Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Dariaus ir Girėno g. / Eišiškių pl. sankryža

    Dar viena problemiška sankryža lygioje vietoje.
    Kokie ten srautai būna rytais, kai visi važiuoja į darbą Kirtimuose, reikia patiems pamatyti.


    Problema ta, kad nėra padaryta papildoma juosta sukimui į dešinę (į Eišiškių pl.), todėl ir žalia rodyklė nepadidina pralaidumo


    Ta problema tęsiasi dar nuo kokių 1980 ar 1985 metų.
    Kai 1991 m. rudenį Lietuvą užplūdo mus pripažįstančios užsienio delegacijos, sankryžos pralaidumo problema (ypač vakarais) būdavo sprendžiama vietoj platinimo pastatant po porą policininkų prie sankryžų.

    Bet tai buvo labai seniai, kai kelių tvarkymui trūko pinigų.


    Įdomiausia tai, kad 2007 m. buvo rekonstruojama Eišiškių pl. pradžia, bet niekam nekilo minčių praplatinti poros šimtų metrų Dariaus ir Girėno g. atkarpos ties šia sankryža.

    Ar tik nebus taip, kad atidarius vad. Pietinį aplinkkelį (Pietvakarinę gatvę) jo galas užsikimš vien dėl tos nepraplatintos sankryžos.

    Komentuoti:


  • molotov_47
    replied
    Parašė FeO Rodyti pranešimą
    Nea, rytinio kamščio "šaknys" - ozo/kalvarijų sankryža. Prie norfos šiaip reikia sustojinėt kas 200m jeigu raudoni dega
    Matyt, reikės man nors kartą 4 ryto atsikelti, kad išsiaiškinčiau, kaip ten iš tikrųjų yra Šiaip kas rytą ten einu apie 7:15, tai tik pastebėjau, kad pagyvėja eismas link centro jau už "Norfos", tai yra po Kalvarijų/Žvalgų g. sankryžos. Matyt, reguliuotojai, nenorėdami pernelyg apkrauti srauto po Žvalgų gatvės sureguliavo šviesoforą prie norfos taip, kad dabar nespėja srautas iš Kalvarijų g.. Užtat buvo skirta pirmenybė važiuojantiems pro kotedžus į Kalvarijų g. iš Geležinio Vilko gatvės.

    Komentuoti:


  • FeO
    replied
    Nea, rytinio kamščio "šaknys" - ozo/kalvarijų sankryža. Prie norfos šiaip reikia sustojinėt kas 200m jeigu raudoni dega

    Komentuoti:


  • Gudras
    replied
    Parašė FeO Rodyti pranešimą
    Vakarais kamsčių link santariškių toje atkarpoje nebūna, o rytinio kamsčio priežastis kalvarijų-kareivių sankryža. Reiškia pora milijonų kaip minimum sutaupoma
    Na jei vakarinio piko metu nebūna, tai gal ir neverta, bet ar vėliau to nebus, atsižvelgiant į Santariškių gyvenamųjų namų plėtra?
    Šiaip aš ten nevažinėju, bet lyg rytinio piko metu kaip suprantu kamščiai susidaro ir prie norfos sankryžų? Ar klystu?

    Komentuoti:


  • FeO
    replied
    Vakarais kamsčių link santariškių toje atkarpoje nebūna, o rytinio kamsčio priežastis kalvarijų-kareivių sankryža. Reiškia pora milijonų kaip minimum sutaupoma

    Komentuoti:


  • Gudras
    replied
    Parašė FeO Rodyti pranešimą
    Pasirodo tu teisus, katik pažiūrėjau ir ištikrųjų šis šviesoforas bus paskutinysis, kuris dar kalvarijų gatvėje bus pajungtas į bendrą sistemą

    Blogai kad tik paskutinis! Manyčiau paskutinis turėtų būti jau beveik Santariškėse. Arba bent jau iki Jeruzalės RIMI. Na bent Lietuvoje visada kas nors nepadaroma iki galo ir pakeitimas paskui pasirodo maksimalios naudos neduoda, o tada vėl ieškomi kalti, merkiami pinigai ir t.t.

    Komentuoti:


  • FeO
    replied
    Parašė Gudras Rodyti pranešimą
    Na šviesoforas manau, kad yra iš tų šviesoforų kur dabar montuoja pagal naują sistemą, kur kompai ir reguliuoja ir t.t.
    Pasirodo tu teisus, katik pažiūrėjau ir ištikrųjų šis šviesoforas bus paskutinysis, kuris dar kalvarijų gatvėje bus pajungtas į bendrą sistemą

    Komentuoti:


  • Gudras
    replied
    Parašė FeO Rodyti pranešimą
    Na jeigu rubikono(tas naujai statomas) šviesoforas butų suderintas su kareivių-kalvarijų šviesoforu tai išeitų į naudą, nes pajudėję nuo įvažiavimo į rubikono miestą, kareivių-ozo gatvę automobiliai kirs jau judėdami sraute. Bet vargu ar tai bus padarytą, čia visgi Lietuva...

    Ar gerai supratau kad dabartinė pramogu arenos stotelė(į baltupių pusę) bus nukelta tolyn? Na jau dabar reikia pora šimtų metrų eiti iki jos, o jei dar toliau nukels tai...
    Na šviesoforas manau, kad yra iš tų šviesoforų kur dabar montuoja pagal naują sistemą, kur kompai ir reguliuoja ir t.t.
    O kad nukėlė stotele už 100 m. tai tikrai absurdas. O dar tas durnas suženklinimas! Beto jei jau nukelė, tai bent jau būtų autobusų "įlanką" padarę.
    Žinoma pasisekė Sodros ir Valstybinės ligonių kasos darbuotojams, kuries iki ju pastato dabar 100 m. arčiau. Nors tiesa sakant, kiek žinau, kad Ozo, Kalvarijų ir Kareivių gatvių sankryža bus dviejų lygių, todėl anksčiau ar vėliau tą stotelę reiktų nukelti.

    Komentuoti:


  • FeO
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tačiau, kad galutinai suvelti susiekimą Kalvarijų gatvėje, ten įrengė šviesoforą su sekcija.
    Na jeigu rubikono(tas naujai statomas) šviesoforas butų suderintas su kareivių-kalvarijų šviesoforu tai išeitų į naudą, nes pajudėję nuo įvažiavimo į rubikono miestą, kareivių-ozo gatvę automobiliai kirs jau judėdami sraute. Bet vargu ar tai bus padarytą, čia visgi Lietuva...

    Ar gerai supratau kad dabartinė pramogu arenos stotelė(į baltupių pusę) bus nukelta tolyn? Na jau dabar reikia pora šimtų metrų eiti iki jos, o jei dar toliau nukels tai...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Stotelė prie "Siemens"

    10. Dar viena avarinė situacija.


    Po dviejų mėnesių avarinių situacijų pagaliau padarė nukreipiančias linijas prieš stotelės "iškyšą".
    Tačiau, kad galutinai suvelti susiekimą Kalvarijų gatvėje, ten įrengė šviesoforą su sekcija.

    Už perkeltą toliau nuo sankryžos stotelę padėkos tie keleiviai, kurie kasdien persėda "Kuro aparatūros" stotelėje.
    Paskutinis taisė Romas; 2007.10.25, 21:38.

    Komentuoti:


  • GNU
    replied
    Regis kelių priežiūros institucijos visiškai nesijaučia atsakingos už eismo saugumą.Teko girdėti apie įstatymo pataisas (bus nagrinėjamos, berods, šį rudenį), pagal kurias, atsitikus autoįvykiui atsakomybėn galės būti patrauktos ir tokios institucijos, dėl netinkamos kelių priežiūros. Jei teismai į tai nepažiūrės pro pirštus, gal tokių "prieš gamtą" situacijų sumažės. Juk žiemą kelio žymėjimo net nesimatys, tad avarijų tikrai nebus išvengta.
    Paskutinis taisė GNU; 2007.08.21, 00:00.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Šioje sankryžoje viskas tvarkoj, kai žmogus laikosi KET, t.y. važiuodamas stebi kelio ženklus ir jų laikosi.

    Tad važiuodamas pirmiausia pamatai, kad atsiranda papildoma eilė dešinėje. Po to matai antrą ženklą, kuris nurodo, kur kokia eile galima važiuot. Ir labai konkretu - trečia eilė tik į kairę.
    Kai einama "prieš gamtą" ir atsiranda visokie traktavimai.


    Jei atsiranda kišenė kairėje - tai sukimui į kairę, jei atsiranda dešinėje - sukimui į dešinę. O Lukšio / Kubiliaus g. išrastos kišenės važiavimui tiesiai.
    Juk čia buv. plynas laukas, kuriame buvo pakankamai vietos ir nebuvo jokių savininkų su pretenzijomis.

    Kiek blogiau Lukšio / Ulonų g. sankryžoje - ten nuolat kamščiai. Ir tik dėl "kišenės" trūkumo bei sekcijomis perkrauto šviesoforo.

    Blogiausiai - prie "Siemenso" arenos
    Juk tą pseudo stotelę staiga pamato tik pirma juosta važiuojantys. (Galų gale kam trukdo sena stotelė, o jei reikėjo perkelti, vietos "kišenei" pakanka)
    Tos pseudo stotelės projektuotojų ir žymėtojų pavardėmis jau gali pradėti domėtis draudimo kompanijos - bus kam pareikšti pretenzijas už realius nuostolius.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Aš turbūt aklas, nes nematau ženklo rodančio iš kuriuos juostos į kur gali važiuot. Yra tik pranešantis apie papildomą juostą iš dešinės.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tai čia išvis žymėjimas prieštarauja ženklams. Pagal ženklą iš pirmos juostos gali važiuot tiesiai arba ilįsti į kišenę, o pagal linijas viskas priešingai... Dėl to ir kyla nesusipratimu, kadangi ginčytinu atveju pirmenybę turi kelio ženklai, tai tolesnėj nuotraukoj "auksinis" clio vaziuoja visiskai teisingai kirsdamas juostas.
    Kiek pamenu, tai dešinioji kišenė anksčiau buvo skirta tik sukantiems į dešinę. Taigi linijas perdažė, o ženklą matomai paliko tapatį, kuris viską dabar ir gadina.

    Šioje sankryžoje viskas tvarkoj, kai žmogus laikosi KET, t.y. važiuodamas stebi kelio ženklus ir jų laikosi.

    Tad važiuodamas pirmiausia pamatai, kad atsiranda papildoma eilė dešinėje. Po to matai antrą ženklą, kuris nurodo, kur kokia eile galima važiuot. Ir labai konkretu - trečia eilė tik į kairę.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Deja, toks keistas linijų žymėjimas būdavo visada.
    Tik, kadangi "einama prieš gamtą", labai greit nusitrindavo - visi važiuoja tiesiai
    Iškart po Lukšio g. rekonstrukcijos, ten tikrai ta kišenė buvo skirta tik posukiui i dešinę.
    O važiuoja tiesiai, nes ženklai leidžia važiuot tiesiai.

    Komentuoti:


  • molotov_47
    replied
    Aš buvau išvažiavęs iš Vilniaus vienam mėnėsiui, tad tik čia pastebėjau, kad ten naują stotelę daro. Norėčiau sužinoti, kam ją ten daro? Nejaugi dar kartą tą prakeiktą sankryžą ties Siemens'u rekonstruos?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pavojinga stotelė prie "Siemens" arenos

    Kaip važiuoti, išvadas darykitės patys:
    Ar būti sveiku, bet pažeidėju, ar važiuoti pagal žymėjimą, bet likti su sudaužyta mašina.

    Atsiprašau, kad tiek daug nuotraukų. Bet gal tai geriau negu viena daug ką sakanti avarijos nuotrauka Jų netrukus sulauksime

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kur žiūri policija
    Policija važiuoja į saugias Kalvarijų g. atkarpas, kur gaudys pažeidėjus (kurie ten kenkia tik patys sau, bet ne aplinkiniams).

    O policija to žymėjimo laikosi taip:


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vaizdai iš kitos pusės.
    Dalis vairuotojų ignoruoja tą žymėjimą
    Taip saugiau

    5.





    6.



    Dalis pamato tą kvailą žymėjimą ir šoką į kitą juostą.
    Gerai, jei ten laisva.
    7.





    8.




    Kai kada dėl kvailo žymėjimo kyla avarinės situacijos
    9.







    10. Dar viena avarinė situacija.


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vairuotojų reakcija

    1. Dalis vairuotojų ignoruoja tą žymėjimą.
    Gal taip ir saugiau


    2. Mikriukai ignoruoja tą stotelę (gal taip ir turi būti)
    Kiti automobiliai metasi į kairę pusę




    Kai mane pamatydavo fotografuojant, beveik visi važiuodavo iš pirmos juostos pagal žymėjimą
    3.




    4.


    .
    Pamačiau kad fotografuodamas provokuoju vairuotojus važiuoti pagal tą kvailą žymėjimą.
    Nutariau neprovokuoti avarinių situacijų
    Paskutinis taisė Romas; 2007.08.18, 22:18.

    Komentuoti:

Working...
X