nors ir šalia vėliau statėsi Lidl ir Norfa:
Verta atkreipti, kad jau tada buvo pagalvota apie tai, kaip taką susijungti su mažo intensyvumo gatvėmis:
Kažkas anuomet tikrai turėjo būti įkvėptas gerujų pavyzdžių iš užsienio ir įtikinęs tai įgyvendinti
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąŠiaip Olandijoje tokių variantų irgi galima rasti:
https://maps.app.goo.gl/uZsrMh8wEvKTpeAf9
Nematau didelės bėdos važiuoti gatve, o po to pasukti į taką arba atvirkščiai. Tie nuvažiavimai į gatvę per taką nepasiteisina, nes įvažiuoji nugara į eismą.
Pas mus bėda, kad sutvarko gatvę, o aplinkinės yra sovietinių standartų ir maksimaliai nepritaikytos saugiai važiuoti dviračiu
Komentuoti:
-
Perėjų ženklų atramos: pirmoj foto po 8 cm nuo dvirtakio, priešpaskutinėj foto salelėje per 50 cm – kaip turi būti, bet artimesnis per 12–14 cm.
O vat Olandijoj, tai bent trikampiukai prieš perėją ir dar lentelės apie dviračius!
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip Olandijoje tokių variantų irgi galima rasti:
https://maps.app.goo.gl/uZsrMh8wEvKTpeAf9
Nematau didelės bėdos važiuoti gatve, o po to pasukti į taką arba atvirkščiai. Tie nuvažiavimai į gatvę per taką nepasiteisina, nes įvažiuoji nugara į eismą.
Pas mus bėda, kad sutvarko gatvę, o aplinkinės yra sovietinių standartų ir maksimaliai nepritaikytos saugiai važiuoti dviračiu
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pora nuotraukų iš Smalinės g. dviračių tako projekto (dar iki atidarymo). Dabar, kai vietomis Vilniuje turime gerą dviračių takų tinklą, man dažnai kliūna tai, kad ten kur takai baigiasi ir toliau dviračių eismas turi vykti bendrame sraute, nepadaromi tinkami sujungimai su važiuojamąja dalimi ir dviratininkai važiuoja kam kaip gaunasi (kas irgi ne visuomet blogai)
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
O tu nori pasakyti, kad galimai egzistuoja pasirašyta sutartis su VMS ir ta pati VMS yra toks debilų būrelis, kad turint tokią sutartį su to teniso korto savininkais, net netikrindami savo archyvų, ima ir pradeda planuoti ten dviračių taką, o paskui, kai pastebi tai jau nutiesus dvirtakį iki ten, nusprendžia "ai px, ką jau dabar, i tak sojdiot, tuoj dar įkalsim atitvarus ir niekas net nesupras, kad taip nebuvo suplanuota...", ane?
Galit juk bet kuris iš jūsų parašyt laišką į VMS ir/ar į NŽT su užklausimu dėl galimo valstybinės žemės užgrobimo ir gausit atsakymą kas ir kaip ten yra. Gal žiū net išjudinsit ką nors
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė T-K-K
Gimme those pavyzdžiai.
nu bet keletas dėl kurių rašiau ne vieną skundą:
- Ozo/Kernavės sankryžos šviesoforinė perėja, kur įrengė purvyną
- Kernavės g., kur bukai ignoruodami projektus nesuvedė šaligatvių lygių
- Vileišio g. statoma dviračių gatvė, kur pridaryta kažkokių nesąmonių su dviračių eismo organizavimu ties Šilo tiltu
- Senvagės parkas, kur nesugebėta sujungti dviračių tako su Žalgirio g. ir pridaryta nenormalių kampų
- Linkmenų g. dviračių tako kalniukai, kurių taip niekas ir nesutvarkė
- Trūkstama naujo dviračių tako atkarpa Goštauto g. arčiau Baltojo tilto
- Griūnantys ir trupantys nauji šaligatviai iš apgailėtinos kokybės medžiagų. Galioja visiems "naujiems" (post-2016) šaligatviams
- Trupantis ir skilinėjantis visų naujų (post-2016) dviračių takų asfaltas
Galima tęsti labai ilgai ir nuobodžiai.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
O tu nori pasakyti, kad galimai egzistuoja pasirašyta sutartis su VMS ir ta pati VMS yra toks debilų būrelis, kad turint tokią sutartį su to teniso korto savininkais, net netikrindami savo archyvų, ima ir pradeda planuoti ten dviračių taką, o paskui, kai pastebi tai jau nutiesus dvirtakį iki ten, nusprendžia "ai px, ką jau dabar, i tak sojdiot, tuoj dar įkalsim atitvarus ir niekas net nesupras, kad taip nebuvo suplanuota...", ane?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nebus taip kad “pyst ir nebėra” Juk šalia kortų savininkų namas, tai tuoj išbėgs šeimininkas su Hillfiger’io tapkėm ir baigsis kaip Bybikunskui su medžiu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O tu va gali garantuot, kad nėra kokios nors senos Zuoko pasirašytos sutarties, leidžiančios užimti tą žemę? Nu ar kažko tokio panašaus?
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Svetimo turto sunaikinimas, net ir padėto ne vietoje, vistiek nelegalu. Kol nėra kelio - neišeis pritempt prie kliūties pašalinimo nuo kelio. O kita pusė gali prikabinti, kad tai buvo padaryta visuomenei pavojingu būdu ir t.t.
Kas tada? Ar tokiu atveju, kai valstybinėje žemėje nebeliko jokio svetimo turto, VMS gali laisvai statyti toliau?
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąŽiūrėkit, toks teorinis pamąstymas... Jeigu VMS be poros metų teismų negali nieko padaryti su užgrobta žeme, nes joje yra svetimas turtas, kas būtų jeigu kažkas (tarkim kokia nors piliečių grupė) teoriškai kokią dieną atvažiuotų ten su metalo pjūklais ir tarkim kokiu vienu Bobcat'u ir per porą valandų pašalintų tvorą ir korto dangą iš valstybinės žemės? Ar tokiu atveju VMS galėtų kaip niekur nieko pratęsti statybas, nes jau nėra dėl ko teistis ir ginčytis?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąŽiūrėkit, toks teorinis pamąstymas... Jeigu VMS be poros metų teismų negali nieko padaryti su užgrobta žeme, nes joje yra svetimas turtas, kas būtų jeigu kažkas (tarkim kokia nors piliečių grupė) teoriškai kokią dieną atvažiuotų ten su metalo pjūklais ir tarkim kokiu vienu Bobcat'u ir per porą valandų pašalintų tvorą ir korto dangą iš valstybinės žemės? Ar tokiu atveju VMS galėtų kaip niekur nieko pratęsti statybas, nes jau nėra dėl ko teistis ir ginčytis?
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: