Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje
Collapse
X
-
vaziavau ir kai darbai beveik baigt - nera bedos prasilenkt. Kai darbai buvo nebaigti - buvo sunku prasilenkt.
- 1 patinka
-
Nevykęs susiaurinimas.
Parkavimas nepatogus, "kišenių" galuose lieka vietos pusei mašinos arba statoma įstrižai, paliekant galą į eismo juostą.
Gatvė yra su vingiu ir juos plotis dabar per mažas autobusams. Tie, kas giria susiaurintą Didlaukio gatvę, turbūt nebandė prasilenkti su nuo kalno važiuojančiu autobusu.
Gal paveiksluose atrodo gražiai, bet praktikoje gavosi ne kažin kas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tikrai puikiai sutvarkyta gatvė. Visos vidinės rajonų gatvės turėtų būti sutvarkytos tokiu principu.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
-
Jei sustabdysim klimato atšilimą, tai žiemą snigs visada.Parašė Romas Rodyti pranešimą
Projektuojant Didlaukio gatvės "darnų siaurinimą" buvo pamiršta, kad Lietuvoje kartais sninga.
Bet šiaip atrodo, kad tas sprendinys, kurį visi dabar giria, nėra pats geriausias.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Projektuojant Didlaukio gatvės "darnų siaurinimą" buvo pamiršta, kad Lietuvoje kartais sninga.Parašė molis666 Rodyti pranešimąPanašu, kad Didlaukio gatvė net pernelyg humaniška, autobusai vos prasilenkia.
https://www.facebook.com/1376912269/...9715898192756/
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Gatvė nėra baigta tvarkyti - pabaigus bus geriau.
Įsižiūrėjus matosi sustatyti kelio ženklai, atitraukti nuo kelkraščio, kuris dar nėra iki techninio šaligatvio asfaltuotas - ten duobė.
Taip pat berods toje vietoje ar panašiai bus perėja ir ten automobiliai nebus parkuojami.
Ir pabaigai per sniegą dalis vairuotojų tik daugmaž įvažiuoja į vietas, nesistengdami tikslingai kuo mažiau važiuojamosios dalies užimti. Tuo pačiu valydami sniegą nuo auto drebia į kelio pusę ir lieka pavojingas kalnelis ant kurio kiti auto slysta.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Ir vėl parkingai važiuojamoje dalyje...Parašė molis666 Rodyti pranešimąPanašu, kad Didlaukio gatvė net pernelyg humaniška, autobusai vos prasilenkia.
https://www.facebook.com/1376912269/...9715898192756/
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Panašu, kad Didlaukio gatvė net pernelyg humaniška, autobusai vos prasilenkia.

https://www.facebook.com/1376912269/...9715898192756/
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Teisingai sakai del Santaru gatves, nesu daznas tos miesto dalies svecias, nezinojau kad ja naudojasi greitosios. Gerai, Santariskiu kompleksas yra strategine vieta, blogas pavyzdys.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąLabai siaurai žiūri. Visas Santarų kompleksas iki šiol buvo pakabintas ant vienos juostos įvažiavimo. Per Santarų gatvę greitosios gali labai greitai patekti iš GV be visokių sukinėjimųsi, tam ir buvo įrengta, kad būtų alternatyva.
Ir ta vienintelė juosta su visu žiedu yra stabdoma jei laukia atvykstant malūnsparnio su transplantologijai skirtais organais. Turbūt šuniukus vedžioti pakrūmėse yra aukštesnis prioritetas?
Ir neatsakei, ką keičia tie 7 metrai kad taip jau jų gaila.
Ka keicia 7 metrai? Kaip tai ka keicia - papildomos dvi eismo juostos, kurios vizualiai daro is miesto gatves prospekta ir didina jame greiti. Kuo platesne gatve tuo labiau ji "kviecia" ja naudotis ir taip didiname kelioniu automobiliais %, kuris ir taip yra auksciausias EU.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ja važiuoja greitosios iš viso miesto, kad nereiktų gaišti laiko važiuojant per Santariškių žiedą, tai vien dėl to ji reikalinga.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąViena is nereikalingu yra Santaros gatve. Si gatve pastatyta, kaip manau, Maximos uzsakymu uz musu visu pinigus. Daugiau ji jokios naudingos funkcijos nenesa.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Kažkada Vilniaus m. savivaldybės PiaRšcikai vadino Santaros gatvę "strategine gatve", nors tai tik jungiamoji gatvė.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąViena is nereikalingu yra Santaros gatve. Si gatve pastatyta, kaip manau, Maximos uzsakymu uz musu visu pinigus. Daugiau ji jokios naudingos funkcijos nenesa.
Tačiau vadinti nereikalinga - tai nelabai argumentuotas emocinis išsireiškimas.
Visos gatvės yra statomos už mokesčių mokėtojų pinigus ir visada jos kažkam naudingos. Ar Santaros gatvė nutiesta Maximos, ar Infekcinės ligoninės ar Dvirtakių mylėtojų draugijos užsakymu, dar reikia pasitikrinti.
Lieka tik palinkėti, kad netektų pačiam ar tavo artimiesiems naudotis ta "jokios naudingos funkcijos nenešančia" gatve prijungtam greitojoje prie kokio nors aparato.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Labai siaurai žiūri. Visas Santarų kompleksas iki šiol buvo pakabintas ant vienos juostos įvažiavimo. Per Santarų gatvę greitosios gali labai greitai patekti iš GV be visokių sukinėjimųsi, tam ir buvo įrengta, kad būtų alternatyva.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąViena is nereikalingu yra Santaros gatve. Si gatve pastatyta, kaip manau, Maximos uzsakymu uz musu visu pinigus. Daugiau ji jokios naudingos funkcijos nenesa.
Ir ta vienintelė juosta su visu žiedu yra stabdoma jei laukia atvykstant malūnsparnio su transplantologijai skirtais organais. Turbūt šuniukus vedžioti pakrūmėse yra aukštesnis prioritetas?
Ir neatsakei, ką keičia tie 7 metrai kad taip jau jų gaila.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
oj jau nereikia apie kataklizmAs ir avarijas. Lygtais negalima apvaziuoti A juosta ar priesinga. Tai ir tarybines juostas tuomet reikia palikti po 4 metrus, kad "o tai kur vietos manevrui".Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKokie įgyvendinti projektai yra nereikalingi šiuo metu tavo manymu?
Papildomos 1+1 juostos užimtų ~7 m ir tikrai būtų reikalinga kaip rezervas įvykus avarijai ar tiesiog sugedus, kad nesukelti netikėto kataklizmo. Ar tie 7 m yra jau katastrofa?
(...)
Viena is nereikalingu yra Santaros gatve. Si gatve pastatyta, kaip manau, Maximos uzsakymu uz musu visu pinigus. Daugiau ji jokios naudingos funkcijos nenesa.Paskutinis taisė Romas; 2021.01.12, 22:53. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus architektūros projektai"
Komentuoti:
-
Atrodo jie patys nezino kas is to gausis, gal ziuri ar nebus blogiau. Be to jei prades visi suprast kas yra gerai o kas blogai, reikalaus ir kitu gatviu modernizavimo bei prades pastebeti kokie netobuli kiti "remontai". Sito savivaldybei gal nelabai reikia, kur kas lengviau patenkinti nieko neismananciu vartotoju poreiki politiniams taskams uzsidirbti tiesiog perasfaltavus gatve.Parašė John Rodyti pranešimąKaip tik teko pravažiuoti jau ta gatve. Net sunku patikėti, kad tokie projektai iš tikrųjų vyksta. Poderskis ir VMS čia nusipelno didelio pliuso už pastangas ir nebijojimą eiti prieš nusistovėjusias Sovietmečio dogmas. Aišku, lašas jūroje, bet pradžia jau yra.
Komentuoti:
-
Na taip, juk gatvėse nesauguParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKaip jie suvoks, jeigu jų vaikai eina tik 5 metrus nuo laiptinės iki automobilio.
Kažkoks užburtas ratas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kaip jie suvoks, jeigu jų vaikai eina tik 5 metrus nuo laiptinės iki automobilio.Parašė Nitro Rodyti pranešimąKaip žmonės nesuvokia, kad lėtesnis eismas, tai visų pirmą jų vaikų ir jų pačių saugumas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ten tokia gatvė, kad norint išvengt kamščio ar kitokių nepatogumų, labai paprasta pasirinkt kitą maršrutą ir ją apvažiuot.
Komentuoti:
-
Akcentuoja. Tik sako, kad kuo siauresnės gatvės tuo didesni kamščiai ir tuo pačiu didesnė tarša ir triukšmas.Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Dar mažesnė tarša ir mažesnis triukšmas. Šitų dalykų kažkodėl niekas neakcentuoja.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dar mažesnė tarša ir mažesnis triukšmas. Šitų dalykų kažkodėl niekas neakcentuoja.Parašė Nitro Rodyti pranešimąKaip žmonės nesuvokia, kad lėtesnis eismas, tai visų pirmą jų vaikų ir jų pačių saugumas.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: