Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Nevykę infrastruktūros sprendimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Šios savaitės labiausiai nevykusio sprendimo titulas turėtu atitekti "patobulintam" šviesoforui Nemenčinės pl. - Saulėtekio a. sankryžoje. Niekaip nesuprantu kam reikėjo ten pritaisyti atskirą sekciją posukiui į kairę, kuri:
    1) dega labai trumpai
    2) užlaiko norinčius pasukti, nors iš priekio praktiškai niekas nevažiuoja.
    3) yra visiškai beprasmiška.
    Ko pasekoje šiandien ten buvo susidaręs didelis kamštis. Gerai bent tiek, jog galima prie Lukoil degalinės apsisukti išvengiant tos nesamonės vadinamos šviesoforo sekcija.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    „Sostinė“ 2008-09-25

    Milda KUIZINAITĖ
    PATRULIAI NENORI BŪTI BAUDĖJAIS

    Ne visi kelio ženklų ar ženklinimo nepaisantys vai ruotojai – pažeidėjai. Tokios nuostatos nutarė lai kytis sostinės kelių patruliai, nes net jie nebesupranta kai kurių Vilniaus gatvių ženklinimo logikos. Gelvonų, S.Stanevičiaus gatvėse bei Saulėtekio alėjoje pažymėjus naujas visuomeninio transporto juostas, Kelių patrulių rinktinės pareigūnams atsirado galimybė kasdien nubausti po kelias dešimtis pažeidėjų. Vietos automobiliams nerandantys vilniečiai juos stato kelkraščiuose, kurie dabar skirti tiktai autobusams.
    (...)

    Mašinas palieka gatvėse
    Visuomeninio transporto juostas S.Stanevičiaus ir Gelvonų gatvėse rugsėjį nubrėžę kelininkai sukėlė tikrą sumaištį. Gatvės, kur niekada nebūdavo transporto spūsčių, dabar kas rytą visiškai užsikemša. Didžiąją dalį šių gatvių kelininkai atriekė autobusams. Fabijoniškių link važiuojantiems automobiliams liko tik viena eismo juosta. Be to, gyventojai šių gatvių kelkraščiuose įpratę nakčiai palikti automobilius.

    Iki šiol eismui jie netrukdė. Dabar visi automobilius autobusams skirtoje juostoje paliekantys vairuotojai tapo pažeidėjais. O šiuos automobilius bandantys aplenkti vairuotojai priversti išvažiuoti į priešingos krypties eismo juostą.

    Anksčiau problemų nebuvo
    Automobiliai kelkraščiuose tebestovi ir tuomet, kai į gatves išrieda pirmieji autobusai. Dėl kliūčių tuomet ima piktintis autobusų vairuotojai. Tačiau policijos pareigūnai vairuotojų kaltės neįžvelgia. Jei šiose gatvėse nebūtų autobusams skirtų juostų, kelkraščiuose stovinčios mašinos, kaip ir anksčiau, eismui netrukdytų, o spūsčių nebūtų.
    (...)

    Nuvežė studentų automobilius
    Naujas kelio ženklinimas daug stovėjimo vietų atėmė ir iš Saulėtekio alėjoje besimokančių studentų. Jų automobiliai ir anksčiau sunkiai tilpdavo universitetų prieigose, o dabar, autobusams atidavus kelkraščius, pasidarė visai striuka. Į paskaitas suvažiavę studentai automobilius pradėjo statyti draudžiamose vietose, ant žaliosios vejos. Jie nekart buvo užstatę visuomeninio transporto stoteles, dėl ko vežėjams kildavo sunkumų.

    Saulėtekio alėjoje tvarką įvesti bandę pareigūnai pirmosiomis rugsėjo savaitėmis nubaudė apie šimtą studentų. Nemažai eismui trukdančių automobilių buvo nugabenta į saugojimo aikštelę. Dabar pareigūnai nutarė taip nebesielgti.

