Parašė Arunasx
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 GV, Ukmergės visa ne ta kryptimi. Ozo yra apendiksas prie kapinių, Mados be jungčių su VA. Visiškas nekentėjas tik gali objektyviai laikyti, kad yra normalios jungtys su VA.Parašė index Rodyti pranešimą
 Ukmergės, Geležinio Vilko, Ozo. O apie Šiaurinę tai net šioje temoje buvo daug aiškinimo, kad čia ne kokia magistralinė greito eismo gatvė, o šiaip įprasta C kategorijos gatvė.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Laisvės pr. irgi nėra greito eismo magistralinė gatvė. Bet ji yra kertinė rajonų susisiekimo sistemoje. C kategorija.Parašė index Rodyti pranešimą
 Ukmergės, Geležinio Vilko, Ozo. O apie Šiaurinę tai net šioje temoje buvo daug aiškinimo, kad čia ne kokia magistralinė greito eismo gatvė, o šiaip įprasta C kategorijos gatvė.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kas naikinama? Kiek ten A juostų yra dabar?Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
 Tai naikinamos juostos viešajam transportui, o automobiliams kiek buvo tiek ir liko. Kas čia tokio puikaus ?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sektos sindromas yra manymas kad gatvė gali būti reikalinga tik automobiliams. Darnaus judumo plane numatyta sumažinti kelionių automobiliais skaičių vos ne dvigubai. Tuo tarpu naujos gatvės toliau projektuojamos joms didinti. Beje, gal paaiškinsit kokiu būdu bus pablogintos sąlygos auto eismui nutiesiant naują gatvę?Parašė Arunasx Rodyti pranešimąO kokia šiaip nauda maksimaliai bloginant auto eismui sąlygas, o ne kreipiant dėmesį į VVT eismo gerinimą? Paliekant 1 juostą visam eismui tai yra iš esmės projekto žlugdymas ir pinigų švaistymas.
 Manyčiau toks yra sektos sindromas kovojant prieš automobilius, 5G, skiepus, ypač AZ ir pan.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažkaip nesugeba atsakyti į labai paprastą klausimą: Ir be tų 7m jau visa aplinka žlunga?
 Ten ką, senamiestis kurį siūloma išgriauti?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nežlunga, tiesiog siauresnė gatvė su mažesniu eismu aplinką mažiau gadina.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKažkaip nesugeba atsakyti į labai paprastą klausimą: Ir be tų 7m jau visa aplinka žlunga?
 Ten ką, senamiestis kurį siūloma išgriauti? Post in English - fight censorship! Post in English - fight censorship!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mažiau juostų nereiškia, kad eismas bus mažesnis. Tai reiškia, kad vienur ar kitur susidarys butelio kakliukai. O ir tikrai A juosta, kurios ir atsisakoma, būna mega didelis eismasParašė index Rodyti pranešimą
 Nežlunga, tiesiog siauresnė gatvė su mažesniu eismu aplinką mažiau gadina.   
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Be abejonės, eismą generuoja visų gatvių visuma, o ne tik viena gatvė. Kol nebus aiškiai įvardijama, kad norime mažiau automobilių, ir nebus atitinkamai reguliuojamas eismas, tai ir kils keblumų suprasti, kodėl neįmanoma patenkinti automobilistų ir "darnos" (tiesą sakant, turėtų būti "tvarumo") poreikių planuojant infrastruktūrą.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąMažiau juostų nereiškia, kad eismas bus mažesnis. Tai reiškia, kad vienur ar kitur susidarys butelio kakliukai. O ir tikrai A juosta, kurios ir atsisakoma, būna mega didelis eismas 
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na, nesant dedikuotos A juostos, nors VT važiuoja ir lėčiau, bet pirma juosta tampa lėtesnio eismo juosta (nes ten eismą stabdo VT). Ko dėka bendras srautas tampa mažesnis (nes mažiau patrauklu kai negali greitai lėkti), eismas saugesnis ir lėtesnis.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąMažiau juostų nereiškia, kad eismas bus mažesnis. Tai reiškia, kad vienur ar kitur susidarys butelio kakliukai. O ir tikrai A juosta, kurios ir atsisakoma, būna mega didelis eismas  Post in English - fight censorship! Post in English - fight censorship!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Per karantinus, ypač pirmą, labai gerai matėsi kas visų pirma generuoja eismą. Efektyviausias darnus važumas būtų darželiai/mokyklos arti namų ir visiems prafinansuot nemokamą netflixą.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
