Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Iš KET:
    "Pagrindinis kelias – kelias, pažymėtas ženklais „Pagrindinis kelias“, „Sankryža su šalutiniu keliu“, „Šalutinis kelias iš dešinės (kairės)“, „Automagistralė“, „Automobilių kelias“ kertamojo ar prisijungiančiojo kelio atžvilgiu; kelias kito kelio, pažymėto kelio ženklais „Duoti kelią“, „Stop“, „Gyvenamosios zonos pabaiga“, atžvilgiu; kelias su danga (betonas, asfaltas, skalda, žvyras, grindinys) kelio be dangos atžvilgiu. Šalutiniame kelyje prieš pat sankryžą esantis ruožas su danga nedaro jo lygiareikšmio su kertamuoju. Pagrindinio kelio nėra reguliuojamose sankryžose. "

    Taigi jeigu važiuoji keliu į kurį įeina kitas kelias kuriame yra ženklas "duoti kelią" vadinasi važiuoji pagrindiniu keliu, net jeigu prieš sankryžą nebuvo ženklo pagrindinis kelias.
    Bet tai ir iškyla klausimas, negi aš turiu dairytis ir atpažinti, koks gi ten ženklas kaba iš dešinės(kairės) pusės kelyje? Tas man ir įdomiausia.

    Comment


      Parašė Haiku Rodyti pranešimą
      Bet tai ir iškyla klausimas, negi aš turiu dairytis ir atpažinti, koks gi ten ženklas kaba iš dešinės(kairės) pusės kelyje? Tas man ir įdomiausia.
      Aisku neturi dairytis, tas zenklas "Duoti kelia" skirtas ne tau, o atvaziuojantiems i sankryza tuo (salutiniu) keliu.

      Comment


        Parašė Haiku Rodyti pranešimą
        Bet tai ir iškyla klausimas, negi aš turiu dairytis ir atpažinti, koks gi ten ženklas kaba iš dešinės(kairės) pusės kelyje? Tas man ir įdomiausia.
        Dėl to turime būti "dėkingi" seno ženklinimo standarto rengėjams, kurie numatė, kad kelio ženklas "Pagrindinis kelias" statomas tik kelio pradžioje, o ne ties kiekviena sankryža. Naujos vertikaliojo žneklinimo taisyklės numato šį ženklą gyvenvietėse įrengti ties kiekviena sankryža, ne gyvenvietėse tik tuo atveju, kai pagrindinis kelias keičia kryptį ar jo trajektorija tampa neaiški.

        Iš kitos pusės kelio ženklai Nr. 203 "Duoti kelią" ir Nr. 204 "Stop" yra specialiai unikalios formos, kad būtų suprantami žiūrint ir iš pagrindinio kelio.

        Comment


          Parašė agnette Rodyti pranešimą
          Nesupratau del:
          1.2. Plati ištisinė linija žymi važiuojamosios dalies kraštąus ir ruožų, į kuriuos draudžiama įvažiuoti, ribas automagistralėse ir greitkeliuose; atskiria važiuojamosios dalies eismo juostą, skirtą maršrutiniam transportui; atskiria eismo juostą nuo maršrutinio transporto stotelės; atskiria dviračių juostą. Šią liniją kirsti draudžiama, išskyrus tuos atvejus, kai ji žymi važiuojamosios dalies kraštą arba kai kelio ženklai „Eismo juosta maršrutiniam transportui“ ir „Kelias su eismo juosta maršrutiniam transportui“ negalioja.

          Tai ka, galima vaziuoti kelkrasciu?
          Apie važiavimą kelkraščiais yra punktas, kuris draudžia tą daryti.
          Tiesiog AM ir I kategorijos keliuose būna sustojimo juosta (dar vadinama kelkraščiu), kuri skirta avariniais atvejais sustoti arba tarkim tam tikrais atvejais apvažiuoti kliūtį. Jeigu ištisinę liniją būtų draudžiama kirsti, vadinasi niekas niekada į šią juostą negalėtų įvažiuoti.
          Taisyklės turi išlaikyti logiką su kitais kelių tiesima reglamentuojančiais dokumentais, standartais, reglamentais ir kt. Jeigu jau numatytas kažkoks kelio elementas keistoka būtų jeigu taisyklės vienareikšmiškai uždraustų juo pasinaudoti.

          Comment


            Kas ir privede prie tuo kad bet koks sustojimas autostradoje yra "avarinis"... patys save apgaudinejame....

            Comment


              Parašė Haiku Rodyti pranešimą
              Bet tai ir iškyla klausimas, negi aš turiu dairytis ir atpažinti, koks gi ten ženklas kaba iš dešinės(kairės) pusės kelyje? Tas man ir įdomiausia.
              O tamstai nekilo klausimas kodėl trys kelio ženklai turi unikalias formas, tai būtent - duoti kelią, pagrindinis kelias ir STOP. Atsakymas, o gi todėl, kad juos galima būtų atpažinti iš bet kurios pusės.

              Comment


                Žvėryne, Birutės gatvėje, iš dešinės prisijungiantys keliai turi ženklą "duoti kelią", o viena gatvė (Lenktoji) - ne (seniau ženklas ten buvo, bet dabar dingo; turbūt nulaužtas ir nebeatstatytas). Konfliktų minėtoje vietoje nekyla, nes eismo beveik nėra, bet atrodo netvarkingai. Teoriškai turėtų veikti dešinės rankos taisyklė.
                Dažnai šalutiniame kelyje esančių "duoti kelią" ženklų nesimato (ir klausimas: kame nauda žiūrėti į ženklus, esančius kitame kelyje?), taigi tokios vietos potencialiai pavojingos - važiuoji pagrindiniu keliu, o paskui - "staigmena iš dešinės" - lygiareikšmė sankryža.

                Comment


                  Parašė Martlarkis Rodyti pranešimą
                  Žvėryne, Birutės gatvėje, iš dešinės prisijungiantys keliai turi ženklą "duoti kelią", o viena gatvė (Lenktoji) - ne (seniau ženklas ten buvo, bet dabar dingo; turbūt nulaužtas ir nebeatstatytas). Konfliktų minėtoje vietoje nekyla, nes eismo beveik nėra, bet atrodo netvarkingai. Teoriškai turėtų veikti dešinės rankos taisyklė.
                  Dažnai šalutiniame kelyje esančių "duoti kelią" ženklų nesimato (ir klausimas: kame nauda žiūrėti į ženklus, esančius kitame kelyje?), taigi tokios vietos potencialiai pavojingos - važiuoji pagrindiniu keliu, o paskui - "staigmena iš dešinės" - lygiareikšmė sankryža.
                  Kaip ir sakiau, dėkokim seno standarto, kuris nebegalioja, autoriams, kurie 1995 metais sugalvojo pataupyti neįrengiant pagrindinio kelio ženklų.
                  Paskutinis taisė dsanto; 2014.05.26, 17:56.

                  Comment


                    Parašė lietus Rodyti pranešimą
                    O tamstai nekilo klausimas kodėl trys kelio ženklai turi unikalias formas, tai būtent - duoti kelią, pagrindinis kelias ir STOP. Atsakymas, o gi todėl, kad juos galima būtų atpažinti iš bet kurios pusės.
                    O neatrodo kvaila, kad be dairymosi, ar nėra pėsčiųjų, kitų važiuojančių transporto priemonių, turi dar stengtis suprast, kas ten per ženklas iš kitos pusės?

                    Comment


                      Manau suinteresuotiems kelio rekonstrukcija į AM kategorija bus aktualu :

                      2014-2020 metais įgyvendinami didesnės apimties projektai:

                      Kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda rekonstravimas į AM kategoriją. Iš viso planuojama rekonstruoti 6,30 km kelio (atskiri ruožai nuo 10,00 iki 94,00 km), rekonstruoti sankryžas, tiltus, viadukus, įrengti jungiamuosius kelius, įdiegti inžinerines ir intelektines eismo saugos priemones.
                      http://www.eismoinfo.lt/

                      Comment


                        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                        Manau suinteresuotiems kelio rekonstrukcija į AM kategorija bus aktualu :
                        Atsiprašau už neišprusimą, bet kas ta AM kategorija? Ar šį kelią ruošiama paversti automagistrale, kaip ir Kaunas - Klaipėda?
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                          Atsiprašau už neišprusimą, bet kas ta AM kategorija? Ar šį kelią ruošiama paversti automagistrale, kaip ir Kaunas - Klaipėda?
                          Taip. Greitis vasara 130, žiema 110 km/h.

                          Comment


                            Parašė abruo Rodyti pranešimą
                            Atsiprašau už neišprusimą, bet kas ta AM kategorija? Ar šį kelią ruošiama paversti automagistrale, kaip ir Kaunas - Klaipėda?
                            Taip, žadama pakelti į aukštesnę kelio kategoriją - automagistralę.

                            Comment


                              Pagal KET projektą, jei bus patvirtinta, greitkeliuose vasarą bus 120 km/h, žiemą 110 km/h greičiai.

                              http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaiesk..._fix=n&p_gov=n

                              Comment


                                Norėčiau pakomentuoti kitoje temoje paskelbtą žinutę, kuri su šia tema labiau siejasi.
                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Pagal KET projektą, jei bus patvirtinta, greitkeliuose vasarą bus 120 km/h, žiemą 110 km/h greičiai.

                                http://www.lrs.lt/pls/proj/dokpaiesk..._fix=n&p_gov=n

                                Man kuo toliau, tuo labiau nepatinka tas skirstymas vasara/žiema. Atsižvelgiant į mūsų kelių būkle, o labiausiai į provėžas kelio dangoje, tai net ir vasara esant gausesniems krituliams leistinu greičiu važiuoti kai kur būna pakankamai nesaugu dėl akvaplanavimo. Pagal susidariusias aplinkybes labiau tiktų mažesnę greičio ribą taikyti ne pagal sezoniškumą, o esant krituliams, stipriai šlapiai ar apledėjusiai (padengtai sniegu) dangai. Kadangi ir žiema pasitaiko dienų be kritulių kai danga būna sausa ir ja važiuoti didesniu greičiu galima saugiai kaip vasara. Kadangi aukščiausios kategorijos keliai žiema prižiūrimi pakankamai gerai, tai sezoniškumas nebūtinai reiškia pablogėjusias sąlygas.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Norėčiau pakomentuoti kitoje temoje paskelbtą žinutę, kuri su šia tema labiau siejasi.



                                  Man kuo toliau, tuo labiau nepatinka tas skirstymas vasara/žiema. Atsižvelgiant į mūsų kelių būkle, o labiausiai į provėžas kelio dangoje, tai net ir vasara esant gausesniems krituliams leistinu greičiu važiuoti kai kur būna pakankamai nesaugu dėl akvaplanavimo. Pagal susidariusias aplinkybes labiau tiktų mažesnę greičio ribą taikyti ne pagal sezoniškumą, o esant krituliams, stipriai šlapiai ar apledėjusiai (padengtai sniegu) dangai. Kadangi ir žiema pasitaiko dienų be kritulių kai danga būna sausa ir ja važiuoti didesniu greičiu galima saugiai kaip vasara. Kadangi aukščiausios kategorijos keliai žiema prižiūrimi pakankamai gerai, tai sezoniškumas nebūtinai reiškia pablogėjusias sąlygas.
                                  Maksimalus leistinas greitis skiriasi nuo saugaus greičio. Ypač miestuose per gausesnį lietų visi velkasi apie 30km/h, nors galima 50. Viskas čia gerai. Mano nuomone, čia dėl to, kad su žieminėmis padangomis mašina sunkiau su sausu asfaltu draugauja. Tai kai visi su žieminėmis, greitis primažinamas.

                                  Comment


                                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                    Maksimalus leistinas greitis skiriasi nuo saugaus greičio. Ypač miestuose per gausesnį lietų visi velkasi apie 30km/h, nors galima 50. Viskas čia gerai. Mano nuomone, čia dėl to, kad su žieminėmis padangomis mašina sunkiau su sausu asfaltu draugauja. Tai kai visi su žieminėmis, greitis primažinamas.
                                    Ne apie miestą kalbama, o apie automagistrales ir greitkelius. Čia greitis natūraliai mažėja tik dėl matomumo ar slidumo, į ši terminą priskiriu ir akvaplanavimą.
                                    Žieminės padangos vasara nėra uždraustos, o iš praktikos galime pamatyti pakankamai nemažai važinėjančiu jomis vasara. Čia labiau ne su asfalto sausumu viskas siejasi, nes "žieminė padanga" tikrai nereiškia, kad ji geriau "draugaus" su šlapia kelio danga nei vasarinė. Ji geriau "draugauja" tik su žema temperatūra, bet dėl savo minkštumo (ypač jeigu tai minkšto mišinio padangos) su šlapia danga nelabai sutaria.
                                    Taigi žiūrint į aplinkybes ir siekiant saugumo, skirstymas sezonais to neužtikrina.

                                    Comment


                                      Nuo kada per A egzaminą regitroje reikia kažkokios aprangos? Kai aš laikiau nedave jokios aprangos, tik apsaugas, kad nenusibalnotum labai jei nukrisi, šalmą, na ir liemenę ryškią.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Ne apie miestą kalbama, o apie automagistrales ir greitkelius. Čia greitis natūraliai mažėja tik dėl matomumo ar slidumo, į ši terminą priskiriu ir akvaplanavimą.
                                        Žieminės padangos vasara nėra uždraustos, o iš praktikos galime pamatyti pakankamai nemažai važinėjančiu jomis vasara. Čia labiau ne su asfalto sausumu viskas siejasi, nes "žieminė padanga" tikrai nereiškia, kad ji geriau "draugaus" su šlapia kelio danga nei vasarinė. Ji geriau "draugauja" tik su žema temperatūra, bet dėl savo minkštumo (ypač jeigu tai minkšto mišinio padangos) su šlapia danga nelabai sutaria.
                                        Taigi žiūrint į aplinkybes ir siekiant saugumo, skirstymas sezonais to neužtikrina.
                                        Miestą tik kaip pavyzdį pateikiau, kad nėra žmonės tokie kvaili, kad prie sąlygų neprisitaikytų. Dėl padangų irgi - žiemos sezonu žemesnė temperatūra, žieminės padangos geriau. Nors su pastarųjų metų žiemomis...

                                        Žodžiu, nesu čia specialistas, galiu klyst, šiap tik įterpiau savo trigrašį

                                        Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                        Nuo kada per A egzaminą regitroje reikia kažkokios aprangos? Kai aš laikiau nedave jokios aprangos, tik apsaugas, kad nenusibalnotum labai jei nukrisi, šalmą, na ir liemenę ryškią.
                                        Suklydau.

                                        Nuo 2014 m. balandžio 1 d. motociklininkai egzaminą laiko ne tik užsidėję šalmą, bet ir pasirūpinę alkūnių, kelių ir pečių apsaugomis bei pirštinėmis. Be tinkamos apsaugos egzamino laikyti negalėsite.

                                        Comment


                                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                          Miestą tik kaip pavyzdį pateikiau, kad nėra žmonės tokie kvaili, kad prie sąlygų neprisitaikytų. Dėl padangų irgi - žiemos sezonu žemesnė temperatūra, žieminės padangos geriau. Nors su pastarųjų metų žiemomis...

                                          Žodžiu, nesu čia specialistas, galiu klyst, šiap tik įterpiau savo trigrašį
                                          Čia ir yra esmė. Būtent dėl šios dalies sezoniškumas man tampa vis mažiau teisingu reguliavimo principu. Esant blogoms sąlygoms greitis ir taip būna mažesnis už leistiną. Juo labiau net ir vasara esant geroms sąlygoms tikrai ne visas lengvųjų automobilių srautas automagistralėse važiuoja leistinu greičiu, nemaža dalis važiuoja kažkur 120 km/h.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X