Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Padarysiu analogiją, kad būtų lengviau suprasti problemos esmę. Analogija paremta true story, beje (Kinijos Wenzhoi Railway Accident 2011). Dėl dizaino/statybos defekto susiduria du traukiniai. Yra aukų. Ką, tavo manymu, daro valdžia po kilusio visuomenės pasipiktinimo?

    1. Klausia "kiek procentų yra broko šūdinai pastatytuose geležinkeliuose" ir parodo pirštu į 99.9999999% nesusidūrusių traukinių.
    2. Viską ištiria, imasi priemonių tikrinti VISĄ geležinkelių tinklą, patikrina VISUS traukinius, VISAS signalizacijos sistemas dėl galimų panašių problemų ir taiso visus potencialiai pavojingus taškus, su tikslu užtikrinti, kad daugiau to nebūtų?

    Šiaip man keista girdėti tokius absurdiškus klausimus iš, mano nuomone, protingo ir kritiškai sugebančio mąstyti žmogaus. Nebent tavo profilį buvo nuhakinęs koks Al1?
    Tai vat pagaliau pats nors kiek protingai ėmei rašyt, o ne "vagys, atsilikėliai" ir pan. Abiem atvejais nurodžiau gan aiškiai tikėtinas priežastis tai tik susilaukiau dar didesnio burnojimo. Šiaip Vilniuje yra gan įsisenėjusi problema su nuotekom. Štai Geležiniam Vilke ties žalgiriu tik dabar susiruošė taisyti padėtį. Dar neretai būna į buitines nuotekas nelegaliai pasijungę lietaus vandenį, tai per liūtis visos srutos fontanais kyla. Bet kokiu atveju manau po tokių įvykių bus atkreiptas dėmesys į vamzdynų padėtį.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2018.07.16, 17:13.

    Comment


      Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
      Matau, kad čia diskutuojat apie dviračių infrastuktūrą ir commute'ing routes Vilniuje. Pragyvenau Danijos sostinėje, Kopenhagoj tris metus ir nusprendžiau grįžt atgal dėl tam tikrų aplinkybių. Na, kaip žinia, danai mėgsta dviračius. Buvau apstulbęs, kaip išvystyta dviračių infrastuktūra ir kiek žmonių važinėja dviračiais į darbą/čhillint/parduotuve/šiaip reikalais.

      Labai traukia grįžt atgal į sostinę. Anksčiau nardydavau gatvėm/šaligatviais, kaip ir kiekvienas normalus velosipedistas po Vilnių, nors tėvai man daug knisdavo proto dėl tokio važinėjimo, nes gi "pavojinga", tuomet pačiam niekad taip neatrodė ir visai smagu būdavo skrist 70km/h nuo Narbuto kalno gatve, bet tik pagyvenęs Kopenhagoj, supratau koks pavojingas važinėjimas dviračiu ištikrųjų yra Vilniuje, na ir labai liūdna, kad teks persėst į automobilį grįžus į Vilnių norint kažkur nuvažiuot.

      Anyways, gal kas galit apšviest ar yra kokių planų daryt normalius projektus commute'inimui, apie ką buvo diskutuota prieš tai? Nauji dviračių takai yra gerai, bet du kilometrai ten, 500 metrų ten yra absurdas su vidury kelio įmontuotais apšvietimo stulpais.

      https://werunandride.com/2013/02/15/...public-biking/

      Aš suprantu, kad kiekvienas miestas yra skirtingas, bet ar galit mane apšviest, ar kas nors juda tokia linkme?

      Pacituosiu savo ankstesnį postą: https://www.miestai.net/forumas/foru...92#post1654092

      Bet juk ir yra numatoma. Spec. planas gana konkretus dalykas. Visi tiesiami takai yra irgi konkretūs. Laisvės pr. sujungia Ateities g. su Lazdynais, taip pat su būsimu Narbuto g. taku į centrą ir į Pilaitę. Justiniškių g. takas ves į Laisvės pr. taką prie Spaudos rūmų. Rinktinės g. takas sujungs Neries krantinę su Žalgirio g. Žalgirio g. takas sujungs GV su Žirmūnais. Žirmūnų g. takas sujungs krantinę su Kareivių g. (tik tai bus ne rekreacinis takas, koks yra palei krantinę). Vileišio g. dviračių takas jungia centrą su Saulėtekiu ir Nemenčinės taku, kur įsijungs (bus projektuojama nauja jungtis greitu metu) su jau nutiestu Saulėtekio dviračių taku. Algirdo g. dviračių takas jungs Geležinkelio g. būsimą taką su centrine miesto dalimi, o ilgainiui - į Neries kairiojo kranto taką pro Lukiškių a.

      Comment


        Foto (turbūt iš Kopenhagos?) kaip dvirtakius reikia daryti gatvės lygyje, o ne kišti tarp pėsčiųjų. Galėjo vietoj ratais kvadratais Laisvės prospekte šaligatviuose klojamo asfalto padaryti va tokį. Bet ne, reikia dviratininkus uždaryt, versti apvažinėti stoteles su kioskeliais, tegu aiškinasi su pėsčiaisiais. Patogūs šviesoforo ciklai kaip auto? Kam, juk niekur neskuba, palauks... Auto stovi kamščiuose - dviratininkai irgi turi kur nors rasti kamščių

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Tai vat pagaliau pats nors kiek protingai ėmei rašyt, o ne vagys, atsilikėliai ir pan. Abiem atvejais nurodžiai gan aiškiai tikėtinas priežastis tai tik susilaukiau dar didesnio burnojimo. Šiaip Vilniuje yra gan įsisenėjusi problema su nuotekom. Štai Geležiniam Vilke ties žalgiriu tik dabar susiruošė taisyti padėtį. Dar neretai būna į buitines nuotekas nelegaliai pasijungę lietaus vandenį, tai per liūtis visos srutos fontanais kyla. Bet kokiu atveju manau po tokių įvykių bus atkreiptas dėmesys į vamzdynų padėtį.
          Taip rašiau nuo pat pradžių

          Mano, kaip vartotojo, rūpestis yra geras dviračio takas. Kaip ir traukinio keleivių reikalas yra suagiai nuvažiuoti iš taško A į B. Nesigilinant, ar traukinys nuvažiavo nuo bėgių dėl sulūžusio rato, ar sulinkusio bėgio. Taip ir su dviračių takais. Jie yra šūdini. Ar dėl blogos nuotekų sistemos ar chu*uotekų sistemos, man visiškai neįdomu ir tai yra savivaldybės prerogatyva viską sutvarkyti taip, kad už mano mokesčius nutiesti dviračių takai veiktų as advertised. Visi backendo dalykai yra ten dirbančių ir už jų tvarkymą algą gaunančių žmonių reikalas. O jei jie negali užtikrinti galutinio produkto delivery, tai turi nustoti tą produktą pristatinėti kaip tinkamą naudojimui.

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Tai vat pagaliau pats nors kiek protingai ėmei rašyt, o ne vagys, atsilikėliai ir pan. Abiem atvejais nurodžiai gan aiškiai tikėtinas priežastis tai tik susilaukiau dar didesnio burnojimo. Šiaip Vilniuje yra gan įsisenėjusi problema su nuotekom. Štai Geležiniam Vilke ties žalgiriu tik dabar susiruošė taisyti padėtį. Dar neretai būna į buitines nuotekas nelegaliai pasijungę lietaus vandenį, tai per liūtis visos srutos fontanais kyla. Bet kokiu atveju manau po tokių įvykių bus atkreiptas dėmesys į vamzdynų padėtį.
            Per vėlai bus atkreiptas dėmesis, nes jau seniai Vilniuje kažką remontuojant ar tiesiant kokius šaligatvius, bei dviračių takus nėra nieko daroma su lietaus vandens nuvedimu. Kaip ir šie visi dviračių takai, kurie tiesiami ne pagal rimtus projektus, kuriuose būtų kompleksas visų inžinerinerinių tinklų, bet pagal kažkokius eskizus ir schemutes. Tai eilinis pinigų švaistymas, nes kai pastatoma be rimto projekto, tai nėra po to iš ko atsakomybės reikalauti. Rangovas statė pagal kažkokią "schemutę", kuri neaišku ar buvo tinkamai suprojektuota, nes tai nebuvo projektas, o rezultate gaunamas š.
            Čia kaip Vileišio g. dviračių takas. Įrengtas su bortais vienoje pusėje ir patapęs lietaus nuotekų rinktuvu nuo didžiausių pievų ant šlaito, kurio nuolydis yra būtent į tako pusę. O iš vaizdo panašu, kad lietaus nuotekų trapų sumontuota tiek, kiek prireikė pagal kietų dangų skaičiavimus. O kur vandens surinkimas nuo šlato? Niekam nereikia, geriau po didesnio lietaus turėti patvinusį ir pastoviai ardomą taką, bet užtat prasisukti pigiau galima.

            Kaip nereikia daryti, akivaizdus pavyzdys yra Taurupės g., kurioje neįrengtas joks vandens nuvedimas. Nors gatvė be bortų ir šaligatvių, tai net minimalūs grioviai nepadaryti, o kelkraščiai su atvirkštiniu nuolydžiu, šonuose iš grunto sustumtos "užtvankos". Praėjo pirmas lietus, tai dalis kelio užnešta gruntu, dalyje prie asfalto išplauti didžiausi krateriai. Būsiu didžiai nustebęs, jeigu pakraščiuose nenutrupėjusi ar nenuplauta asfalto danga atlaikys bent jau šiuos metus. Ir tai ne viena "klaida", o sistemingas nesupratimas, kad pagrindinė gatvių ir kelių bėda yra lietaus vanduo, kuris viską sugriauna.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą

              Per vėlai bus atkreiptas dėmesis, nes jau seniai Vilniuje kažką remontuojant ar tiesiant kokius šaligatvius, bei dviračių takus nėra nieko daroma su lietaus vandens nuvedimu. Kaip ir šie visi dviračių takai, kurie tiesiami ne pagal rimtus projektus, kuriuose būtų kompleksas visų inžinerinerinių tinklų, bet pagal kažkokius eskizus ir schemutes. Tai eilinis pinigų švaistymas, nes kai pastatoma be rimto projekto, tai nėra po to iš ko atsakomybės reikalauti. Rangovas statė pagal kažkokią "schemutę", kuri neaišku ar buvo tinkamai suprojektuota, nes tai nebuvo projektas, o rezultate gaunamas š.
              Čia kaip Vileišio g. dviračių takas. Įrengtas su bortais vienoje pusėje ir patapęs lietaus nuotekų rinktuvu nuo didžiausių pievų ant šlaito, kurio nuolydis yra būtent į tako pusę. O iš vaizdo panašu, kad lietaus nuotekų trapų sumontuota tiek, kiek prireikė pagal kietų dangų skaičiavimus. O kur vandens surinkimas nuo šlato? Niekam nereikia, geriau po didesnio lietaus turėti patvinusį ir pastoviai ardomą taką, bet užtat prasisukti pigiau galima.

              Kaip nereikia daryti, akivaizdus pavyzdys yra Taurupės g., kurioje neįrengtas joks vandens nuvedimas. Nors gatvė be bortų ir šaligatvių, tai net minimalūs grioviai nepadaryti, o kelkraščiai su atvirkštiniu nuolydžiu, šonuose iš grunto sustumtos "užtvankos". Praėjo pirmas lietus, tai dalis kelio užnešta gruntu, dalyje prie asfalto išplauti didžiausi krateriai. Būsiu didžiai nustebęs, jeigu pakraščiuose nenutrupėjusi ar nenuplauta asfalto danga atlaikys bent jau šiuos metus. Ir tai ne viena "klaida", o sistemingas nesupratimas, kad pagrindinė gatvių ir kelių bėda yra lietaus vanduo, kuris viską sugriauna.
              O kad dabar šitai perskaitytų ir suprastų jaunieji Mero "svarbeuse, kad kašką daro" gerbėjai.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Padarysiu analogiją, kad būtų lengviau suprasti problemos esmę. Analogija paremta true story, beje (Kinijos Wenzhoi Railway Accident 2011). Dėl dizaino/statybos defekto susiduria du traukiniai. Yra aukų. Ką, tavo manymu, daro valdžia po kilusio visuomenės pasipiktinimo?

                1. Klausia "kiek procentų yra broko šūdinai pastatytuose geležinkeliuose" ir parodo pirštu į 99.9999999% nesusidūrusių traukinių.
                2. Viską ištiria, imasi priemonių tikrinti VISĄ geležinkelių tinklą, patikrina VISUS traukinius, VISAS signalizacijos sistemas dėl galimų panašių problemų ir taiso visus potencialiai pavojingus taškus, su tikslu užtikrinti, kad daugiau to nebūtų?
                Kad klaidas reikia taisyti, aiškintis, ir daryti, kad jų ateity nebūtų, tai ir taip aišku, bet mano klausimas ne apie tai. Man iš tikrųjų įdomu, kiek yra broko, nes, pvz., Laisvės prospekte aš matau kiek (grubiai pora vietų problemos su smėliu ir suskilinėjęs asfaltas vienoje vietoje Karoliniškėse), tu gal apvažinėjęs kitus takus daugiau.
                Šiaip man keista girdėti tokius absurdiškus klausimus iš, mano nuomone, protingo ir kritiškai sugebančio mąstyti žmogaus. Nebent tavo profilį buvo nuhakinęs koks Al1?
                O gal reikėtų atimti iš Šimašo teisę tiesti dviračių takus, nes naujam merui reikės visus perdaryti?

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Šioks toks update iš naujų dviračių takų.

                  Jau matytas Vileišio g. griovys. Įdomu tai, kad kažkas dar prieš kelis mėnesius raportavo besiformuojančią įgriuvą. Lyg ir būtent toje vietoje: https://tvarkaumiesta.lt/problem/56409 Aišku 3 mėnesių niekaip nepakako imtis veiksmų.
                  Jau yra ir straipsnis Delfyje - https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78584167

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą

                    O gal reikėtų atimti iš Šimašo teisę tiesti dviračių takus, nes naujam merui reikės visus perdaryti?
                    Sunku iki galo apibendrinti, bet panašu, kad tai būtų labai plausible sprendimas siekiant išvengti tolesnės žalos miestui.

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Na va, tikrai smagu. Šiaip bus įdomu sulaukti rišlaus savivaldybės atsakymo.

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Kad klaidas reikia taisyti, aiškintis, ir daryti, kad jų ateity nebūtų, tai ir taip aišku, bet mano klausimas ne apie tai. Man iš tikrųjų įdomu, kiek yra broko, nes, pvz., Laisvės prospekte aš matau kiek (grubiai pora vietų problemos su smėliu ir suskilinėjęs asfaltas vienoje vietoje Karoliniškėse), tu gal apvažinėjęs kitus takus daugiau.

                        O gal reikėtų atimti iš Šimašo teisę tiesti dviračių takus, nes naujam merui reikės visus perdaryti?
                        Laisvės pr. tikrai daugiau klaidų. Raportavau, jog dvirtakis įspraustas tarp spaudos kiosko ir Žemynos progimnazijos neskaidrios tvoros sudaro akląsias zonas posūkyje, prašiau pakeisti kelis metrus tvoros. Atsakyme mandagiai pasiūlė nelakstyt prie VT stotelių ir važiuoti pėsčiojo greičiu. Dar ties Čiobiškio st. turėjo panaikinti laiptus šalia stotelės paviljono. Laiptai liko, o tvorelę įrengė ne paviljono šonuose, o tiesiog palei nugarinę sienelę – visiškai be logikos! Valio. Tikras takas commute'inimui.

                        Dar prieš porą mėn. Justiniškių g. siūlau daryt vienpusius takus tarp gatvės ir medžių. Kaip tyčia visa gatvė nuo Spaudos rūmų iki Pašilaičių driekiasi simetriškai susodintais medžiais prie pat šaligatvio. Ne už ilgo keičiant apšvietimo stulpus visam mieste, tereikėtų perkelt stulpus tarp pačių medžių. Dabar parengė schemą, bet kai pradės nukasinėt šlaitus, įdomu ar neprasidės neplanuoti sienų betonavimo darbai, kaip Žvėryne. Dabar įrengtų sovietinių vandens surinkimo lovelių nenumatė parengtoj schemoj. Parašiau, kad įrengtų tose pačiose vietose, bet viskas neplanuotai dar išplatės ir dar daugiau nukasinės, kur viskas medžiais ir krūmais apsodinta. Gausis brangu ir blogai.

