Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip atrodė Rinktinės gatvė, kurioje dabar tiesiamas naujas dviračių takas. Tai buvo vos ne vienintelė vieta Žirmūnuose, kur augalija buvo prižiūrima (aišku ne VMS) ir žmonės reguliariai apkirpdavo šiuos ilgus metus augančius ir gatvei jaukumo suteikiančius krūmus:



    Taip buvo iki tol, kol neatėjo specialiai apmokyti auksčiausios klasės VMS debilai (sorry, bet joks kitoks terminas netinka) su pjūklais, dabar viskas atrodo štai taip:





    Toli gražu nesu medžių ir krūmų gynėjas, bet what the actual f#ck čia yra? Kam to reikėjo? Nuotraukose puikiai matosi, kad vietos ir šaligatviui, ir dvirtakiui, ir apšvietimui yra tiesiog belenkiek, pačių projekte numatyta žalumos juosta, kurioje kaip tik ir buvo šitie krūmai:



    Dabar netgi jeigu jie pasodins savo skystus sodinukus, kažkas panašaus užaugs tik po kokių 15-20 metų. Well done, VMS, well done...

    Comment


      Panašu, kad paaukojo krūmus, kad išsaugoti 1 medį (kur žmogus eina 2 foto) ir sutaupyt darbo pertiest pėščiųjų taką (kuris teoriškai galėjo pavingiuoti). Gal tik kiek toliau (į šiaurę) būtų neadekvatu pėsčiuosius vesti palei pat namo balkonus ir sprendimas tinkamas.
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Vilnius juda paaiškina

        https://www.facebook.com/vilniusjuda...64302487308661

        Comment


          Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
          "Projektas pakoreguotas siekiant išsaugoti medžius" - verčiant iš VMS činovnikų melo "išsaugoti vieną pusiau išdžiuvusį medį". Ta prasme, be keismažodžių trūksta žodžių aprašyti šiuos žmones... Tiesiog įdomu suprasti, jiems tas vienas medis rimtai įneša daugiau į bendrą gatvės vaizdą, nei puikios būklės krūmų linija? Rimtai? Net šitoje jų pačių įkeltoje nuotraukoje?

          Comment


            Tokiais krūmais reiktų pėsčiųjų takus atitverti nuo gatvės visokiuse Laisvės pr, o čia kažkokios tragedijos nėra, geriau negu kad bandytų sutalpinti abu takus matomame vaizde ir dėl to reiktų nukirsti ne tik tą medį bet dar ir apkapoti augančių palei namą medžių šaknis.

            Comment


              Sprendžiant iš stulpų padėties, tai gatvė dar netgi platinama. O taip pat labsi neaišku, kodėl negslima buvo kabelius tiesti techniniame šalygatvyje, bet reikėjo būtinai rausti po krūmais?

              Comment


                Ne tiek ir daug tokiu gatviu Vilniuje kur turetu skiriamaja krumu linija. Sioje vietoje tie krumai buvo visiskas geris.

                Comment


                  Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                  Ne tiek ir daug tokiu gatviu Vilniuje kur turetu skiriamaja krumu linija. Sioje vietoje tie krumai buvo visiskas geris.
                  Visiškai pritariu. Buvo savitas spredimas čia, tokių vietų Vilniuje mažai. O praeinant visada jausdavaisi daug maloniau atskirtas nuo viso automobilių srauto, nei įprastai, kai šaligatvis eina iškart palei gatvę.
                  Gaila.
                  Dabar belieka laukti tų naujų želdynų ir tada įvertinti ar naujai padaryta bus geriau ar blogiau.
                  Pastaruoju metu atsiranda daug naujų dviračių ir pėsčiųjų takų, visa tai yra gerai, bet nesuprantu vieno - kodėl visur daroma ta pati nesamonė - eina techninis šaligatvis, tada koks 60-70 cm žolės, tada dvirtakis ir pėsčiųjų takas. Kodėl ta žalia juosta neišplečiama normaliai ir joje nesodinami medžiai ar krūmai? O ten kur ji pakankamai plati, tai irgi nieko nesodinama. Vietoj to kur nors šalia medžiai sodinami kažkur atviram lauke? Tokių nesamonių yra nemažai, paskutinis pavyzdys Apkasų g.

                  Comment


                    Turiu gerų ir blogų žinių.

                    Geros:

                    Linkmenų gatvėje, po belenkiek laiko vėlavimo, pagaliau atsirado raudonas asfaltas ir ta Neries senavagės dvirtakio atkarpa yra baigta.

                    Blogos:

                    Nuotraukas dariau prieš raudono asfalto tiesimą, nes galvojau, kad ištaisys (nes darbininkai sakė, kad ištaisys), bet ne, niekas nieko netaisė, nes jiems ir taip ok (už atkarpos tiesimą atsakingi žmonės pasakė, kad viskas jau taip ir bus):





                    STR? Pačių sukurtas projektas, kuriame šitų nesamonių nėra? Elementari logika ir sveikas protas?


                    Paskutinis taisė ttttt; 2020.04.23, 18:52.

                    Comment


                      O, wow. Neįtikėtina

                      Comment


                        Kitos kadensijos ambicija - virš šulinių dangčių uždėti groteles

                        Comment


                          Principe padarė bendrą pėsčiųjų-dviračių ruožą (Linkmenų g.) su išpuikusiu techniniu šaligatviu-spąstais.

                          --

                          Visuomenės informavimas apie numatomą dviračių tako atkarpos L. Asanavičiūtės g. (nuo L. Asanavičiūtės g. 36 iki A. P. Kavoliuko g.), Vilniuje, projektavimą

                          Ties Gerbutavičiaus gatve įrengs iškilią perėją-pervažą (nepamenu, kad būčiau tokią matęs). Jei teisingai suprantu - su dviratininkų pirmumu (kertant D kategorijos gatvę). Projekte neįžiūrėjau kelio ženklų, bet jei klystu, tai vertėtų žymėti trikampius dvirčių take.

                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                            Kitos kadensijos ambicija - virš šulinių dangčių uždėti groteles
                            Šitas geras.

                            Comment


                              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                              Principe padarė bendrą pėsčiųjų-dviračių ruožą (Linkmenų g.) su išpuikusiu techniniu šaligatviu-spąstais.

                              --

                              Visuomenės informavimas apie numatomą dviračių tako atkarpos L. Asanavičiūtės g. (nuo L. Asanavičiūtės g. 36 iki A. P. Kavoliuko g.), Vilniuje, projektavimą

                              Ties Gerbutavičiaus gatve įrengs iškilią perėją-pervažą (nepamenu, kad būčiau tokią matęs). Jei teisingai suprantu - su dviratininkų pirmumu (kertant D kategorijos gatvę). Projekte neįžiūrėjau kelio ženklų, bet jei klystu, tai vertėtų žymėti trikampius dvirčių take.
                              Asanavičiūtės yra aukštesnės kategorijos gatvė, tai pirmumas eismui ja by default yra. Aišku, kažkokie ženklai automobiliams turbūt yra ir liks.

                              Comment


                                Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                Turiu gerų ir blogų žinių.


                                Pala, o kur šaligatvis?

                                Comment


                                  Gal siaurins automobilių važiuojamąją dalį? Juk ji akivaizdžiai per plati.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                    Kitos kadensijos ambicija - virš šulinių dangčių uždėti groteles
                                    Grotelės - kaip laikina tai nebloga ir pigiausia išeitis, kad taip durnai bei gėdingai neatrodytų. Projekto sudėtingo nereiktų turbūt? Tai pagal VMS tempus kitoj kadencijoj gal ir realu

                                    Comment


                                      Parašė evvt Rodyti pranešimą

                                      Grotelės - kaip laikina tai nebloga ir pigiausia išeitis, kad taip durnai bei gėdingai neatrodytų. Projekto sudėtingo nereiktų turbūt? Tai pagal VMS tempus kitoj kadencijoj gal ir realu
                                      Gal pavyktų apiforminti kaip paprastąjį remontą

                                      Comment


                                        Parašė evvt Rodyti pranešimą

                                        Grotelės - kaip laikina tai nebloga ir pigiausia išeitis, kad taip durnai bei gėdingai neatrodytų. Projekto sudėtingo nereiktų turbūt? Tai pagal VMS tempus kitoj kadencijoj gal ir realu
                                        Esu matęs gatvėje (ne Vilniuje) tokiose vietose ant šulinių. tarp bordiūrų uždėtus gelžbetoninius stačiakampius, kurie išsaugojo šaligatvio plotį. Minusas tik tas, kad po ~5 metų, betonas ištrupėjo, ir dabar yra likususios įdubusios plokštės su išlindusiais armatūros gabalais. Grotelės tikriausiai tarnautų ilgiau.

                                        Comment


                                          Geriau susiaurinti važiuojamąją dalį metru-pusmetriu, pakeliant šulinių dangčius į šaligatvio lygį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X