Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą

    gal dėl to niekas ir nenori gyventi Vokietijoje
    Gal pasikeiskit username į galas_melui.
    daugiausiai turinti gyventojų ES, ir populiacija tik didėja. https://www.thestepstonegroup.com/wp...p-1024x576.png

    Comment


      Apie Vokietiją prašom diskutuoti kitur.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Ties Baltupiais (kur turbūt ir bandė privažiuot Gintė?) panašiau į kažkokį melioracinį griovį. O Baltupių/Cedrono tvenkinys irgi toli nuo būsimo kelio. Jei kas ten ir trukdo ramiai poilsiui - ir taip užtenka Kalvarijų gatvės triukšmo....
        Štai ką ir reikėjo įrodyti. Jau dabar Baltupių tvenkinys šalia Kalvarijų gatvės ne pati ramiausia vieta poilsiui. Tai pagalvokite apie Šeškiuką dabar ir kas ten būtų nutiesus tranzitinę miesto gatvę.

        Comment


          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

          Štai ką ir reikėjo įrodyti. Jau dabar Baltupių tvenkinys šalia Kalvarijų gatvės ne pati ramiausia vieta poilsiui. Tai pagalvokite apie Šeškiuką dabar ir kas ten būtų nutiesus tranzitinę miesto gatvę.
          Dėl to ir sakoma, kad reiktų kažkaip ją pridengt.

          Comment


            Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

            Štai ką ir reikėjo įrodyti. Jau dabar Baltupių tvenkinys šalia Kalvarijų gatvės ne pati ramiausia vieta poilsiui. Tai pagalvokite apie Šeškiuką dabar ir kas ten būtų nutiesus tranzitinę miesto gatvę.
            Nieko nebūtų, kaip nėra ir prie Cedrono.

            Comment


              Truputį kvaila lygint vieną iš most advanced technologiškai pažangių šalių (kad ir su visais jų minusais) su kolūkine Lietuva, kur svarbu kiekvienam kiekvieną apipist ant kelių centimetrų asfalto dangos, kad įsidėt į kišenę savo dalį, o po kelių metų vėl liaudis turi važiuot per banguojantį, vėžėm einantį kelią.

              Comment


                Nei tas, nei tas negalioja Šiaurinei gatvei. Tiesiog iki šiol nesutariama, kokia ji turi būti.

                Comment


                  Iki šiol nesutariama, nes “svarbu kiekvienam kiekvieną apipist ant kelių centimetrų asfalto dangos, kad įsidėt į kišenę savo dalį …” ! Čia kiek su ironija ..
                  Paskutinis taisė Armae; 2025.06.30, 16:10.

                  Comment


                    Parašė spekas Rodyti pranešimą
                    Šiek tiek perspektyvos Lietuvos piliečiams kai šie 30+ metų negeba nutiesti kelio lygumomis:
                    O man tai panašu į vieno prietrankos trokštamą linijinį parką.

                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                      Truputį kvaila lygint vieną iš most advanced technologiškai pažangių šalių (kad ir su visais jų minusais) su kolūkine Lietuva, kur svarbu kiekvienam kiekvieną apipist ant kelių centimetrų asfalto dangos, kad įsidėt į kišenę savo dalį, o po kelių metų vėl liaudis turi važiuot per banguojantį, vėžėm einantį kelią.
                      That's not exactly the point : ). Net nereikia pilnai pritraukti kompetencija ir veiklumu prie japonų - užtektų dalinai, kokios1/10, to ko reikia įgyvendinti tokiam projektui kaip Japonijoje. Mes kalbame apie asfalto liejimą lygumoje...
                      Tai ir iliustruoja situacijos absurdiškumą, kuomet 30+ metų (atleidžiame sovietmetį) nesugebama lyguma nutiesti Europos sostinei taip reikalingos gatvės...

                      O dėl varkių - tai jie nesugeba net varkių prastumti. O čia yra, manau, gera proga prastumti varkę. Dėl manęs, tegu jau nuo kokių 100 mln pasiima į kišenę 10 mln ir turim gatvę, o ne smaukomės lygioje vietoje nuo gimimo iki mirties.
                      Paskutinis taisė spekas; 2025.07.05, 15:35.

