Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Takas absoliučiai tragiškas, susilanksčiau stabdžių diskus per tuos nelygumus. O šiaip tai čia ir bus pagrindinė vakarinės Šeškinės, Pašilaičių ir dalies Fabijoniškių jungtis su Žvėrynu, miesto Centru. Būtų gerai, jei įkalnė būtų maksimaliai palyginta, kad statumas neviršytų 5% arba būtų kuo arčiau to skaičiaus.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      Šis takas buvo "paremontuotas" 2018 ar 2019 kai įrenginėjo naują vaikų žaidimų aikštelę, nebėra jis toks baisus dabar. Bent jau einant pėsčiomis. Aikų be pačio tako ten nieko daugiau nėra o vizualizacija atrodo gana gražiai.
      Plentiniu kopti visai OK, bet leistis per daug nelygus: gruoblėtas ir gumbuotas asfaltas. Nedidelė bėda -- Siesikų + Želvos g. visai patogu leistis.

      Comment


        Parašė alga Rodyti pranešimą

        Plentiniu kopti visai OK, bet leistis per daug nelygus: gruoblėtas ir gumbuotas asfaltas. Nedidelė bėda -- Siesikų + Želvos g. visai patogu leistis.
        Na kaip minėjau aš ten einu pėsčiomis. Ratuotam tai sutinku ten takas perprastas.

        Parašė Blaze Rodyti pranešimą
        Takas absoliučiai tragiškas, susilanksčiau stabdžių diskus per tuos nelygumus. O šiaip tai čia ir bus pagrindinė vakarinės Šeškinės, Pašilaičių ir dalies Fabijoniškių jungtis su Žvėrynu, miesto Centru. Būtų gerai, jei įkalnė būtų maksimaliai palyginta, kad statumas neviršytų 5% arba būtų kuo arčiau to skaičiaus.
        Jei tikint googles aukštingumu, ten dabar yra vidutiniškai 5,7% esama trasa. Reikėtu daryti zigzagus per miškelį.

        Comment


          Ten magistralinė trasa, tai turėtų būti 4 %.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Na kaip minėjau aš ten einu pėsčiomis. Ratuotam tai sutinku ten takas perprastas.
            Mano intencija buvo papildyt, o ne prieštaraut

            Comment


              Idealiausia būtų, jeigu pavyktų pasikasti po Ozo gatve ir sujungti Šeškinės alėją su šitu taku išvengiant sankryžos su intensyvia gatve ir stataus pakilimo link pačios gatvės. Bet čia tik idealiame pasaulyje taip galėtų būti

              Comment


                Nebūtų idealu - kita pusė rėktų, kad įkišo dar vieną nereikalingą požeminę perėją.

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Nebūtų idealu - kita pusė rėktų, kad įkišo dar vieną nereikalingą požeminę perėją.
                  Tik jeigu įkištų soviet style perėją, kaip mėgsta VMS, jeigu būtų olandiško ar daniško stiliaus - nebūtų jokių problemų.

                  Comment


                    Tikrai taip, tuneliai ypač dviračiams gerai, nes nekyla eismo saugumo rizika ties pervažom / šviesoforais (aš vis tiek kiek įmanoma per raudoną šaunu), tiek daug greitesnė ir lengvesnė kelionė, nes nereikia stabdyt ir vėl begėtis. Svarbu geras plotis ir nebūtų laiptų. Apšvietimą galima bandyt natūralų daryt, kai yra skiriamosios juostos, o jų pačių nedaugiau nei po dvi sujungtas. Pvz. tunelis prie „Litexpo” tamsus, bet ne tamsiausias esamas. Būtų „liukas” per vidurį, gal ir pakaktų šviesos. Didesnis plotis ir gylis dar natūraliai didintų apšvietą.

                    ---
                    • S. Batoro g. jau pilnai įrengti atitvarai. Ties tiltu per upę – rimtesnės atramos. Visgi padarytas vienas skersinis bortas ties degaline prie Mildos g. Ta atkarpa link centro, kur anksčiau keli namai naudojosi dvirtakiu privažiuojant automobiliu prie namų, tai dabar su gyvenamosios zonos ženklais. Mašinos naudosis „dvirtakio asfaltu”. Negaila, svarbu atlaikytų, bet kažkam teks į šalikelę sukt. Įvažiavimas nuo gatvės ties sekančiu namu lyg ir panaikintas.
                    Click image for larger version  Name:	download.png Views:	0 Size:	3,09 MB ID:	1894880

                    • Nemenčinės pl. Vilniaus ribose daroma pervaža. Neužfiksavau, gal prie stotelės Smėlynė? Tikėtina jokių plento rekonstrukcijos darbų nenusimato? Pradėjo, turbūt, „Lidl” teritoriją valyt, tai gal parekonstruos dalį dvirtakio.

                    • Manufaktūrų g. taku bus galima pervažiuot į kitą Drujos g. pusę:
                    Click image for larger version  Name:	IMG_20210622_165410.jpg Views:	0 Size:	1,16 MB ID:	1894879
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      • Nemenčinės pl. Vilniaus ribose daroma pervaža. Neužfiksavau, gal prie stotelės Smėlynė? Tikėtina jokių plento rekonstrukcijos darbų nenusimato? Pradėjo, turbūt, „Lidl” teritoriją valyt, tai gal parekonstruos dalį dvirtakio.
                      Kad Lidl statys kur kas arčiau Saulėtekio. Ties Smėlyne įrenginėja tiesiog šviesoforinę perėją, beje, tik su trinkelėmis, be asfalto dviračiams.
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Dar iliustracija barjerų prie Mamoničių g. perėjos Gariūnai–Grigiškės take. Sukasi blogos mintys atsivežti veržliaraktį ir padaryt partizaninį infrastruktūros pagerinimą
                        Attached Files

                        Comment


                          Algirdo g. rekonstrukcija beveik įpusėjus pirmo etapo darbų terminui. Atkarpoje tarp Geležinkelio ir Panerių g. dar ruošiami šaligatvio ir dviračių tako pagrindai:

                          Click image for larger version

Name:	algirdorekonstrukcija_1_20210624.jpg
Views:	578
Size:	703,9 kB
ID:	1895234

                          Click image for larger version

Name:	algirdorekonstrukcija_2_20210624.jpg
Views:	487
Size:	742,9 kB
ID:	1895235

                          Panerių-Kauno atkarpoje ties skveru pagaliau klojamas šaligatvis, taip pat ties Kauno-Algirdo namais panaikinus beprasmį dviračių taką šaligatvis praplatintas, paruoštas naujo dviračių tako pagrindas:

                          Click image for larger version

Name:	algirdorekonstrukcija_3_20210624.jpg
Views:	477
Size:	724,2 kB
ID:	1895236

                          Click image for larger version

Name:	algirdorekonstrukcija_4_20210624.jpg
Views:	487
Size:	794,9 kB
ID:	1895237

                          Kauno-Naugarduko atkarpos pradžioje ruošiami pagrindai, o už Šaltinių g. dar nėra pilnai pašalintas senas asfaltas:

                          Click image for larger version

Name:	algirdorekonstrukcija_5_20210624.jpg
Views:	485
Size:	825,1 kB
ID:	1895238

                          Click image for larger version

Name:	algirdorekonstrukcija_6_20210624.jpg
Views:	477
Size:	889,0 kB
ID:	1895239

                          Comment


                            Atrodo, automobiliniai, o ne dviratiniai nusklembti bortai. Man asmeniškai fainesni automobiliniai, tik brangesni šiek tiek.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Bet plytelės, jei gerai įžiūriu, defoltinės?

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Atrodo, automobiliniai, o ne dviratiniai nusklembti bortai. Man asmeniškai fainesni automobiliniai, tik brangesni šiek tiek.
                                Jeigu neklystu, tai automobilinio borto šiaip nereikėtų naudot, nes jis yra mažiau saugus dviratininkams (galimybė paslysti).

                                Comment


                                  Gal. Kaip bebūtų, po daug aiškinimosi internete, susidariau nuomonę, jog tiek automobiliniai, tiek dviratiniai yra vienodo laipsnio. Ar 30°, ar 45°. Įtariu 45°. Skirtumas toks, kad automobiliniai dvigubai platesni (15 cm, kaip standartiniai stačiakampiniai gatvių bortai) nei dvirtainiai (8 cm, kaip vejos bortai). Kampas jei toks pat, o plotis dvigubas, tai gaunas, jog ir aukštis dvigubas. Su automobiliniais tiesiog visa infrastruktūra dviračiams žymiai rimčiau atrodo, tad ir pėstiesiems mažiau noro „kišt koją į raudoną pragarą” .

                                  Antras pliusas, kad projektuojant standartinį 6 plytelių pločio šaligatvį šalia dvirtakio (arba Pilaitės pr. 4 (ties VSD)) – su automobiliniais bortais išlošiamas papildomas atstumas nuo pėsčiųjų (7 cm)*. Didesnis saugumas ir komfortas. Senstelėjęs projektas, tai ir liko tie automobiliniai. Nespėjo pakeist į dviratinius.
                                  Paskutinis taisė dondc; 2021.06.24, 20:27. Priežastis: * 7 cm, o ne 9 cm.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Žalgirio g. dviračių takas. Vietomis šaligatvis atsiduria visai prie pastatų ir nebelieka to bijoto vejos atskyrimo.













                                    https://citify.eu/zalgirio-g-dviraciu-takas/

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Žalgirio g. dviračių takas. Vietomis šaligatvis atsiduria visai prie pastatų ir nebelieka to bijoto vejos atskyrimo.

                                      Kokia keista parkavimo juosta... ai nu gi telpa mašina

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Žalgirio g. dviračių takas. Vietomis šaligatvis atsiduria visai prie pastatų ir nebelieka to bijoto vejos atskyrimo.
                                        Kažkas tikrai keistai su ta antra nuotrauka. Buvo jau pastebėjęs forumietis kitoje temoje. Jei gerai susigaudau, tai pagal PP palei pastatą turėjo būti parkingas, o dvirtakis prie gatvės. Kokią funkciją atliks automobilinis įvažiavimo bortas? Naikinant parkingo vietas nebus kur parkuoti, tad bus lengvinamas automobilių patekimas prisiparkruot ant dvirtakio ar statybininkai suklydo? Šiaip toliau projekte ir statybose, tarp pėsčiųjų ir dviračių dviratinis nuskembtas bortas įrengiamas. Manau, čia ši išrauka tarp Linkmenų g. ir Kernavės g. sankryžų:

                                        Click image for larger version  Name:	Untitled-1.png Views:	1 Size:	172,6 kB ID:	1896545
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Kaip padaryta dabar, tai atrodo kur kas logiškiau, negu buvo numatyta. Gali būti, kad taip bus bandoma išvengti dviračių tako vingiavimo arčiau sankryžos su Linkmenų g. Nors dabar sunku pasakyt, reikės pažiūrėt kai bus daugiau padaryta toje dalyje.

                                          O dėl borto tikrai keista. Gal klaida, o gal ne.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X