Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai
Collapse
X
-
-
Parašė haveimooed Rodyti pranešimąKaip supratau piktinasi kad nuspaudus mygtuką žalia užsidega tik pusei perėjos, ją perėjus mygtuką vėl reikia spausti ir pralaukti dar vieną ciklą
Parašė sleader Rodyti pranešimąKaip supratau Mettal pasisako ne prieš mygtuką, o prieš tai, kad gali pereiti pusę gatvės, o kitą pusę pereisi tik po sekančio ciklo.
Dar prie ėjimo per raudoną prisideda tai, kad "mygtukinė" pusė yra 2 juostų, o automatinė - 3, prie kurios praktiškai visada stovi mašinos. Pėstysis tada nedrįsta per tas 3 juostas eiti, nes nežino, kada tos mašinos pradės važiuoti.
Komentuoti:
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąNelabai suprantu ko čia piktintis. Jei žmonės neina - leidžiama automobiliams netrukdomai sukti į dešinę, o jei žmogus eina, tai tegul praneša tai paspausdamas mygtuką. Mano nuomone viskas veikia kaip ir turėtų. Jei tai būtų automobiliams tik papildoma žalia ne šviesoforinė sekcija tada turėtų būti be mygtuko, o kai šviesoforinė - tada taip, reikia. Dabar jei nėra visai pėsčiųjų - tai koks tikslas stabdyti automobilius?
Kaip supratau Mettal pasisako ne prieš mygtuką, o prieš tai, kad gali pereiti pusę gatvės, o kitą pusę pereisi tik po sekančio ciklo. T.y. turėsi laukti toje labai siauroje ir tam tikrai nepritaikytoje skiriamojoje juostoje.
Buvo čia vienu metu mada, kad reguliuojamose pėsčiųjų perėjose darydavo perėjimą dviem etapais (1. iki vidurio, 2. į kitą pusę), bet kažkaip sutvarkė šį reikalą ir tokie variantai liko tik ten, kur stovėjimui yra tikrai plati skiriamoji juosta. Nes aptariamas variantas tik skatina pėsčiuosius pažeisti taisykles ir eiti per raudoną, o ne stovėti siauroje saugumo salelėje - kas nėra malonu ir saugu. Juo labiau tai sukuria "užburtą karuselę" kai žmogus prieina, nuspaudžia mygtuką ir nesulaukęs nueiną per raudoną (juk toliau dega žalia), o per sekantį ciklą transportas veltui stabdomas, nes pėsčiasis jau seniausiai nuėjęs.
Komentuoti:
-
Šioje situacijoje esminė problema ne laukimas, o tiesiog nėra vietos didesniam pėsčiųjų srautui stovėti vidury kelio ir laukti dar vieną ciklą (visgi pavojinga). Jeigu perėjoje neužtikrinamas pakankamas pėsčiųjų saugumas, reiškia perėja blogai įrengta.
Komentuoti:
-
Kaip supratau piktinasi kad nuspaudus mygtuką žalia užsidega tik pusei perėjos, ją perėjus mygtuką vėl reikia spausti ir pralaukti dar vieną ciklą
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąSunku žodžiais apsakyti, kaip išvis galima buvo padaryti tokį absurdą Vilniuje, šalutinės Ukmergės g. (Šeškinėje) ir Ozo g. sakryžoje (žemėlapis, Google Street View).
Atvaizdas
Žalia šviesa pėsčiąjam automatiškai užsidega tik jei nori pereiti vieną pusę gatvės (nuotraukoje ten dabar žalia dega). Jeigu nori eiti toliau, turi spausti mygtuką, kad tau užsidegtų žalia ir galėtum eiti toliau. Aišku, tada reikia pralaukti dar 1 sankryžos šviesoforų ciklą. Čia gi akivaizdu, kad visi pėstieji eina tik iki metro pločio skiriamosios juostos ir paskui išgaruoja. Taip pat ir dviratis ten laisvai "telpa" ir "visiškai netrukdo" kitiems pėstiesiems.
Turint omenyje, kad automobilių eismas ten nėra ypač intensyvus ir yra pakankami laiko tarpai, kai perėją negali kirsti nė vienas automobilių srautas, niekas nelaukia žalios ir eina per raudoną.
Beje, ne visi ir žino, kad čia būtina spausti mygtuką, nes net nesusimąsto, kad šitokį absurdą galima buvo sukurti.
Komentuoti:
-
Sunku žodžiais apsakyti, kaip išvis galima buvo padaryti tokį absurdą Vilniuje, šalutinės Ukmergės g. (Šeškinėje) ir Ozo g. sakryžoje (žemėlapis, Google Street View).
Žalia šviesa pėsčiąjam automatiškai užsidega tik jei nori pereiti vieną pusę gatvės (nuotraukoje ten dabar žalia dega). Jeigu nori eiti toliau, turi spausti mygtuką, kad tau užsidegtų žalia ir galėtum eiti toliau. Aišku, tada reikia pralaukti dar 1 sankryžos šviesoforų ciklą. Čia gi akivaizdu, kad visi pėstieji eina tik iki metro pločio skiriamosios juostos ir paskui išgaruoja. Taip pat ir dviratis ten laisvai "telpa" ir "visiškai netrukdo" kitiems pėstiesiems.
Turint omenyje, kad automobilių eismas ten nėra ypač intensyvus ir yra pakankami laiko tarpai, kai perėją negali kirsti nė vienas automobilių srautas, niekas nelaukia žalios ir eina per raudoną.
Beje, ne visi ir žino, kad čia būtina spausti mygtuką, nes net nesusimąsto, kad šitokį absurdą galima buvo sukurti.Paskutinis taisė Mettal; 2014.03.28, 20:18.
Komentuoti:
-
Kai kur yra standartai:
http://www.nzta.govt.nz/resources/ro...20m-radius.jpg
Pagal tai, šios sankryžos kampų spindulys turėtų būti apie 13m. Kirtimų g. gi matome kokių vos 4-5m spindulio kampus.
Ar Lietuvos kelių projektuotojai turi reikalingus standartus?
Komentuoti:
-
A.Panerių viadukas
Aukštųjų Panerių pramoninio rajono viadukas Kirtimų g. gale
Čia turbūt tie blokai, kuriuos minėjo Sula
Labai neįdomu darosi pagalvojus, kas šioje nevykusioje sankryžoje vyks, kai bus leista sukti ir iš Kirtimų gatvės į viaduką.
Nebent pramoniname rajone vienintėliame išvažiavime į A19 Kauno link teks statyti ženklą "krovininio transporto eismas draudžiamas", o visas krovinines mašinas siųsti dabartiniais keliais (Fermentų - Graičiūno gatvėmis).
Tai kam tas toks siauras viadukas ir tokia siaura Kirtimų gatvė išvis reikalingi?..Paskutinis taisė Romas; 2013.11.24, 21:43. Priežastis: Kopija iš temos "A19 / 106. Tikrasis pietinis Vilniaus aplinkkelis"
Komentuoti:
-
/\ Negi šitos gatvės projektuotojai niekad nematė posūkį darančios fūros?..
Tas pats retorinis klausimas galioja ir daugumos žiedinių sankryžų autoriams (bet tema ne apie žiedines sankryžas).
Deja, tenka temą papildyti dar neatidaryto kelio A19 (konkrečiai - pagalbinės Kirtimų gatvės) nuotraukomis
Komentuoti:
-
Parašė Romas
Ta pagalbinė Kirtimų gatvė yra labai siaura, ypač, kai sunkiajam tranportui reikia pasukti
Komentuoti:
-
Viadukas pagalbinės Kirtimų g. gale
Foto 2013.11
Pagalbinės Kirtimų g., lygiagrečios keliui A19, pabaiga.
Dešinėje - viadukas, kuriuo patenkama į Aukšųjų PAnerių pramoninį rajoną
Ta pagalbinė Kirtimų gatvė yra labai siaura, ypač, kai sunkiajam tranportui reikia pasukti
Šita sankryža yra, švelniai tariant, šiek tiek nevykusi
Kai bus baigta rekonstrukcija, pagrindinis kelias bus nuo viaduko (kol kas viaduke laikinai stovi "apverstas trikampis" apie pirmumo suteikimą)
Tie, kurie iš pramoninio rajono važiuos tiesiai link Vaidotų, irgi nieko neturi praleisti
Konfliktinė situacija užprogramuota iš anksto
Vaizdas nuo viaduko į sukantį iš šoninio keliuko
Komentuoti:
-
L.Rytas, "Sostinė"
2009-03-28
Sankryžoje keisis kelio ženklai
Kitą savaitę vilniečiai, važiuojantys per Lazdynus Gariūnų turgavietės link, turėtų būti gerokai atidesni. Dėl statomo vakarinio aplinkkelio bus pakeisti kelio ženklai Erfurto ir Oslo gatvių sankryžoje.
