Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dsanto
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Sunku žodžiais apsakyti, kaip išvis galima buvo padaryti tokį absurdą Vilniuje, šalutinės Ukmergės g. (Šeškinėje) ir Ozo g. sakryžoje (žemėlapis, Google Street View).

    Atvaizdas


    Žalia šviesa pėsčiąjam automatiškai užsidega tik jei nori pereiti vieną pusę gatvės (nuotraukoje ten dabar žalia dega). Jeigu nori eiti toliau, turi spausti mygtuką, kad tau užsidegtų žalia ir galėtum eiti toliau. Aišku, tada reikia pralaukti dar 1 sankryžos šviesoforų ciklą. Čia gi akivaizdu, kad visi pėstieji eina tik iki metro pločio skiriamosios juostos ir paskui išgaruoja. Taip pat ir dviratis ten laisvai "telpa" ir "visiškai netrukdo" kitiems pėstiesiems.
    Turint omenyje, kad automobilių eismas ten nėra ypač intensyvus ir yra pakankami laiko tarpai, kai perėją negali kirsti nė vienas automobilių srautas, niekas nelaukia žalios ir eina per raudoną.
    Beje, ne visi ir žino, kad čia būtina spausti mygtuką, nes net nesusimąsto, kad šitokį absurdą galima buvo sukurti.
    Pasikonsultavau su šios sankryžos programuotojais. Tai, kad eismas ten neintensyvus, netiesa. Posūkiui į dešinę čia per raudonai degantį pėstyjį ir mygtukus, įrengta žalia šviesoforo rodyklė, ir vakare čia stovi tikrai didelės automobilių eilės šiam posūkiui. Buvo padaryta ir kad pėstysis pereitų iškart per visą gatvę, tačiau tuomet eilė nusidriekdavo iki Akropolo sankryžos per kelias minutes. Čia pėsčiųjų yra nedaug, todėl ir buvo priimtas toks sprendimas, t.y. piko metu pėstieji eina tik kartą per kelis ciklus ir taip laimima daug žalio laiko. O dieną pėstysis kažkokioje rajoninėje sankryžoje tikrai gali lukterėti - nieko neatsitiks. Suprantama, kad nepatogu, bet visiems patogiai nepadarysi.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė haveimooed Rodyti pranešimą
    Kaip supratau piktinasi kad nuspaudus mygtuką žalia užsidega tik pusei perėjos, ją perėjus mygtuką vėl reikia spausti ir pralaukti dar vieną ciklą
    Čia mygtuką reikia spausti tik pusei perėjos.

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kaip supratau Mettal pasisako ne prieš mygtuką, o prieš tai, kad gali pereiti pusę gatvės, o kitą pusę pereisi tik po sekančio ciklo.
    Būtent. Čia reikia arba automatinės žalios per visą perėją, arba mygtuko iškart abiems pusėms. Ir visai nesvarbu, kad tam tikru metu gali degti raudona tiek išvažiuojantiems iš Ukmergės g., tiek pėstiesiems - svarbu, kad būtų užtikrintas saugus ir neskatinantis pėsčiuosius pažeidinėti KET pėrėjimas.

    Dar prie ėjimo per raudoną prisideda tai, kad "mygtukinė" pusė yra 2 juostų, o automatinė - 3, prie kurios praktiškai visada stovi mašinos. Pėstysis tada nedrįsta per tas 3 juostas eiti, nes nežino, kada tos mašinos pradės važiuoti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Nelabai suprantu ko čia piktintis. Jei žmonės neina - leidžiama automobiliams netrukdomai sukti į dešinę, o jei žmogus eina, tai tegul praneša tai paspausdamas mygtuką. Mano nuomone viskas veikia kaip ir turėtų. Jei tai būtų automobiliams tik papildoma žalia ne šviesoforinė sekcija tada turėtų būti be mygtuko, o kai šviesoforinė - tada taip, reikia. Dabar jei nėra visai pėsčiųjų - tai koks tikslas stabdyti automobilius?
    Tuomet ir reikia padaryti, kad per visą gatvės plotį neužsidega žalia pėstiesiems kol nenuspaudžiamas mygtukas (nėra iškvietimo). Net jeigu ir tolimesnėje dalyje gali degti žalia, bet ji neturėtu degti kol nėra užtikrinama galimybė pėstiesiems pereiti visą gatvę vienu metu (nuspaudus mygtuką).
    Kaip supratau Mettal pasisako ne prieš mygtuką, o prieš tai, kad gali pereiti pusę gatvės, o kitą pusę pereisi tik po sekančio ciklo. T.y. turėsi laukti toje labai siauroje ir tam tikrai nepritaikytoje skiriamojoje juostoje.
    Buvo čia vienu metu mada, kad reguliuojamose pėsčiųjų perėjose darydavo perėjimą dviem etapais (1. iki vidurio, 2. į kitą pusę), bet kažkaip sutvarkė šį reikalą ir tokie variantai liko tik ten, kur stovėjimui yra tikrai plati skiriamoji juosta. Nes aptariamas variantas tik skatina pėsčiuosius pažeisti taisykles ir eiti per raudoną, o ne stovėti siauroje saugumo salelėje - kas nėra malonu ir saugu. Juo labiau tai sukuria "užburtą karuselę" kai žmogus prieina, nuspaudžia mygtuką ir nesulaukęs nueiną per raudoną (juk toliau dega žalia), o per sekantį ciklą transportas veltui stabdomas, nes pėsčiasis jau seniausiai nuėjęs.

    Komentuoti:


  • KitoksBrolis
    replied
    Šioje situacijoje esminė problema ne laukimas, o tiesiog nėra vietos didesniam pėsčiųjų srautui stovėti vidury kelio ir laukti dar vieną ciklą (visgi pavojinga). Jeigu perėjoje neužtikrinamas pakankamas pėsčiųjų saugumas, reiškia perėja blogai įrengta.

    Komentuoti:


  • haveimooed
    replied
    Kaip supratau piktinasi kad nuspaudus mygtuką žalia užsidega tik pusei perėjos, ją perėjus mygtuką vėl reikia spausti ir pralaukti dar vieną ciklą

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Sunku žodžiais apsakyti, kaip išvis galima buvo padaryti tokį absurdą Vilniuje, šalutinės Ukmergės g. (Šeškinėje) ir Ozo g. sakryžoje (žemėlapis, Google Street View).

    Atvaizdas


    Žalia šviesa pėsčiąjam automatiškai užsidega tik jei nori pereiti vieną pusę gatvės (nuotraukoje ten dabar žalia dega). Jeigu nori eiti toliau, turi spausti mygtuką, kad tau užsidegtų žalia ir galėtum eiti toliau. Aišku, tada reikia pralaukti dar 1 sankryžos šviesoforų ciklą. Čia gi akivaizdu, kad visi pėstieji eina tik iki metro pločio skiriamosios juostos ir paskui išgaruoja. Taip pat ir dviratis ten laisvai "telpa" ir "visiškai netrukdo" kitiems pėstiesiems.
    Turint omenyje, kad automobilių eismas ten nėra ypač intensyvus ir yra pakankami laiko tarpai, kai perėją negali kirsti nė vienas automobilių srautas, niekas nelaukia žalios ir eina per raudoną.
    Beje, ne visi ir žino, kad čia būtina spausti mygtuką, nes net nesusimąsto, kad šitokį absurdą galima buvo sukurti.
    Nelabai suprantu ko čia piktintis. Jei žmonės neina - leidžiama automobiliams netrukdomai sukti į dešinę, o jei žmogus eina, tai tegul praneša tai paspausdamas mygtuką. Mano nuomone viskas veikia kaip ir turėtų. Jei tai būtų automobiliams tik papildoma žalia ne šviesoforinė sekcija tada turėtų būti be mygtuko, o kai šviesoforinė - tada taip, reikia. Dabar jei nėra visai pėsčiųjų - tai koks tikslas stabdyti automobilius?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Sunku žodžiais apsakyti, kaip išvis galima buvo padaryti tokį absurdą Vilniuje, šalutinės Ukmergės g. (Šeškinėje) ir Ozo g. sakryžoje (žemėlapis, Google Street View).



    Žalia šviesa pėsčiąjam automatiškai užsidega tik jei nori pereiti vieną pusę gatvės (nuotraukoje ten dabar žalia dega). Jeigu nori eiti toliau, turi spausti mygtuką, kad tau užsidegtų žalia ir galėtum eiti toliau. Aišku, tada reikia pralaukti dar 1 sankryžos šviesoforų ciklą. Čia gi akivaizdu, kad visi pėstieji eina tik iki metro pločio skiriamosios juostos ir paskui išgaruoja. Taip pat ir dviratis ten laisvai "telpa" ir "visiškai netrukdo" kitiems pėstiesiems.
    Turint omenyje, kad automobilių eismas ten nėra ypač intensyvus ir yra pakankami laiko tarpai, kai perėją negali kirsti nė vienas automobilių srautas, niekas nelaukia žalios ir eina per raudoną.
    Beje, ne visi ir žino, kad čia būtina spausti mygtuką, nes net nesusimąsto, kad šitokį absurdą galima buvo sukurti.
    Paskutinis taisė Mettal; 2014.03.28, 20:18.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kai kur yra standartai:
    http://www.nzta.govt.nz/resources/ro...20m-radius.jpg
    Pagal tai, šios sankryžos kampų spindulys turėtų būti apie 13m. Kirtimų g. gi matome kokių vos 4-5m spindulio kampus.