 Be abejonės, eismą generuoja visų gatvių visuma, o ne tik viena gatvė. Kol nebus aiškiai įvardijama, kad norime mažiau automobilių, ir nebus atitinkamai reguliuojamas eismas, tai ir kils keblumų suprasti, kodėl neįmanoma patenkinti automobilistų ir "darnos" (tiesą sakant, turėtų būti "tvarumo") poreikių planuojant infrastruktūrą.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nereikia ir karantinų. Užtekdavo vaikų kokių pavasarinių atostogų ir tą savaitę iškart koks trečdalis eismo dingdavo iš gatvių ypač ryte. Tėvai neturi kitų variantų kaip vežioti kai nėra visai jų rajone darželių ar užtenka tik pusei.Parašė mantasm Rodyti pranešimąPer karantinus, ypač pirmą, labai gerai matėsi kas visų pirma generuoja eismą. Efektyviausias darnus važumas būtų darželiai/mokyklos arti namų ir visiems prafinansuot nemokamą netflixą.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai gal ir Laisvės pr bei GV, Ozo paliekame po vieną juostą užstatę betoninėmis klombomis su gėlėmis pirmoje juostoje? Juk tikrai bus gražiau. Ir eismo mažiau.Parašė index Rodyti pranešimąNežlunga, tiesiog siauresnė gatvė su mažesniu eismu aplinką mažiau gadina. Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų, Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, ir su ja kovoja kita sekta, kurios sindromas yra manymas kad gatvė gali būti reikalinga tik automobiliams.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
 Sektos sindromas yra manymas kad gatvė gali būti reikalinga tik automobiliams. 
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne, manau šalia gatvės turi būti įrengti patogūs dviračių ir pėsčiųjų takai, kita infrastruktūra, tačiau tokios gatvės statymas tik su 1 juosta automobiliams yra labai neoptimalus pinigų švaistymas nenorint matyti bendrą gatvių tinklo vaozdą šioje miesto dalyje, jungčių trūkumą.Parašė Sula Rodyti pranešimąTaip, ir su ja kovoja kita sekta, kurios sindromas yra manymas kad gatvė gali būti reikalinga tik automobiliams. Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų, Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taigi dvi juostos bus, tik viena kartu su viešuoju transportu. Pirma juosta "boboms ir pensininkams" už autobuso, antra - su BMW prasilėkt.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNe, manau šalia gatvės turi būti įrengti patogūs dviračių ir pėsčiųjų takai, kita infrastruktūra, tačiau tokios gatvės statymas tik su 1 juosta automobiliams yra labai neoptimalus pinigų švaistymas nenorint matyti bendrą gatvių tinklo vaozdą šioje miesto dalyje, jungčių trūkumą.Post in English - fight censorship!
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai ir pačio VT greitis sumažės, kai reiks stovėti bendruose kamščiuose su lengvaisiais automobiliais. Tad išnyks visas patrauklumas/paskata važiuoti viešuoju transportuParašė index Rodyti pranešimą
 Na, nesant dedikuotos A juostos, nors VT važiuoja ir lėčiau, bet pirma juosta tampa lėtesnio eismo juosta (nes ten eismą stabdo VT). Ko dėka bendras srautas tampa mažesnis (nes mažiau patrauklu kai negali greitai lėkti), eismas saugesnis ir lėtesnis. 
 
 Būtų buvusios 2, tačiau bus 0. Nereikia apsimetinėti šlangu, gi ir taip aišku kad šitoks projekto “patobulinimas” jokios naudos darniam judumui neatneš.Parašė John Rodyti pranešimą
 Kas naikinama? Kiek ten A juostų yra dabar?Paskutinis taisė 10.000; 2021.03.20, 19:32.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikrai taip. Aišku, jeigu kamčių nebus, tai ir A juostų nereikia. Bet labai naivu manyti, kad kamščių nebus.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąTai ir pačio VT greitis sumažės, kai reiks stovėti bendruose kamščiuose su lengvaisiais automobiliais.
 
 Nemanau, kad išnyks, nes ne mažesni kamščiai bus paralelioje Ozo g. Aišku, jie bus mažesni nei dabar, nes pasidalins tarp Ozo g. ir Šiaurinės g.Tad išnyks visas patrauklumas/paskata važiuoti viešuoju transportu.
 
 Be to, kokius maršrutus planuoja leisti Šiaurine gatve? Juk kaip ir nėra maršrutų, kurius ten galima nukreipti. Aišku, kad teks kurti naujus, bet iškils problema, juk jie tikriausiai išeis labai panašūs į 7 ir 5G.
 Comment







Comment