Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Iš kur tokia dezinformacija? Taigi šiais metais padarė pakeitimus kaip tik kad būtų patogiau dviratininkam ir pestiesiems. Nebeliko dobilų sankryžose su Laisvės pr ir Ukmergės g, bus reguliuojamos perėjos toje pačioje aukštumoje visom kryptim. Juostų skaičiaus nekeitė, bet juk bus VT juostos, o dvi juostos automobiliams vienai krypčiai pas mus yra daug kur, Žalgirio g. , Antakalnio g., Žirmūnų g, Ateities g ir t.t. turbūt visų vardinti nereikia?
- 3 patinka
-
Padaryti minimalūs kosmetiniai pakeitimai esmės nekeičia - 6 juostų gatvė Vilniuje yra perteklinė. Ir kam bandyti išvertinėti tai į kažkokias dalbaj**iškas terminologijas kaip "dvi juostos automobiliams"? Gatvė turės 6 juostas. To tiesiog nereikia.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Iš kur tokia dezinformacija? Taigi šiais metais padarė pakeitimus kaip tik kad būtų patogiau dviratininkam ir pestiesiems. Nebeliko dobilų sankryžose su Laisvės pr ir Ukmergės g, bus reguliuojamos perėjos toje pačioje aukštumoje visom kryptim. Juostų skaičiaus nekeitė, bet juk bus VT juostos, o dvi juostos automobiliams vienai krypčiai pas mus yra daug kur, Žalgirio g. , Antakalnio g., Žirmūnų g, Ateities g ir t.t. turbūt visų vardinti nereikia?
- 1 patinka
Comment
-
Kodėl nereikia?Parašė John Rodyti pranešimą
Padaryti minimalūs kosmetiniai pakeitimai esmės nekeičia - 6 juostų gatvė Vilniuje yra perteklinė. Ir kam bandyti išvertinėti tai į kažkokias dalbaj**iškas terminologijas kaip "dvi juostos automobiliams"? Gatvė turės 6 juostas. To tiesiog nereikia.
Comment
-
Na tikrai nekosmetiniai, patogumas ženkliai išauga (nebent dviračiu nevažinėjant, tuomet nežinosit). Sakyčiau juostų skaičius 6 -> 4 yra kosmetinis pakeitimas, nes vietos trūkumo nėra, o žmonėms skirtumo tas nedaro, nes bet kokia gatvė platesne už dvi juostas jau tampa plati ir nepatogi. Ir šiaip reiktų pagrįsti kodėl nereikia, nes jei vadovaujames tik jausmais, tai pagal mane čia viena tų vietų kur yra ok platesnė gatvė, nes didesnis pralaidumas padės greičiau persikelti iš vienos miesto pusės į kitą kryptimi kuri neina per centrą. Dabar pvz kažkam iš Pilaitės bus gal patogiau pavažiuoti iki Šiaurinės g. ir toliau tęsti kelionė važiuojant link Saulėtekio, nei kimšti Konstitucijos pr ir centro prieigas.Parašė John Rodyti pranešimą
Padaryti minimalūs kosmetiniai pakeitimai esmės nekeičia - 6 juostų gatvė Vilniuje yra perteklinė. Ir kam bandyti išvertinėti tai į kažkokias dalbaj**iškas terminologijas kaip "dvi juostos automobiliams"? Gatvė turės 6 juostas. To tiesiog nereikia.
- 3 patinka
Comment
-
Didesnio pralaidumo ten nebus. Čia paaiškinimas, kodėl: https://en.wikipedia.org/wiki/Induced_demandParašė themanual Rodyti pranešimą
Na tikrai nekosmetiniai, patogumas ženkliai išauga (nebent dviračiu nevažinėjant, tuomet nežinosit). Sakyčiau juostų skaičius 6 -> 4 yra kosmetinis pakeitimas, nes vietos trūkumo nėra, o žmonėms skirtumo tas nedaro, nes bet kokia gatvė platesne už dvi juostas jau tampa plati ir nepatogi. Ir šiaip reiktų pagrįsti kodėl nereikia, nes jei vadovaujames tik jausmais, tai pagal mane čia viena tų vietų kur yra ok platesnė gatvė, nes didesnis pralaidumas padės greičiau persikelti iš vienos miesto pusės į kitą kryptimi kuri neina per centrą. Dabar pvz kažkam iš Pilaitės bus gal patogiau pavažiuoti iki Šiaurinės g. ir toliau tęsti kelionė važiuojant link Saulėtekio, nei kimšti Konstitucijos pr ir centro prieigas.
- 1 patinka
Comment
-
Šitas galioja, kai platini labiausiai užsotintas miesto jungtis, šita kryptis tokia nėra ir nebus. Taupant asfaltą čia turbūt būtų galima daryti 2x2 be VT juostų, bet tai spėju prieštarautų darniam judumui ir pan.Parašė John Rodyti pranešimą
Didesnio pralaidumo ten nebus. Čia paaiškinimas, kodėl: https://en.wikipedia.org/wiki/Induced_demandPaskutinis taisė themanual; 2019.10.18, 00:17.
Comment
-
Kliedesiai.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Šitas galioja, kai platini labiausiai užsotintas miesto jungtis,
- 3 patinka
Comment
-
Tai galima išvis nestatyt. Viena juosta gi irgi kišisParašė John Rodyti pranešimą
Nes tai perteklinis sprendimas.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nes tai perteklinis sprendimas.Tamstai siūlyčiau pradėt naudot argumentus, nes dabar kliedesiais tegalima pavadinti tavo postus.Parašė John Rodyti pranešimąKliedesiai.
- 8 patinka
Comment
-
Taigi viskas parašyta, su nuorodomis ir išaiškinimas jose. Jeigu žmonės nemoka/tingi skaityti, kažkokių kitokių argumentų jie visvien nesupras.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tamstai siūlyčiau pradėt naudot argumentus, nes dabar kliedesiais tegalima pavadinti tavo postus.
- 1 patinka
Comment
-
Nematau pagrindimo kodėl B kategorijos gatvė, kuri bus viena iš miesto susisiekimo arterijų ir turės tiesioginę jungtį su aplinkkeliu, turėtų būti 2 privataus eismo juostų (+2 viešojo) pločio.Parašė John Rodyti pranešimą
Taigi viskas parašyta, su nuorodomis ir išaiškinimas jose. Jeigu žmonės nemoka/tingi skaityti, kažkokių kitokių argumentų jie visvien nesupras.
- 1 patinka
Comment
-
Vienok taiklus terminas - iš tikrųjų nemažai vairuotojų elgiasi tarsi jie būtų "privačiame eisme"Parašė Creatium Rodyti pranešimą
privataus eismo
Comment
-
Aš nematau pagrindimo, kodėl visur galioja tie patys dėsniai , o Lietuvoje kažkodėl bus kitaip. Gal Lietuvoje grėbliai kitokie - ant jų šokinėjant galvos neskauda ? VA jau yra kamščiai. Jei bus Šiaurinė, nedaug laukiant bus tas pats.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nematau pagrindimo kodėl B kategorijos gatvė, kuri bus viena iš miesto susisiekimo arterijų ir turės tiesioginę jungtį su aplinkkeliu, turėtų būti 2 privataus eismo juostų (+2 viešojo) pločio.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 4 patinka
Comment
-
Šiaurinė g. bus arčiausiai to, ką galime vadinti šiauriniu centro aplinkkeliu Vilniuje (Konstitucijos pr yra realiai jau centras, Ozo gatvė deja nepabaigta ir to vaidmens deramai neatlieka) . Dvi juostos suteiks galimybę apsilenkti, kai kamščių nebus ir bus pralaidesnė ne piko metu. Vilniuje kamščiai tik piko metu, tai net jeigu jie čia ir susidarys, kam visą likusį laiką versti tranzitinį eismą iš rytinės miesto dalies važiuojantį link Vakarinio aplinkkelio spaustis į Šimulionio ar S.Neries lygio gatvę.Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Aš nematau pagrindimo, kodėl visur galioja tie patys dėsniai , o Lietuvoje kažkodėl bus kitaip. Gal Lietuvoje grėbliai kitokie - ant jų šokinėjant galvos neskauda ? VA jau yra kamščiai. Jei bus Šiaurinė, nedaug laukiant bus tas pats.
Jau esam diskutavę dėl automobilizmo mažinimo ir kaip tai daryti - mažinant parkavimo vietų skaičių ten kur daugiausia žmonių važiuoja (į centrą) ir įrengiant VT juostas esamų juostų sąskaita ten, kur labiausiai kemšasi eismas (link centro, pvz Kalvarijų g., Antakalnio g.). O šita kryptimi, kur vietos tikrai pakankama, tiesti siauresnę gatvę tai būtų šaudymas sau į koją ir ekologiniu ir ekonominiu požiūriu. Lygtais kokia Kopenhaga ar Stoholmas nestatytų tunelių ir gatvių tam kad nukreipti eismą nuo centro, įjunkit biški common sense.
Apskritai iš kai kurių forumo lankytojų, kurie šiaip turi žymiai geresnį ir brandesnį supratimą apie miestą/infrastruktūrą už vidutinį vilnietį, sklinda stiprus srautas emocijų, kuris panašu kartais užgniaužia bet kokį racionalumą ir pragmatiškumą. Nesakau, kad reikia būti PC, bet kai to stengiamasi visais būdais išvengti, puolama į kitą kraštutinumą. Nebūkime karikatūromis, kur žmogus pasirenka gyvenimą civilizacijoje, bet visiškai nesistengia būti civilizuotu.Paskutinis taisė themanual; 2019.10.18, 14:33.
- 7 patinka
Comment
-
Hm, tai pagal jus ir VA nereikėjo tiesti? Arba tiesti dviejų juostų? Kada tie kamščiai būna VA? Valandą ryte, pusvalandį vakare? 10h per savaitę?Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Aš nematau pagrindimo, kodėl visur galioja tie patys dėsniai , o Lietuvoje kažkodėl bus kitaip. Gal Lietuvoje grėbliai kitokie - ant jų šokinėjant galvos neskauda ? VA jau yra kamščiai. Jei bus Šiaurinė, nedaug laukiant bus tas pats.
P.S. oops, iš tų emocijų net dukart pacitavau. nepriimkit prašau labai asmeniškai. Pirmu postu norėjau kitą postą pacituotiPaskutinis taisė themanual; 2019.10.18, 14:35.
Comment
-
Bet jūs siūlot ką? Vieną būsimų pagrindinių miesto arterinių gatvių daryt vos ne D kategorijos lygio? Juk šita gatvė bus skirta nemažos dalies eismo nuėmimui nuo Ozo g., Konstitucijos pr. Aišku, galima būtų galvoti apie 2+2, bet be viešojo transporto prioriteto. Kažin ar tai būtų geriau. Juk ta papildoma juosta skirta būtent VT pirmumui užtikrinti, o ne dar viena juosta visiems.Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Aš nematau pagrindimo, kodėl visur galioja tie patys dėsniai , o Lietuvoje kažkodėl bus kitaip. Gal Lietuvoje grėbliai kitokie - ant jų šokinėjant galvos neskauda ? VA jau yra kamščiai. Jei bus Šiaurinė, nedaug laukiant bus tas pats.
Gatvė projektuojama su 3 želdynų juostomis, viena jų per vidurį:
- 2 patinka
Comment
-
Pagal šią chemą atrodo turėtų būti didesnis auto srautas net nei dabar Ozo g., vien dėl jungties su aplinkkeliu?Parašė Creatium Rodyti pranešimąČia, kad būtų lengviau susidaryt vaizdą kokios svarbos bus Šiaurinė g.
Gatvių kategorijos:
Comment
Comment