Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lashelis
    replied
    Manau, kad kas trečia sankryža vilniuje yra nevykusi. Ženklinimas, vietos išnaudojimas, srautai, viskas baisiai primityviai daroma jei lyginsime pvz. su vokiečiais.

    Net elementaraus dalyko kaip nuorodos į rajonus (ženklų) nėra. nevilniečiam visiška prapultis.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Labai gera tema. Taciau, daug masinu = daug problemu! Ir gerai, kad kamsciai ne nuo vakro iki ryto

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kas žinote, koks ... pastatė ir įjungė šviesoforą Kalvarijų - Žvalgų g. sankryžoje, jos nepraplatinęs.

    Šiemet turėjo būti Kalvarijų g. platinimas, bet visi pinigai, turbūt, nueis savivaldybės uniforminių sagų parinkimui.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė farbrom
    Laisvės pr. tiesiog reiktų nutiesti Justiniškių ir Sėlių gatvių jungtį.
    Iki kokių 1977 m. tas papaišytas kelias buvo vienintėlis tiesioginis Žvėryno susisiekimas su Karoliniškėmis (kitas - aplink, per Lazdynus).
    Bet vargu ar tokiai ilgai gatvei dabar išdrebės pinigų.

    Komentuoti:


  • vytauc
    replied
    Paskaičiau, susinervinau, nuėjau alaus iš šaldytuvo pasiimti.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Žiūrėkit optimistiškai. Automobilių kamščiai sukuria „didmiesčio pojūtį“

    Komentuoti:


  • Guest's Avatar
    Guest replied

    PAnaudojau čia google earth fotkę.

    Manau viskas galėtų atrodyti maždaug taip. Srautai pasiskirstytų jau Žvėryne: į Justiniškes- naująja gatve, į PIlaitę ir Karoliniškes- Narbuto gatve. Važiuojant iš Justiniškių srautai pasiskirstytų netoli sankryžos prie Spaudos rūmų, bet aš ne specialistas...

    Komentuoti:


  • Edmas
    replied
    Mašinų statymas gatvėje turbūt neapgalvoto rajonų tankinimo pasekmė. Mašinų daugyn, kiemų plotų vis mažyn, aikštelių (vaikų ir mašinų), taip pat mažyn. Eismo sąlygos tik blogės, ir ne vien tik dėl gausėjančių mašinų, kiek dėl projektuotojų silpnumo.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ten į kalniuką iki pat Ulonų / Apkasų g. alkūnės sankryžos kažkodėl leidžia statyti mašinas
    Tai kam tada reikėjo tiesti tą naują gatvę?...

    Komentuoti:


  • Edmas
    replied
    Ir dar vienas projektuotijų prašovimas Vilniuje. Romas jį numatė dar projektui nesibaigus.

    Važiuojant Apkasų gatve į kalną spūsties valandom (o spūstys gi dėl ko??) negalima pasukti į kairę, naująja Ulonų gatve eismas labai intensyvus. Iš nevilties tenka daryti neleistiną manevrą: pavažiuot 50 m į priekį ir prie pirmos sankryžėlės apsisukti, nors tai draudžia ženklas. Reikia šviesoforo ar kitokio mono...

    Komentuoti:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Laisvės pr. tiesiog reiktų nutiesti Justiniškių ir Sėlių gatvių jungtį. Ties sankryža pastatyti viaduką. Viršuj eitų eismas Laisvės pr., o apačioj- į Justiniškių gatvę. Iš Laisvės pr. į Justiniškių gatvę būtų nuvažiavimas. Po viaduku eitų dvi juostos tiesiai, o dar dvi ar trys įsilietų iš Laisvės pr. Iš Viršuliškių pusės link Spaudos rūmų eitų dvi ar trys juostos, o dar dvi įsilietų iš Justiniškių gatvės. MAnau nebūtų jokių kamščių. Bent jau kurį laiką.
    Tikriausiai bus sunku suprast kaip kas. Gal vėliau papaišysiu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dar pora projektų, kuriems reikėtų daugiau pinigų
    Šilo tilto prieigos

    Žirmūnų pusėje šviesoforas sureguliuotas taip, kad eismas Žirmūnų g eina tik į vieną pusę - tam, kad būtų galima pasukti į Minties gatvę kairę keletui retų automobilių (beje, ten jie bandė eksperimentuoti ir su eismo juostomis). Čia kamščiai - nuo 7.30, vakare ir šeštadieniais - visi važiuoja į "Hyper Rimi"
    Antakalnio pusėje nepadaryti nuvažiavimai nuo tilto į Vileišio gatvę link upės. Be reikalo apkraunama Antakalnio gatvė. Padėtis Antakalnio / Šilo g. sankryžoje išvis nepakenčiama pastačius keletą namų V.Grybo gatvėje



    Ukmergės / Žadeikos g.
    Eismas aplinkinėmis gatvėmis iš Ateities g. į Laisvės pr. nukreiptas nuo kokių 1996 m. - "tuojtuoj" žadėjo statyti viaduką per Ukmergės gatvę.
    Labai reta diena, kai sankryžoje neįvyksta avarija.
    Problemos pagilintos pastačius "Mandarino Rimi" (apvesta)- kažkodėl leista ten sukti iš Fabijoniškių gatvės į kairę
    Paskutinis taisė Romas; 2007.10.25, 21:41.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dar keletas neišbaigtų ar gerai neapgalvotų projektų
    Geležinio Vilko /Ateities g.
    Paprastai transporto mazguose įrengiamos bekonfliktės sankryžos - jei nori pasukti į kairę, už viaduko suki į dešinę.
    Šioje sankryžoje atvirkščiai - tam, kad nuo Fabijoniškių pusės pasuktum į dešinę centro link, turi sukti į kairę...
    Trūksta mažos atkarpėlės. Ten vietos pakanka.

    Švesoforas Ateities / Baltupio g. sankryžoje (pažymėtas) "sureguliuotas" (matyt, retų pėsčiųjų labui)taip, kad Ateities g. eismas vienu metu vyksta tik vien kryptimi.
    Apie tokią smulkmeną, kad per maža posūkio juosta į Molėtų pusę, neveta net kalbėti
    Nuolatiniai kamščiai čia būna darbo dienomis nuo pavakarės ir šeštadienį ryte



    Pora šio objektų nuotraukų. Kamščių nėra, nes nuotrauka daryta 7.00 sekmadienį.





    Oslo /Erfurto g. sankryža netoli Greitosios pagalbos ligoninės
    Čia eina pagrindinis kelias iš Kauno ir Trakų į naujuosius rajonus. Didelis srautas savaitgaliais į Gariūnus ir atgal.
    Palydovinėje nuotraukoje matyti, kad viaduko kryptis nepritaikyta "dobilo žiedo" sankryžai nuo Kauno


    Tam, kad greitosios pagalbos mašinos važiuotų be kliūčių, visas eismas nuo Kauno ir Gariūnų turi laukti, kol mašinos nuo viaduko pasuks link ligoninės.


    Vietos pakaktų užsukimui į viaduką nuo Gariūnų pusės



    Estakada Laisvės pr. / Narbuto g.
    Naujas (2003 m.), bet nevykęs projektas.
    Palydovinė nuotrauka daryta 2002 m., kai buvo tiesiamas Pilaitės pr., o estakados dar nebuvo.

    Laisvės pr. estakada nuo Karoliniškių pusės nusileidžia tiesiai į sankryžą su Justiniškių gatve. Nuo Narbuto g. (centro ir Žvėryno) pasukti į Justiniškių g. neįmanoma

    Komentuoti:


  • Romas
    pradėjo temą [VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai

    [VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai

    Šioje temoje diskutuokime apie nevykusius (kartais iki absurdiškumo) sprendimus - pradedant išmestais į balą pinigais vykdant projektus ir baigiant nesureguliuotais šviesoforais ar kelių ženklinimu.
    Daugeliui šių problemų ištaisyti nereikia daug pinigų, terekia prieš darant šiek tiek pagalvoti.


    Keletas pavyzdžių. Visos nuotraukos iš "Google Earth"
    Kelias iš Žirmūnų į Žvalgų g.

    Šiuo metu kamščiai važiuojant Žvalgų/Verkių g. sankryžoje susidaro jau apie 7.00 ryte
    Pagrindinis eismas eina nuo Žvalgų į Žirmūnų g.
    Daug problemų iššispręstų nutiesus trūkstamą atkarpėlę arba paženklinus gatves - tereikia pakeisti eiliškumą Verkių g. / bevardės g. sankryžoje prie autobusų parko
    Kadangi nuo Žvalgų gatvės pravažiuoti neįmanoma, papildomai apkraunama Kalvarijų /Ozo/Kareivių g. sankryža (ypač tai matyti vakare)

    Anksčiau čia turėjo eiti Šiaurinis apvažiavimas (1964 m. maketas)



    Kalvarijų / Didlaukio ir Kalvarijų /Žvalgų g. sankryžos

    Problemos atsirado pastačius "Norfą" (pastatyta ant garažų, pažymėta rudai) prie Žvalgų / Kalvarijų g. sankryžos. Dviejų juostų eismas bando susipausti į vieną ties šia parduotuve. Kamščiai - jau nuo 7.10
    Miestas nesugebėjo išprievartauti "Norfos", kad ta praplatintų gatvę.
    Galų gale kenčia pati "Norfa" - dėl mažo parkingo klientai neranda vietos pasitatyti automobilį arba negali išvažiuoti iš tos parduotuvės į Kalvarijų gatvę. "Norfa", žinioma, čia ne prie ko - ji tik kuklus nuomininkas tame pastate.

    Kalvarijų / Didlaukio g. sankryžoje idiotiškai sureguliuoti šviesoforai - pagrindinis eismas eina nuo kalno Kalvarijų gatve, o ne nuo Didlaukio gatvės. Kamščiai nuo kalno greit pasieks Ateities gatvę.
    Problemų pa gausės pastačius Čeriomuškas (žaliai apvestą kvartalą Žvalgų g.). Miestas naiviai tikisi, kad problemos išsispręs pastačius šviesoforą.
Working...
X