Lietuvos Respublikos Vyriausybė 2019 m. gegužės 15 d. nutarimu paskirstė 2019 metų Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų rezervą valstybės reikmėms, susijusioms su keliais, finansuoti. Panevėžio rajono savivaldybei skirta 294,8 tūkst eurų jungiamiesiems keliams nuo valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio iki Panevėžio seniūnijos Paviešečių kaimo K. Naruševičiaus gatvės tiesti ir jungiamajam keliui nuo valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio iki Panevėžio seniūnijos Vynupės kaimo Vynupės gatvės ir iki vietinės reikšmės kelio Nr. PAN-35 Vynupė–Panevėžio miesto riba tiesti.
„Šiais metais Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos sprendimu buvo šiokių tokių pokyčių rengiant kelių plėtros ir priežiūros projektus, tačiau mes gana neblogai susitvarkėme su pokyčiais ir kai kur darbai Panevėžio rajono gyvenvietėse jau pajudėjo,“ – sakė Panevėžio rajono savivaldybės administracijos Statybos ir infrastruktūros skyriaus vedėjas Rimas Samkus.
Dar teks pastovėti kamščiuose
Kelių atnaujinimo darbai vyksta ne tik rajono gyvenvietėse, bet ir Panevėžio aplinkkelyje. Jei kam teko juo važiuoti, pastebėjo, kad nors šiuo metu eismo reguliavimo šviesoforų jau gerokai mažiau, neretai tenka užtrukti stoviniuojant automobilių virtinėje judančioje per viaduką esantį virš kelio „Panevėžys – Šiauliai“. Šiuo metu Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos ir AB „Panevėžio keliai“ įgyvendina jau antrąjį projekto „Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra.“ etapą.
Jo metu buvo planuota:
Vykdant kelio zonoje esančių inžinerinių tinklų rekonstrukciją, dviejose vietose buvo rekonstruotas aplinkkelį kertantis dujotiekis, rekonstruotas esamas ir naujuose dviejų lygių sankryžose naujai įrengtas apšvietimas, rekonstruotas kelio zonoje esantis melioracijos tinklas. Be visų kelio rekonstrukcijos darbų, „Panevėžio keliai“ šiame projekte yra įsipareigojusi suprojektuoti ir įrengti greičio valdymo bei įspėjimo sistemas visame kelio A17 Panevėžio aplinkkelio ruože. Minėtos sistemos apima oro stebėjimo posto ir eismo intensyvumo matavimo posto įrengimą bei 25 kintamosios informacijos ženklų įrengimą.
Pirmasis 2017 metais prasidėjusio projekto „Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra.“ etapas atsiėjo 14,2 mln. eurų, antrasis – 30,43 mln. eurų. Viso aplinkkelio rekonstrukcijos darbai atsieis 44,63 mln. eurų. Šio projekto darbai finansuojami Europos infrastruktūros tinklų priemonės (CEF) ir Lietuvos biudžeto lėšomis. Konkreti darbų pabaigos data dar nėra tiksliai žinoma.
https://jp.lt/paaiskejo-kurie-paneve...ekonstruojami/
„Šiais metais Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos sprendimu buvo šiokių tokių pokyčių rengiant kelių plėtros ir priežiūros projektus, tačiau mes gana neblogai susitvarkėme su pokyčiais ir kai kur darbai Panevėžio rajono gyvenvietėse jau pajudėjo,“ – sakė Panevėžio rajono savivaldybės administracijos Statybos ir infrastruktūros skyriaus vedėjas Rimas Samkus.
Dar teks pastovėti kamščiuose
Kelių atnaujinimo darbai vyksta ne tik rajono gyvenvietėse, bet ir Panevėžio aplinkkelyje. Jei kam teko juo važiuoti, pastebėjo, kad nors šiuo metu eismo reguliavimo šviesoforų jau gerokai mažiau, neretai tenka užtrukti stoviniuojant automobilių virtinėje judančioje per viaduką esantį virš kelio „Panevėžys – Šiauliai“. Šiuo metu Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos ir AB „Panevėžio keliai“ įgyvendina jau antrąjį projekto „Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra.“ etapą.
Jo metu buvo planuota:
- rekonstruoti 11,53 km kelio A17 Panevėžio aplinkkelio ruožą nuo 10,53 iki 22,06 km, įrengiant papildomą reversinę eismo juostą (2+1);
- įrengti apjungiamuosius kelius;
- rekonstruoti viaduką per kelią A9 Panevėžys–Šiauliai (11,06 km), tunelinį viaduką (12,12 km) ir viaduką per geležinkelį (12,43 km);
- rekonstruoti tiltus per Nevėžio upę (11,78 km) ir per Lėvenį (19,26 km);
- įrengti tunelinį pravažiavimą (19,59 km);
- rekonstruoti inžinerinius tinklus;
- įrengti apšvietimą;
- suprojektuoti ir įrengti tunelinius pravažiavimus 12,85 ir 16,14 km ir pėsčiųjų-dviračių taką;
- suprojektuoti ir įrengti greičio valdymo ir įspėjimo sistemas visame kelio A17 Panevėžio aplinkkelio ruože nuo 0,00 iki 22,06 km (25 vietose numatoma įrengti kintamos informacijos ženklus).
Vykdant kelio zonoje esančių inžinerinių tinklų rekonstrukciją, dviejose vietose buvo rekonstruotas aplinkkelį kertantis dujotiekis, rekonstruotas esamas ir naujuose dviejų lygių sankryžose naujai įrengtas apšvietimas, rekonstruotas kelio zonoje esantis melioracijos tinklas. Be visų kelio rekonstrukcijos darbų, „Panevėžio keliai“ šiame projekte yra įsipareigojusi suprojektuoti ir įrengti greičio valdymo bei įspėjimo sistemas visame kelio A17 Panevėžio aplinkkelio ruože. Minėtos sistemos apima oro stebėjimo posto ir eismo intensyvumo matavimo posto įrengimą bei 25 kintamosios informacijos ženklų įrengimą.
Pirmasis 2017 metais prasidėjusio projekto „Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra.“ etapas atsiėjo 14,2 mln. eurų, antrasis – 30,43 mln. eurų. Viso aplinkkelio rekonstrukcijos darbai atsieis 44,63 mln. eurų. Šio projekto darbai finansuojami Europos infrastruktūros tinklų priemonės (CEF) ir Lietuvos biudžeto lėšomis. Konkreti darbų pabaigos data dar nėra tiksliai žinoma.
https://jp.lt/paaiskejo-kurie-paneve...ekonstruojami/




Kur kas fainiau nei tas pilkai-raudonas pastatas su langais sekancioje foto.










Komentuoti: