Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Jei gerai pamenu, ten numatyta tokia pati estakada, kaip kad Laisvės – Narbuto – Pilaitės pr. sankryžoje. O tai yra labai nekoks variantas.
    Bet bent jau toks. Kitur rezervo jau nepalikta "naujojo viešojo transporto rūšiai".

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Bet bent jau toks. Kitur rezervo jau nepalikta "naujojo viešojo transporto rūšiai".
      Tai gal jau geriau palikti rezervo, nei nepalikti? Kam kartoti prieš 20 metų padarytas klaidas? Suprasčiau, jei būtų kažkas panašaus į Pilaitės pr. viaduką virš Vakarinio aplinkkelio, kur pagalvota buvo.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą

        Tai gal jau geriau palikti rezervo, nei nepalikti? Kam kartoti prieš 20 metų padarytas klaidas? Suprasčiau, jei būtų kažkas panašaus į Pilaitės pr. viaduką virš Vakarinio aplinkkelio, kur pagalvota buvo.
        Aš apie tai ir rašau. Yra kur pagalvota, pvz: https://maps.app.goo.gl/EeP5WY4jmygjw6GB7

        Comment


          Rezervai palikti ten kur yra vietos. Natūraliai jeigu yra plati skiriamoji juosta toje vietoje, tai niekas nelies betoninės estakados, kad ant viršaus galėtų pasodinti pievą.
          Dėl estakados Šiaurinės - Ukmergės g. sankryžoje ir rezervo ateičiai, tai siūlau pasižiūrėti į ortofoto toje vietoje. Ten skiriamosios juostos nėra. Taip pat ir nėra didelių laisvų plotų, kad būtų galima sutalpinti bent jau 2 eismo juostos + 2 estakados juostos + rezervinis plotas + 2 estakados juostos + 2 eismo juostos. Todėl rezervas vargu ar iš kažkur atsiras.
          Šiaip atvejais kaip pvz. prie Spaudos rūmų, tai nėra sudėtinga šalia esamų estakadų pastatyti dar vieną transportui viena kryptimi ir tą kuri atsiduria viduryje, paskirti tik VT poreikiams. Iš esmės taip netgi paprasčiau, nei tarp dviejų viadukų ar estakadų, jas eksploatuojant, tame plyšyje pastatyti dar vieną.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Rezervai palikti ten kur yra vietos. Natūraliai jeigu yra plati skiriamoji juosta toje vietoje, tai niekas nelies betoninės estakados, kad ant viršaus galėtų pasodinti pievą.
            Dėl estakados Šiaurinės - Ukmergės g. sankryžoje ir rezervo ateičiai, tai siūlau pasižiūrėti į ortofoto toje vietoje. Ten skiriamosios juostos nėra. Taip pat ir nėra didelių laisvų plotų, kad būtų galima sutalpinti bent jau 2 eismo juostos + 2 estakados juostos + rezervinis plotas + 2 estakados juostos + 2 eismo juostos. Todėl rezervas vargu ar iš kažkur atsiras.
            Šiaip atvejais kaip pvz. prie Spaudos rūmų, tai nėra sudėtinga šalia esamų estakadų pastatyti dar vieną transportui viena kryptimi ir tą kuri atsiduria viduryje, paskirti tik VT poreikiams. Iš esmės taip netgi paprasčiau, nei tarp dviejų viadukų ar estakadų, jas eksploatuojant, tame plyšyje pastatyti dar vieną.
            Visiškai galėtų būti variantas 1+VT+VT+1, bet, aišku, niekas to nenorės Dar klausimas, kaip būtų su patekimu į stoteles – VT stotelės turi būti kuo arčiau sankryžos, kad būtų patogu persėsti. Statant estakadą reikia ir apie tai pagalvoti.
            Lietuva visiems.

            Comment


              Nemanau, kad tokiai jungčiai tiktų 1+a+a+1. Nemaža dalis, mano nuomone, tos gatvės naudos ateis iš to, jog Fabijoniškės (o vėliau, tikiuosi ir Baltupiai su Žirmūnais) gaus tiesioginę jungtį su Vakariniu aplinkkeliu. Tam tikslui vienos bendro eismo juostos viena kryptimi tikrai nepakaks. Ir nenoriu už kitus kalbėti, na bet labai nuoširdžiai manau, jog dauguma Vilniečių panašiai mąstytų.

              Comment


                Pagal tai, kas planuota anksčiau, tai tikėtina, kad bus 2+VT arba kitaip tariant pilnai 4 juostos auto ir 2 VT.

