Nedidelis skirtumas - "iki 2030 m. atitiktų" ir "iki 2030 m. ketinama pradėti"
			
		
	Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal kas sugalvos pabandyti šitiems, kaip čia švelniau pasakius, neadekvatams kirsti per pvz karinio saugumo sritį? Jei gerai pamenu tai ši atkarpa yra Europinio ir strateginio susisiekimo dalis? Jei taip, gal tada būtų galima juos kaip nors per kokias tarptautines grandis paspausti? Tiesiog skandalinga ir apgailėtina.
- 2 patinka
 
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Geriausias stimulas forsuoti tempą šitoje atkarpoje būtų latvių didesnis interesas turėti automagistralę iki Lietuvos sienos kaip galima greičiau. Kadangi latviai planuoja savąją atkarpą panašiu tempu kaip ir mes, tai spėčiau paraleliai ir bus krutama.
Pinigai eisiantys į šitą rekonstrukcija bus pora milijardų - vienintelis būdas spartinti įgyvendinimą yra numatyti asignavimus gynybos biudžete į dvigubos paskirties objektus. Bet matant kiek batalijų yra dėl gynybos biudžeto kad jis būtų 'grynas' ir skirtas tik kariuomenei stiprinti, tad nenusimato kad bus keliams išsikovota daugiau lėšų. Kelių fondas neatneš adekvataus pinigų srauto, kad greitinti šitą atkarpą.
Tegul įgauna Rail Baltica pagreitį tam jog užtikrinti karinį mobilumą, bus labiau esminis faktorius. Lietuva jau turi savo didžiausius tris miestus sujungtus magistralėmis su Lenkija.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Prie to paties - Rail Balticą stato tos pačios kelininkų įmonės kur ir kelius tiesia/remontuoja. Ir būkim realistai - Lietuva ne Kinija, negali pastatyti milijono darbininkų prie RB, kito milijono prie ViaB.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 7 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kaip dėl darbo jėgos iš kitų valstybių?Parašė Tomas Rodyti pranešimąPrie to paties - Rail Balticą stato tos pačios kelininkų įmonės kur ir kelius tiesia/remontuoja. Ir būkim realistai - Lietuva ne Kinija, negali pastatyti milijono darbininkų prie RB, kito milijono prie ViaB.
Principas yra toks, kad kai yra valia, interesas - kelias bus rastas. Kai jų trūksta - bus milijonas atmazų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ekonomikai n kartų naudingiau statyt su vietiniais resursais, kad pinigai liktų viduje.Parašė spekas Rodyti pranešimą
O kaip dėl darbo jėgos iš kitų valstybių?
Principas yra toks, kad kai yra valia, interesas - kelias bus rastas. Kai jų trūksta - bus milijonas atmazų.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Lrt.lt straipsnyje kiek kitokie terminai. Pasisako Via Lietuva generalinis direktorius:
"...Be to, šių metų vasarį pasirašėme tris sutartis dėl strateginio kelio ruožo planavimo nuo Kauno iki Panevėžio ir nuo Panevėžio iki Latvijos sienos. Planuojame šiuos darbus užbaigti iki 2028 metų, o tada imsimės statybos darbų“, – dėstė M. Gedaminskas."
...
"Šiuo metu planuojama, kad visa per Lietuvą einanti greitkelio „Via Baltica“ dalis turi būti baigta modernizuoti 2030 metais."
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...box=1761030564
- 7 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Darbo jėga su kastuvais už 10eur iš senukų nebedirba, reikia pirkti ar importuoti ir labai daug brangios technikos.Parašė spekas Rodyti pranešimą
O kaip dėl darbo jėgos iš kitų valstybių?
Principas yra toks, kad kai yra valia, interesas - kelias bus rastas. Kai jų trūksta - bus milijonas atmazų.
Čia dar neįvertinant neigiamo poveikio kitiems statybų sektoriams nes viskas susiję ir nesvarbu kiek importuosi darbo jėgos ir technikos vis tiek bus spaudimas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
kaip suprantu iki 2028 metu bus parengti tik "strateginio kelio ruožo" planavimo dokumentai. po to projektavimo darbai, manau apie du metai. tad panašu kad ir kaip bedeliojant, jei gerai suprantu su realiai darbais išeis apie 2029-30metus..Parašė Xmaster Rodyti pranešimąLrt.lt straipsnyje kiek kitokie terminai. Pasisako Via Lietuva generalinis direktorius:
"...Be to, šių metų vasarį pasirašėme tris sutartis dėl strateginio kelio ruožo planavimo nuo Kauno iki Panevėžio ir nuo Panevėžio iki Latvijos sienos. Planuojame šiuos darbus užbaigti iki 2028 metų, o tada imsimės statybos darbų“, – dėstė M. Gedaminskas."
...
"Šiuo metu planuojama, kad visa per Lietuvą einanti greitkelio „Via Baltica“ dalis turi būti baigta modernizuoti 2030 metais."
https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...box=1761030564
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sutvarkę Garliava-Mauručiai ruožą įrengiant jungiamąjį kelią ir panaikinant apsisukimą, galėtų imtis platinimo darbų nuo prasčiausios būklės A8 atkarpų.Parašė vygandazz Rodyti pranešimą
kaip suprantu iki 2028 metu bus parengti tik "strateginio kelio ruožo" planavimo dokumentai. po to projektavimo darbai, manau apie du metai. tad panašu kad ir kaip bedeliojant, jei gerai suprantu su realiai darbais išeis apie 2029-30metus..
A10 link Latvijos dar pakenčiamesnės būklės, o Pasvalys-LV siena iš vis geros būklės ir eismo mažiausiai iš visų Via Baltica atkarpų Lietuvoje.
A17 atkarpą greičiausiai platins paskutinę iš visų Via Baltica atkarpų, nes ji techniškai jau buvo praplatinta tuo metu, kai buvo mąstyta daryt 2+1 tarp Kauno ir Rygos.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ir čia optimistiniu variantu. Po planavimo dok. parengimo yra viešinimai, tvirtinimai. Tada gal kokie sklypų paėmimai, pirkimai projektavimams. Pats projektavimas. Tai čia realu, kad iki 2030 m. būtų iš esmės pasiruošta statybos darbams, pradėdami konkursai. Tada per porą metų irgi visko nepastatys, nes lėšų tiek vienu ypu nebus. Viskas realiai turėtų užtrukti apie dešimtmetį nuo dabar.Parašė vygandazz Rodyti pranešimą
kaip suprantu iki 2028 metu bus parengti tik "strateginio kelio ruožo" planavimo dokumentai. po to projektavimo darbai, manau apie du metai. tad panašu kad ir kaip bedeliojant, jei gerai suprantu su realiai darbais išeis apie 2029-30metus..
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal būtų galima gauti nuorodą į šaltinį.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąŽmonėms besirūpinantiems automobilių infrastruktūra turėtų būti gana įdomus sprendimas su 195 ir A17 sankryža (suklijuota iš preliminaraus projekto kuris buvo įmestas prieš porą metų rinkos konsultacijoje, tad ne 100% garantas kad būtent taip bus, bet šansai dideli)
Ačiū
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nesu tikras ar vis dar viešai prieinamas, buvo konkrečiai iš rinkos konsultacijos ir man regis yra gerokai mažesni reikalavimai išlaikyti dokumentus iš jų nei iš pačių pirkimų (kurie daromi kvalifikacinės sistemos pagrindu, kas reiškia kad realiai nesant kvalifikuota įmone prie dokumentų neprieisi), bet pažiūrėsiu ar vis dėl to yra kažkur dar. Jei ką, galiu įmesti konkrečiai dokumentą iš kurio ėmiau brėžinius (visų nelabai, arti 40GB iš viso duomenų).Parašė Romas Rodyti pranešimą
Gal būtų galima gauti nuorodą į šaltinį.
Ačiū
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vis dėl to pavyko rasti https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2024-649222
Iš pirkimo dokumentų visus 1_1 priedas Projektai_LT_EN .7z.0xx failus reikia atsisiųsti ir išskleisti su 7z reikia, tada DS2 DPS1 yra būtent tos sekcijos failai.
- 4 patinka
 
Comment
 
Comment