    Judrias gatves atlaisvino
    Sostinės savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Henrikas Mackela įsitikinęs, jog naujos autobusų juostos problemų nebekels tuomet, kai gyventojai pripras prie naujovių ir kelkraščiuose nebestatys automobilių.
    „Gatvė yra skirta tam, kad mašinos ja važiuotų, o ne stovėtų“, – „Sostinei“ yra sakęs H.Mackela.

    (...)
    http://www.lrytas.lt/?data=20080925&...6080925&view=2

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    „Sostinė“ 2008-09-24
    Milda KUIZINAITĖ

    SANKRYŽOS - PER SUDĖTINGOS

    Keliose miesto gatvėse nuolat blizga stiklo šukės. Vos kelininkai nuvalo kelio dangą, čia ir vėl dūžta susidūrusių automobilių stiklai. Policininkai įsitikinę, jog vairuotojus klaidina ir kelio ženklai. Avaringiausias miesto vietas Vilniaus Eismo priežiūros tarnybos pareigūnai įvardija net negalvodami. Tai – Algirdo ir Panerių bei T.Narbuto ir Saltoniškių gatvių sankryžos.
    (...)
    Algirdo ir Panerių gatvių sankryža nereguliuojama. Saltoniškių ir T.Narbuto gatvių sankryžose šviesoforai jau pastatyti, tačiau dar neįjungti.

    Avarijos – su aukomis
    Per avarijas šiose sankryžose nekart yra nukentėję žmonės. Algirdo ir Panerių gatvių sankryžoje ne vieną avariją yra patyrę ir į stotį važiuojantys maršrutinių autobusų vairuotojai. Prieš porą metų šioje vietoje į avariją patekęs bendrovės „Elektrėnų komunalininkas“ maršrutinio autobuso vairuotojas „Sostinei“ prisipažino kaskart Panerių gatve važiuojantis su baime.

    Sostinėje yra daugiau nereguliuojamų sankryžų, bet šios dvi – pačios nesėkmingiausios.

    Kelio ženklai – netikėti
    Sostinės Kelių patrulių rinktinės kuopos vadas Audrius Šeškevičius avarijų priežastis aiškina paprastai – netinkamas kelio ženklinimas.
    „Panerių ir Algirdo gatvių sankryžoje didelis automobilių srautas važiuoja ta gatve, kuri, kažkodėl, laikoma šalutine. To nesitikėdami vairuotojai susiduria su pagrindine gatve važiuojančiais automobiliais“, – aiškino A.Šeškevičius.
    Čia vairuotojai dažnai orientuojasi ne pagal ženklus, o pagal transporto srautus.

    Šviesoforas dar neveikia
    Priešais statomą prekybos centrą „Panorama“ esanti Saltoniškių ir T.Narbuto gatvių sankryža neseniai rekonstruota. Joje naujai nubraižytos ir eismo kryptis žyminčios juostos.
    „Šviesoforai šioje sankryžoje kol kas mirksi geltonai, o sankryžoje yra tiek linijų ir ženklų, jog dideliu greičiu atvažiavę vairuotojai nebesuvokia, ką daryti“, – pasakojo A.Šeškevičius.

    Kieno kelias pagrindinis, šioje sankryžoje vairuotojai nesutarė ir praėjusį savaitgalį. Šeštadienio popietę automobilio „Audi 80“ vairuotojas išvažiavo iš šalutinės gatvės ir susidūrė su automobiliu „Honda Jazz“. „Audi 80“ vairuotojas buvo nugabentas į ligoninę.

    Keisis transporto srautai
    Dėl Algirdo ir Panerių gatvių sankryžos, kurioje ne kartą yra nukentėję ir maršrutinių autobusų keleiviai, eismo priežiūros tarnybos pareigūnai nekart kalbėjosi su Vilniaus savivaldybės atstovais.
    „Sankryžoje yra kelio ženklai. Jei vairuotojai nepaiso jų, kokia tikimybė, kad paisys šviesoforo signalų?“ – svarstė Vilniaus savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Henrikas Mackela.