    Ar Lietuvos kelių projektuotojai turi reikalingus standartus?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A.Panerių viadukas

    Aukštųjų Panerių pramoninio rajono viadukas Kirtimų g. gale


    Čia turbūt tie blokai, kuriuos minėjo Sula


    Labai neįdomu darosi pagalvojus, kas šioje nevykusioje sankryžoje vyks, kai bus leista sukti ir iš Kirtimų gatvės į viaduką.
    Nebent pramoniname rajone vienintėliame išvažiavime į A19 Kauno link teks statyti ženklą "krovininio transporto eismas draudžiamas", o visas krovinines mašinas siųsti dabartiniais keliais (Fermentų - Graičiūno gatvėmis).
    Tai kam tas toks siauras viadukas ir tokia siaura Kirtimų gatvė išvis reikalingi?..
    Paskutinis taisė Romas; 2013.11.24, 21:43. Priežastis: Kopija iš temos "A19 / 106. Tikrasis pietinis Vilniaus aplinkkelis"

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Negi šitos gatvės projektuotojai niekad nematė posūkį darančios fūros?..
    Tas pats retorinis klausimas galioja ir daugumos žiedinių sankryžų autoriams (bet tema ne apie žiedines sankryžas).

    Deja, tenka temą papildyti dar neatidaryto kelio A19 (konkrečiai - pagalbinės Kirtimų gatvės) nuotraukomis
    Paskutinis taisė Romas; 2014.11.15, 18:18. Priežastis: Sujungti 2 pranešimai iš eilės

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Romas

    Ta pagalbinė Kirtimų gatvė yra labai siaura, ypač, kai sunkiajam tranportui reikia pasukti
    Nežinau kada čia fotografuota. Dabar ten ties posūkiais pastatyti betoniai blokai, kad neišvartytų bortų. Įsukant fūrai, negali važiuoti sunkvežimiai, nes priekabą išneša į priešingą juostą. Jau buvo keletas avarijų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Viadukas pagalbinės Kirtimų g. gale

    Foto 2013.11

    Pagalbinės Kirtimų g., lygiagrečios keliui A19, pabaiga.
    Dešinėje - viadukas, kuriuo patenkama į Aukšųjų PAnerių pramoninį rajoną


    Ta pagalbinė Kirtimų gatvė yra labai siaura, ypač, kai sunkiajam tranportui reikia pasukti
    Šita sankryža yra, švelniai tariant, šiek tiek nevykusi


    Kai bus baigta rekonstrukcija, pagrindinis kelias bus nuo viaduko (kol kas viaduke laikinai stovi "apverstas trikampis" apie pirmumo suteikimą)
    Tie, kurie iš pramoninio rajono važiuos tiesiai link Vaidotų, irgi nieko neturi praleisti
    Konfliktinė situacija užprogramuota iš anksto


    Vaizdas nuo viaduko į sukantį iš šoninio keliuko

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Sukurta atskira tema Eismas Oslo - Erfurto g. sankryžoje

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    L.Rytas, "Sostinė"
    2009-03-28
    Sankryžoje keisis kelio ženklai

    Kitą savaitę vilniečiai, važiuojantys per Lazdynus Gariūnų turgavietės link, turėtų būti gerokai atidesni. Dėl statomo vakarinio aplinkkelio bus pakeisti kelio ženklai Erfurto ir Oslo gatvių sankryžoje.

    Vairuotojai, važiuojantys nuo Lazdynų pusės Gariūnų link, galės pasukti tik į kairę iš Erfurto į Oslo gatvę. Šioje vietoje bus nurodyta pagrindinio kelio kryptis. Važiuojantys nuo Gariūnų Lazdynų link prašomi atkreipti dėmesį į pasikeitusią sankryžos pagrindinio kelio kryptį.

    Savivaldybės Eismo valdymo poskyrio vyriausiasis specialistas Marius Maldeikis paragino vairuotojus būti atidesnius. „Šioje sankryžoje kelio ženklai dėl statomo vakarinio aplinkkelio bus pakeisti nuo pirmadienio. Kiek laiko vyks darbai, – sunku pasakyti“, – sakė specialistas. („Sostinė“)
    http://www.lrytas.lt/?data=20090328&...n090328&view=2

    Iš pradžių pagalvojau, kad spaudos klaida, šiandien pamačiau, kad nuo "Nestės" negalima sukti į dešinę link Gariūnų. Visiškas chaosas.

    Vakarinio aplinkkelio visi laukiam nesulaukiam. Kalba eina ne apie statybas, o apie informavimą.
    Tai, kad apie tokį esminį pasikeitimą nėra ne tik kelio ženklų, bet ir informacijos www.vilnius.lt (tebuvo žinutė mažo tiražo laikraštyje), mažų mažiausiai yra visiška nepagarba vairuojantiems Vilniuje.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Butinai papaisyk ir imesk.
    Visiskai pritariu, stabdyti eisma paciame ziede nesamone. Gal visiskai kitaip suveiktu kiek paprastesnis variantas. Nera jokio reikalo degti sviesoforu ziedo viduje, uztenka tik ivaziavimuose i ziedus. Pilno rato niekas neapsukineja (nu gal kartais koks paklydelis). Siulyciau uzdegineti zalia signala paeiliui pagal laikrodzio rodykle kiekvienam ivaziavimui. Taip galetu buti siek tiek sutaupoma laiko ir zalias signalas uzsidegtu kitam ivaziavimui, dar visiems nepervaziavus ziedo ankstesniame ivaziavime. Kitaip sakant gautusi beveik nenutrukstamas srautas. O kad nekiltu klausimu kieno pirmenybe, jei visgi kazkas sugalvos daryti pilna rata, tai ivaziavimuose zalios lempos turetu buti su rodyklemis
    Arba dar paprasčiau - pirmenybė iš dešinės (pagrindinė taisyklė pagal KET, jeigu nėra kitų ženklų), ir nereikia jokių rodyklių.

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    /\ taigi dabar visi Vilniuje beveik be žmogeliukų, ir didesnės pievos nesu matęs... klaidina smarkiai, o ir atrodo nesąmoningai.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Žirmūnų gatvėje nusileidus link Šilo tilto sankryžos yra idiotiškas šviesoforas - automobiliams dega raudona, bet priešais užsidega žalia pėstiesiems. Ir tada kartais žmonėms susišviečia, kad užsidegė žalia Pilnai suprantama, nes dešinėje esantis šviesoforas nesimato, kairėje kas nors užstoja arba šiaip nepastebi, dėl gausybės šviesų, o priešais aiškiai ir ryškiai užsidega žalia.
    Taip visur biurokratiškai laikomės reglamentų įrenginėdami kelius, ne patogiai realybėje, bet už tai pagal dokumentus. O štai čia ėmė ir padarė bilekaip, be žmogeliuko.

    Komentuoti:


  • zajcik
    replied
    Problemos susidaro, kai pirmoje juostoje sustoja viesasis transportas ir sustabdo norincius sukti link Nemencines. Tuo momentu susidaro eile pirmoje juostoje, galiausiai i kuria patekti reikia pazeisti KET. Iseitis butu dar viena juosta "kiseniukas", is kurio laisvai galetu sukti link Nemencines ir nesudarytu problemu. Bet cia kitos dvi problemos:
    1) susidarius eilei antroje juostoje, uzsiblokuoja kelias laisvai sukti link Nemencines ir turime eiles. Reikia prailginti galimybe parkuotis i 1 juosta uz perejos.
    2) "padidintos rizikos" asmenis, kuriu toje vietoje yra padidinta koncentracija, vaziuojancius nuo sauletekio A juosta galima butu tramdyti fotoaparatu.

    Komentuoti:


  • Faktas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    eiles, sunku issukt, eiles, ner kur parkuot
    isvardinai vien privalumus. taip, studentai, susipraskit, vazinet reikia visuomeniniu, o kad tau lengviau butu suvokti, lengvuju automobiliu eismas apsunkinamas.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    /\ O kokios problemos persirikiuoti ankščiau? Aš taip ir darau, jei reikia, negu dabar stovėsi juostoje su sukančiais į kairę? Mentai bausti irgi neturėtų, tai nėra kažkoks įžūlus važiavimas autobusų juosta.
    Idomiai mastai. KET yra aiskiai parasyta "jeigu nera atskirta istisine juosta". Taigi, kirtes istisine juosta iskart uzsitrauki 124(1)-2 straipsni kelio zenklu ar zenklinimo nesilaikymas su 50-100Lt bauda. O jei padarysi iskart kelis KET pazeidimus ir sukelsi gresme kitiems eismo dalyviams ir/arba sukelsi pavojinga situacija, tai turi pilna teise dar ir pavojinga ir chuliganiska vairavima pripaisyti.
    Kas kita, jei istisines juostos toje vietoje nera. Tuomet jei priekyje kazkas nori sukti i kaire, tai privalai persirikiuoti desinen i A juosta. Skamba keistai, bet taip KET parasyta.

    Komentuoti:

Working...
X