                      Comment


                        tokie ir renka visokius zuokus, nu nes "vagia bet ir daro".

                        Comment


                          Iš protokolų

                          2. SVARSTYTA: Dėl Šiaurinės g. koncepcinių sprendinių. Pristato G. Šakalys.
                          NUTARTA:
                          Atsižvelgiant į 2025-06-19 ir 2025-07-11 vykusių pasitarimų su vyr. architekte, infrastruktūros grupe, UAB „Vilniaus vystymo kompanija“ (toliau – VVK) ir SĮ „Susisiekimo paslaugos“ (toliau – SĮSP) dėl Šiaurinės g. koncepcinių sprendinių rezultatus:
                          1. Ukmergės g. ir Šiaurinės g. sankryžoje projektuoti viaduką (estakadą). Viaduko architektūrinių sprendinių projektavimą pavesti vykdyti VVK, neorganizuojant architektūrinio konkurso. Pavesti VVK kartu su savivaldybės vyr. architektės biuru parengti ir suderinti viaduko architektūrinę viziją.
                          2. Šiaurinės g. koncepciniams sprendiniams pritarta (autobusų A juostas ir perspektyvinę naujojo viešojo transporto rūšies trasą projektuoti gatvės centre). Pagal galimybes, projekte siekti maksimalaus želdynų kiekio.
                          3. Pavesti VVK pradėti rengti urbanistinę koncepciją pagal suderintus Šiaurinės g. koncepcinius sprendinius.
                          4. Pavesti SĮSP eismo modelyje įvertinti perspektyvinį poreikį dviejų lygių Laisvės pr. ir Šiaurinės g. sankryžai. Pavesti VVK įvertinti teritorijų planavimo dokumentų koregavimo poreikį, atsižvelgiant į SĮSP ataskaitos išvadas. Pagal eismo modeliavimo duomenis, esant galimybei, dviejų lygių sankryžos perspektyvos atsisakyti, tokios galimybės nesant – projektuoti sprendinius etapais.

                          Comment


                            Norėčiau pamatyti ir paspausti ranką, tam, kuris tai pramušė

                            Comment


                              Pajuokaujant pagal šių metų realijas" Nauja VT rūšis - laiveliai", tai gatvės centre turės kasti kanalą

                              Comment


                                ar tikrai dviejų lygių sankryža bus tik su Ukmergės gatve, o su Justiniškių gatve ir Laisvės pr. bus vienas lygis? nu nesąmonė, ir taip daug šviesoforų...
                                A juostos? kam tokiai gatvei, jei vazines vienas kitas maršrutas.
                                gal yra kur susipažinti su ta naujausia koncepcija?

                                Comment


                                  Jei antras lygis bus skirtas viešajam transportui, dviračiams ir pėstiesiems, tada nuostabu
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                    Jei antras lygis bus skirtas viešajam transportui, dviračiams ir pėstiesiems, tada nuostabu
                                    Jei Ukmergės g. atveju, tai manau planas nuo ankstesnio iš esmės nesikeis ir antrame lygyje bus Ukmergės g. su reguliuojama sankryža po apačia.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                      Jei Ukmergės g. atveju, tai manau planas nuo ankstesnio iš esmės nesikeis ir antrame lygyje bus Ukmergės g. su reguliuojama sankryža po apačia.
                                      Taip, mano postas buvo ironiškas. Kai (jei) kada reikės tiesti tramvajų Ukmergės gatve, bus tikras galvosopis kaip jį per tą dviejų lygių snakryžą prakišti.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                        Taip, mano postas buvo ironiškas. Kai (jei) kada reikės tiesti tramvajų Ukmergės gatve, bus tikras galvosopis kaip jį per tą dviejų lygių snakryžą prakišti.
                                        Turėtų palikti vietos, panašiai kaip ir statant auto viadukus paliekama vietos, jei ateityje kelias platėtų.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Turėtų palikti vietos, panašiai kaip ir statant auto viadukus paliekama vietos, jei ateityje kelias platėtų.
                                          Jei gerai pamenu, ten numatyta tokia pati estakada, kaip kad Laisvės – Narbuto – Pilaitės pr. sankryžoje. O tai yra labai nekoks variantas.
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X