Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dviratis perėjoje: nulipti ar važiuoti?

    http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...omment-1083033
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Kaip ir rašoma straipsnyje, kol kas yra didelė neapibrėžtis. Mano tokie pamąstymai dėl pirmumo:
      1. Jei pažymėta sankirta ("kvadratėliai") ne sankryžoje ir nėra ženklų, kelią duoda dviratininkas (nurodyta KET 67 p.).
      2. Jei sankryžoje automobiliams ženklas "duoti kelią" stovi prieš sankirtą, pirmumas dviratininko tiek šalutiniu, tiek ir pagrindiniu keliu važiuojančių (sukančių kairėn/dešinėn) atžvilgiu.
      3. Per perėją važiuoti nedraudžiama, jei dviračių takas (pvz. raudonos trinkelės ar asfaltas) nusileidžia į važiuojamąją dalį, t.y. takas nenutrūksta, bet sankirta nėra pažymėta.
      4. Jei takas nutrūksta ir iki važ. dalies eina šaligatvio atkarpa, derėtų nulipti, nes "vairuotojas galėjo nesitikėti, jog šaligatviu atvažiuos dviratis".
      5. Visais atvejais prieš važiuojant per perėją reikėtų sustoti ir įsitikinti, kad jus mato ir praleidžia.

      Comment


        Parašė Martlarkis Rodyti pranešimą
        3. Per perėją važiuoti nedraudžiama, jei dviračių takas (pvz. raudonos trinkelės ar asfaltas) nusileidžia į važiuojamąją dalį, t.y. takas nenutrūksta, bet sankirta nėra pažymėta.
        4. Jei takas nutrūksta ir iki važ. dalies eina šaligatvio atkarpa, derėtų nulipti, nes "vairuotojas galėjo nesitikėti, jog šaligatviu atvažiuos dviratis".
        5. Visais atvejais prieš važiuojant per perėją reikėtų sustoti ir įsitikinti, kad jus mato ir praleidžia.
        Dviratis visų pirma yra transporto priemonė, o ne pėstysis. T.y. jam pagrinde turi galioti tos pačios taisyklės kaip ir kitoms transporto priemonėms.
        Automobiliai dviratininkus praleisti turėtų tik sankryžose (sankirtose), išvažiavimuose iš teritorijų, kai automobilių vairuotojų kelias yra šalutinis, o dviratininkai važiuoja pagrindiniu keliu arba greta jo nutiestu taku. Taip, pat ir reguliuojamose dviračių pervažose (kartu su pėsčiųjų perėjomis), kai žalias signalas su dviratininko simboliu jiems suteikia pirmenybę.

        Apie dviratininkų pirmumą važiuojant per nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas, negali būti nė kalbos, nes viską vertinti reikia ne tik iš vienų eismo dalyvių pusės. Vairuotojai neturi objektyvių galimybių (dažniausiai) pamatyti atvažiuojančių dviratininkų, įvertinti jų greičio ir suteikti jiems pirmenybę.

        Visą tai reikėtų tik aiškiau apibrėžti KET, įrengti daugiau dviračių pervažų (vietų, kuriose tik dviračių takas kerta gatves) sustatant ženklus "Duoti kelią" skirtus dviračių vairuotojams. Labai svarbu, kad taisyklėse atsirastu aiškus nurodymas, kad važiuojantys dviratininkai neturi pirmenybės pėsčiųjų perėjose ir jų niekas neprivalo praleisti.

        Comment


          Pakonsultuokite:



          Kabo zenklas P, o kiek toliau, ties isvaziavimu is teritorijos - geltonai paspalvoti bordiurai. Policija siulo bauda uz stovejima ties geltona linija - nesinori sutikt.

          Comment


            Parašė Nitro Rodyti pranešimą
            Pakonsultuokite:

            Atvaizdas


            Kabo zenklas P, o kiek toliau, ties isvaziavimu is teritorijos - geltonai paspalvoti bordiurai. Policija siulo bauda uz stovejima ties geltona linija - nesinori sutikt.
            Visas šitas stulpas yra kažkoks nesusipratimas. Tas ženklas skirtas daugiaaukštei parkavimo aikštelei reklamuoti.

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
              Visas šitas stulpas yra kažkoks nesusipratimas. Tas ženklas skirtas daugiaaukštei parkavimo aikštelei reklamuoti.
              Visas tas kampas nesuspratimas

              Comment


                Ar ten tolumoje (kur automobilis stovi) matomas P kelio ženklas yra ir pagal judėjimo kryptį? T.y. atvažiuojant nuo stiklinio bokšto? Jei yra, tai geltonas ženklinimas negalioja. Jei nėra - galioja. Nes ženklas kairėje priekiniame plane pastatytas yra garantuotai skirtas parkingui ir taip, kaip jis įrengtas - neatitinka reikalavimų. Žodžiu, policija bausti labai nori ir nubaus - siūlys aiškintis teisme. O teismas, pats žinai, kad ne už dyką ir dar kiek laiko gaišinimo. Galima bandyti bylinėtis ir po to prisiteisinėti moralinę žalą iš tos pačios policijos, savivaldybės ir parkingo savininkų. Bet visa tai kvepia didelėmis išlaidomis ir menka kompensacija, sėkmės atveju. O realiausiai ieškiniai bus atmesti.

                Comment


                  Kur KET parasyta, kad zenklai galioja tik pagal eismo kryptį?

                  Nuo kitos puses atvaziuojant kabo zenklas P rezervuota ir po juo lentele kiek metru i prieki rezervuota

                  Comment


                    Aišku, kad pagal eismo kryptį, visiškai nesvarbu, ar jis kairėje, ar dešinėje kelio pusėje. Priešinga kryptimi važiuojančiam šie ženklai negalioja. Yra situacijų, kai taip nėra, bet tam yra papildomos lentelės, kurių šiuo atveju nėra (nuotraukoje tai nėra) ar ženklai su galiojimo zona. Tačiau jie statomi kitaip.

                    Comment


                      Gal gali citatų iš KET pateikt, nes ženklų tikrai ne vieną ir ne du esu matęs pastatytų priešingoj kelio pusej - įskaitant ir Parkingo (dazniausiai mokamo)

                      Comment


                        Tai ir galioja tas ženklas tik ta kryptimi, kuria važiuojant yra matomas, nesvarbu, ar kairėje, ar dešinėje kelio pusėje stovi ženklas.
                        Logika, logika. Nors šiais laikais tai ne argumentas. KET nenurodo, bet yra kiti teisės aktai, pavyzdžiui, reglamentuojantys kelių ženklinimą ir ženklų statymą.

                        Comment


                          Šiaip tai geltona linija turi laimėti prieš parkingo ženklą, nes automobilių statymo aikštelėje pažymėti vietą, kur draudžiama statyti, yra visiškai normalu. Pavyzdžiui, priešais parduotuvės duris. Tai čia tas pats. Parkuokitės į sveikatą, bet neužstatykite kažkokio išvažiavimo (kas ir šiaip turėtų būti aišku, bet matomai nebuvo, jeigu nudažė bortelius).

                          Comment


                            Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                            Kabo zenklas P, o kiek toliau, ties isvaziavimu is teritorijos - geltonai paspalvoti bordiurai. Policija siulo bauda uz stovejima ties geltona linija - nesinori sutikt.
                            KET rašo taip:
                            155. Sustoti ir stovėti draudžiama ... 155.10. ten, kur sustojusi transporto priemonė užstotų kitiems vairuotojams šviesoforo signalus ar kelio ženklus arba kliudytų kitų transporto priemonių ar pėsčiųjų eismui.
                            Jeigu tai yra išvažiavimas, tada galima būtų traktuoti kaip pažeidimą.
                            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                            Comment


                              Parašė balietis Rodyti pranešimą
                              Šiaip tai geltona linija turi laimėti prieš parkingo ženklą, nes automobilių statymo aikštelėje pažymėti vietą, kur draudžiama statyti, yra visiškai normalu. Pavyzdžiui, priešais parduotuvės duris. Tai čia tas pats. Parkuokitės į sveikatą, bet neužstatykite kažkokio išvažiavimo (kas ir šiaip turėtų būti aišku, bet matomai nebuvo, jeigu nudažė bortelius).
                              Kelio ženklai turi galiojimo prioritetą prieš kelio ženklinimą. Geltona linija gali papildyti ženklus, bet, jei yra ženklas P ir jo galiojimo zonoje geltonų linijų pripaišyta, tai jos negalioja. Dėl ženklo prioriteto. Nebent geltona linija žymėtų vietą, kur sustojus automobiliui būtų trukdoma kitų automobilių ar žmonių eismui.

                              Comment


                                Na trukdymas eismui yra vertinamasis kriterijus. Pagal ket draudžiama stoveti 5m iki/už sankryzos bei, kad isvaziavimas is kiemo/teritorijos nera sankryza.

                                Gal kas žinote kokiu budu galima sužinoti, ar tas ženklinimas suderintas ar tiesiog savavališkai nubrėžta linija? Savivaldybes pareigunai ten pastoviai baudžia rezervuotoje vietoje stovincius, bet dar ne karto nemačiau, kad užkliūtų kas stovi prie linijos, o stovi mašinos ten tikrai kasdien

                                Comment


                                  o tai kam ten statyt masina kai salia yra daugiaukstis parkingas? Ten kur geltonai nudazyta, ivaziavimas i teritorija, slagbaumas yra.

                                  Comment


                                    Nelabai supratau klausimo. Tu kažkur temos pavadinime ar klausime matai žodžius "patarkit, kur man parkuoti" ar "papamokslaukit"?

                                    Comment


                                      Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                      Na trukdymas eismui yra vertinamasis kriterijus. Pagal ket draudžiama stoveti 5m iki/už sankryzos bei, kad isvaziavimas is kiemo/teritorijos nera sankryza.

                                      Gal kas žinote kokiu budu galima sužinoti, ar tas ženklinimas suderintas ar tiesiog savavališkai nubrėžta linija? Savivaldybes pareigunai ten pastoviai baudžia rezervuotoje vietoje stovincius, bet dar ne karto nemačiau, kad užkliūtų kas stovi prie linijos, o stovi mašinos ten tikrai kasdien
                                      Ir be geltonų linijų draudžiama stovėti iki sankryžos ir už jos 5 m. Geltonos linijos ir draudimas stovėti prie sankryžos niekaip nesusiję. Geltonos linijos, jei jos nubrėžtos suderinus su atitinkamomis institucijomis, draudžia stovėti ten, kur nėra draudžiančių stovėti ženklų (tame tarpe ir ties išvažiavimais iš teritorijų, jei to reikia) ar papildo juos.

                                      Comment


                                        Bent jau Lietuvoje tai geltonos linijos dažnai brėžiamos ten, kur ir taip stovėti negalima, bet liaudis nesupranta. Tai tada nubrėžia geltoną liniją, ir liaudis pradeda suprasti. Šitoje aptarinėjamoje nuotraukoje būtent taip ir yra. Ten, kur anksčiau gyvenau, visi statydavo mašinas ties išvažiavimu iš kiemo (kas šiaip jau yra draudžiama, bet vis tiek visi taip daro), nes pakankamai plati vieta, bet šiūkšliavežėms kildavo problemų. Tai nuspalvino geltonai bortelius, ir problema išsisprendė.

                                        Comment


                                          Isvaziavimas is kiemo/teritorijos nera sankryza - todel prie jo nedraudziama stoveti. Nekurkit savo taisykliu!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X