    Savivaldybės atstovas įsitikinęs, kad, nutiesus pietinį miesto aplinkkelį, problemos šioje sankryžoje išsispręs savaime. (...)
    http://www.lrytas.lt/?data=20080924&...s080924&view=2
    Paskutinis taisė Romas; 2008.09.25, 05:35.

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Tavo pasisakymas perdėm nevalstietiškai taip pat neskamba.

    O dėl nevykusių projektų, tai prismaigstymas šviesoforų Narbuto gatvėj sugadino visą šios gatvės gėrį.

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    valstietiškas mentalitetas... aš su mažalitraže retai kada į gatvę mieste išvažiuoju, pirmam kurse supratęs, kad be mašinos daugiau niekam pinigų nelieka, tai kaip gręžia tėvelius kaime "naujieji miestiečiai", ardydamiesi su 2, 2,5 ar didesniais varikliais...

    Komentuoti:


  • Ciklop
    replied
    Ir man tos autobusų juostos Saulėtekį atrodo nesamonė, pirmiausiai dėl to jog didžiausi srautai atvažiavę iš centro pusės suka į dešinę ty į Universiteto kiemą, o tą padaryti galima tik užimant autobusų juostą, todėl situacijos jog troleibusai judėtu nekliudomi neįsivaizduoju.

    Sutinku su Ginthus kad tik taip įmanoma priversti studentus nebesiparkuoti ten, nes parkavimosi ženklai jiems visiškai negalioja, bet kada atsiranda vienas du gudručiai kurie sugeba dar ir dabar iš įpročio numesti mašiną nakčiai A juostoje iš vis varo į neviltį: bendrabučių kiemai perpildyti, padaugėjus parkuojamų mašinų kurios tūnodavo gatvelėje (nes dabar lietuvos studentų taip lengvai į viešajį transportą, nuo bmw, nebesugrūsi, pats toks neslėpsiu..), o troleibusai toliau sau sėkmingai migruoja iš savo juostos į bendrąją aplenkinėdami stovinčiąsias

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Kaip tai buvo gerai? Kai studziu numestas salikeleje bnv turi pirmenybe pries visuomenini transporta, tai cia skaitosi gerai? Manau kaip tik teisingas sprendimas, tarsi spyris subinen, elektroshokas atveriantis akis. Nera ko ispindet nuo pat jaunystes (jei jau dabar kojos nesilanksto, tai kaip su amziumi bus?), galima ir troleibusu pavaziuot. Savu laiku ir iki antakalnio pesciomis pavaiksciodavom. Zmones jau ant tiek susvetimejo, kad tik tokiomis grieztomis priemonemis galima kazka pakeisti teigiama linkme.
    Tiesa sutinku, kad egzistuoja opi parkavimo problema ir kai kuriems be automobilio issiversti tikrai nepavyksta. Dalis tik siaip paburnos ir galu gale supras, kad galima ir kitaip issiversti, dalis tikrai liks nuskriausti. Visuomet atsiras nepatenkintu pokyciais, taciau tokie pokyciai yra butini siekiant bent kazkiek pagerinti situacija musu visuomeneje ir priarteti prie vakarietiskosios pilietiskumo sampratos.
    Na saulėteky viešojo transporto srautas pakankamas kad turėtų savo juostas, bet kaip galima kalbėti apie kažkokį mokslo ir technologijų parką, jei paliekama po vieną juostą važiuoti kiekviena kryptimi? O sunkantys į kairę tą srautą iš vis sustabdo. Reikėjo tada platinti visą alėją, o dabar priima rekordinį skaičių studentų, o automobiliams stovėjimo vietų dar labiau sumažina kaip ir pačią gatvę.

