Parašė abruo
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Bet bent jau toks. Kitur rezervo jau nepalikta "naujojo viešojo transporto rūšiai".Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Tai gal jau geriau palikti rezervo, nei nepalikti? Kam kartoti prieš 20 metų padarytas klaidas? Suprasčiau, jei būtų kažkas panašaus į Pilaitės pr. viaduką virš Vakarinio aplinkkelio, kur pagalvota buvo.
- 1 patinka
Comment
-
Rezervai palikti ten kur yra vietos. Natūraliai jeigu yra plati skiriamoji juosta toje vietoje, tai niekas nelies betoninės estakados, kad ant viršaus galėtų pasodinti pievą.
Dėl estakados Šiaurinės - Ukmergės g. sankryžoje ir rezervo ateičiai, tai siūlau pasižiūrėti į ortofoto toje vietoje. Ten skiriamosios juostos nėra. Taip pat ir nėra didelių laisvų plotų, kad būtų galima sutalpinti bent jau 2 eismo juostos + 2 estakados juostos + rezervinis plotas + 2 estakados juostos + 2 eismo juostos. Todėl rezervas vargu ar iš kažkur atsiras.
Šiaip atvejais kaip pvz. prie Spaudos rūmų, tai nėra sudėtinga šalia esamų estakadų pastatyti dar vieną transportui viena kryptimi ir tą kuri atsiduria viduryje, paskirti tik VT poreikiams. Iš esmės taip netgi paprasčiau, nei tarp dviejų viadukų ar estakadų, jas eksploatuojant, tame plyšyje pastatyti dar vieną.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąRezervai palikti ten kur yra vietos. Natūraliai jeigu yra plati skiriamoji juosta toje vietoje, tai niekas nelies betoninės estakados, kad ant viršaus galėtų pasodinti pievą.
Dėl estakados Šiaurinės - Ukmergės g. sankryžoje ir rezervo ateičiai, tai siūlau pasižiūrėti į ortofoto toje vietoje. Ten skiriamosios juostos nėra. Taip pat ir nėra didelių laisvų plotų, kad būtų galima sutalpinti bent jau 2 eismo juostos + 2 estakados juostos + rezervinis plotas + 2 estakados juostos + 2 eismo juostos. Todėl rezervas vargu ar iš kažkur atsiras.
Šiaip atvejais kaip pvz. prie Spaudos rūmų, tai nėra sudėtinga šalia esamų estakadų pastatyti dar vieną transportui viena kryptimi ir tą kuri atsiduria viduryje, paskirti tik VT poreikiams. Iš esmės taip netgi paprasčiau, nei tarp dviejų viadukų ar estakadų, jas eksploatuojant, tame plyšyje pastatyti dar vieną.Dar klausimas, kaip būtų su patekimu į stoteles – VT stotelės turi būti kuo arčiau sankryžos, kad būtų patogu persėsti. Statant estakadą reikia ir apie tai pagalvoti.
Lietuva visiems.
Comment
-
Nemanau, kad tokiai jungčiai tiktų 1+a+a+1. Nemaža dalis, mano nuomone, tos gatvės naudos ateis iš to, jog Fabijoniškės (o vėliau, tikiuosi ir Baltupiai su Žirmūnais) gaus tiesioginę jungtį su Vakariniu aplinkkeliu. Tam tikslui vienos bendro eismo juostos viena kryptimi tikrai nepakaks. Ir nenoriu už kitus kalbėti, na bet labai nuoširdžiai manau, jog dauguma Vilniečių panašiai mąstytų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Visiškai galėtų būti variantas 1+VT+VT+1, bet, aišku, niekas to nenorėsDar klausimas, kaip būtų su patekimu į stoteles – VT stotelės turi būti kuo arčiau sankryžos, kad būtų patogu persėsti. Statant estakadą reikia ir apie tai pagalvoti.
Comment
-
O kodėl nereikia? Jei ateityje bus tramvajus, tai jis tikrai eis Ukmergės g. iki pat šiaurinių Fabijoniškių. Tai galima būtų jam numatyti juostas estakados vidury. Beje, o kodėl sakote, kad ten nėra vietos? Taip, skiriamosi juosta užsibaigia ties Šeškinės pabaiga, bet toliau jos nepratęsė tik todėl, kad sovietmečiu teritorijos aplink Ukmergės g. rimtai nevystė, o gal jau ir pinigai buvo pasibaigę to laikmečio pabaigoj. Bet turint omeny, kad visi parkingai prie Ukmergės g. yra valstybinėje žemėje, tai vietos tikrai yra skiriamajai juostai per visą Ukmergės g. padaryti.Lietuva visiems.
- 2 patinka
Comment
Comment