Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    A17 nuo A9 iki A2.





























    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Šiandienos atnaujinimas iš 1-ojo etapo. Fotografavimo kryptis iš Vilniaus, link Rygos.

    Pravažiavus viaduką su A8 keliu. Atkarpa taip pat perasfaltuota, sudėti atitvarai. Matant kelio konfigūraciją norėtųsi, kad automagistralės ženklas, atvažiuojant nuo Vilniaus, tęstųsi iki panašiai šios vietos. Dabar gaunasi, kad kai taip anksti prieš viaduką ji baigiasi tai nemažai vairuotojų viršija greitį.


    Anksčiau čia kelias susiaurėdavo iki vienos juostos. Dabar tik dingsta šalikelė, bet pats kelias liekia 2+2




    Pirmasis turbo žiedas


    Už turbo žiedo kelias dar kelis šimtus metrų bus 2+2


    Čia jau 2+1


    Artėjama prie sankryžos su keliu į Kėdainius. Čia tiek prieš sankryžą, tiek už jos jau yra sumontuota atkarpa su skiriamaisiais barjerais


    Pati sankryža dar nelabai ką pasistūmėjusi su darbais. Bus turbo žiedas, o po jo vienos juostos kryoptis taps dviejų juostų kryptimi


    Kolkas nemažai darbų ties Paviešečiais - kelias dar senas, kelias sukasi į laikinąjį kelią, nes upelio vietoje nemenkai giliai iškastas kelias


    Už jo kelias jau gerokai daugiau sutvarkytas. Dešinėje matosi tiesiamas jungiamasis kelias vietiniam eismui


    Viadukas virš A9 kelio Panevėžys - Šiauliai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pilnas "Panevėžio kelių" PiAR pranešimas su eismo pokyčių brėžiniais
    (paspaudus - didesni brėžiniai)

    AB "Panevėžio keliai" 2018.05.24
    Panevėžio aplinkkelyje dėl rekonstrukcijos darbų ribojamas eismas

    Eismas darbų vykdymo zonose organizuotas dviem juostomis, sumažintas leistinas maksimalus greitis, ties statomu tuneliniu viaduku aplinkkelio 9,05 kilometre įrengta apylanka.

    Intensyvūs darbai prasideda aplinkkelio A17 sankirtoje su Upytės keliu. Rekonstruojamą aplinkkelio ruožą 6,1 kilometre kerta valstybinės reikšmės krašto kelias Nr. 195 Kėdainiai–Krekenava–Panevėžys. Siekiant užtikrinti eismo saugumą ir sankirtos pralaidumą, ši sankryža rekonstruojama į greitąją žiedinę sankryžą

    Aplinkkelio A17 dalyje nuo A9 Šiaulių kelio iki A10 Pasvalio kelio eismo situacija sudėtingesnė: dėl šį pavasarį prasidėjusių didelės apimties aplinkkelio antrosios dalies platinimo darbų, leistinas greitis ribojamas iki 50–70 km/val. Keturiuose ruožuose eismas reguliuojamas laikinaisiais šviesoforais. Kelionė šioje aplinkkelio dalyje gali pailgėti mažiausiai 15 minučių

    http://www.paneveziokeliai.lt/naujie...ojamas-eismas/
    Iliustracija 01. Nuo kelio A8 Panevėžys - Sitkūnai - Kaunas iki kelio A9 Panevėžys - Šiauliai
    Eismo organizavimo 2 plius 1 metodu, kuris po rekonstrukcijos bus taikomas Panevėžio aplinkkelio dalyje nuo Šilagalio sankryžos iki Nausodės sankryžos.


    „Panevėžio keliai“ nuo 2017 metų pavasario vykdo Panevėžio aplinkkelio I etapo rekonstrukcijos darbus, apimančius aplinkkelio dalį nuo 0,00 iki 10,53 kilometro. Rangos darbų sutartis su Lietuvos automobilių kelių direkcija 2017 m. kovo 27 d. Rekonstruojamas ruožas driekiasi nuo dobilo formos dviejų lygių sankryžos ties Šilagalio kaimu, kur susikerta magistralinis kelias A2 Vilnius–Panevėžys ir magistralinis kelias A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai („Via Baltica“), iki dobilo formos Nausodės sankryžos, kur A17 Panevėžio aplinkkelis kerta magistralinį kelią A9 Panevėžys–Šiauliai.
    Iki 2017 metų pabaigos atlikta 50 procentų šio projekto darbų. [/quote]


    Iliustracija 02. Nuo kelio A9 Panevėžys - Šiauliai iki kelio A10 Panevėžys - Saločiai - Ryga
    – Eismo organizavimo 2 plius 1 metodu, kuris po rekonstrukcijos bus taikomas Panevėžio aplinkkelio dalyje nuo Nausodės sankryžos iki greitosios žiedinės sankryžos Pasvalio kelyje (Ūtos sankryža) .


    2018 metais pradėti II etapo, Panevėžio miesto aplinkkelio dalies nuo Šiaulių kelio iki Pasvalio kelio rekonstrukcijos darbai.

    Iki 2018 metų pabaigos planuojama 11,53 kilometro ilgio aplinkkelio dalį išplatinti iki trijų eismo juostų pagal eismo organizavimo schemą 2+1, rekonstruoti 2 esamus tiltus ir 2 viadukus, įrengti greitąją („turbo“) žiedinę sankryžą, 4 vieno lygio sankryžas rekonstruoti į dviejų lygių, įrengiant tunelinius viadukus su privažiavimo ir jungiamaisiais keliais.

    Projekto vykdymo metu bus rekonstruojamas viadukas per kelią A9 Nausodės sankryžoje. Viaduko ilgis – 110,10 m, plotis – 13 m, važiuojamosios dalies plotis – 7,5 m. Bus rekonstruotas tiltas per Nevėžio upę aplinkkelio 11,78 kilometre (ilgis 66,20 m, plotis 15,50 m) bei tiltas per Lėvens upę aplinkkelio 19,26 kilometre (ilgis 56,6 m, plotis 17,65 m).
    Bus rekonstruotas ir viadukas per geležinkelį aplinkkelio 12,43 kilometre (ilgis 72,2 m, plotis 14,94 m). Aplinkkelio 15,42 kilometre esanti sankryža bus rekonstruojama į greitąją („turbo“) žiedinę sankryžą.
    Panevėžio aplinkkelio dalyje, vieno lygio sankryžas rekonstruojant į dviejų lygių, numatyta įrengti net keturis tunelinius viadukus. Tarp jų – tunelinį viaduką su jungiamaisiais keliais, kur aplinkkelį 12,12 kilometre pasiekia Janonio gatvė. Būsimo tunelio ilgis – 20,57 m, plotis 11,80 m.
    Tunelinis viadukas bus statomas aplinkkelio 12,85 kilometre, dar vienas tunelinis pravažiavimas su jungiamuoju keliu bus pastatytas aplinkkelio 16,14 kilometre. 104 metrų ilgio ir 4,5 metro pločio tunelinis viadukas bus statomas aplinkkelio 19,592 kilometre, kur aplinkkelį kerta kelias, vedantis į Pakuodžiupių gyvenvietę.

    http://www.paneveziokeliai.lt/naujie...ojamas-eismas/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nekokybiškai, neinformatyviai (nėra kelių numerių , kažkie naujadarai "sankirta netoli Upytės", "Nausodės sankryža") ir su gramatinėmis klaidomis vakar visur išplatinta BNS žinutė, kuri parengta AB "Panevėžio keliai" PiaRinio pranešimo motyvais

    BNS, 2018.05.24
    Vasarą ties Panevėžiu bus ribojamas eismas „Via Baltica“

    22 kilometrų Panevėžio aplinkkelyje šiuo metu įgyvendinami du didelės apimties projektai:
    - nuo Šilagalio sankryžos, kur susilieja į Kauną, Vilnių, Panevėžį, Šiaulius ir Rygą vedantys keliai, iki Nausodės sankryžos Šiaulių kelyje
    - bei aplinkkelio dalyje nuo Šiaulių kelio iki Pasvalio kelio. Kelias platinamas iki trijų eismo juostų, sankryžos rekonstruojamos į žiedines arba dviejų lygių sankryžas.

