Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tiek pats atsimenu, tiek tėvas taip darydavo ir mokė taip daryti važinėdamas su paprastu vienuoliktu žiguliu. Ir fūristai čia nėprieko, tiesiog elementari savitarpio pagalba ir supratimas.

    Parašė Vidma Rodyti pranešimą
    ......... tai ne tarybinių metų mada, tai visur tolimųjų reisų ("furų" bei autobusų) vairuotojai parodo savo taktiškumą kito atžvilgiu ir padeda aplenkti jo "furą" už kurios nieko nesimato (o jei dar jos kelios važiuoja), o ypač jaunesniam vairuotojui (ne amžiumi) kartais net ir nejauku buna lenkti - tuo atveju jam tai didžiulė pagalba. Kartais ta pačią taktiką naudoja ir vairuotojai, kurie nemėgsta kad jam kas nors sėdėtų iš galo ir "žlibintų" į akis, todėl posukio žibinto pagalba parodo kad jį aplenktų.

    Comment


      Parašė Vidma Rodyti pranešimą
      o gal atvirkščiai .....
      jei kaba ant uodegos su ilgom lempom... , reikėtų susimastyti - kodėl kaba, nes jei važiuoji pagal savo spidometrą ir galvoji kad Tu darai viską teisingai...
      Ką čia mastyti, durniai ir tiek. Aš Latvijoje važiuoju +20 pagal GPSa ir tai nesunku pastebeti iš mano video. Tie kurie kaba su ilgom - keliu chuliganai. Dar karta sakau, kulturos - nulis! Jei ir tu toks, sveikinu!
      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

      Comment


        Visų pirma, kai greitis didesnis ~ nei 60km/h toks "prilipimas prie užpakalio" yra nesaugu. Antra, toki vairuotojai yra ne kas kitas, o paprasčiausi chamai. Ir galiausiai tas argumentas, kad galbūt jie skuba irgi yra nesąmonė. Esame darę eksperimentą, kuomet vienas vairuotojas "skubėjo", o kitas važiavo neviršydamas greičio. Atstumas buvo 90 km, o "skubantis" atvažiavo viso labo 5 min greičiau.

        Comment


          Laidoje "Ne vienas kelyje" kalbėta apie tokius kelius (konkrečiai - Via Baltica), tai užsiminta ir apie vairavimo kultūrą. Atrodo, kad policija pateisina pasitraukimą į asfaltuotą kelkraštį, nes pagerėja matomumas lenkiančiajam.
          http://www.youtube.com/watch?v=5U7s4pG3IbM (nuo 3:00 iki 3:42)

          Comment


            Pasitraukimą ir aš pateisinu, nes tai ne tik, kad nesukelia nemalonių situacijų, bet ir palengvina vairavimą. Tačiau tikrai nepateisinu chamiško važiavimo "prilipus prie užpakalio".

            Comment


              Pasitraukimą ir aš pateisinu, iš mano video matosi kad pati užleidžiu kai tai atlikti yra saugu...
              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

              Comment


                Jei "prilimpama" prieš pat lenkimą, tai tiesiog sutrumpinamas lenkiančiojo buvimas priešpriešinio eismo juostoje. Kurkas nesaugiau yra, kai lenkiamasis didina greitį trukdydamas lenkiančiąjam grįžti savo juoston.

                O jei kas ir "skuba" tai tegul skuba. Nederėtų jiems trukdyti. Nes kaip taisyklė kurkas dažniau problemų apturi neurotiški "teisybės ieškotojai" nei kad skubėtojai.

                Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                Visų pirma, kai greitis didesnis ~ nei 60km/h toks "prilipimas prie užpakalio" yra nesaugu. Antra, toki vairuotojai yra ne kas kitas, o paprasčiausi chamai. Ir galiausiai tas argumentas, kad galbūt jie skuba irgi yra nesąmonė. Esame darę eksperimentą, kuomet vienas vairuotojas "skubėjo", o kitas važiavo neviršydamas greičio. Atstumas buvo 90 km, o "skubantis" atvažiavo viso labo 5 min greičiau.

                Comment


                  Parašė dyko Rodyti pranešimą
                  Jei "prilimpama" prieš pat lenkimą, tai tiesiog sutrumpinamas lenkiančiojo buvimas priešpriešinio eismo juostoje. Kurkas nesaugiau yra, kai lenkiamasis didina greitį trukdydamas lenkiančiąjam grįžti savo juoston.
                  Kokiem ferrariam, kurių akseleracija didžiulė gal ir tinka toks važiavimo būdas. O paprastoms mašinoms dažniausiai reikia įsibėgėti, todėl toks lenkimas nuo užpakalio tikrai nesutrumpina lenkimo kelio, anaiptol - prailgina.

                  O jei kas ir "skuba" tai tegul skuba. Nederėtų jiems trukdyti. Nes kaip taisyklė kurkas dažniau problemų apturi neurotiški "teisybės ieškotojai" nei kad skubėtojai.
                  Ką turi omeny sakydamas "teisybės ieškotojai"? Ar taip menkindamas normalius vairuotojus, tesini tuos chamus?
                  Paskutinis taisė Čikupakas; 2011.11.29, 11:45.

                  Comment


                    Parašė dyko Rodyti pranešimą
                    Jei "prilimpama" prieš pat lenkimą, tai tiesiog sutrumpinamas lenkiančiojo buvimas priešpriešinio eismo juostoje. Kurkas nesaugiau yra, kai lenkiamasis didina greitį trukdydamas lenkiančiąjam grįžti savo juoston.
                    Gal tu nebevairuok daugiau? Jeigu tu "prilipsi" prie norimo aplenkti automobilio, laikas, kurį praleisi priešingoje eismo juostoje ne tik nesumažės, bet padidės (prilipęs negali važiuoti greičiau už lenkiamą automobilį, kas reiškia, kad greitėt tau reikės prišpriešinėj), nekalbant jau apie suprastėjusį matomumą.
                    Got sun in my face, sleeping rough on the road

                    Comment


                      Ar mate kas nors tokio tipo kelią Lietuvoje? :

                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                      Comment


                        Parašė Vidma Rodyti pranešimą
                        ......... tai ne tarybinių metų mada, tai visur tolimųjų reisų ("furų" bei autobusų) vairuotojai parodo savo taktiškumą kito atžvilgiu ir padeda aplenkti jo "furą" už kurios nieko nesimato (o jei dar jos kelios važiuoja), o ypač jaunesniam vairuotojui (ne amžiumi) kartais net ir nejauku buna lenkti - tuo atveju jam tai didžiulė pagalba. Kartais ta pačią taktiką naudoja ir vairuotojai, kurie nemėgsta kad jam kas nors sėdėtų iš galo ir "žlibintų" į akis, todėl posukio žibinto pagalba parodo kad jį aplenktų.
                        siūlau aklai tuo nepasitikėti ir pradėjus lenkti būti labai atsargiais. dešinys posūkis rodo ne tik mandaguma ir paslaugumą, bet ir numatomą sustojimą. jeigu matomumas ribotas, geriau neskubėti
                        pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                        Comment


                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                          Ar mate kas nors tokio tipo kelią Lietuvoje? :
                          Tokio nėra, yra tik toks:

                          Juoda - eismo juostos, pilka - asfaltuota saugos juosta (kelkraštis), balta - žvyro kelkraštis.

                          P.s. atleiskite už mažą paveiksliuką. Jis iškirptas iš KTR, o padidinus ne kažkas matosi.

                          Comment


                            Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                            Kokiem ferrariam, kurių akseleracija didžiulė gal ir tinka toks važiavimo būdas. O paprastoms mašinoms dažniausiai reikia įsibėgėti, todėl toks lenkimas nuo užpakalio tikrai nesutrumpina lenkimo kelio, anaiptol - prailgina.


                            Ką turi omeny sakydamas "teisybės ieškotojai"? Ar taip menkindamas normalius vairuotojus, tesini tuos chamus?
                            jo..patinka kai vaziuoji antra juosta 50 km per h ir is paskos sviesom kas nors mirksi. Galima pasitraukt ir praleist, bet galima ir isgelbet zmogu nuo KET pazeidimo .
                            KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)

                            Comment


                              Parašė Aidzius Rodyti pranešimą
                              jo..patinka kai vaziuoji antra juosta 50 km per h ir is paskos sviesom kas nors mirksi. Galima pasitraukt ir praleist, bet galima ir isgelbet zmogu nuo KET pazeidimo .
                              O KET pažeidimo nedaro tas kuris važiuoja 50km/h antroje juostoje , jeigu pirmoji laisva ?
                              Jeigu jis Tau mirksi , vadinasi Tu turi kur pasitraukti (dažniausiai) . Bet čia jau yra chamiškumas. ( abieju vairuotoju chamiškumas )
                              Aš renkuosi lėtesnio apvažiavimą pirma juosta , parodydamas kad ir ten važiuoti galima .
                              LIETUVA - MAKEDONIJA 110 : 102

                              Comment


                                Gal visų pirma išsiaiškinam ką vadinam prilipimu. Mano atveju, prilipimas yra 6-10 metrų. Dėl pagreitėjimo nereikia svaigt apie ferrarius, ne visi gi su corsom 1.2 važinėja. Juolab, tinkamai pasirinkes lenkimo taktiką, gali vien manipuliuodamas akseleratorium privažiuoti prie lenkiamos tp ir ją aplenkt kaip tik tuo metu, kai priešpriešinio eismo juosta tampa laisva.