                        Pranešė, jog tikslas kaip ir Laisvės pr., Justiniškių g. ateityje įrengti dvirtakį ir kitoje gatvės pusėje, bet prieš mėnesį nutiesė šaligatvį visiškai nepalikę vietos dvirtakiui. Šlaitus irgi nukasinės...
                        Justiniškių g. labai ilga ir ji buvo suprojektuota identiška per visą jos ilgį. Medžiai vienoje eilėje šalia šaligatvių.

                        Jei ateityje planuojat taip pat tiesti dviračių taką kitoje gatvės pusėje, tai reikėjo naujai nutiestą šaligatvį (žr. foto) tiesti toliau nuo gatvės. Dabar gaunasi, kad:

                        a) ateityje (po 5-7 m.?) tiesiant dviračių taką ardysit dar nesudėvėtą ir ilgą šaligatvį talpindami dvirtakį tarp šaligatvio ir medžių, kaip esamoje schemoje – bereikalingos išlaidos;

                        b) pagal standartus dviračių tako toliau šaligatvio ir gatvės netiesit, nors vietos pilna;

                        c) tiek medžių nekirsit, tad tiesit dvirtakį tarp medžių ir gatvės patraukdami stulpus. Pageidautinas variantas, bet bus išdarkytas urbanistinis gatvės vientisumas, nes simetriškoje ir per laiką suformuotoje gatvėje su želdynais, bendras vaizdas bus išdarkytas su visiškai skirtingais urbanistiniais sprendiniais.

                        Geros opcijos ateityje nebelieka.
                        Click image for larger version

Name:	20180714_135534.jpg
Views:	45
Size:	272,1 kB
ID:	1654879
                        Justiniškių g. yra toli nuo centro ir darbo vietų, takai vienareikšmiškai turėtų būti projektuoti greičiui (commute'inimui), o ne vingiuoti rekreaciškai viename lygyje šalia pėsčiųjų. Apgailėtina.

                        Kita vertus, tikriems projektuotojams verta siųsti savo rekomendacijas ir visus raginu tą daryti, nes dviračių takai jiems visiems yra naujas dalykas. Bendrom pastangom galima kažkiek pritempti prie geresnių sprendinių.
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą


                          Kita vertus, tikriems projektuotojams verta siųsti savo rekomendacijas ir visus raginu tą daryti, nes dviračių takai jiems visiems yra naujas dalykas. Bendrom pastangom galima kažkiek pritempti prie geresnių sprendinių.
                          O tai jie negali pasikonsultuoti su kolegomis NL ar Danijoje ir po to viską padaryti žmoniškai, užuot darę tep lep už mūsų pinigus?

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            O tai jie negali pasikonsultuoti su kolegomis NL ar Danijoje ir po to viską padaryti žmoniškai, užuot darę tep lep už mūsų pinigus?
                            musu expecteishn iz very low, pradekim nuo to. O kai nera expekteishn, tai ir valdzia nedirba. Reikia pradet dorot zuvi nuo galvos - t.y. atleist Simasiu ir pastatyt Poderski. Va tada bus FOR THE WIN as you said, mr John

                            Comment


                              Antonas čia braižo tuos takus (kur pagal schemas). Jis tai tikrai žino kas yra geras takas. Problema yra ne jame, o užsakyme ir finansuose.

                              Justiniškių g. taką tiesiant problemos būtų abejose pusėse. Tiek vienoje, tiek kitoje teks nukasinėti šlaitus arba kirsti medžius. Neišvengsi. Aišku, galima siaurint gatvę, nu bet patys pagalvokit kiek laiko tai užtruks.

                              Aš, pavyzdžiui, esu už, kad dabar būtų nutiestas takas vienoje pusėje, o jau kai bus poreikis tiesti kitoje pusėje, tada jau bus galima normaliai projektuoti ir skirti tam normaliai laiko (juk viena jungtis jau bus). Bet kai reikia nuo nulio padaryti daug, nu niekaip nepadarysi geriausio įmanomo varianto. Gi niekas čia nenori minimalaus takų tinklo laukti dar mažiausiai 5-7 metus.

                              Ir gal nustokim šitą klausimą politizuoti. Nusibodo jau, tiesą sakant.