    Pasak „Panevėžio kelių“, pastarojoje atkarpoje vairuotojams kils daugiausia laikinų nepatogumų: dėl pavasarį pradėtų darbų greitis jau ribojamas iki 50–70 km/val., keturiuose ruožuose eismas reguliuojamas laikinaisiais šviesoforais – įspėjama, kad šioje aplinkkelio dalyje gali pailgėti mažiausiai 15 minučių. Prasidėjus asfaltavimo darbams eismo ribojimų daugės.

    Tuo metu aplinkkelio dalyke nuo Šilagalio sankryžos eismas vietomis ribojamas iki dviejų juostų, sumažintas leistinas maksimalus greitis, ties statomu tuneliniu viaduku aplinkkelio 9,05 kilometre įrengta apylanka. Intensyvūs darbai prasideda aplinkkelio sankirtoje netoli Upytės su valstybinės reikšmės keliu Kėdainiai–Krekenava–Panevėžys. Sankryža rekonstruojama į greitąją žiedinę sankryžą. (...)

    Aplinkkelyje turėtų būti įrengta greičio valdymo ir įspėjimo, oro, eismo intensyvumo stebėjimo sistemos ir postai, 25 kintamos informacijos ženklai – darbus atliks projekto subrangovas „Fima“.

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78094197
    Paskutinis taisė Romas; 2018.05.27, 22:54.

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Jau prasidėjo aplinkelio darbai

    Komentuoti:


  • Jonce
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    eismoinfo.lt atsirado informacija apie darbus atkarpoje iki 2018-03-20.
    Ar atsižvelgiant į Jonce pateiktą informaciją - realu tikėtis darbų pabaigos nurodytai datai? Kokie darbai yra likę?
    Atsiprašau, būsiu sumaišęs su Dariuko minima atkarpa Šeduva-Baisogala...

    Komentuoti:


  • Calabria
    replied
    Siuo metu yra ziemos pertrauka ir jokie darbai A17 kelyje nevyksta. Greiciausiai 03.20 atsinaujins darbai, I etapo rekonstravime. O, iki darbu galo dar toli grazu... viena ziedine sakryza su keliu Nr. 195 dar net nepradeta daryti.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Waze veda per miestą
    Gaunasi miestas yra aplinkkelio aplinkkkelis, kuriuo greičiau.
    eismoinfo.lt atsirado informacija apie darbus atkarpoje iki 2018-03-20.
    Ar atsižvelgiant į Jonce pateiktą informaciją - realu tikėtis darbų pabaigos nurodytai datai? Kokie darbai yra likę?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Waze veda per miestą
    Gaunasi miestas yra aplinkkelio aplinkkkelis, kuriuo greičiau.

    Komentuoti:


  • Jonce
    replied
    Parašė Arni5 Rodyti pranešimą
    Iki pabaigos toli gražu. Važiavau prieš pusantros savaitės. Greitis 50 kmh, danga dar tik kai kur patiesta nauja, daugiausia tai nuskusta nelygi-banguota sena, daug aštrių briaunų tarp dangų, reikia prisistabdyti iki 5-20kmh, nes kitur vos ne kaip ant borto užlipi... Be abejo, jokių eismo juostų, atitvarų, stulpelių, žiedas dar neįrengtas... Tiesiog plynas platus nelygus asfaltas su pakraščiuose išdėstytomis mirgančiomis gairelėmis ir išardytais kelkraščiais.
    Tuo pačiu keliu važiavau gruodžio 10 d. Visa atkarpa lygi, graži. Net nustebino, kad greitis ribojamas iki 50 km/h.

    Komentuoti:


  • Arni5
    replied
    Iki pabaigos toli gražu. Važiavau prieš pusantros savaitės. Greitis 50 kmh, danga dar tik kai kur patiesta nauja, daugiausia tai nuskusta nelygi-banguota sena, daug aštrių briaunų tarp dangų, reikia prisistabdyti iki 5-20kmh, nes kitur vos ne kaip ant borto užlipi... Be abejo, jokių eismo juostų, atitvarų, stulpelių, žiedas dar neįrengtas... Tiesiog plynas platus nelygus asfaltas su pakraščiuose išdėstytomis mirgančiomis gairelėmis ir išardytais kelkraščiais.

    Komentuoti:


  • Dariukas
    replied
    [QUOTE=vėkas;n1605967]Pirmas aplinkkelio etapas baigtas? Bent jau eismoinfo.lt neberodo kelio darbų jame.

    ne visada viskas ten gerai, kas papiešta. pvz.: Šeduva-Baisogala, 144 kelyje jau daugiau kaip mėn eismoinfo.lt nerodo darbu, nors darbai vyksta ir greitis ribojamas iki 50 km/h. tada dar eismoinfo.lt rašė kad ne darbo metu greitis 70, nors papildomos lentelės niekada kelyje nebuvo. klausimas: kas teisus ir kam ta klaidinanti informacija?

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Pirmas aplinkkelio etapas baigtas? Bent jau eismoinfo.lt neberodo kelio darbų jame. Gal kas galite plačiau pakomentuoti būklę ar pateikti nuotraukų?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
    Vakar teko pavažiuoti iki Rygos, tai pasakysiu kaip paprastas žmogus paprastai: tas kelias visiškai perkrautas ir gėdingai-mirtinai nesaugus, taigi nedaryti jo iškart 2x2 yra nusikaltimas :/
    Lietuvoje ar Latvijoje, turite galvoje. Nes mano įspūdis, kad Latvijoje situacija dar prastesnė nei pas mus.

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Vakar teko pavažiuoti iki Rygos, tai pasakysiu kaip paprastas žmogus paprastai: tas kelias visiškai perkrautas ir gėdingai-mirtinai nesaugus, taigi nedaryti jo iškart 2x2 yra nusikaltimas :/

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    „Panevėžio keliai“ už 30 mln. eurų rekonstruos Panevėžio aplinkkelio ruožą
    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76460823

    Nedidelis pabrangimas:
    jau rekonstruojami 10,53 km nuo A2 iki A9 (0-10,53 km) kainuoja apie 14 mln. EUR
    kitas etapas 11,53 km nuo A9 iki A10 (10,53 iki 22,06 km) kainuos 30,4 mln. EUR.



    Turbūt dėl to, kad šių metų etape neliečia nei vieno viaduko, o kitame bus daugiau įdomių darbų

    Aplinkkelyje ketinama rekonstruoti viaduką per kelią A9 Panevėžys–Šiauliai, tunelinį viaduką ir viaduką per geležinkelį, rekonstruoti tiltus per Nevėžio upę ir per Lėvenį; suprojektuoti ir įrengti tunelinius pravažiavimus ir pėsčiųjų-dviračių taką, suprojektuoti ir įrengti greičio valdymo ir įspėjimo sistemas visame Panevėžio aplinkkelio ruože nuo 0 iki 22,06 km (25 vietose numatoma įrengti kelio informacinius ženklus). Numatyta ir kitų darbų.
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76460823

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    „Panevėžio keliai“ už 30 mln. eurų rekonstruos Panevėžio aplinkkelio ruožą
    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76460823

    Nedidelis pabrangimas:
    jau rekonstruojami 10,53 km nuo A2 iki A9 (0-10,53 km) kainuoja apie 14 mln. EUR
    kitas etapas 11,53 km nuo A9 iki A10 (10,53 iki 22,06 km) kainuos 30,4 mln. EUR.




    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Jau buvo šioje temoje diskutuota, kad po kelerių metų vis tiek reikės rekonstruoti šį kelią bent tarp kelių A2 ir A9 (tarp Vilniaus ir Šiaulių krypčių) į normalų kelią 2+2.

    Komentuoti:


  • vygandazz
    replied
    Jo, 2+2 Panevėžio aplinkelyje tikrai būtų reikalinga. Bet manau, kaip ir minėjo kolega ankstesnėje žinutėje, tai greičiausiai daroma todėl kad neužsitęstų žemės paėmimo procedūros... Trumpinant laiką daroma (2+1).

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Ačiū LAKD nors už tiek, nors manau ir manysiu, kad nusikalstama yra tą kelią iškart nedaryt 2+2.
    O štai kita įdomybė: LAKD websaite (vėl?) pradėjo skelbti darbotvarkes puslapio apačioje. Ir pirmadienį užfiksavau, kad buvo vadovo ir pavaduotojo susitikimas su "Panevėžio keliais", o štai ketvirtadienį ir pranešta, kad sutartis pasirašyta Lauksim daugiau susitikimų

    Komentuoti:

Working...
X