                                O teisybės ieškotojai, tai čia tie personažai, kurie manosi, kad tik jie vieni viską daro teisingai, o visi aplinkui tik ir taikosi pakenkti jiems. Na sakykim, aplenki ar apvažiuoji koki lėtapėdį, nekreipiantį dėmėesio į aplinkinius ir jis tada pabudes ima mirksėt ir signalizuot bandydamas išreikšt savo nepasitenkinimą ir rodydamas savo bukumą bei chamiškumą


                                Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                Kokiem ferrariam, kurių akseleracija didžiulė gal ir tinka toks važiavimo būdas. O paprastoms mašinoms dažniausiai reikia įsibėgėti, todėl toks lenkimas nuo užpakalio tikrai nesutrumpina lenkimo kelio, anaiptol - prailgina.


                                Ką turi omeny sakydamas "teisybės ieškotojai"? Ar taip menkindamas normalius vairuotojus, tesini tuos chamus?

                                Comment


                                  Gal tu pats daugiau neberašyk. Nes paskaičius tamstos rašliavas pastebimos krūvos prieštaravimų tiek pačiam sau, tiek fizikai..

                                  Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                  Gal tu nebevairuok daugiau? Jeigu tu "prilipsi" prie norimo aplenkti automobilio, laikas, kurį praleisi priešingoje eismo juostoje ne tik nesumažės, bet padidės (prilipęs negali važiuoti greičiau už lenkiamą automobilį, kas reiškia, kad greitėt tau reikės prišpriešinėj), nekalbant jau apie suprastėjusį matomumą.

                                  Comment


                                    Parašė dyko Rodyti pranešimą
                                    Gal tu pats daugiau neberašyk. Nes paskaičius tamstos rašliavas pastebimos krūvos prieštaravimų tiek pačiam sau, tiek fizikai..
                                    Jeigu tu nevairuosi bus daugiau naudos nei iš to, kad aš neberašysiu. Rašydamas aš čia daugų daugiausia kam nors ant nervų pagroju (nors ir tai stengiuos to nedaryt per dažnai), o tu su savo prilipimais anksčiau ar vėliau prisiplosi arba pats, arba priplosi ką nors kitą.

                                    Apskritai problema dar ta, kad praktinis vairavimo mokymas apsiriboja mokymu važinėt mieste, o trasoj važinėja kaip kas išmano. Užtat paskui ir prisigalvoja žmoneliai, kad sėdėdami kažkam ant bagažinės sutrumpins aplenkimo kelią.
                                    Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                    Comment


                                      Parašė judosius Rodyti pranešimą
                                      O KET pažeidimo nedaro tas kuris važiuoja 50km/h antroje juostoje , jeigu pirmoji laisva ?
                                      Jeigu jis Tau mirksi , vadinasi Tu turi kur pasitraukti (dažniausiai) . Bet čia jau yra chamiškumas. ( abieju vairuotoju chamiškumas )
                                      Aš renkuosi lėtesnio apvažiavimą pirma juosta , parodydamas kad ir ten važiuoti galima .
                                      Dažniau būna tokia situacija (Vilnius-Kaunas):
                                      Pirma juosta: 90-100 km/h senesni ir ramesni lengvieji, sunkvežimiai.
                                      Antra juosta: 100-110 km/h lengvieji, lenkiančios fūros.
                                      Antra+ juosta: 140-150 km/h apynaujai lengvieji, kartais net busikai.
                                      95% atveju niekas specialiai 2-os juostos neblokuoja, tiesiog, esant distancijai mašinų sraute mažiau nei 100 metrų, staigūs persirikiavimai gręsia avarinėmis situacijomis. Ypač esant slidžiam keliui, blogam matomumui.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Dažniau būna tokia situacija (Vilnius-Kaunas):
                                        Pirma juosta: 90-100 km/h senesni ir ramesni lengvieji, sunkvežimiai.
                                        Antra juosta: 100-110 km/h lengvieji, lenkiančios fūros.
                                        Antra+ juosta: 140-150 km/h apynaujai lengvieji, kartais net busikai.
                                        95% atveju niekas specialiai 2-os juostos neblokuoja, tiesiog, esant distancijai mašinų sraute mažiau nei 100 metrų, staigūs persirikiavimai gręsia avarinėmis situacijomis. Ypač esant slidžiam keliui, blogam matomumui.
                                        Tu teisus , bet nematau nieko bendro tarp Tavo ir cituojamo postu.
                                        LIETUVA - MAKEDONIJA 110 : 102

                                        Comment


                                          Mano video puikiai matosi kas kada kokia juosta važiuoja. Mano greitis +10, daugumos -20...
                                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                          Comment

                                          Working...
                                          X