                              Comment


                                Man pvz geriau jokių takų nei prasti takai. Nematau problemos važinėt gatve. Kai šalia atsiranda dvirtakis - jaučiu moralinę pareigą būt savo vietoj. Bet kodėl turiu kankintis šūdinam dvirtakyje pėsčiojo greičiu, jei seniau galėdavau mint su srautu gatvėje? Tai mano subjektyvia nuomone, taip, jokio dvirtakio ir laukt 5-7 metus yra geriau nei kreivi dvirtakiai kurie pablogins man gyvenimo kokybę.

                                Meras, nors ir politinė pareigybė, visų pirma yra miesto vyriausiasis ūkvedys. Darbų kokybę matom ir belieka politizuotai kaltinti vyr. ukvedį, kuris daro pakazūchą, kuri irgi yra politinis veiksmas.

                                Comment


                                  Jo, gerai, kad visi važinėjantys dviračiais yra tokie patys kaip tu. Etalonas tiesiog

                                  EDIT: o takai tokie prasti, kad niekas net nesinaudoja jais. Baisu. Kiekvieną dieną pro langą matau kiek daug tų nesinaudojančių tais lievais ir prastais takais. Tikrai baisu.
                                  Paskutinis taisė Creatium; 2018.07.16, 20:38.

                                  Comment


                                    Aš irgi važiuoju taku. Nebent vėlai vakare ar anksti ryte spjaunu į takus ir važiuoju kaip patogiau. Bet tai netrukdo skųstis Nenoriu būti tuo šiknium, kuris gadina dviratininkų įvaizdį, nes va padarė taką, o p!@#$^& vistiek gatvėj eismą stabdo.

                                    Tiesiog sakau, kodėl tai politinis klausimas. Jei meras man blogina gyvenimo kokybę - ar aš negaliu juo piktintis? Tas pats kaip su mokesčių padidinimu. Ar aš negalėčiau dėl to piktintis, nes nu gi pagalvokit apie visus kitus kurie gaus didesnes pašalpas ir atkatus iš mano sumokėtų didesnių mokesčių O čia abu klausimai susijungia - švaistomi mano pinigai nekokybiškam produktui, kuris prastina mano gyvenimo kokybę.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Antonas čia braižo tuos takus (kur pagal schemas). Jis tai tikrai žino kas yra geras takas. Problema yra ne jame, o užsakyme ir finansuose.

                                      Justiniškių g. taką tiesiant problemos būtų abejose pusėse. Tiek vienoje, tiek kitoje teks nukasinėti šlaitus arba kirsti medžius. Neišvengsi. Aišku, galima siaurint gatvę, nu bet patys pagalvokit kiek laiko tai užtruks.

                                      Aš, pavyzdžiui, esu už, kad dabar būtų nutiestas takas vienoje pusėje, o jau kai bus poreikis tiesti kitoje pusėje, tada jau bus galima normaliai projektuoti ir skirti tam normaliai laiko (juk viena jungtis jau bus). Bet kai reikia nuo nulio padaryti daug, nu niekaip nepadarysi geriausio įmanomo varianto. Gi niekas čia nenori minimalaus takų tinklo laukti dar mažiausiai 5-7 metus.

                                      Ir gal nustokim šitą klausimą politizuoti. Nusibodo jau, tiesą sakant.
                                      Nebūtų ten jokių problemų, apšvietimo stulpus vistiek tuoj keis, tai nebent laidus pratęsti po metrą link medžių. Matuojant žemėlapį, rodo 2 m, tiek kiek ir reikia pagal STR bent minimaliam vienpusiam takui. Žvėryne ir tai pridarė ne pagal STR siauresnius, vistiek žmonės naudojasi. Galima taką jungti su gatve nusklembtu bortu, jei ateityje didėtų srautai ir susidarytų didesnis dviračių srautas, kad drąsesnis galėtų lenkti gatve.

                                      Click image for larger version

Name:	Matavimas.jpg
Views:	38
Size:	151,9 kB
ID:	1654913

                                      https://www.google.lt/maps/@54.71129...7i13312!8i6656

                                      https://www.google.lt/maps/@54.72724...7i13312!8i6656
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                        Aš irgi važiuoju taku. Nebent vėlai vakare ar anksti ryte spjaunu į takus ir važiuoju kaip patogiau. Bet tai netrukdo skųstis Nenoriu būti tuo šiknium, kuris gadina dviratininkų įvaizdį, nes va padarė taką, o p!@#$^& vistiek gatvėj eismą stabdo.

