Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nieko keisto, bet kuo toliau, tuo daugiau durnių atsiranda ir dėl jų reikia būtinai viską iki smulkmenų reglamentuoti. Be to ankstesnės redakcijos KET buvo apibrėžta, kas yra automagistralė. Todėl nusukant į šoninį kelią tiems, kas žino KET, neturėjo būti problemų nustatyti, kokiu keliu važiuoja. Dabar automagistralės apibrėžimo neliko.
    Sunku pasakyti ar čia dėl durnių išgaudomos dviprasmybės ir galimos skirtingos interpretacijos. Plačiai visuomenės daliai skirtos taisyklės turi būti aiškios, tinkamai apibrėžtos situacijos ir pan. Nes po to gaunasi, kad žmonės sako "į visas žiedines sankryžas negalima įvažiuoti iš pirmos juostos" ar kt., kelia klausimus "kaip čia šitoje situacijoje turi būti, o kaip anoje..." ir t.t. Tuomet jau gaunasi, kad esi priverstas net nenorėdamas laužyti tas taisykles ir galiausiai visuomenei tampa nusispjaut į dalį taisyklių. Pvz. pagal mūsų KET negalima sustoti ties ženklu "sustoti draudžiama" net jeigu stovi kamštyje toje vietoje ir neturi galimybės judėti toliau. Čia jau prasideda nesąmoningas taisyklių laužymas (daugelis to net nežino), o juk galima viska surikiuoti, kad elementariai važiuodamas galėtum tą daryti ir pagal taisykles šimtu procentų.

    Dėl automagistralės apibrėžimo (to, koks likęs Saugaus eismo automobilių keliais įstatyme), tai netgi ir keliai pažymėti ženklais Automagistralė, jo neatitinka, tai kaip čia susigaudyti ar kitoks kelias negali būti ta automagistralė. Juk ten sakoma ". Automagistralė – specialiai motorinių transporto priemonių eismui suprojektuotas ir nutiestas kelias, kuris nėra skirtas įvažiuoti į šalia esančias teritorijas arba iš jų išvažiuoti ir kuris:
    <...>
    2) viename lygyje nekerta jokio kelio, geležinkelio bėgių arba pėsčiųjų tako;<...>". Nors vietų, per abi mūsų automagistrales, kuriose yra vieno lygio susikirtimai su įvairiais kitais keliais ar pėsčiųjų takais, galima pririnkti tiek, kad neužtektų rankų pirštų suskaičiavimui. O dar kai visokios išimtys pradedamos taikyti...

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Automagistralėje Kaunas - Klaipėda ženklai įrengti pagal LST 1405:1995. LST nenumatė ženklų išvažiavimuose. Nuo 2012 m. gegužės 1 d. įsigaliojo Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklės, kurios numato pabaigos ženklus išvažiavimuose ir pradžios ženklus prieš kiekvieną įvažiavimą. Pagal naujas taisykles perstatyti visi Kaunas - Vilnius ženklai "Greitkelis".
    LST nenumatė, o pagal KET - jie turėjo būti

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    KET parašyta šiek tiek kitaip: "26. Transporto priemonių vairuotojai privalo vykdyti Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatyme, Lietuvos Respublikos policijos veiklos įstatyme, kituose Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus teisėtus tikrinančių pareigūnų ir reguliuotojų nurodymus, laikytis šiose taisyklėse nustatytos elgesio tvarkos, kai sustabdo tikrinantys pareigūnai ir reguliuotojai". O "vykdyti" nėra tas pats kaip "išmanyti".
    Tam, kad galėtum vykdyti sustabdžius tikrinantiems pareigūnams, reikia išmanyti.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Tam, kad galėtum vykdyti sustabdžius tikrinantiems pareigūnams, reikia išmanyti.
      1. Kad išmanyti įstatymą, kartais net teisininkams nepakanka teisinio išsilavinimo, ką jau kalbėti pie paprastą žmogų.
      2. Tas įstatymas didžiąja dalimi dubliuoja KET. Kam toks dubleris reikalingas? Panaikinti jį.
      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Tas įstatymas didžiąja dalimi dubliuoja KET. Kam toks dubleris reikalingas? Panaikinti jį.
        Kreipkis į LR Susisiekimo ministeriją ir aiškinkis

        Comment


          Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
          gal kas gali paaiškinti apie geltonai nudažytus bordiūrus, ar tai turi būti su kuo nors suderinta ir jeigu taip, ar yra kur nors miesto legalių geltonų bordiūrų schema?
          Kazkada pareigunu klausiau apie rezervuotas baltas lenteles prie akropolio, ar legalios ar ne, tai sako jei su savivaldybe suderinta, tai legalios, bet akropolio tai sako bus tikrai suderinta.. nu toliau neesme, bet taip suprantu kad savivaldybe isduoda leidimus dazyt bordiurus ir statyt rezervavimo zenklus (baltus)

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Pvz. pagal mūsų KET negalima sustoti ties ženklu "sustoti draudžiama" net jeigu stovi kamštyje toje vietoje ir neturi galimybės judėti toliau. Čia jau prasideda nesąmoningas taisyklių laužymas (daugelis to net nežino), o juk galima viska surikiuoti, kad elementariai važiuodamas galėtum tą daryti ir pagal taisykles šimtu procentų.

            Dėl automagistralės apibrėžimo (to, koks likęs Saugaus eismo automobilių keliais įstatyme), tai netgi ir keliai pažymėti ženklais Automagistralė, jo neatitinka, tai kaip čia susigaudyti ar kitoks kelias negali būti ta automagistralė. Juk ten sakoma ". Automagistralė – specialiai motorinių transporto priemonių eismui suprojektuotas ir nutiestas kelias, kuris nėra skirtas įvažiuoti į šalia esančias teritorijas arba iš jų išvažiuoti ir kuris:
            <...>
            2) viename lygyje nekerta jokio kelio, geležinkelio bėgių arba pėsčiųjų tako;<...>". Nors vietų, per abi mūsų automagistrales, kuriose yra vieno lygio susikirtimai su įvairiais kitais keliais ar pėsčiųjų takais, galima pririnkti tiek, kad neužtektų rankų pirštų suskaičiavimui. O dar kai visokios išimtys pradedamos taikyti...
            Stovėjimas kamštyje ar prieš šviesoforą ar prieš kliūtį ir pan. nėra automobilio stovėjimas.
            Nurodyk nors vieną vietą, kur viename lygyje automagistralės Lietuvoje kertasi su kitais keliais? Ar su pėsčiųjų takais.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Stovėjimas kamštyje ar prieš šviesoforą ar prieš kliūtį ir pan. nėra automobilio stovėjimas.
              Aišku čia galima diskutuoti dėl sąvokos "iš anksto numatytas...". Tačiau sustojimas prie parduotuvės gali būti spontaniškas, o žinant, kad ten kas ryta būna kamštis ir stovėjimas prie šviesoforo gali būti iš anksto numatytas.

              Viską galima būtų apibrėžti tiksliai ir konkrečiai, tik panaudojant šiek tiek ilgesnį apibrėžimą. Dabartinėje situacijoje nelabai įsivaizduoju kaip kas nors gali nuspręsti ir įrodyti ar tas stovėjimas yra iš anksto planuotas, o gal neplanuotas - spontaniškas.

              Nurodyk nors vieną vietą, kur viename lygyje automagistralės Lietuvoje kertasi su kitais keliais? Ar su pėsčiųjų takais.
              Laisvai.
              A2 sankirta su keliu 4803: http://www.maps.lt/map/default.aspx?...or,stops,zebra
              A2 sankirta su keliu 3017: http://www.maps.lt/map/default.aspx?...or,stops,zebra
              A2 sankirta su keliu 3026: http://www.maps.lt/map/default.aspx?...or,stops,zebra
              Yra ir gerokai daugiau sankirtų su vietinės reikšmės keliais be numerio.
              O dėl susikirtimo su pėsčiųjų takais, tai formaliai jų kaip ir nėra, bet yra faktiškai. Ties kiekviena autobusų stotele yra numatyti praėjimai pėstiesiems, padaryti tarpai atitvaruose. Pėstieji šiuose vietose kelią tikrai kerta viename lygmenyje. Tik vienintelis dalykas, kad tie keliukai niekur nepažymėti ženklais "pėsčiųjų takas", nepanaikina problemos ir nepadaro šitų perėjimų neegzistuojančiais.

              Comment


                as kaip suprantu sankirta yra tada kai tu gali kirsti kelia pvz jei ziureti i A2 pagal pateiktas nuorodas, is desine i kaire tarkim gali taip tiesiai ir nuvaziuot. Bet tokiu sankryzu A2 nera, nes visuose duotuose linkuose, turi isvaziuot i magistrale, uz keliu simtu metru apsisukti, ir tik tada papulsi vel i ta pati kelia. O tai nera sankirta mano manymu, nes situose linkuose toks pat atvejis kaip ir nusukimas i sirvintas, ukmerge ir t.t. yra letejimo ir greitejimo juostos.

                Comment


                  Parašė Tomskis Rodyti pranešimą
                  as kaip suprantu sankirta yra tada kai tu gali kirsti kelia pvz jei ziureti i A2 pagal pateiktas nuorodas, is desine i kaire tarkim gali taip tiesiai ir nuvaziuot. Bet tokiu sankryzu A2 nera, nes visuose duotuose linkuose, turi isvaziuot i magistrale, uz keliu simtu metru apsisukti, ir tik tada papulsi vel i ta pati kelia. O tai nera sankirta mano manymu, nes situose linkuose toks pat atvejis kaip ir nusukimas i sirvintas, ukmerge ir t.t. yra letejimo ir greitejimo juostos.
                  Tai nėra X formos sankryžos, bet abu nurodyti keliai toje vietoje kertasi ir kertasi viename lygyje (sankirtos). Nebent norite pasakyti, kad kelias turintis vieną numerį susideda iš kažkokių atkarpų, kurių viena ties automagistrale baigiasi, o kita prasideda kitoje automagistralės pusėje.
                  Galime apsimesti durneliais ir vaidinti, kad šioje vietoje yra viskas taip kaip ir turi būti, bet net ir to padaryti neišeis, nes automagistralėse negali būti apsisukimų. O faktas, kad minėtais keliais tiesiai važiuojantys turi kirtis automagistralę (nesvarbu kokia forma, kiek kur pasukdami ir apsisukdami) išlieka tokiu faktu.
                  Jeigu žvelgiant plačiau, tai šiose vietose yra žiedinės sankryžos su "mandra" konfigūracija ir kitokia nei įprasta, eismo organizavimo schema.

                  Comment


                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                    Ta ir turejau omenyj, kad argumentas, jog laiko rodymas pakenks saugumui yra tokia pat nesamone, kaip ir geltono signalo zala
                    Geltonas signalas tikrai kenkia. Nors kelių eismo taisyklės jau (nuo 2013 m. liepos 1 d.) draudžia įvažiuoti į sankryžą, degant geltonam signalui, bet didelė dalis vairuotojų to nepaiso. Lietuvoje per viena šviesoforo ciklą pravažiuoja mažai automobilių, nes vairuotojai pajuda vienas paskui kitą, o ne vienu metu. Taip labai išsitęsia kolona ir sumažėja pralaidumas.

                    Comment


                      Parašė sknts Rodyti pranešimą
                      <...>Lietuvoje per viena šviesoforo ciklą pravažiuoja mažai automobilių, nes vairuotojai pajuda vienas paskui kitą, o ne vienu metu. Taip labai išsitęsia kolona ir sumažėja pralaidumas.
                      Čia akivaizdus pavyzdys, kad pas mus daugelis važinėja su mechaninėmis pavarų dežėmis
                      Man užtenka atleisti stabdį ir aš jau judu, tuo tarpu beveik visi kiti aplinkiniai dar tik spaudžia sankabą ir pradeda garabalioti bėgių lazdą. Ir tuo pat metu giriasi, kokie jie "tikri" vairuotojai, taip mėgstantys šį buitinį užsiėmimą

                      Comment


                        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                        Čia akivaizdus pavyzdys, kad pas mus daugelis važinėja su mechaninėmis pavarų dežėmis
                        Man užtenka atleisti stabdį ir aš jau judu, tuo tarpu beveik visi kiti aplinkiniai dar tik spaudžia sankabą ir pradeda garabalioti bėgių lazdą. Ir tuo pat metu giriasi, kokie jie "tikri" vairuotojai, taip mėgstantys šį buitinį užsiėmimą
                        Bėda ne pavaros tipe, o žiopsojime. Aš pavarą įsijungiu dar degant raudonam signalui (žalio signalo įsijungimą numatau pagal pėsčiųjų šviesoforus), todėl pajudu vos tik priešais stovintysis pajuda. Jeigu taip darytų visi - kamščiai kaip mat sumažėtų, bent jau Vilniuje, kur įrengta automatinė sistema.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Bėda ne pavaros tipe, o žiopsojime. Aš pavarą įsijungiu dar degant raudonam signalui (žalio signalo įsijungimą numatau pagal pėsčiųjų šviesoforus), todėl pajudu vos tik priešais stovintysis pajuda. Jeigu taip darytų visi - kamščiai kaip mat sumažėtų, bent jau Vilniuje, kur įrengta automatinė sistema.
                          Užsidegus geltonam šviesoforo signalui, pilnai užtenka laiko nuspausti sankabą ir įjungti pavarą. Problema šiuo atveju - tik vairavimo kultūroje.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Bėda ne pavaros tipe, o žiopsojime. Aš pavarą įsijungiu dar degant raudonam signalui (žalio signalo įsijungimą numatau pagal pėsčiųjų šviesoforus), todėl pajudu vos tik priešais stovintysis pajuda. Jeigu taip darytų visi - kamščiai kaip mat sumažėtų, bent jau Vilniuje, kur įrengta automatinė sistema.
                            Bet visur taip yra, kitose šalyse dar labiau visi užmigę važinėja.
                            Flickr

                            Comment


                              Manau neracionalu moketi pinigus dabar del galimos ir neiaskios perspektyvos. Niekas nezino kada bus poreikis 2x2 ir ar bus isvis kada nors toks.
                              Paskutinis taisė Romas; 2014.01.09, 00:29. Priežastis: Kopija iš temos "Via Baltica"

                              Comment


                                Parašė agnette Rodyti pranešimą
                                Manau neracionalu moketi pinigus dabar del galimos ir neiaskios perspektyvos. Niekas nezino kada bus poreikis 2x2 ir ar bus isvis kada nors toks.
                                Poreikis yra. Ir yra dabar. Ir buvo nuo pat pradžios. Ir pralaidumai bei srautai čia ne prie ko. To reikia dėl saugumo.

                                Comment


                                  Poreikio nera, yra tik fantazijos, kaip pas mus iprasta. Saugos uztikrinimui yra kitos priemones, neprasancios mesti pinigus i bala.

                                  Comment


                                    Parašė agnette Rodyti pranešimą
                                    Poreikio nera, yra tik fantazijos, kaip pas mus iprasta. Saugos uztikrinimui yra kitos priemones, neprasancios mesti pinigus i bala.
                                    Kokios yra kitos priemonės, užtikrinančios saugumą neaukojant susisiekimo patogumo?

                                    Comment


                                      Kelių eismo taisyklės.

                                      Comment


                                        Parašė agnette
                                        "ket"
                                        KET, kiek pamenu, galioja ir dabar. Kaip ir visoje likusioje Lietuvoje. Kaip matome, to neužtenka.

                                        Comment


                                          Parašė sknts Rodyti pranešimą
                                          Geltonas signalas tikrai kenkia. Nors kelių eismo taisyklės jau (nuo 2013 m. liepos 1 d.) draudžia įvažiuoti į sankryžą, degant geltonam signalui, bet didelė dalis vairuotojų to nepaiso. Lietuvoje per viena šviesoforo ciklą pravažiuoja mažai automobilių, nes vairuotojai pajuda vienas paskui kitą, o ne vienu metu. Taip labai išsitęsia kolona ir sumažėja pralaidumas.
                                          KET niekada neleido įvažiuoti į sankryžą degant geltonam šviesoforo signalui.

                                          78.7. geltonas signalas draudžia eismą ir įspėja, kad šviesoforo signalai pasikeis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X