Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kiek dar turi įvykti eismo nelaimių kad anot LAKD, "šiuolaikiški 2+1 sprendimai" būtų perdaryti į "nešiuoliakiškus" 2+2 sprendimus.
    Visiškai nesigirdi, kad padarius laikiną 2+1 sprendimą būtų pradėta projektuoti normalų 2+2 juostų kelią bent didžiausio intensyvumo ruože tarp A2/ A8 (Į Vilnių / Kauna) ir A9 (į Šiaulius)..

    Apie dviejų lygių sankryžas aplinkkelyje - bent sankryžose su KK 195 ir aplinkkelio šiauriniame gale A17/ A10 - niekas irgi nekalba.
    Ta "turbo žiedinė" sankryža sankirtoje su A10 prie "Statoilo" irgi buvo "laikinas" sprendimas. Prieš 11 metų buvo užuominų viešumoje apie dviejų lygių sankryžą..


    Primiršta ir A17 jungtis tarp A10 ir KK122

    Lrytas 2011.06.22
    Panevėžio šiaurinis aplinkkelis sujungtų du tarptautinės svarbos kelius
    Pastatyta ir eksploatuojama Panevėžio miesto pietinio ir vakarinio aplinkkelio viena juosta, o tolesnė „Via Baltica“ plėtra įstrigo.Nepradėtas projektuoti šiaurinis Panevėžio aplinkkelis, kuris numatytas „Via Baltica“ plėtros planuose, (...) .
    Tarptautinės magistralės trasoje, kur kelias Panevėžys-Pasvalys-Ryga kertasi su Panevėžio vakariniu aplinkkeliu, šiuo metu yra projektuojama didelė skirtingų lygių žiedinė sankryža, kuri turėtų išspręsti sudėtingą eismo saugumo situaciją šioje tranzito grandinės dalyje. Nuo minimos sankryžos turėtų prasidėti šiaurinis Panevėžio miesto aplinkkelis, kurio trasa būtų sujungta su keliu į Kupiškį, aplenkiant Paliūniškio gyvenvietę.

    https://www.lrytas.lt/auto/naujienos...kelius-5530529
    Lietuvos aplinkkelių temoje pavyko rasti tokią A17 tęsinio viziją iš Panevėžio apskrities bendrojo plano

    https://www.miestai.net/forumas/foru...liai-lietuvoje
    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...5&category=TAD

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Kažko daugoka siūloma etapų, nes rezultatas vis tiek bus tas pats 2+1 kelias, kuris yra netinkams tokiam eismo intensyvumui.
      Būtų švediško tipo 2+2 kelias, kuris lengviau susidorotų su krovininiu transportu. Tik netvarkant visko iš karto, galbūt per keletos metų laikotarpį. I etapas pietvakarinė dalis, II etapas šiaurvakarinė, III etapas Nausodė-LEZ. Nereiktų tiems patiems metams skirti daug lėšų.
      Nors galima ir iš karto, skiriant atitinkamą finansavimą.

      ---
      Nenustebintų, jei ilgam (o gal net visam laikui) liktų A17/A10 turbožiedas, nes tokie žiedai gali susidoroti iki 30 000 auto per parą, o turime tris kart mažiau srauto Via Baltikoje.
      Paskutinis taisė PoDV; 2022.10.15, 11:28.

      Comment


        Reikėjo skolintis visam Via Baltika keliui tiesti 2+2 tuomet kai palūkanos buvo bene nulinės (gal ir dabar galima suspėti) ir tiesti paskelbus strateginiu ar panašiu objektu. Kai metinė infliacija apie 20 procentų - kiekvieni pralaukti metai pabrangina tiesimą tais 20 procentų. Apie ilgalaikes daugybines kitas problemas net nekalbu...

        Comment


          Jau iš pat pradžių buvo aišku, kad už "šiuolaikiškus 2+1 eismo organizavimo sprendimus" bus sumokėta ne tik kamščiais, bet ir eismo dalyvių sveikata ir gyvybėmis.

          Comment


            Čia, kolegos, liejat tulžį, bet dar negirdėjau, kad 2+2 keliuose nebūtų avarijų ir kamščių. Žinoma, pas mus į avarijas kiek paprasčiau žiūrima - 2+2 jai įvykus, ir, jei nors kiek yra laisvos vietos leidžiama pravažiuoti, bet link vakarų praktika visai uždaryti kelią ir pašalinti įvykio rezultatus.
            Taip, Panevėžio aplinkelis būtų gerai, kad būtų 2+2, bet kai matai, kad dar Marijampolė - Lenkijos pasienis yra 1+1 tai kažkaip atrodo ok, kad Panevėžio aplinkelis yra 2+1

            Comment


              Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
              Čia, kolegos, liejat tulžį, bet dar negirdėjau, kad 2+2 keliuose nebūtų avarijų ir kamščių. Žinoma, pas mus į avarijas kiek paprasčiau žiūrima - 2+2 jai įvykus, ir, jei nors kiek yra laisvos vietos leidžiama pravažiuoti, bet link vakarų praktika visai uždaryti kelią ir pašalinti įvykio rezultatus.
              Taip, Panevėžio aplinkelis būtų gerai, kad būtų 2+2, bet kai matai, kad dar Marijampolė - Lenkijos pasienis yra 1+1 tai kažkaip atrodo ok, kad Panevėžio aplinkelis yra 2+1
              Palyginus su eismo intensyvumu pvz. A1 magistralėje avaringumas tikrai žemas.
              Kamščiai pagrinde dėl nesąmoningų ir neadekvačių kryžkelių, kaip pvz. A1 su A19 prie Gariūnų.
              Priedui paminėčiau prastą įspėjimo, ženklinimo ir nukreipimo sistemą remontuojamuose ruožuse.

              Comment


                Kad Panevėžio aplinkkelyje bepročiai laksto. Atlekia antra juosta prieš susiaurėjimą, neria prieš nosį ir tada pamatę kad už 500 metrų žiedas ant stabdžių mauna. Tai avarijos tikrai nestebina.

                O šiaip tai ten greitis yra 90, visos fūros ten važiuoja 90, taigi nėra reikalo kažko lenkti.

                Comment


                  Visos furos važiuoja 80 +-2km/h, jei kokia taupesnė Girteka - tai ir tiek nevažiuoja. Tai tie 90 nebent spidometro parodymai įskaitant paklaidą.

                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  Kad Panevėžio aplinkkelyje bepročiai laksto. Atlekia antra juosta prieš susiaurėjimą, neria prieš nosį ir tada pamatę kad už 500 metrų žiedas ant stabdžių mauna. Tai avarijos tikrai nestebina.

                  O šiaip tai ten greitis yra 90, visos fūros ten važiuoja 90, taigi nėra reikalo kažko lenkti.

                  Comment


                    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                    Visos furos važiuoja 80 +-2km/h, jei kokia taupesnė Girteka - tai ir tiek nevažiuoja. Tai tie 90 nebent spidometro parodymai įskaitant paklaidą.
                    O jūs realiai Lietuvoje važinėjate ar ne? Nes gal kokia 1 iš 100 važiuoja 80.

                    Vakar visos važiavo pagal spidometrą 94. Paklaida 5%, taigi realus greitis - 89,3 km/h.

                    Comment


                      Čia turbūt nevykęs LAKD pokštas prieš Velykas
                      Tas A17 / A9 viadukas vis dar remontuojamas, ar atsirado naujų defektų?
                      Magistraliniame kelyje A 17 (Panevėžio aplinkkelis) vykdomas Nausodės viaduko remontas.
                      Susiaurėjusi važiuojamoji kelio dalis, ribojamas greitis iki 50 km/val

                      https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...lgiau-n1229102

                      Comment


                        Panevėžyje pristatyti „Via Baltica“ ruožo nuo Kauno iki Latvijos sienos priešprojektiniai sprendiniai, siūloma tiesti keturių juostų magistralę

                        ....
                        Panevėžyje pristatyti valstybinės reikšmės magistralinių kelių A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 7,508 km iki 87,861 km ir A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruožo nuo 9,0 km iki 66,098 km priešprojektiniai sprendiniai.
                        ....
                        Per Lietuvą einanti „Via Baltica“ bus svarbi Šiaurės–Pietų kryptimi einančios transporto arterijos dalis, gerinanti susisiekimą su kitomis Baltijos regiono šalimis ir Europa. Remdamiesi atlikta kaštų-naudos analize ir galimybių studijos išvadomis, planuojame, kad šis kelias iki Latvijos sienos bus 2+2 juostų. Atitinkamai jau dabar pradėsime visas būtinas procedūras, reikalingas projekto įgyvendinimui, – Vyriausybėje inicijuosime specialiųjų planų rengimo ir žemės išpirkimo pradžią“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
                        ...
                        „Šiandien pristatyti pirminiai projektiniai sprendiniai – dar vieno magistralinio kelio „Via Baltica“ rekonstravimo etapo pradžia. Planuojama, kad A8 ir A10 ruožų, kurių bendras ilgis 137,5 km, rekonstrukcija bus baigta iki 2030 m. ...

                        https://lakd.lt/naujienos/panevezyje...stu-magistrale

                        2+2, bet nekalbama apie automagistralę, tai, tikiuosi, bus bent jau kaip 2+2 Vilnius-Utena atkarpa naujausia - be vieno lygio susikirtimų.

                        Comment


                          Prie Pasvalio prasidėjo kelio darbai. Šiandien autobusas Ryga - Kaunas 2 valandas prastovėjo kamštyje (17-19 valandomis).
                          Du FlixBus autobusai taip pat vėlavo po 1:20

                          numatomas remontuoti apie 9 km ilgio „Via Baltica“ magistralinio kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruožas nuo žiedinės sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 3101 Pasvalys–Vabalninkas iki Raubonių gyvenvietės (38,81–47,83 km).

                          kelyje Panevėžys–Pasvalys–Ryga dėl kelio remonto eismas reguliuojamas šviesoforais. Taip pat nuo 38,81 iki 47,83 km iki šių metų gruodžio 15 d. kelyje ribojamas greitis iki 50 km/val. bei plotis iki 3,5 m.

                          Comment


                            Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą
                            Prie Pasvalio prasidėjo kelio darbai. Šiandien autobusas Ryga - Kaunas 2 valandas prastovėjo kamštyje (17-19 valandomis).
                            Du FlixBus autobusai taip pat vėlavo po 1:20

                            numatomas remontuoti apie 9 km ilgio „Via Baltica“ magistralinio kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruožas nuo žiedinės sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 3101 Pasvalys–Vabalninkas iki Raubonių gyvenvietės (38,81–47,83 km).

                            kelyje Panevėžys–Pasvalys–Ryga dėl kelio remonto eismas reguliuojamas šviesoforais. Taip pat nuo 38,81 iki 47,83 km iki šių metų gruodžio 15 d. kelyje ribojamas greitis iki 50 km/val. bei plotis iki 3,5 m.
                            Kai pastarąjį kartą važiavau, labai keistas ruožas, išskustom provėžom, plačiais žvyro kelkraščiais, visa tai palyginus su visa latvišku A7 atkarpa iki Rygos, kuri visa lygi.
                            Galvojau, negi lauksim dešimtmetį kol nepradės platint kelio link Rygos.

                            Ok, kad tvarko, nes rekonstrukcija matyt negreit, anksčiausiai spėju 2030 m..

                            Comment


                              Viadukas buvo apgadintas eismo įvykio metu. Tiesa remonto darbų nesimato - atitverta ir tiek.


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Čia turbūt nevykęs LAKD pokštas prieš Velykas
                              Tas A17 / A9 viadukas vis dar remontuojamas, ar atsirado naujų defektų?

                              Comment


                                Visiškai neaišku apie ką ten rašoma:

                                Vairuotojų košmaras magistralėje Panevėžys–Ryga: gelbėdamiesi naktį per lietų 3 km važiavo atbulomis https://www.15min.lt/verslas/naujiena/saugukelyje-lt/vairuotoju-kosmaras-magistraleje-panevezys-ryga-gelbedamiesi-nakti-per-lietu-3-km-vaziavo-atbulomis-1662-2093638
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Ten yra ruožai kur ir 2 juostų yra likusi 1 ir eismas valdomas šviesoforu.
                                  Panašiausia, kad iš abiejų pusių per lietų suvažiavo automobiliai ir kelias visiškai užsikišo.

                                  O ar kaltas šviesoforas, tam tikri vairuotojai ar dar kas iki galo neaišku, bet atkarpa nuo 22:15 iki 4:15 buvo nepravažiuojama

                                  Comment


                                    Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą
                                    Prie Pasvalio prasidėjo kelio darbai. Šiandien autobusas Ryga - Kaunas 2 valandas prastovėjo kamštyje (17-19 valandomis).
                                    Du FlixBus autobusai taip pat vėlavo po 1:20

                                    numatomas remontuoti apie 9 km ilgio „Via Baltica“ magistralinio kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruožas nuo žiedinės sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 3101 Pasvalys–Vabalninkas iki Raubonių gyvenvietės (38,81–47,83 km).

                                    kelyje Panevėžys–Pasvalys–Ryga dėl kelio remonto eismas reguliuojamas šviesoforais. Taip pat nuo 38,81 iki 47,83 km iki šių metų gruodžio 15 d. kelyje ribojamas greitis iki 50 km/val. bei plotis iki 3,5 m.
                                    Naktį iš pirmadienio į antradienį atkarpa buvo nepravažiuojama bent nuo 22:15 iki 4:15.
                                    Panašu, kad prie antro šviesoforo į tą pačią juostą suvažiavo transportas iš abiejų pusių. Neaišku ar neveikė šviesoforas, ar vairuotojai nepaisė šviesoforo ar vairuotojai ignoravo draudimą nevažiuoti į šią atkarpą dėl eismo įvykio.

                                    15min prenumeratorių straipsnis
                                    https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1662-2093638

                                    Comment


                                      Dar prieš savaitę vidury dienos toje vietoje buvome strigę beveik 2 valandas, nors Google maps irgi rodė tik +7min kamštį. Dar po kelių valandų iš kitos pusės eilė buvo ~7km. ilgio. Ir aišku klasika, kad visame ruože tuo metu dirbo kokie 7 žmonės. Nesuprantu kaip galima tokio lygio kelią praktiškai uždaryti ir nesudėti net jokių nuorodų apie apvažiavimą

                                      Comment


                                        Google žemėlapiai rodo tik nežymius sulėtėjimus prie Pasvalio, kas realybėje būna kur kas liūdniau


                                        Dar vienas straipsnis su nuotraukomis iš A10 prie Pasvalio

                                        15min.lt 2023.08.09
                                        Kova dėl išlikimo magistralėje tęsiasi toliau






                                        https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied

                                        Informavimas apie vykdomus kelio darbus ir siūlomus aplinkelius yra labiau nei apgailėtinas.
                                        LAKD neinformavo, kad bent lengvosioms mašinoms galima važiuoti per Vabalninką. Nepagalvota apie alternatyvą "fūroms".
                                        Anot LAKD, atseit kalti patys vairuotojai, nes kažkas važiavo per raudoną šviesą. Bet abejotina, ar ten viskas gerai apgalavota, kokio ilgio turi būti šviesoforiniai ruožai tokio didelio intensyvumo kelyje.

                                        Kai latviai 2006 metais buvo uždarę "Via Balticą" tarp Iecavos ir Ķekava, tai paruošė apylanka per Vārpas - Baldonę (kitasklausima, kokia to kelio būklė buvo kai baigėsi esmas apylanka).
                                        Net mūųs lietuviai, prieš tai, kai buvo rekonstrojamas į greitlkelį kelais A9 tarp Radviliškio ir Šiaulių, buvo pasirūpinę kad būtų sustiprinti alternatyvūs keliai KK151 ir KK152 iš Smilgių per Pakruojį į Šiaulius ..

                                        Comment


                                          BNS / Diena.lt 2023.10.20
                                          Ruošiamasi „Via Balticos“ ruožo nuo Kauno iki sienos su Latvija rekonstrukcijai
                                          Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) vadovo patarėjas Remigijus Lipkevičius sako, kad iki 2030 metų ši atkarpa turi atitikti europinius reikalavimus magistralėms.
                                          „Turi būti tęsiama „Via Balticos“ modernizacija, iki 2030 metų įvykdytas įsipareigojimas Europos Sąjungai, kad tas kelias atitiktų visus keliamus reikalavimus magistralei“, – sakė R. Lipkevičius. Susisiekimo ministerija parengė Vyriausybės nutarimų projektus, numatančius trijų bendro 160 kilometrų ilgio magistralės ruožų planavimą – tai, pasak R. Lipkevičiaus, pirmas žingsnis link rekonstrukcijos.
                                          Turi būti tęsiama „Via Balticos“ modernizacija, iki 2030 metų įvykdytas įsipareigojimas Europos Sąjungai. „Čia yra pradžių pradžia, bet laiko ir daug, ir nedaug. Tie septyni metai atrodo ilgas terminas, bet procedūros yra pakankamai ilgos, projektavimas gali būti apie dveji metai, žemės paėmimas apie dveji metai, po to techninis projektas, statybos. Turime spėti iki 2030 metų“, – aiškino LAKD atstovas.
                                          Priėmus Vyriausybės nutarimus bus pradėti rengti kelio Panevėžys–Aristava–Sitkūnai (A8), Panevėžio aplinkkelio (A17) ir kelio Panevėžys–Pasvalys–Ryga (A10) atkarpos iki sienos su Latvija inžinerinės infrastruktūros vystymo planai. Šie ruožai yra pripažinti ypatingos valstybinės svarbos projektais.

                                          https://www.diena.lt/naujienos/versl...kcijai-1144767

                                          Comment

                                          Working...
                                          X