                Tikiuosi, kad kažkoks viešinimas vyks.

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą

                  Visiškai galėtų būti variantas 1+VT+VT+1, bet, aišku, niekas to nenorės Dar klausimas, kaip būtų su patekimu į stoteles – VT stotelės turi būti kuo arčiau sankryžos, kad būtų patogu persėsti. Statant estakadą reikia ir apie tai pagalvoti.
                  Nelabai pagaunu, kur gali būti estakada su tokia juostų kombinacija? Kalbama apie sankryžą su Ukmergės g. Šioje sankryžoje per estakadą (virš vieno lygio sankryžos) praeis Ukmergės gatvė. Tai pastarajai jokių VT juostų viduryje estakados nereikia.

                  Comment


                    O kodėl nereikia? Jei ateityje bus tramvajus, tai jis tikrai eis Ukmergės g. iki pat šiaurinių Fabijoniškių. Tai galima būtų jam numatyti juostas estakados vidury. Beje, o kodėl sakote, kad ten nėra vietos? Taip, skiriamosi juosta užsibaigia ties Šeškinės pabaiga, bet toliau jos nepratęsė tik todėl, kad sovietmečiu teritorijos aplink Ukmergės g. rimtai nevystė, o gal jau ir pinigai buvo pasibaigę to laikmečio pabaigoj. Bet turint omeny, kad visi parkingai prie Ukmergės g. yra valstybinėje žemėje, tai vietos tikrai yra skiriamajai juostai per visą Ukmergės g. padaryti.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Šiaurinės gatvės - Geležinio Vilko g. mazgas paminėtas ir Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos A, B ir C kategorijų gatvių ribų susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialiajame plane

                      https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...114707-2556257
                      Paskutinis taisė Romas; 2025.09.24, 17:53.

                      Comment


                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                        Labai gerai, kad užbaigtas šis [Nenečinės plento] butelio kakliukas.
                        Dabar reikėtų persikelti į pvz Trakų plentą ar kitas vietas kur taip reikia infrastruktūros atnaujinimo / vystymo.
                        Kol kas Šiaurinės gatvės statyba be jokio rezultato tęsiasi 60 metų - nuo 1965 metų
                        Pažiūrėsime, kada bus tas "greitai"

                        Made in Vilnius 2025.10.04
                        Meras Valdas Benkunskas žada, jog jau greitai prasidės Šiaurinės gatvės tiesimas
                        Sostinės valdžiai oficialiai skelbiant Nemenčinės plento rekonstrukcijos pabaigą, Vilniaus meras Valdas Benkunskas sako, kad į priekį juda ir miestui svarbios Šiaurinės gatvės tiesimo projektas, kuriam kitąmet tikimasi gauti statybos leidimą.
                        „Yra baigiamoji stadija Šiaurinės gatvės pirmo etapo, tai techninio projekto rengimas. Tikimės kitais metais turėti statybos leidimą“, – žurnalistams penktadienį Nemenčinės plento atidarymo proga surengtoje spaudos konferencijoje sakė V. Benkunskas

                        Šiaurinė gatvė turėtų sujungti Vakarinį aplinkkelį su Fabijoniškėmis. Ruošiant projektą 2018 metais buvo skelbiama, kad jos statyba galėtų būti baigta iki 2022 metų

                        https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...tves-tiesimas/

                        Comment


                          Taip, Šiaurinės gatvės istorija yra kažkas tokio...
                          Vienas potencialiai teigiamas aspektas apie Benkunską šiuo atveju, tai kad jis varo asfaltą neretai į šalį patraukdamas STR, projektus ir panašius dalykus tad kažkiek dedu vilties į šią jo savybę, kad buldozeriu prastums Šiaurinės įrengimą tokiu būdu nekreipiant dėmesio į visokius neadekvačius stabdymus, protestus, ir taip toliau. Paradoksaliai, gal, kitose situacijose žalinga savybė, šioje vietoje pasitarnaus teigiamai. Pažiūrėsim kaip iš tikro bus.