    Komentuoti:


  • Pupsis
    replied
    Dar vienas nevykes sprendimas - vaziuojant nuo Akropolio link iki pat sankryzos su Ateities gatve: cia budavo po dvi juostas i abi puses. Dabar Seskineje esancioje atkarpoje nugrauztas zymejimas, o Fabijoniskese esancioje atkarpoje kelias "supaprastejo" iki 3 juostu (jau yra naujas zymejimas). Nuo Akropolio puses vaziuojant (kol kas tik nuo sankryzos su Fabijoniskiu gatve) liko tik viena juosta Nesuprantu kam kliude dvi juostos? Jei norejo link miesto padaryt autobusu juosta - butu pakake tik ja pazymet ir pastatyt automobilius statyti draudzianciu zenklus. Kazkokie debilai sumaste kazkokia nesamone

    Komentuoti:


  • deep'as
    replied
    Gerai kad įrengė viešojo transporto juostas, dabar ties perėje reikia įrengti šviesoforus ir viskas būtų puiku.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Čia iš serijos "norėjo kuo geriau, bet gavos kaip visada". Nesuprantu kam reikėjo ten tas A juostas kišt jei viskas buvo gan gerai.
    Kaip tai buvo gerai? Kai studziu numestas salikeleje bnv turi pirmenybe pries visuomenini transporta, tai cia skaitosi gerai? Manau kaip tik teisingas sprendimas, tarsi spyris subinen, elektroshokas atveriantis akis. Nera ko ispindet nuo pat jaunystes (jei jau dabar kojos nesilanksto, tai kaip su amziumi bus?), galima ir troleibusu pavaziuot. Savu laiku ir iki antakalnio pesciomis pavaiksciodavom. Zmones jau ant tiek susvetimejo, kad tik tokiomis grieztomis priemonemis galima kazka pakeisti teigiama linkme.
    Tiesa sutinku, kad egzistuoja opi parkavimo problema ir kai kuriems be automobilio issiversti tikrai nepavyksta. Dalis tik siaip paburnos ir galu gale supras, kad galima ir kitaip issiversti, dalis tikrai liks nuskriausti. Visuomet atsiras nepatenkintu pokyciais, taciau tokie pokyciai yra butini siekiant bent kazkiek pagerinti situacija musu visuomeneje ir priarteti prie vakarietiskosios pilietiskumo sampratos.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2008.09.10, 06:58.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Čia iš serijos "norėjo kuo geriau, bet gavos kaip visada". Nesuprantu kam reikėjo ten tas A juostas kišt jei viskas buvo gan gerai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Nevykęs infrastruktūros sprendimas yra autobusų juostų padarymas saulėtekyje, dėl ko automobiliams lieko tik po vieną juostą kiekviena kryptimi. Dabar jau nekalbant apie vakarą ypač po paskaitos, kai daug studentų eina per gatvę susidaro kamštis per visą alėją.
    Kartais iš šios gatvės pasukti į alėją reikia bent 10 minučių, nes dauguma automobilių suka į kairę, o Saulėtekio alėjoje vyksta nepertraukiamas eismas sumažinus juostas.
    Dar vienas minusas autobusų juostų, kad gatvėje nebėra kur statyti automobilių, o aikštelėse prie universitetų visiškai nebėra laisvos vietos, kurios ir taip trūkdavo.

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    http://www.lrytas.lt/-12209644601219...nuotraukos.htm

    Seniai metas tą perėją naikint. Už 50 metrų stovi viadukas, juo norintieji galėtų gatvę ir pereit.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Ar du šalia esantys šviesoforai su sekcijomis (prie BIG'o ir prie Perkūnkiemio) geras sprendimas, parodys laikas - pvz., kokio nors ilgojo savaitgalio penktadienis
    Si atkarpa - dar viena korupcijos ir trumparegiskumo isdava. Atskiru verslininku meginimai sutaupyti ant privaziavimo keliu, baigiasi milijoniniais nuostoliais salies ekonomikai, trikdant eisma. Ir dar kainuos nemazai mokesciu moketoju pinigu ateityje, meginant istaisyti praeities klaidas.
    Pvz. ties BIG'u lengvai galima buvo padaryti 2 lygiu sankryza. Ukmerges plentas cia iskile kelis metrus, taip kad tuneli tiesiai i Big'o parkinga laisvai galejo suprojektint. Perkunkiemis taip pat megino sutaupyti ne vietoje ir prikure problemu tiek sau (meginant iteisinti sankryza), tiek eismo dalyviams. Juk kvartalas yra/bus iremintas gatvemis is visu 4 pusiu, tai kas trukdo i visas puses padaryt isvaziavimus/ivaziavimus? Manau naujakuriams patiems butu patogiau namo patekti is Justiniskiu gatves, nei kad is Ukmerges.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
    Visgi turbūt "linksmiausia" situacija yra Laisvės pr., Pilaitės pr. ir T. Narbuto g. sankryžoje. Dabar šviesoforai sureguliuoti taip, kad besikertantiems srautams (sukantiems iš Laisvės pr. į T. Narbuto g. tiek nuo Karoliniškių, tiek nuo Viršuliškių pusės) vienu metu įjungiama žalia šviesa.

    Kas kaži už šviesoforus Vilniuje atsakingas? Reiktų parašyt, paklaust kodėl jie ten tokį šposą iškrėtė.
    Pritariu. Tos papildomos sviesoforo sekcijos su rodykle i desine tik klaidina zmones. Kam jos apskritai reikalingos? Manau puikiai issiverstume su paprastomis rodyklemis ant lenteliu.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2008.08.14, 07:56.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pagaliau prie Perkūnkiemio likvidavo tą absurdišką (ne) saugumo salelę, kai juosta staiga susiaurėdavo ir prieš nosį matydavai bordiūrą ir tvorą

    Foto 2008 06


    Foto 2008 08


    Ar du šalia esantys šviesoforai su sekcijomis (prie BIG'o ir prie Perkūnkiemio) geras sprendimas, parodys laikas - pvz., kokio nors ilgojo savaitgalio penktadienis


    Mažo kalibro nekantruolai bando prasmukti anksčiau


    Praėjusį penktadienį posūkis jau buvo atidarytas; šviesoforas neveikė, o iš Perkūnkiemio sukantys į kairę vis sukeldavo avarines situacijas
    Paskutinis taisė Romas; 2008.08.13, 19:55.

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    Visgi turbūt "linksmiausia" situacija yra Laisvės pr., Pilaitės pr. ir T. Narbuto g. sankryžoje. Dabar šviesoforai sureguliuoti taip, kad besikertantiems srautams (sukantiems iš Laisvės pr. į T. Narbuto g. tiek nuo Karoliniškių, tiek nuo Viršuliškių pusės) vienu metu įjungiama žalia šviesa.

    Kas kaži už šviesoforus Vilniuje atsakingas? Reiktų parašyt, paklaust kodėl jie ten tokį šposą iškrėtė.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Jei jau buvo tiek iškasta, tai belikę tik šiluminės trasos tunelio ar pan. blokus sudėt.
    O susitaupytų, kad smėlio mažiau atvežt reikėtų

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Gedimino prospekte (link Seimo) pernai vos pabaigė rekonstrukciją, o dabar jau lupa plyteles ir vėl krapšto kabelius ) Aišku kaip visada tos luptos ir sudėtos plytelės išsibanguos.

    Manau, kad ilgam atsilieps tas neūkiškumas, šitiek rausiant neįrengti komunikacijų tunelio...
    Oi tu ka, taigi BRUNGU Kaip ji irengti, jei konkurso pagrindinis kriterijus - kaina, o apie tunelius nei zodziu neuzsiminta?

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Gedimino prospekte (link Seimo) pernai vos pabaigė rekonstrukciją, o dabar jau lupa plyteles ir vėl krapšto kabelius ) Aišku kaip visada tos luptos ir sudėtos plytelės išsibanguos.

    Manau, kad ilgam atsilieps tas neūkiškumas, šitiek rausiant neįrengti komunikacijų tunelio...

    Komentuoti:

Working...
X