Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Esu matęs gatvėje (ne Vilniuje) tokiose vietose ant šulinių. tarp bordiūrų uždėtus gelžbetoninius stačiakampius, kurie išsaugojo šaligatvio plotį. Minusas tik tas, kad po ~5 metų, betonas ištrupėjo, ir dabar yra likususios įdubusios plokštės su išlindusiais armatūros gabalais. Grotelės tikriausiai tarnautų ilgiau.
    Kad ir betonas, jei taip lengviau padaryt, ar gal estetiškiau už metalą - 5 metai ne toks jau trumpas tarnavimo laikas. Ar tokios mintys VMS'ui savaime pykštels jųjų galvosna ar kas nors nepatingės jiems papyškint į makaules iš šitų išganingų, gelbstinčių nuo susifuckapinimo( jiems gal ir vienodai bet miestui labai negražu), minčių kaip pataisyti tą prisišikimą ant šaligatvio ir asfalto.;

    Comment


      Nu va, nudžiuvusių medžių kamienų saugotojai pasiekė savo, dabar rausime krūmus, kad išsaugoti vieną medį.

      Comment


        Cia biski absurdiskai viskas padaryta - WOW....Tokioje gatveje, dviraciu eismas turetu judeti bendrame sraute su automobiliais ir tiek. Kokio velnio susikti visa pesciuju taka su tokiomis nesamonemis.

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Pala, o kur šaligatvis?
          Tai... nuotraukoje. Dar labai smagi detalė, kad iš kitos dvirtakio pusės yra vos ne vienintelė gyva NMC kavinė/restoranas/baras, kur iki covid visada buvo pilna žmonių, kurie dažnai išeidavo į lauką parūkyti ar sėdėjo lauko kavinėje. Vienintelis įėjimas į šią vietą yra laiptai, kurie dabar yra maždaug 20cm nuo dvirtakio ir blokuoja visą likusį šaligatvį. Maža to, kad dabar žmonės iš kavinės eis tiesiai po skriejančių TourDeFrance'ininkų ratais (o ten dar yra šioks toks posūkis), nebeliko vietos lauko kavinei, tai dar ir nebeliko net teoriškos galimybės praeiti tą atkarpą su vežimėliu nekertant dvirtakio. Žodžiu, darnus judumas at its best...
          Paskutinis taisė ttttt; 2020.04.24, 12:23.

          Comment


            Parašė ttttt Rodyti pranešimą

            Tai... nuotraukoje.
            Matau techninį šaligatvį, dviračių taką ir nuogrindą. Nu tikrai nėra šaligatvio.

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
              Matau techninį šaligatvį, dviračių taką ir nuogrindą. Nu tikrai nėra šaligatvio.
              VMS jums paaiškins, kad turite regos sutrikimų, nes jie čia mato šaligatvį.

              Comment


                Aš iš pradžių vengiau komentuoti, nes galvoju ar aš ,,ant tiek'' nesuprantu kas čia vyksta ar kas čia padaryta.

                Toje gatvės atkarpoje dvi eismo juostos, taip?

                Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	49,1 kB ID:	1798359

                Jei taip, nu tai tada viskas aišku - negalima avtodievo dimensijos liesti, nes būsi prakeiktas tūkstančiui metų.

                Kokį dievą Poderskis (ar kiti VMS veikėjai) garbina, aš tuomet nežinau...

                https://vilnius.lt/lt/2020/01/13/gat...uonios-imones/

                „Visoms gatvėms norisi turėti normalius rekonstrukcijų projektus. Juk tai – pagrindinė miesto viešoji erdvė, kuri apima viską, kas vyksta mieste. Eidami gatve bendraujame, susitinkame, ja keliaujame į darbą, mokyklą, sportuojame, žodžiu – gyvename. Norime, kad gyvenimas būtų jaukus, patogus ir aktyvus. Ir nors projektų užsakymas iš išorės partnerių reiškia, kad remontai dažniausiai kainuos brangiau, bet jie bus kokybiškesni, pinigai bus išleisti tikslingai, o sutvarkytomis gatvėmis džiaugtis galėsime ilgiau. Tiesiog tai protingesnis būdas remontuoti“, – įsitikinęs P. Poderskis.

                Įmonės gaus savivaldybės suformuluotas projektavimo užduotis, kurių techniniam įvertinimui ir sąmatos parengimui turės savaitę laiko, o iš tos, kuri pasiūlys geriausią idėją bei kainą, ir bus perkama techninio projekto rengimo paslauga. Savivaldybės administracijos direktorius pabrėžia, kad projektai bus rengiami vadovaujantis ne tik Statybos techniniu reglamentu, bet ir savivaldybės pasitvirtintais standartais dėl pėsčiųjų, susisiekimo ir darnaus judumo principų.
                ''

                https://vilnius.lt/lt/2020/03/04/skl...eiklos-planas/

                ,, Numatoma gerinti miesto saugumą taikant inovatyvias technologijas, tobulinti susisiekimo jungtis, užtikrinti gerą judėjimo kokybę. ''



                Comment


                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                  Aš iš pradžių vengiau komentuoti, nes galvoju ar aš ,,ant tiek'' nesuprantu kas čia vyksta ar kas čia padaryta.

                  Toje gatvės atkarpoje dvi eismo juostos, taip?

                  Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	49,1 kB ID:	1798359

                  Jei taip, nu tai tada viskas aišku - negalima avtodievo dimensijos liesti, nes būsi prakeiktas tūkstančiui metų.

                  Kokį dievą Poderskis (ar kiti VMS veikėjai) garbina, aš tuomet nežinau...

                  https://vilnius.lt/lt/2020/01/13/gat...uonios-imones/

                  „Visoms gatvėms norisi turėti normalius rekonstrukcijų projektus. Juk tai – pagrindinė miesto viešoji erdvė, kuri apima viską, kas vyksta mieste. Eidami gatve bendraujame, susitinkame, ja keliaujame į darbą, mokyklą, sportuojame, žodžiu – gyvename. Norime, kad gyvenimas būtų jaukus, patogus ir aktyvus. Ir nors projektų užsakymas iš išorės partnerių reiškia, kad remontai dažniausiai kainuos brangiau, bet jie bus kokybiškesni, pinigai bus išleisti tikslingai, o sutvarkytomis gatvėmis džiaugtis galėsime ilgiau. Tiesiog tai protingesnis būdas remontuoti“, – įsitikinęs P. Poderskis.

                  Įmonės gaus savivaldybės suformuluotas projektavimo užduotis, kurių techniniam įvertinimui ir sąmatos parengimui turės savaitę laiko, o iš tos, kuri pasiūlys geriausią idėją bei kainą, ir bus perkama techninio projekto rengimo paslauga. Savivaldybės administracijos direktorius pabrėžia, kad projektai bus rengiami vadovaujantis ne tik Statybos techniniu reglamentu, bet ir savivaldybės pasitvirtintais standartais dėl pėsčiųjų, susisiekimo ir darnaus judumo principų.
                  ''

                  https://vilnius.lt/lt/2020/03/04/skl...eiklos-planas/

                  ,, Numatoma gerinti miesto saugumą taikant inovatyvias technologijas, tobulinti susisiekimo jungtis, užtikrinti gerą judėjimo kokybę. ''


                  Na Poderskio gynybai tik pasakysiu, kad šis projektas tikrai tikrai daug senesnis, nei pacituoti jo žodžiai. Buvo atvejų, kai pirko darbus ir pagal 10 metų senumo projektus.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                    Na Poderskio gynybai tik pasakysiu, kad šis projektas tikrai tikrai daug senesnis, nei pacituoti jo žodžiai. Buvo atvejų, kai pirko darbus ir pagal 10 metų senumo projektus.
                    Kam pirkti darbus pagal blogą projektą ir įbetonuoti blogus sprendimus daugybei metų į priekį? Ypač kai nauji sprendimai ryškiai pablogina situaciją. Apart varnelės padėjimo, kad nutiesta kažkiek metrų dvirtakio.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Kam pirkti darbus pagal blogą projektą ir įbetonuoti blogus sprendimus daugybei metų į priekį? Ypač kai nauji sprendimai ryškiai pablogina situaciją. Apart varnelės padėjimo, kad nutiesta kažkiek metrų dvirtakio.
                      Ketina nelaukti daugybės metų ir sutvarkyti, greičiausiai tikrai dabar nesigavo, nes nebūtų smulkus pakeitimas, reiktų gatvę siaurinti. Gal neapgaus?

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Na Poderskio gynybai tik pasakysiu, kad šis projektas tikrai tikrai daug senesnis, nei pacituoti jo žodžiai. Buvo atvejų, kai pirko darbus ir pagal 10 metų senumo projektus.
                        Aš projekte nematau nieko panašaus į tai, ką jie padarė realybėje. Problema ne projekte, o kad jiems yra nusispjaut į projektus, čia toks naujas VMS trendas, aš jau daug kartų apie tai rašiau. Net jeigu projektas yra normalus, šitie genijai gali jį "pakoreguoti" kaip ką tik padarė Rinktinės gatvėje, arba tiesiog padaryti ne pagal projektą ir paskui pasakyt "nū bliamba, dabar jau nebeapsimoka kažką keist, sueis ir taip, nieko čia tokio, kad stulpai ant šaligatvio neatininka STR ir yra sunku praeit..." kaip buvo Giedraičių gatvėje.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Kam pirkti darbus pagal blogą projektą ir įbetonuoti blogus sprendimus daugybei metų į priekį? Ypač kai nauji sprendimai ryškiai pablogina situaciją. Apart varnelės padėjimo, kad nutiesta kažkiek metrų dvirtakio.
                          Nes po to visi rėkia, kad niekas nieko nedaro šioje savivaldybė, neturi ambicijų etc. Kai Šiaurinės g. projektą teko daryt iš naujo, tai dabar visi rėkia, kad nėra ambicijų šimtamilijoniniams projektams. Būtų padarę miesto greitkelį, tada dėtų foto ir rėktų kaip nedraugiška pėstiesiems.

                          Comment


                            Ąžuolyno g. (takuose) atliko minimalų, bet labai sveikintiną pakoregavimą. Vietoje stataus tvoros pamato užpylė adekvatų grindinį. Galima gan patogiai nesustojus praminti. Pasak tvarkaumiestą ten privatus sklypas, tai normali rekonstrukcija kol kas negalima. Vietos aerofoto

                            Click image for larger version  Name:	3242020204921.jpg Views:	1 Size:	251,7 kB ID:	1798428
                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                              Aš projekte nematau nieko panašaus į tai, ką jie padarė realybėje. Problema ne projekte, o kad jiems yra nusispjaut į projektus, čia toks naujas VMS trendas, aš jau daug kartų apie tai rašiau. Net jeigu projektas yra normalus, šitie genijai gali jį "pakoreguoti" kaip ką tik padarė Rinktinės gatvėje, arba tiesiog padaryti ne pagal projektą ir paskui pasakyt "nū bliamba, dabar jau nebeapsimoka kažką keist, sueis ir taip, nieko čia tokio, kad stulpai ant šaligatvio neatininka STR ir yra sunku praeit..." kaip buvo Giedraičių gatvėje.
                              tas pats ivyko su dvirtakiu Pilaites prospekte, kur ji nuleido zemiau gatves prisidengiant kazkokia visiska nesamone, kad ten eina dujuotekis, virs kurio negali jie uzpilt zemes. Tai kaip b%4t salia visa gatve eina? Juk ne auksciau gatves buvo projekte o tiesiog lygiai su ja. Faktas, kad is pradziu kazkas paklojo duobeje saligatvi neziurejes i projekta, o paskui tingejo perdarinet. O kadangi ten visi vieni kitus pazista, gaunasi kad tiesiog dengia vienas kita (nezinau ar tai tiesa, bet kaip daugiau paaiskinti tokias situacijas nezinau).

                              Comment


                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                tas pats ivyko su dvirtakiu Pilaites prospekte, kur ji nuleido zemiau gatves prisidengiant kazkokia visiska nesamone, kad ten eina dujuotekis, virs kurio negali jie uzpilt zemes. Tai kaip b%4t salia visa gatve eina? Juk ne auksciau gatves buvo projekte o tiesiog lygiai su ja. Faktas, kad is pradziu kazkas paklojo duobeje saligatvi neziurejes i projekta, o paskui tingejo perdarinet. O kadangi ten visi vieni kitus pazista, gaunasi kad tiesiog dengia vienas kita (nezinau ar tai tiesa, bet kaip daugiau paaiskinti tokias situacijas nezinau).
                                Dar galima paaiškint tuo, kad.... ten iš tiesų eina dujos. Ir konspiracijos nėra.

                                Click image for larger version

Name:	Annotation 2020-04-24 220136.jpg
Views:	22
Size:	176,3 kB
ID:	1798442

                                Comment


                                  Dar šiek tiek apie Linkmenų dvirtakį.

                                  STR:

                                  "Takuose įrengti objektai (apšvietimo atramos, kelio ženklai ir pan.) turi būti ne žemiau kaip 2,50 m virš tako paviršiaus ir ne arčiau kaip 0,50 m nuo tako krašto."
                                  Nematavau, bet turiu nuojautą, kad čia bus šiek tiek mažiau, nei 0,50 m :



                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Aš ir neturėjau omeny, kad tai dabartinės savivaldybės. Išvardinau skirtingų savivaldybių ambicijas. Šios - dvirtakiai.
                                  Matomai ambicijos pasikeitė ir nauja ambicija yra praretinti dviratininkų gretas:

                                  Comment


                                    #ambicija

                                    Click image for larger version  Name:	IMG_3824.jpeg Views:	2 Size:	275,3 kB ID:	1798749

                                    Comment


                                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                      nebeliko vietos lauko kavinei
                                      Na čia kaip amerikonai sako "silver lining". Bent jau šaligatvio neužgriozdins stalais jeigu nėra šaligatvio

                                      Laiko kavinės turi būti kaviniu kiemeliose ar aikštėse, ne ant šaligatvių.

                                      Comment


                                        Jau 5 mėnesius VMS nepavyksta išspręsti šių konteinerių Naugarduko dvirtakyje problemos (nors ir bandė, net pastatė 2 ratais ant šaligatvio) na bet hey, būkime sąžiningi, to nepavyktų ir bet kuriai kitai valdžiai, nes šita problema yra aiškiai per sudėtinga:



                                        Nes nu patys suprantat... tie konteineriai... jie vis atsiranda ir atsiranda kaip grybai po lietaus. Štai va dar keli atsirado tame pačiame dvirtakyje, matomai derlinga vieta:



                                        Ir jo, šiotose nuotraukose jūs matot prieš pusę metų "naujai nutiestą modernų dviračių taką", kurio kilometrai eina į Šimašiaus ataskaitas.

                                        Užtat pasodint naujus medžius nusispjovę į STR savivaldybės profesionalai moka puikiausiai:



                                        O būsimam Rinktinės take, kur neseniai išnaikino puikius prižiūrėtus krūmus, kad išsaugoti 2 stipriai pavargusius medžius, pastebėjau kai ką įdomaus. Palikti tarp krūmų augę 4 medžiai:





                                        Krūmai trukdė dviračių takui, o medžiai netrukdo? O gal ir šiuos 4 nupjaus, kad išsaugoti tuos 2 iš kitos pusės? Manau viskas yra žymiai paprasčiau: idiotai darbininkai išnaikino krūmus, kad būtų patogiau tiesti apšvietimo stulpų laidus, o apie tai post factum sužinoję VMS činovnikai nusprendė apsimesti, kad fsio pod kontrolėm, viskas taip ir buvo sugalvota ir kad tai yra vardan medžių išsaugojimo.

                                        Comment


                                          Kam ten Naugarduko g tokio pločio šaligatvis su tvora pailtas? Panaikintų tvorą, duotų daugiau erdvės medžiams (naujus sodintų atitraukiant nuo asfalto). Gal apie senų pakeitimą irgi vertėtų galvoti naujus sodinant atokiau nuo asfalto. Čia dabar primena kaip aš ''pakovojau'' su naujų medžių sodinimu negeroj vietoj ties Paco 5...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X