                                        Tiesiog sakau, kodėl tai politinis klausimas. Jei meras man blogina gyvenimo kokybę - ar aš negaliu juo piktintis? Tas pats kaip su mokesčių padidinimu. Ar aš negalėčiau dėl to piktintis, nes nu gi pagalvokit apie visus kitus kurie gaus didesnes pašalpas ir atkatus iš mano sumokėtų didesnių mokesčių O čia abu klausimai susijungia - švaistomi mano pinigai nekokybiškam produktui, kuris prastina mano gyvenimo kokybę.
                                        Tau pablogėjo, o man pagerėjo situacija. Kas dabar teisus? Savivaldybė berods kasmet per ataskaitos pristatymą daro gyventojų apklausą, ten yra klausimų ir apie dviračių takus. Praėjusių metų rezultatų neatsimenu (gal pagooglinsi?), bet bus įdomu apskritai po kelių metų palyginti kelių metų tendenciją. Įtariu, kad patenkintų skaičius bus toks, kad nepatenkintųjų bus vos keli procentai.

                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                        Nebūtų ten jokių problemų, apšvietimo stulpus vistiek tuoj keis, tai nebent laidus pratęsti po metrą link medžių. Matuojant žemėlapį, rodo 2 m, tiek kiek ir reikia pagal STR bent minimaliam vienpusiam takui. Žvėryne ir tai pridarė ne pagal STR siauresnius, vistiek žmonės naudojasi. Galima taką jungti su gatve nusklembtu bortu, jei ateityje didėtų srautai ir susidarytų didesnis dviračių srautas, kad drąsesnis galėtų lenkti gatve.

                                        Click image for larger version

Name:	Matavimas.jpg
Views:	38
Size:	151,9 kB
ID:	1654913

                                        https://www.google.lt/maps/@54.71129...7i13312!8i6656

                                        https://www.google.lt/maps/@54.72724...7i13312!8i6656
                                        Sutinku, kad gal teoriškai ir tilptų. Bet nepamirškim: reikėtų ne vienpusių, o dvipusių takų (minimumas 2.5 metro - tokio pločio tiesia dabar kitoje pusėje). Be to, takas būtų prie pat tikrai intensyvios gatvės. Žiemą bus taškymo, o ir suverstų smėlio bei sniego krūvų gali tekti neišvengti. Taip pat stoteles perprojektuoti vis tiek tektų.

                                        Aš nelabai matau kuo dabartinis variantas yra blogas. Taip, siaurų vietų yra. Bet ties dauguma stotelių sustatyti atitvarai, kurie tikrai veikia (bent kiek aš mačiau). O naujai tiesiamuose takuose padarius, kad šaligatvis tęstųsi ir už stotelės (ir už dviračių tako), sumažės taką kertančiųjų skaičius. Ir žmonės tikrai nevaikšto takais, kaip anksčiau ant tų baltų linijų "takų".

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Tau pablogėjo, o man pagerėjo situacija. Kas dabar teisus? Savivaldybė berods kasmet per ataskaitos pristatymą daro gyventojų apklausą, ten yra klausimų ir apie dviračių takus. Praėjusių metų rezultatų neatsimenu (gal pagooglinsi?), bet bus įdomu apskritai po kelių metų palyginti kelių metų tendenciją. Įtariu, kad patenkintų skaičius bus toks, kad nepatenkintųjų bus vos keli procentai.
                                          O politikoje yra vienas teisingiausias atsakymas? Aš politizuoju iš savo pusės, tu iš savo. Ar aš kažkodėl turėčiau užsičiaupti ir nepolitizuoti, nes tai kertasi su tavo požiūriu? Ne tie laikai, kad būtų viena tiesa su vienu požiūriu ir nė bur bur.

                                          Masėms neįdomu - džiaugėsi dėl Zuoko megaplanų, pasidžiaugs ir dėl Šimašiaus statybų. Didžioji dalis šiaip ar taip dviračiu važinėja tiek pat, kiek skraidė Air Lituanica ir planavo vaikščioti į Gugenheimą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X