Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Didžiausia žūčių eismo įvykiuose priežastis yra didelis (viršytas) greitis. Vaizdo registratoriai prieš greičio viršijimą yra bejėgiai.
    Reikėtų drastiškai didinti greičio matuoklių skaičių, taip pat kuo daugiau sankryžų aprūpinti įranga, fiksuojančia pravažiuojančius per raudona šviesą. Daugiau kamerų keliuose galėtų padėti gaudyti ir tuos, kurie važiuoja be galiojančio draudimo ar TA.
    Įrengus daugiau automatinio kontroliavimo priemonių, palengvėtų policijos pareigūnų darbas, jie galėtų daugiau dėmesio skirti pažeidimams, kurių neįmanoma kontroliuoti automatiniu būdu (pavyzdžiui, chuliganiškam vairavimui ar vairavimui apsvaigus).

    Deja, viskas atsiremia į pinigų stygių...
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Gal kas gali paaiškinti 736 ženklo prasmę?

      Comment


        o koks tas zenklas? gal pavadinima turi? o gal net ir vaizda?
        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

        Comment



          Nr. 736 "Pramoninė zona"

          Ženklo prasmė yra nurodyti patogiausius tam tikros pramoninės zonos privažiavimo kelius. Yra tokių vietų, kai nuo kelio (dažnai aukštesnės kategorijos) yra matomos įvairios pramoninės zonos, bet tiesioginio posūkio į jas nėra. Kadangi į tas zonas važiuoja daugiausia sunkiasvoris komercinis transportas, tai aiškaus nuvažiavimo maršruto paženklinimas leidžia išvengti tokio transporto važiavimo pro gyvenamasias teritorijas, nepritaikytomis gatvėmis/keliais.

          P.S. kiek žinau, ženklo atsiradimą LAKD iniciavo po A1 kelio Grigiškėse rekonstrukcijos. Tuomet panaikinus tiesioginius kairiuosius posūkius, buvo susilaukta skundų, kad užsieniečiai vairuotojai, važiuojantys į popieriaus fabriką, sunkiai randą kaip ten patekti.


          Jeigu kalbant apie ženklus, tai didesnį klausimą dėl prasmės kelia šis ženklas:

          Nelabai galiu įsivaizduoti kas šiais laikais naudojasi jais ir pamatę FM dažnį, pagal jį susirandą kažkokią radijo stotį.

          Comment


            Šiaip yra ir daugiau ženklų, kurių prasmė maža. Kai kurie tik klaidina vairuotojus. Kam 104, 127 ženklai? Tų ženklų dar galima minėti ir minėti.


            O dėl radijo ženklo, tai jis reikalingas, bet tik tiems, pas kuriuos radijo dažnį galima nustatyti mechaniškai, o ne automatiškai su mygtukais. Tačiau tokių mažai like, ir jo reikalingumas mažas.


            Beje, norėčiau atkreipti dėmėsį į britų highway'ų (centralinė(pagrindinė) magistralė) ir motorway'ų (automagistralė) ženklinimą. Pas juos labai geras ženklinimas. Nėra nereikalingų ženklų, kaip pvz. žvėriai ir t.t., yra vertikalus ženlinimas (LT jis silpnai paplitęs) ir t.t.

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              Šiaip yra ir daugiau ženklų, kurių prasmė maža. Kai kurie tik klaidina vairuotojus. Kam 104, 127 ženklai? Tų ženklų dar galima minėti ir minėti.


              O dėl radijo ženklo, tai jis reikalingas, bet tik tiems, pas kuriuos radijo dažnį galima nustatyti mechaniškai, o ne automatiškai su mygtukais. Tačiau tokių mažai like, ir jo reikalingumas mažas.