Vairuotojai, važiuojantys nuo Lazdynų pusės Gariūnų link, galės pasukti tik į kairę iš Erfurto į Oslo gatvę. Šioje vietoje bus nurodyta pagrindinio kelio kryptis. Važiuojantys nuo Gariūnų Lazdynų link prašomi atkreipti dėmesį į pasikeitusią sankryžos pagrindinio kelio kryptį.
Savivaldybės Eismo valdymo poskyrio vyriausiasis specialistas Marius Maldeikis paragino vairuotojus būti atidesnius. „Šioje sankryžoje kelio ženklai dėl statomo vakarinio aplinkkelio bus pakeisti nuo pirmadienio. Kiek laiko vyks darbai, – sunku pasakyti“, – sakė specialistas. („Sostinė“)
Iš pradžių pagalvojau, kad spaudos klaida, šiandien pamačiau, kad nuo "Nestės" negalima sukti į dešinę link Gariūnų. Visiškas chaosas.
Vakarinio aplinkkelio visi laukiam nesulaukiam. Kalba eina ne apie statybas, o apie informavimą.
Tai, kad apie tokį esminį pasikeitimą nėra ne tik kelio ženklų, bet ir informacijos www.vilnius.lt (tebuvo žinutė mažo tiražo laikraštyje), mažų mažiausiai yra visiška nepagarba vairuojantiems Vilniuje.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąButinai papaisyk ir imesk.
Visiskai pritariu, stabdyti eisma paciame ziede nesamone. Gal visiskai kitaip suveiktu kiek paprastesnis variantas. Nera jokio reikalo degti sviesoforu ziedo viduje, uztenka tik ivaziavimuose i ziedus. Pilno rato niekas neapsukineja (nu gal kartais koks paklydelis). Siulyciau uzdegineti zalia signala paeiliui pagal laikrodzio rodykle kiekvienam ivaziavimui. Taip galetu buti siek tiek sutaupoma laiko ir zalias signalas uzsidegtu kitam ivaziavimui, dar visiems nepervaziavus ziedo ankstesniame ivaziavime. Kitaip sakant gautusi beveik nenutrukstamas srautas. O kad nekiltu klausimu kieno pirmenybe, jei visgi kazkas sugalvos daryti pilna rata, tai ivaziavimuose zalios lempos turetu buti su rodyklemis
Komentuoti:
-
/\ taigi dabar visi Vilniuje beveik be žmogeliukų, ir didesnės pievos nesu matęs... klaidina smarkiai, o ir atrodo nesąmoningai.
Komentuoti:
-
Žirmūnų gatvėje nusileidus link Šilo tilto sankryžos yra idiotiškas šviesoforas - automobiliams dega raudona, bet priešais užsidega žalia pėstiesiems. Ir tada kartais žmonėms susišviečia, kad užsidegė žalia Pilnai suprantama, nes dešinėje esantis šviesoforas nesimato, kairėje kas nors užstoja arba šiaip nepastebi, dėl gausybės šviesų, o priešais aiškiai ir ryškiai užsidega žalia.
Taip visur biurokratiškai laikomės reglamentų įrenginėdami kelius, ne patogiai realybėje, bet už tai pagal dokumentus. O štai čia ėmė ir padarė bilekaip, be žmogeliuko.
Komentuoti:
-
Problemos susidaro, kai pirmoje juostoje sustoja viesasis transportas ir sustabdo norincius sukti link Nemencines. Tuo momentu susidaro eile pirmoje juostoje, galiausiai i kuria patekti reikia pazeisti KET. Iseitis butu dar viena juosta "kiseniukas", is kurio laisvai galetu sukti link Nemencines ir nesudarytu problemu. Bet cia kitos dvi problemos:
1) susidarius eilei antroje juostoje, uzsiblokuoja kelias laisvai sukti link Nemencines ir turime eiles. Reikia prailginti galimybe parkuotis i 1 juosta uz perejos.
2) "padidintos rizikos" asmenis, kuriu toje vietoje yra padidinta koncentracija, vaziuojancius nuo sauletekio A juosta galima butu tramdyti fotoaparatu.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąeiles, sunku issukt, eiles, ner kur parkuot
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą/\ O kokios problemos persirikiuoti ankščiau? Aš taip ir darau, jei reikia, negu dabar stovėsi juostoje su sukančiais į kairę? Mentai bausti irgi neturėtų, tai nėra kažkoks įžūlus važiavimas autobusų juosta.
Kas kita, jei istisines juostos toje vietoje nera. Tuomet jei priekyje kazkas nori sukti i kaire, tai privalai persirikiuoti desinen i A juosta. Skamba keistai, bet taip KET parasyta.
Komentuoti:
Komentuoti: