Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Lyginant Ateities ir Ukmergės gatves tai būtent skirtumas tarp daugiabučių ir sandėlių bei garažų yra esminis. O ne juostų kiekis.Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Sovietinė gatvių gigantomanija niekaip lietuviams nepasibaigia. Skirtumas didelis, tuo labiau tokioje jautrioje vietoje su daug daugiabučių ir labai populiariu parku.
Comment
-
Kaip teisingai pastebėta GCN youtube įraše, "miestas, statomas automobilių patogumui, bus patogus tik susisiekimui automobiliu". Daug kas kartoja apie "trūkstamą jungtį", bet jos trūksta tik automobilių kelionei iš vienos miesto pusės į kitą pro gyvenamuosius rajonus. Pėstiesiems ir dviratininkams 6 juostų ten netrūksta. Ir jeigu nenorime toliau plėsti Vilniaus suburbanizaciją ir bloginti ir taip prastą ekologinę padėtį, turime statyti miestą, kuris būtų patogus pirmiausiai kelionėms ne automobiliais.Parašė Riedutis Rodyti pranešimąToje vietoje trūksta tos jungties [automobiliams].
Asmeniškas pavyzdys - kasdien commute`inu dviračiu ir kertu Šiaurinės trasą prie Ukmergės g. Dabar ten yra per 10-20 m. nuo Ukmergės g. nutolęs 40 m. ilgio asfalto takas, kuriuo greita ir patogu minti. Po Šiaurinės g. pastatymo turėsiu kirsti 6 juostų gatvę su šviesoforu (tikėkimės tik vienu, bet gali būti ir keli, kaip G. V. prie Didlaukio ar Akropolio sankryžoje), kvėpuojant kamščiuose stovinčių auto kietosiomis dalelėmis. Kelionė pailgės kokiomis 3-5 minutėmis, patogumas ir malonumas sumažės žymiai.
Kaip tai paveiks tokių žmonių kaip aš kasdienybę? Greičiausiai kraustysiuosi arčiau centro ten, kur galėčiau numinti iki darbo nelaukiant signalo prie 6 juostų stroad. O ilgainiui Šiaurinės g. atskirtose Fabijoniškėse ir Pašilaičiuose vis daugiau gyvens automobilistų ir vis mažiau žmonių be automobilių, nes tokias sąlygas siūlys aplinka.Paskutinis taisė NeViskasTaipPaprasta; 2025.04.19, 12:45.
- 11 patinka
Comment
-
Labas rytas. Kur čia kolega susapnavai gigantomaniją, kai dešimtmečiais NIEKO iš gatvių projektų rimtesnio padaryta?Parašė Blaze Rodyti pranešimąSovietinė gatvių gigantomanija niekaip lietuviams nepasibaigia.
Per šimašinio veiklos imitavimo (tiksliau - nieko neveikimo gatvių infrastruktūros srityje) dvi kadencijas nutiestos tik dvi kreivos šleivos tranzitinės 2 * 1 juostų jungtys - Taurostos gatvė ir Mykolo Lietuvio gatvė.
Mazgas Liepkalnio - Žirnių g. buv statomas iš LAKD lėšų , Vakarinis aplinkkelis paleistas dar Zuoko laikais
O kiek per dešimtmetĮ Vilniuje padaugėjo gyventojų niekas nesugebėtų pasakyti.
Dabar yra du didesni projektai prie išvažiavimų iš miesto - Tarnadės mazgas (kartu su LAKD) ir Nemenčinės plentas.
O kiek projektų vėluoja dešimtmečiais - nuo Galvės gatvės iki normalios M.Lietuvio gatvės
Tegul padaro bent 2*1 juostų Šiaurinę gatvę per visą trasą, ar bent per pusę trasos.
Per mėnesį - du transporto srautai persiskirstys ir beveik visi (išskyrus kokį K*dą) pamatys tos gatvės privalumus. Tada reikės tiesti platesnę gatvę, kas turbūt brangiau kainuos nei iš karto normalia padaryti.
O jei rimtai, tai koks skirtumas, koks šiemet 60-mečio jubiliejaus sulaukęs projektas bus nepradėtas - 2*1 ar 2*3 juostų.Paskutinis taisė Romas; 2025.04.19, 21:10.
- 7 patinka
Comment
-
Tas perprojektavimas gal ir turėtų logikos, jei Šiaurine g. būtų paleistas dažnas VT iš daugelio aplinkinių rajonų bei centro. Bet ne, rodos pagal nutekintus planus vien 73 ir 75, t.y. savaitgalių vakarais valandiniai tarpai tarp transporto, piko metu geriausiu atveju apie 15 min. Viengubi autobusai, nei iki NMC, nei iki senamiesčio. Su tokiu susisiekimu tai neabejotinai visi važiuos automobiliais, ir kam jiems išvis tų A juostų...Paskutinis taisė lanxtot; 2025.04.19, 13:18.
- 6 patinka
Comment
-
Nėra čia jokių "tik". Nėra juoda ar balta. Susiekimas - esminis ekonomikos variklis, ir nors daug kas keičiasi, tai vis dar tiesa. Ar tai būtų asmeninėms reikmėms, ar logistikai, ar VT. Jei "aš esu pėstysis ir man nusišvilpt" nesupranta, kad stoja visas srautas ( ne tik "asmeninis"), dėl to, kad avarija kelyje, kuris neturi rimtų alternatyvų - tai dar nereiškia, kad 15 min pasiekiamumo utopiją reikia perkėlinėti į gyvenimą.Parašė NeViskasTaipPaprasta Rodyti pranešimą
Kaip teisingai pastebėta GCN youtube įraše, "miestas, statomas automobilių patogumui, bus patogus tik susisiekimui automobiliu". Daug kas kartoja apie "trūkstamą jungtį", bet jos trūksta tik automobilių kelionei iš vienos miesto pusės į kitą pro gyvenamuosius rajonus. Pėstiesiems ir dviratininkams 6 juostų ten netrūksta. Ir jeigu nenorime toliau plėsti Vilniaus suburbanizaciją ir bloginti ir taip prastą ekologinę padėtį, turime statyti miestą, kuris būtų patogus pirmiausiai kelionėms ne automobiliais.
Gyvenimas beje ir neapsiriboja vieno miesto burbulu. Yra tranzitas. Yra savaitgalio kelionės out, o pažiūrėjus Vilnius-Kaunas srautą darbo dienom - ne tik savaitgalio. Yra poreikis didesniam evakuaciniam potencialui. O jei gyvenimas apsiriboja pėsčiojo su viena kuprine ar dviratininko su viena kuprine kelionės ypatybėmis, tai nėra universalus rodiklis. Tai yra reikšmingas rodiklis tam, kad būtų geras VT, kuriame - suprise surprise - irgi reikia trūkstamų jungčių. Bet tai nėra vienintelis use case, pilna čia jau buvo išrašyta. Jei use case'ai nematomi - tai iki jų dar nedaaugta, dar nepatirta - dažniausiai.
- 11 patinka
Comment
-
Susisiekimas - be abejo ekonomikos variklis. Susisiekimas išskirtinai automobiliu - tikrai ne, ir tą įrodo čia irgi ne kartą cituoti susisiekimo transformaciją įvykdę užsienio miestų pavyzdžiai.Parašė RamasN Rodyti pranešimąSusiekimas - esminis ekonomikos variklisPatys rašote - kamščiai yra dėl to, kad nėra "rimtų alternatyvų". Bet problemos sprendimo būdas nėra tas susisiekimo alternatyvas suteikti, o tik statyti papildomą gatvę. Kai 50% žmonių galės pasiekti kasdienių kelionių tikslus su VT, dviračiais ir pėsčiomis, tada visai jūsų minimai logistikai ir savaitgalio kelionėms pilnai užteks esamų gatvių tinklo.Parašė RamasN Rodyti pranešimąstoja visas srautas <...> kuris neturi rimtų alternatyvų
Na o evakuacija yra tiesiog argumentas-mitas, rašiau apie tai kitoje temoje.
Čia kaip suprantu linkstate į "o tai kaip į parduotuvę be mašinos nuvažiuot" ar "kaip gi vaiką į darželį be mašinos nuvežt"? Tai nėra neišvengiamos problemos, galima statyti miestą kur daugumai asmeninių "use case`ų" automobilio nereikės. Bet kol kas renkamės statyti kitokį.Parašė RamasN Rodyti pranešimąbet tai nėra vienintelis use case, pilna čia jau buvo išrašyta. Jei use case'ai nematomi - tai iki jų dar nedaaugta, dar nepatirta - dažniausiai.
- 8 patinka
Comment
-
Labas rytas.Parašė Romas Rodyti pranešimąLabas rytas. Kur čia kolega susapnavai gigantomaniją, kai dešimtemečiais nieko iš gatvių projektų rimtesnio padaryta?
Per šimašinio veiklos imitavimo (tiksliau - nieko neveikimo gatvių infrastruktūros srityje) dvi kadencijas nutiestos tik dvi kreivos šleivos tranzitinės 2 * 1 juostų jungtys - Taurostos gatvė ir Mykolo Lietuvio gatvė.
Mazgas Liepkalnio - Žirnių g. buv statomas iš LAKD lėšų , Vakarinis aplinkkelis paleistas dar Zuoko laikais
O kiek per dešimtmetĮ Vilniuje padaugėjo gyventojų niekas nesugebėtų pasakytti.
Dabar yra du didesni projektai prie išvažiavimų iš miesto - Tarnadės mazgas (kartu su LAKD) ir Nemenčinės plentas.
O kiek projektų vėluoja dešimtmečiais - nuo Galvės gatvės iki normalios M.Lietuvio gatvės
Tegul padaro bent 2*1 juostų Šiaurinę gatvę per visą trasą, ar bent per pusę trasos.
Per mėnesį - du transporto srautai persiskirstys ir beveik visi (išskyrus kokį Kedą) pamatys tos gatvės privalumus. Tada reikės tiesti platesnę gatvę, kas turbūt brangiau kainuos nei iš karto normalia padaryti.
O jei rimtai, tai koks skirtumas, koks šiemet 60-mečio jubiliejaus sulaukęs projektas bus nepradėtas - 2*1 ar 2*3 juostų.
O kiek mokyklų pastatėm? Kiek darželių dar trūksta? Kiek namų dar nerenovuota Vilniuje? Kada atsiras šaligatvis Narbuto gatvėje iš Viršuliškių pusės? Atrodo, kad kai kam miestas tėra asfalto laukai
Jau ir taip Benkunskas taško pinigus asfaltuodamas plotus, kurie net nėra naudojami.
O jei rimtai, geriau jokios gatvės, negu bloga gatvė.
P.S. Viešajam transportui Šiaurinė gatvė nėra labai aktuali.Paskutinis taisė Blaze; 2025.04.19, 19:31.
- 9 patinka
Comment
-
Labai taikliai pasakyta. Viešajam transportui aktualesnis dalykas tai:Parašė Blaze Rodyti pranešimąP.S. Viešajam transportui Šiaurinė gatvė nėra labai aktuali.
VT juostų plėtra ir senų tvarkymas iki padoraus lygio. Taip pat trūksta ir adekvačių persėdimo taškų. Nuo stoties iki Kalvarijų/Konstitucijos/Šeimyniškių.
Man didesnis prioritetas atskirta nuo mašinų A juosta Konstitucijos pr. negu Šiaurinė gatvė, kuri atskirs Pašilaičius nuo Justiniškių ir Fabioniškes nuo Šeškinės.
- 3 patinka
Comment
-
Mane stulbina tas užsiciklinimas ant „A“ juostų gatvės pakraščiuose. Negi nesuprantate, kad taip organizuojant eismą labai sudėtinga užtikrinti VT prioritetą?