              Beje, norėčiau atkreipti dėmėsį į britų highway'ų (centralinė(pagrindinė) magistralė) ir motorway'ų (automagistralė) ženklinimą. Pas juos labai geras ženklinimas. Nėra nereikalingų ženklų, kaip pvz. žvėriai ir t.t., yra vertikalus ženlinimas (LT jis silpnai paplitęs) ir t.t.
              104 ir 127 yra įspėjamieji. 104 įspėja apie krantinę. Tai ypač naudinga tamsiu paros metu, ypač jei neapšviesta. Beje, toks ženklas V. Europoje naudojamas.
              127 ženklas irgi labai svarbus, ypač tose vietose, kur važiavimo greitis didesnis ir norima įspėti apie tai, kad artėjama prie perėjos. Šis ženklas pasitarnauja ir tose vietose, kur didesnis avaringumas arba atkarpoje, kur iš didesnio greičio pereinama į mažesnį arba iš greitesnio kelio įvažiuojama į lėtesnio eismo kelią.

              Dėl radijo stoties ženklo... na, čia paslaugų ženklas. Bet sutinku, kad jis yra mažiau naudingas.

              Smarkiai nustebinai, sakydamas, kad nereikia įspėjamojo ženklo apie žvėris. Per metus Lietuvoje susiduriama su žvėrimis nors tik keletą kartų, bet tai būna vienos žiauresnių avarijų. Tokie ženklai dar išliks Lietuvoje ilgam, nes daugelis mūsų rajoninių kelių eina per miškus arba arti jų (ypač Pietuose).

              Turbūt turėjai omenyje horizontalųjį Horizontalus yra ant kelio dangos, vertikalusis - kelio ženklai.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                Šiaip yra ir daugiau ženklų, kurių prasmė maža. Kai kurie tik klaidina vairuotojus. Kam 104, 127 ženklai? Tų ženklų dar galima minėti ir minėti.


                O dėl radijo ženklo, tai jis reikalingas, bet tik tiems, pas kuriuos radijo dažnį galima nustatyti mechaniškai, o ne automatiškai su mygtukais. Tačiau tokių mažai like, ir jo reikalingumas mažas.


                Beje, norėčiau atkreipti dėmėsį į britų highway'ų (centralinė(pagrindinė) magistralė) ir motorway'ų (automagistralė) ženklinimą. Pas juos labai geras ženklinimas. Nėra nereikalingų ženklų, kaip pvz. žvėriai ir t.t., yra vertikalus ženlinimas (LT jis silpnai paplitęs) ir t.t.
                Jei yra pavojus dėl žvėrių, tai jį reikia ignoruot?

                Comment


                  Turėjau omeny, kad ženklai pakabinti ant stulpų (ant tokių laikosi Akropolio šviesoforai).

                  104. Kas trukdo apšviesti pavojingas atkarpas? Tai netgi būtina.
                  127. Greito eismo keliuose (50<) išvis neturi būti perejų. Maksimum šviesoforai, bet ten, kur greitis 70<, tokių negalima daryti.

                  Net dabartiniame VVA (vakarinis aplinkkelis) yra daug nereikalingų ženklų.

                  Comment


                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                    ..Dėl radijo stoties ženklo... na, čia paslaugų ženklas. Bet sutinku, kad jis yra mažiau naudingas...
                    Lietuvoje taip, nes esme pakeista. Zenklo tikslas - vairuotoju informavimas apie eismo sutrikimus (TA - traffic announcement) pateikiamas daznis kuriame tas TA toj kelio atkarpoj veikia. Lietuvoje TA nera, reiskia ir zenklo prasmes nera.
                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                    Comment


                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                      Smarkiai nustebinai, sakydamas, kad nereikia įspėjamojo ženklo apie žvėris. Per metus Lietuvoje susiduriama su žvėrimis nors tik keletą kartų, bet tai būna vienos žiauresnių avarijų. Tokie ženklai dar išliks Lietuvoje ilgam, nes daugelis mūsų rajoninių kelių eina per miškus arba arti jų (ypač Pietuose).
                      Patys ženklai reikalingi, bet dažnu atveju jų panaudojimo būdas yra netinkamas ir netoleruotinas. Čia galima ilgą diskusiją išvystyti (jau lyg ir diskutuota apie tai). Negali vairuotojai sukoncentruoti padidinto dėmesio į šalikeles kelių ar keliolikos kilometrų ruožuose, juo labiau kai reikia tikėtis kažko netikėto. Taigi jei toks ženklas nurodo ruožą ilgesnį nei 1km, mano nuomone jis neturi jokios prasmės.