                          Comment


                            Parašė spekas Rodyti pranešimą
                            Taip, Šiaurinės gatvės istorija yra kažkas tokio...
                            Vienas potencialiai teigiamas aspektas apie Benkunską šiuo atveju, tai kad jis varo asfaltą neretai į šalį patraukdamas STR, projektus ir panašius dalykus tad kažkiek dedu vilties į šią jo savybę, kad buldozeriu prastums Šiaurinės įrengimą tokiu būdu nekreipiant dėmesio į visokius neadekvačius stabdymus, protestus, ir taip toliau. Paradoksaliai, gal, kitose situacijose žalinga savybė, šioje vietoje pasitarnaus teigiamai. Pažiūrėsim kaip iš tikro bus.
                            Dar nesusiję su gatvėmis, bet.
                            Matosi, kad Benkunskas priėmė nepopuliarų sprendimą didinti bilietų kainas (jos nebuvo keliamos daugelį metų, nors ekonomika ir darbuotojų pajamos sparčiai augo). Visgi pasako kažką apie tai, kad jis gali prisiimti atsakomybę. Na ir bendrai VT dabar pamažu pradeda judėti nuo taip vadinamo dugno.

                            Comment


                              Tai už kokią Šiaurinę gatvę sergat? Miesto greitkelį tipo GV ir aplinkkelio? Vietinę lėto eismo gatvelę tipo Mokslininkų? Malonią būti su verslais pirmam aukšte, dvirtakiais, medžiais, viešo eismo juostom ir dar po dvi juostas automobiliams į kiekvieną pusę? Kaip kas? Kaip Ateities? Kareivių? Kernavės? Negali būti ir 6 eismo juostos ir malonu būti. Man rodos, būtent tokie prieštaravimai sustabdė planavimą ir statybą praeitą kartą.

                              Comment


                                Parašė alga Rodyti pranešimą
                                Tai už kokią Šiaurinę gatvę sergat? Miesto greitkelį tipo GV ir aplinkkelio? Vietinę lėto eismo gatvelę tipo Mokslininkų? Malonią būti su verslais pirmam aukšte, dvirtakiais, medžiais, viešo eismo juostom ir dar po dvi juostas automobiliams į kiekvieną pusę? Kaip kas? Kaip Ateities? Kareivių? Kernavės? Negali būti ir 6 eismo juostos ir malonu būti. Man rodos, būtent tokie prieštaravimai sustabdė planavimą ir statybą praeitą kartą.
                                Tiesiog manau ne visi supranta, kad įkalus pvz 6 juostų gatvėje 30km/h kažkas laikysis to, o jeigu mes diegsime eismo lėtinimo priemones, tai atrodys tiesiog juokingai. Na įsivaizduokim, vidury kelio stovi susiaurinimas, kaip pvz Grigiškėse padaryta.

                                Reikia suprasti, kad tai tranzitinė gatvė, kuri turi perimti dalį srauto nuo kitų gatvių. Jos tikslas jungtis Vakarai <-> Rytai.
                                Gaila, kad projektas nebus realizuotas pilnu mastu (pilna, nenutrūkstama jungtis). Realiai realizuojant gatvę karpyta versija mes tiesiog gausime papildomą GV/Ozo/Gelvonų g. užsikemšimą. Nes norint nuo VA nusigauti iki VESK pvz reikės daryti apylanką per Ozo g. arba per. Ateities g.

                                Aš nesakau, kad neturi būti Dviračių tako, žalumos, patogių šaligatvių ir tt. Tiesiog keista, kad dauguma nesuvokia realią gatvės funkciją. Uždengti trūkstamą Vakarai <-> Rytai jungtį. Didžioji dalis kamščių formuojasi būtent Vakarai <-> Rytai jungtyse.
                                Todėl būtina įgyvendinti ir Šiaurinę gatvę, ir Mykolo Lietuvio, ir Šiaurinį aplinkkelį.

                                Comment


                                  Parašė alga Rodyti pranešimą
                                  Tai už kokią Šiaurinę gatvę sergat? Miesto greitkelį tipo GV ir aplinkkelio? Vietinę lėto eismo gatvelę tipo Mokslininkų? Malonią būti su verslais pirmam aukšte, dvirtakiais, medžiais, viešo eismo juostom ir dar po dvi juostas automobiliams į kiekvieną pusę? Kaip kas? Kaip Ateities? Kareivių? Kernavės? Negali būti ir 6 eismo juostos ir malonu būti. Man rodos, būtent tokie prieštaravimai sustabdė planavimą ir statybą praeitą kartą.
                                  Nėra dabar tokių gatvių, kaip norėtųsi, kad būtų.
                                  IMHO vienas iš galimų variantų: A+1+(1)+T(LRT)/T(LRT)+(1)+1+A

                                  Dėl dviračių takų, irgi mano IMHO - jie visai nebūtinai turi būti prišlieti prie automobilinių gatvių. Kaip, beje, ir net labiau - LRT.
                                  Paskutinis taisė Sula; Vakar, 20:10.

                                  Comment


                                    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                                    Aš nesakau, kad neturi būti Dviračių tako, žalumos, patogių šaligatvių ir tt. Tiesiog keista, kad dauguma nesuvokia realią gatvės funkciją. Uždengti trūkstamą Vakarai <-> Rytai jungtį. Didžioji dalis kamščių formuojasi būtent Vakarai <-> Rytai jungtyse.
                                    Todėl būtina įgyvendinti ir Šiaurinę gatvę, ir Mykolo Lietuvio, ir Šiaurinį aplinkkelį.
                                    Yra Ozo, yra Ateities. Nėra taip, kad rytai-vakarai nėra kaip judėt ir visi važiuoja per centrą.

                                    Šiaurinė padarys patogesnį išėjimą į Vakarinį aplinkkelį Justiniškėm, Šeškinei, Fabijoniškėm. Gal kažkiek atsikimš Ukmergės gatvė, bet užtat labiau užsikimš Oslo ar dar kur nors panašiai. Braeso paradoksas nebe naujiena. Naujų jungčių statymas neretai pralaidumo nepadidina, o sumažina.

                                    Comment


                                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                                      Yra Ozo, yra Ateities. Nėra taip, kad rytai-vakarai nėra kaip judėt ir visi važiuoja per centrą.

                                      Šiaurinė padarys patogesnį išėjimą į Vakarinį aplinkkelį Justiniškėm, Šeškinei, Fabijoniškėm. Gal kažkiek atsikimš Ukmergės gatvė, bet užtat labiau užsikimš Oslo ar dar kur nors panašiai. Braeso paradoksas nebe naujiena. Naujų jungčių statymas neretai pralaidumo nepadidina, o sumažina.
                                      Kalbame būtent apie miestą. Manau pats galite matyti kamščius ir tai, kad dažniausiai stovi Vakarai <-> Rytai.
                                      Stovi ir Šiaurė <-> Pietūs, bet ten bent jau yra alternatyvos.

                                      Pvz pabaigus pietinio aplinkkelio projektą sumažėtų spūstys Tūkstantmečio g.
                                      Panaikinus šviesoforą Gariūnuose ir išplatinus išvažiavimą sumažės kamštis ten.
                                      Paprasčiausiai mieste yra begalė visokių butelių kakliukų ir nebaigtų jungčių.

                                      Galime diskutuoti apie induced demand kiek tik norime, bet manau, kad be pabaigtos infrastruktūros (trūkstamos jungtys) - miestas neišeis iš kamščių. Tačiau kuriant tą reikiamą infrastruktūrą reikia nepamiršti pėsčiųjų, dviratininkų, VT, nes jeigu pamiršime, gausime Detroit 2010 (na arba LA dabartinis)
                                      Butina kurti trūkstamas jungtis, tačiau labai svarbu sukurti alternatyvą mašinai.

                                      Comment


                                        Manau, kad pirmiausia reiktų sprendimo A+1/1+A su plačia skiriamąja juosta, kuria būtų galima, atsiradus politinės valios, paleisti tramvajų, o tuomet A juostą atiduoti automobiliams. Gatvė turėtų paskatinti šalia jos kurtis verslo centrus ir kitas įstaigas, kad srautai į centrą kažkiek sumažėtų. Dėl to ji turi būti pakenčiamai jauki. Gal kažkas panašaus į Laisvės pr., tik su siauresnėm juostom, atitinkančiom STR.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                          Manau, kad pirmiausia reiktų sprendimo A+1/1+A su plačia skiriamąja juosta, kuria būtų galima, atsiradus politinės valios, paleisti tramvajų, o tuomet A juostą atiduoti automobiliams. Gatvė turėtų paskatinti šalia jos kurtis verslo centrus ir kitas įstaigas, kad srautai į centrą kažkiek sumažėtų. Dėl to ji turi būti pakenčiamai jauki. Gal kažkas panašaus į Laisvės pr., tik su siauresnėm juostom, atitinkančiom STR.
                                          Jei kursis, tai pataps realiai Ukmergės g.Nr2. Geriau išreikštinai tranzitinė. Net ir žiūrint į Vakarinį aplinkelį, kuris po truputį apauga iš abiejų pusių, neišvengs visko, bet greitas tarpjanoniniam ir/arba tranzitiniam susiekimui geriau nelipdyt šalia verslo centrų

                                          Comment

                                          Working...
                                          X