Pažiūrėkite kaip elgiasi mus 50-čia metų lenkiantys miestai. Taip, jie tiesia ATSKIRAS vien VT skirtas gatves, kas ir buvo siūloma Šiaurinės gatvės PP metu, kai ji dar buvo planuojama kaip B kategorijos gatvė.
https://maps.app.goo.gl/s3NfVSTZzaJrYH9o6
- 22 patinka
Comment
-
Nieko keisto, juk komentarą parašė didysis forumo žvyrkelių dokumentuotojas. Tokiems VT yra lochavozinė paslauga, kuri išvis galėtų išnykti.Parašė Blaze Rodyti pranešimąAtrodo, kad kai kam miestas tėra asfalto laukai
- 4 patinka
Comment
-
O kaip šios mintys konkrečiai šioje temoje derinasi su propaguotu linijiniu parku, ar jau išdavei savo įsitikinimus?Parašė KEdas Rodyti pranešimąMane stulbina tas užsiciklinimas ant „A“ juostų gatvės pakraščiuose. Negi nesuprantate, kad taip organizuojant eismą labai sudėtinga užtikrinti VT prioritetą?
Pažiūrėkite kaip elgiasi mus 50-čia metų lenkiantys miestai. Taip, jie tiesia ATSKIRAS vien VT skirtas gatves, kas ir buvo siūloma Šiaurinės gatvės PP metu, kai ji dar buvo planuojama kaip B kategorijos gatvė.
Ar tiesiog prisipažinsi, kad tame aptarime tiesiog bet kokią nesąmonę kalbėjai vardan kalbėjimo?
Būdamas nuoseklus turėtum ne apie A juostas ir gatvės kategorijas rašinėti.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Būtų tai geriausias variantas turbūt visom prasmėm, taip pat ir ateity galimos A juostos konversijai į ką nors kitą. Galėtų galbūt tilpt ir linijinis parkas, tik siauresnis, paliekantis vietos maždaug tokiai gatvei kaip foto, išilgai besidriekiantis vienoje kurioje nors tos gatvės pusėje.Parašė KEdas Rodyti pranešimąMane stulbina tas užsiciklinimas ant „A“ juostų gatvės pakraščiuose. Negi nesuprantate, kad taip organizuojant eismą labai sudėtinga užtikrinti VT prioritetą?
Pažiūrėkite kaip elgiasi mus 50-čia metų lenkiantys miestai. Taip, jie tiesia ATSKIRAS vien VT skirtas gatves, kas ir buvo siūloma Šiaurinės gatvės PP metu, kai ji dar buvo planuojama kaip B kategorijos gatvė.
https://maps.app.goo.gl/s3NfVSTZzaJrYH9o6...
- 2 patinka
Comment
-
Nelaimingas žmogau, iš kur pas patį tie didžiasalietiški kompleksai? Kodėl negali palaikyti savyje pagiežos perteklaius?Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNieko keisto, juk komentarą parašė didysis forumo žvyrkelių dokumentuotojas. Tokiems VT yra lochavozinė paslauga, kuri išvis galėtų išnykti.
Kodėl nori sudergti kiekvieną forumą temą - kaip ir viską ten, iš kur esi atvykęs.
Vietoj to kad švęstum namie Velykas, bandai įkąsti ir pereiti į asmeniškumus.
Čia gi tema apie 60-mečio sulaukusį Šiaurinės gatvės projektą, o ne apie Ignalinos rajono žvyrkelius, kurių naujų, beje, pora metų beveik nėra.
Gal važiuok švęsti namo, o mes grįžtame į temą
- 3 patinka
Comment
-
Ne viešajam transportui neaktuali gatvė, o planuotojams viešasis transportas neaktualus. Jeigų būtų išplėtotas, greitas susisiekimas skersai per visą miestą suteiktų daug naudos. 5G šiuo metu net neskaitant neišvengiamų vėlavimų piko metu užtrunka 40 minučių važiuodamas nuo vieno galo iki kito. Pastačius Šiaurinę gatvę analogiškas rytų-vakarų ekspresas būtų žymiai greitesnis. Jeigu transportą pratęstume iki vakaruose susiformavusių privačių namų rajonų – Zujūnų, Gineitiškių, Antežerių – būtų suteikiama galimybė naudojant VT atlikti itin tolimas keliones, kur šiuo metu ilgai bei aplinkui vežantis transportas tiesiog nėra pasirinkimo variantas.Parašė Blaze Rodyti pranešimąP.S. Viešajam transportui Šiaurinė gatvė nėra labai aktuali.
Dar verta nepamiršti kitos naudos, kurią suteiks Šiaurinės g. atnešama plėtra Justiniškėse, Pašilaičiai, Šeškinėje – dar vienas ir daug artimesnis traukos centras darbui, apsipirkimui, kitoms paslaugoms, kuris nebūtinai pasiekiamas tik ilgomis kelionėmis VT ar automobiliu.
- 10 patinka
Comment
-
LRT.lt 2025.04.20
Vilniaus vyr. architektė apie besiplečiantį miestą
Gal pirmiau miestas nutiesia bent pirmą atkarpėlę - nors 2*1 , o paskui sukelia lūkesčius su policentais.– Galbūt jau esate konkrečiau nustatę ir galėtumėte atskleisti, kokiuose Vilniaus miesto rajonuose potencialiai galėtų atsirasti tie traukos taškai, policentrai?
– Nenoriu spekuliuoti faktais, nes šiuo klausimu vis dar atliekame studiją. (...)
Be kita ko, policentrą įsivaizduojame išilgai viso Šiaurinės gatvės perimetro. Šią gatvę vertiname ne tik kaip kelių infrastruktūrą, bet ir kaip potencialią plėtros bei konversijos ašį. Išilginis policentras čia galėtų formuoti naują užstatymą, patogesnę aplinką ir papildyti Šeškinės dalį reikalingomis funkcijomis. Tai galėtų tapti svarbiu proveržiu.

https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...yvenome-chaose
Kol kas Šiaurinės gatvės trasa - tik šunų š*kinimo policentras.
- 12 patinka
Comment
-
Ir greito restoranui su maisto pasiėmimu neišlipant iš automobilio.Parašė Blaze Rodyti pranešimąPrie Spaudos rūmų turėjo būti tas pats, o kas gavosi? Jokio centro ten nematyti. 6 juostų gatvė traukos centro nesukurs, o priešingai, nužudys bet gyvybę. Geriausiu atveju tai būtų erdvė prekybcentriams.
Tad miestas turėtų suplanuoti sklypų paskirtis, jog matytų funkcijas ir susisiekimo poreikį. O visai visuomenei ir verslui būtų aišku kokie pastatai stovės ir kas bei kiek važinės
- 1 patinka
Comment
-
Išties, Pilaitės pr. pernelyg platus, kad ten būtų buvę galima kažko gero tikėtis. Ir dar tą apaugusią kūdrą pavers „parku“, kuriame bus galima kvėpuoti šviežiomis išmetamosiomis dujomis.Parašė Blaze Rodyti pranešimąPrie Spaudos rūmų turėjo būti tas pats, o kas gavosi? Jokio centro ten nematyti. 6 juostų gatvė traukos centro nesukurs, o priešingai, nužudys bet gyvybę. Geriausiu atveju tai būtų erdvė prekybcentriams.
Jei pastatai būtų buvę statomi abejose pusėse ir be parkovkių prie gatvės, o su statmenais įvažiavimais giliau į kiemus, gal rezultatas būtų buvęs kitoks. Aapželdinimo nebuvimas irgi padarė savo – dvirtakis nuteistas pernelyg arti gatvės, saugant brangias barankų sukiotojų parkavimo vietas.Lietuva visiems.
- 5 patinka
Comment
Comment