                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                      Turėjau omeny, kad ženklai pakabinti ant stulpų (ant tokių laikosi Akropolio šviesoforai).
                      Koks skirtumas kokios atramos yra naudojamos? Mes gaminame ir naudojame vienokas, kiti - kitokias.

                      104. Kas trukdo apšviesti pavojingas atkarpas? Tai netgi būtina.
                      Tai nesusiję su apšvietimu. Kadangi krantinė nėra kliūtis esanti virš važiuojamosios dalies ir netgi apšvietus yra sunkokai pastebima, tai ženklas yra labai naudingas.

                      Net dabartiniame VVA (vakarinis aplinkkelis) yra daug nereikalingų ženklų.
                      Pavyzdžiui? Mano subjektyvia (o gal ir objektyvia) nuomone jų nėra per daug, o kai kurių netgi ir mažoka.

                      Comment


                        Ženklas "žvėrys" gal nėra aktualus automagistralėse, nes, berods, ten daugelyje pavojingų vietų jau pastatyti atitvarai.
                        Bet kur atitvarų nėra, žinoma, toks ženklas turi būti.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Va toks zenklas yra A1 nuo Klaipedos puses. Apie ka jis?

                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                          Comment


                            atsimenu, kad buvo kilęs teisminis ginčas kas turi atlyginti žalą dėl žvėrių sukeltų eismo įvykių, tai valstybė man rodos taip išsprendė tada tą klausimą, kad jeigu yra ženklas įspėjantis apie žvėris, tai lyg ir neapmoką žalos, todėl pristatė tų ženklų beveik prie kiekvieno miškelio, nors galiu ir klysti
                            Aš neliūdnas - aš blaivus

                            Comment


                              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                              Va toks zenklas yra A1...
                              O uz puses kilometro toks:

                              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                              Comment


                                Dar vienas Kaunas?

                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  Atstumas iki Kauno isaugo, jau 8 km:

                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                    Atstumas iki Kauno isaugo, jau 8 km:

                                    Atvaizdas
                                    Pirmasis ženklas išties vairuotojams nėra aktualus, nes pastatytas tik todėl, kad už to šlaito jau driekiasi miesto savivaldybės ribos. Antrajame ženkle kelias gerokai patrumpintas - tiek gautųsi nebent tiesiai su liniuote matuojant. Su trečiuoju viskas tvarkoj, juk ne miesto gatve važiuoji, o plentu. Ketvirtame jau arčiau teisybės, nes iki pašto reikia važiuoti ratu, aplenkiant tą pėstiesiems skirtą Laisvės al. atkarpą. O šiaip dažnam sunkiai suprantama toks ženklų išdėstymas, kai važiuoji pačiu miestu, o ženklai dar rodo atstumą iki to miesto. Tai tik dėl to, kad kelių ir gatvių atsakomybės ribos paskirstytos tarp kelių direkcijos ir savivaldybių - kiekvienas savaip ženklina.

                                    Comment


                                      Zenklu chaosas ir tiek, klaidina vairuotojus...
                                      Taip ir neaisku ar vaziuojant A1 mes jau Kaune, ar iki jo dar keleta km.
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        Pirmas ženklas yra teisingas ir gana aktualus. Nors kelias yra ne miesto gatvė, bet ties Mega ir toliau (nežinau mikrorajonų pavadinimų) miesto teritorija driekiasi abipus kelio. Tuo atveju yra tikslinga žinoti, kad jau esi miesto teritorijoje. Tik tuomet nuorodos kituose ženkluose turi būti ne KAUNAS, o CENTRAS, ŠILAINIAI, EIGULIAI, PALEMONAS ar pan. Išties painu, kad jau įvažiavus į Kauną (žr. pirmą ženklą) sutinkama sankryža nuo kurios Kaunas dar už kelių kilometrų.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          ...Tik tuomet nuorodos kituose ženkluose turi būti ne KAUNAS, o CENTRAS, ŠILAINIAI, EIGULIAI, PALEMONAS ar pan...
                                          Taip ir yra, visi kiti zenklai su nuorodom A1 kelyje Kauno ribose balti ir tik tie trys iskrenta is konteksto.
                                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                          Comment

                                          Working...
                                          X