Dariaus ir Girėno g. / Eišiškių pl. sankryža
Dar viena problemiška sankryža lygioje vietoje.
Kokie ten srautai būna rytais, kai visi važiuoja į darbą Kirtimuose, reikia patiems pamatyti.
Problema ta, kad nėra padaryta papildoma juosta sukimui į dešinę (į Eišiškių pl.), todėl ir žalia rodyklė nepadidina pralaidumo
Ta problema tęsiasi dar nuo kokių 1980 ar 1985 metų.
Kai 1991 m. rudenį Lietuvą užplūdo mus pripažįstančios užsienio delegacijos, sankryžos pralaidumo problema (ypač vakarais) būdavo sprendžiama vietoj platinimo pastatant po porą policininkų prie sankryžų.
Bet tai buvo labai seniai, kai kelių tvarkymui trūko pinigų.
Įdomiausia tai, kad 2007 m. buvo rekonstruojama Eišiškių pl. pradžia, bet niekam nekilo minčių praplatinti poros šimtų metrų Dariaus ir Girėno g. atkarpos ties šia sankryža.
Ar tik nebus taip, kad atidarius vad. Pietinį aplinkkelį (Pietvakarinę gatvę) jo galas užsikimš vien dėl tos nepraplatintos sankryžos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai
Collapse
X
-
Parašė FeO Rodyti pranešimąNea, rytinio kamščio "šaknys" - ozo/kalvarijų sankryža. Prie norfos šiaip reikia sustojinėt kas 200m jeigu raudoni dega
Komentuoti:
-
Nea, rytinio kamščio "šaknys" - ozo/kalvarijų sankryža. Prie norfos šiaip reikia sustojinėt kas 200m jeigu raudoni dega
Komentuoti:
-
Parašė FeO Rodyti pranešimąVakarais kamsčių link santariškių toje atkarpoje nebūna, o rytinio kamsčio priežastis kalvarijų-kareivių sankryža. Reiškia pora milijonų kaip minimum sutaupoma
Šiaip aš ten nevažinėju, bet lyg rytinio piko metu kaip suprantu kamščiai susidaro ir prie norfos sankryžų? Ar klystu?
Komentuoti:
-
Vakarais kamsčių link santariškių toje atkarpoje nebūna, o rytinio kamsčio priežastis kalvarijų-kareivių sankryža. Reiškia pora milijonų kaip minimum sutaupoma
Komentuoti:
-
Parašė FeO Rodyti pranešimąPasirodo tu teisus, katik pažiūrėjau ir ištikrųjų šis šviesoforas bus paskutinysis, kuris dar kalvarijų gatvėje bus pajungtas į bendrą sistemą
Blogai kad tik paskutinis! Manyčiau paskutinis turėtų būti jau beveik Santariškėse. Arba bent jau iki Jeruzalės RIMI. Na bent Lietuvoje visada kas nors nepadaroma iki galo ir pakeitimas paskui pasirodo maksimalios naudos neduoda, o tada vėl ieškomi kalti, merkiami pinigai ir t.t.
Komentuoti:
-
Parašė Gudras Rodyti pranešimąNa šviesoforas manau, kad yra iš tų šviesoforų kur dabar montuoja pagal naują sistemą, kur kompai ir reguliuoja ir t.t.
Komentuoti:
-
Parašė FeO Rodyti pranešimąNa jeigu rubikono(tas naujai statomas) šviesoforas butų suderintas su kareivių-kalvarijų šviesoforu tai išeitų į naudą, nes pajudėję nuo įvažiavimo į rubikono miestą, kareivių-ozo gatvę automobiliai kirs jau judėdami sraute. Bet vargu ar tai bus padarytą, čia visgi Lietuva...
Ar gerai supratau kad dabartinė pramogu arenos stotelė(į baltupių pusę) bus nukelta tolyn? Na jau dabar reikia pora šimtų metrų eiti iki jos, o jei dar toliau nukels tai...
O kad nukėlė stotele už 100 m. tai tikrai absurdas. O dar tas durnas suženklinimas! Beto jei jau nukelė, tai bent jau būtų autobusų "įlanką" padarę.
Žinoma pasisekė Sodros ir Valstybinės ligonių kasos darbuotojams, kuries iki ju pastato dabar 100 m. arčiau. Nors tiesa sakant, kiek žinau, kad Ozo, Kalvarijų ir Kareivių gatvių sankryža bus dviejų lygių, todėl anksčiau ar vėliau tą stotelę reiktų nukelti.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTačiau, kad galutinai suvelti susiekimą Kalvarijų gatvėje, ten įrengė šviesoforą su sekcija.
Ar gerai supratau kad dabartinė pramogu arenos stotelė(į baltupių pusę) bus nukelta tolyn? Na jau dabar reikia pora šimtų metrų eiti iki jos, o jei dar toliau nukels tai...
Komentuoti:
-
Stotelė prie "Siemens"
10. Dar viena avarinė situacija.
Tačiau, kad galutinai suvelti susiekimą Kalvarijų gatvėje, ten įrengė šviesoforą su sekcija.
Už perkeltą toliau nuo sankryžos stotelę padėkos tie keleiviai, kurie kasdien persėda "Kuro aparatūros" stotelėje.Paskutinis taisė Romas; 2007.10.25, 20:38.
Komentuoti:
-
Regis kelių priežiūros institucijos visiškai nesijaučia atsakingos už eismo saugumą.Teko girdėti apie įstatymo pataisas (bus nagrinėjamos, berods, šį rudenį), pagal kurias, atsitikus autoįvykiui atsakomybėn galės būti patrauktos ir tokios institucijos, dėl netinkamos kelių priežiūros. Jei teismai į tai nepažiūrės pro pirštus, gal tokių "prieš gamtą" situacijų sumažės. Juk žiemą kelio žymėjimo net nesimatys, tad avarijų tikrai nebus išvengta.Paskutinis taisė GNU; 2007.08.20, 23:00.
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąŠioje sankryžoje viskas tvarkoj, kai žmogus laikosi KET, t.y. važiuodamas stebi kelio ženklus ir jų laikosi.
Tad važiuodamas pirmiausia pamatai, kad atsiranda papildoma eilė dešinėje. Po to matai antrą ženklą, kuris nurodo, kur kokia eile galima važiuot. Ir labai konkretu - trečia eilė tik į kairę.
Jei atsiranda kišenė kairėje - tai sukimui į kairę, jei atsiranda dešinėje - sukimui į dešinę. O Lukšio / Kubiliaus g. išrastos kišenės važiavimui tiesiai.
Juk čia buv. plynas laukas, kuriame buvo pakankamai vietos ir nebuvo jokių savininkų su pretenzijomis.
Kiek blogiau Lukšio / Ulonų g. sankryžoje - ten nuolat kamščiai. Ir tik dėl "kišenės" trūkumo bei sekcijomis perkrauto šviesoforo.
Blogiausiai - prie "Siemenso" arenos
Juk tą pseudo stotelę staiga pamato tik pirma juosta važiuojantys. (Galų gale kam trukdo sena stotelė, o jei reikėjo perkelti, vietos "kišenei" pakanka)
Tos pseudo stotelės projektuotojų ir žymėtojų pavardėmis jau gali pradėti domėtis draudimo kompanijos - bus kam pareikšti pretenzijas už realius nuostolius.
Komentuoti:
-
Aš turbūt aklas, nes nematau ženklo rodančio iš kuriuos juostos į kur gali važiuot. Yra tik pranešantis apie papildomą juostą iš dešinės.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTai čia išvis žymėjimas prieštarauja ženklams. Pagal ženklą iš pirmos juostos gali važiuot tiesiai arba ilįsti į kišenę, o pagal linijas viskas priešingai... Dėl to ir kyla nesusipratimu, kadangi ginčytinu atveju pirmenybę turi kelio ženklai, tai tolesnėj nuotraukoj "auksinis" clio vaziuoja visiskai teisingai kirsdamas juostas.
Kiek pamenu, tai dešinioji kišenė anksčiau buvo skirta tik sukantiems į dešinę. Taigi linijas perdažė, o ženklą matomai paliko tapatį, kuris viską dabar ir gadina.
Šioje sankryžoje viskas tvarkoj, kai žmogus laikosi KET, t.y. važiuodamas stebi kelio ženklus ir jų laikosi.
Tad važiuodamas pirmiausia pamatai, kad atsiranda papildoma eilė dešinėje. Po to matai antrą ženklą, kuris nurodo, kur kokia eile galima važiuot. Ir labai konkretu - trečia eilė tik į kairę.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Deja, toks keistas linijų žymėjimas būdavo visada.
Tik, kadangi "einama prieš gamtą", labai greit nusitrindavo - visi važiuoja tiesiai
O važiuoja tiesiai, nes ženklai leidžia važiuot tiesiai.
Komentuoti:
-
Aš buvau išvažiavęs iš Vilniaus vienam mėnėsiui, tad tik čia pastebėjau, kad ten naują stotelę daro. Norėčiau sužinoti, kam ją ten daro? Nejaugi dar kartą tą prakeiktą sankryžą ties Siemens'u rekonstruos?
Komentuoti:
-
Pavojinga stotelė prie "Siemens" arenos
Kaip važiuoti, išvadas darykitės patys:
Ar būti sveiku, bet pažeidėju, ar važiuoti pagal žymėjimą, bet likti su sudaužyta mašina.
Atsiprašau, kad tiek daug nuotraukų. Bet gal tai geriau negu viena daug ką sakanti avarijos nuotrauka Jų netrukus sulauksime
Komentuoti:
-
Kur žiūri policija
Policija važiuoja į saugias Kalvarijų g. atkarpas, kur gaudys pažeidėjus (kurie ten kenkia tik patys sau, bet ne aplinkiniams).
O policija to žymėjimo laikosi taip:
Komentuoti:
-
Vaizdai iš kitos pusės.
Dalis vairuotojų ignoruoja tą žymėjimą
Taip saugiau
5.
6.
Dalis pamato tą kvailą žymėjimą ir šoką į kitą juostą.
Gerai, jei ten laisva.
7.
8.
Kai kada dėl kvailo žymėjimo kyla avarinės situacijos
9.
10. Dar viena avarinė situacija.
Komentuoti:
-
Vairuotojų reakcija
1. Dalis vairuotojų ignoruoja tą žymėjimą.
Gal taip ir saugiau
2. Mikriukai ignoruoja tą stotelę (gal taip ir turi būti)
Kiti automobiliai metasi į kairę pusę
Kai mane pamatydavo fotografuojant, beveik visi važiuodavo iš pirmos juostos pagal žymėjimą
3.
4.
.
Pamačiau kad fotografuodamas provokuoju vairuotojus važiuoti pagal tą kvailą žymėjimą.
Nutariau neprovokuoti avarinių situacijųPaskutinis taisė Romas; 2007.08.18, 21:18.
Komentuoti:
Komentuoti: